DISKUZE K ČLÁNKU Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO
Max Verstappen po zisku prvního pole-position v kariéře doufal, že se mu ho podaří přetavit ve své osmé vítězství za dobu existence v F1. Proti byl ale úřadující mistr světa, jehož výkon v závěru maďarské Grand Prix snese přídomek fenomenální.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
09:42 05.08.2019 185.149.130.XXX
Škoda, ale Mercedes byl rychejší.
Nicméně čtvrtý závod v řadě, kdy byl RB výrazně lepší než loni.
Vettel počtvrté v řadě poražen v kvalifikaci a potřetí v řadě byl v závodě rychlejší. Mladej se ještě má co učit.
No a Hamilton krásně ukázal některým dlouholetým fanouškům F1, že jeden pitstop navíc nejen neznamená 25s ztráty, ale může být dokonce i výhodnější.
Nicméně čtvrtý závod v řadě, kdy byl RB výrazně lepší než loni.
Vettel počtvrté v řadě poražen v kvalifikaci a potřetí v řadě byl v závodě rychlejší. Mladej se ještě má co učit.
No a Hamilton krásně ukázal některým dlouholetým fanouškům F1, že jeden pitstop navíc nejen neznamená 25s ztráty, ale může být dokonce i výhodnější.
Situs
09:34 05.08.2019 85.70.164.XXX
Myslíš to jak na stejných gumách s Vettelem řekli Leclercovi ať na to tlačí víc? Zatlačil a šli do háje. Chytré od Ferrari, ale už ne překvapivé Taky se mi líbilo jak na konci nedrželi pozice když se víc nedalo získat, víš jak jsi po Austrálii tvrdil, zbytečně by riskovali tak je chápeš Ale to je v poho, tak to chodí když je Vettel jednička, což veřejně přiznali už před sezonou. Jejich chyba
Situs
08:48 05.08.2019 85.70.164.XXX
Ferrari oproti loňské sezoně hodně spadlo, tam Mercedesu víc než šlapalo na paty. Není to tak dávno co byli v Monaku či v Maďarsku k neporažení, teď tam mají velké ztráty. Jejich filosofie co nejmenšího odporu (nevím zda je to jejich filosofie ale přijde mi to tak) dle mě narazila na své limity a vývoj v honbě za přítlakem je velmi obtížný. Loni Ferrari mělo šanci a Vettel byl katem, ale letos je Ferrari bez šance. Mohlo nějaké závody vyhrát, třeba ještě vyhraje, ale celkově je to pohoršení a i RedBull začíná být lepším týmem.
Fanda.LH
08:29 05.08.2019 83.240.61.XXX
Motor byl základ ve 14-15... To tvé akorát je tak 75-80% práce... Teď už jsou PJ hodně blízko, alespoň v rámci jednotlivých závodů, spolehlivost se ještě ukáže, takže zas tolik na nich nezáleží... Osobně nevěřím, že je Ferrari top, myslím si, že je to stále Mercedes, který nemá důvod ji ždímat naplno...
badys
08:20 05.08.2019 46.13.68.XXX
Ferrari určitě není v koncích . Dnes není doba flexi křídla , foukaného difuzoru ,tlumičů ,či jiné vychytávky na kterou nemohly týmy z vyjímkou jednoho přijít.
Ferrari má vynikající motor a to je základ. Musí akorát postavit auto s trochu větším přítlakem, což ale asi letos už nebude.
Ferrari má vynikající motor a to je základ. Musí akorát postavit auto s trochu větším přítlakem, což ale asi letos už nebude.
Petr Hloušek
08:00 05.08.2019 89.203.220.XXX
Dokud bude mít RB Gaslyho tak asi může být Ferrari v PK klidné
Jirka_1
07:13 05.08.2019 217.30.64.XXX
A o to šlo - za Lewisem, což v případě malé možnosti k předjíždění by asi nebylo to pravé ořechové. Jestli byla červená sada už použitá, rychle by přestala být rychlou, protože nová vydrží jet naplno tak deset kol a pak zpomalí (neschopné PIrelli).
Jirka_1
07:09 05.08.2019 217.30.64.XXX
Nižší profil znamená menší směrovou úchylku, tedy přesnější řízení, ale nepobírám dvě věci - rozdíl v přítlaku mezi pomalou a rychlou jízdou, kde je malý prostor k laborování s tlakem v pneu, který bude o to víc ovlivňován teplotou pneumatiky. Druhá věc jsou obrubníky, piloti se asi budou muset konečně naučit jezdit tak, aby přes ně nejezdili, jinak ty gumy rychle oddělají.
Ohledně Pirelli - myslím si (myslím, nevím to určitě), že nakonec dojde k tlaku na to zrušit tu pitomost s omezenou životností, kterou Pirelli nezvládlo.
Ohledně Pirelli - myslím si (myslím, nevím to určitě), že nakonec dojde k tlaku na to zrušit tu pitomost s omezenou životností, kterou Pirelli nezvládlo.
jenDalsiTeepack
06:47 05.08.2019 37.188.225.XXX
Vettel nemůže za to, že mají Ferrari špatnou aerodynmiku...
A nejdná se o vyzývání k nenávisti
A nejdná se o vyzývání k nenávisti
Chinadragon
01:47 05.08.2019 178.255.168.XXX
A je to tu opět...Red Bull jede....vyhrál sice Mercedes ,ale měl to jen tak tak....a kde bylo Ferrari sice 3.místo male se strátou cca.55 sekund a to je co ???? to nechali doma nějaký ty koně co jim chyběli pod kapotou....no je to jasný stává se z nich až tým 3....Red Bull s Mercedesem se poperou a oni budou sbírat to co jim nechají....Ferrari je u konce už 7-má sezóna je na nic a příští rok....toď otázka do loterie....letošní sezóna pro ně končí a to je teď jasné....musel by se stát zázrak....aby to bylo jinak....
Miroslav D.
00:00 05.08.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
23:24 04.08.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
23:19 04.08.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek