DISKUZE K ČLÁNKU Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO

Max Verstappen po zisku prvního pole-position v kariéře doufal, že se mu ho podaří přetavit ve své osmé vítězství za dobu existence v F1. Proti byl ale úřadující mistr světa, jehož výkon v závěru maďarské Grand Prix snese přídomek fenomenální.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 07.08.2019 10:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Divák F1 (Hlasovalo 6 lidí) 04.08.2019 19:28
,,,dneska to moc Forza nebylo......a obávám se ,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.08.2019 10:43
Tak RB vyřešil aero problém, takže je to jeden z… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 04.08.2019 17:15
Závod byl fajn, nebyla to žádná šílená nuda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

195.122.220.XXX
I tak měly maximálku oproti ostatním slabou... Letos se to sice nedá přenastavit, ale zase máš 8 stupňů nastavených tak, aby fungovali jak v Monaku tak v Mexiku... Uznávám, že jsem to nebral v potaz a mohlo to sehrát významnou roli. Nicméně pointa mého příspěvku je, že moc neberu premisu, že Ferrari je favorit, protože nemá přítlak a má výkonný motor... Rozdíl ve výkonnosti PJ nebude velký a co se aera týče, tak záleží jakou cestou se jednotlivé týmy vydají. Víc přítlaku nemusí být na škodu... Pro mě je jasný favorit LH, kterému se na Monze velmi daří...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

195.122.220.XXX
Tak to nemyslím... Neberu moc premisu, že na rychlém okruhu, by mělo být Ferrari navrch...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
RB s Renaultem rychlost v žádném případě neměl, tedy pokud máš na mysli poslední 3 sezony

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jasně, pokud to teda bereš tak že Ferrari riskne nastavení a Mercedes ne v případě deště tak můžou vyhrát. Ale takhle to nebylo myšleno, bylo to myšleno tak že za sucha může Ferrari na Monze opravdu vyhrát bez nějakých zvláštních pomůcek, kdyby mělo pršet tak by mohli vyhrát spíše jen nějakým riskem nebo vymlácením se Hama i Verstappena. Favoritem za deště Ferrari za normálních okolností prostě není, Hamilton i Verstappen ukázali za deště lepší level.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jestli myslíš 2011 tak to nebylo přítlakem ale kratšími převody než ostatní, to se teď měnit neda

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Svého času to dokázal vyhrát Vettel s RB s nastavením na přítlak... Nedělal bych si iluze...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Jasně rychlejší si nemyslím, nicméně taky za ty 4 sezóny LH kritizuji, měl vytěžit více...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
SPA možná, ale na Monzu bych řekl že Ferrari favorit je, pokud nebude pršet.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.78.XXX
S tím souhlasím. Je to prostě na každé trati jiné, jestli je lepší jeden nebo dva pitstopy. Netvrdím, že jsou 2 vždy lepší.
Ale nikdy se to nerovná časové ztrátě v boxech. Každé kolo na nové sadě znamená snížení ztráty. Tedy pokud nedostaneš úplně blbé gumy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
O 25s ne, jen asi o 20s 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
Ano, aby použil dvě směsi, ale proč tu druhou směs nedostal už při první zastávce, tak jako ostatní a tím pádem by stačila jen jedna zastávka? Tedy v tomto případě byla jedna zastávka výhodnější strategie. Jen jsem samozřejmě na příkladu Bottase dokázal, že více zastávek nemusí být nutně tím nejlepším řešením.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
S Mercedesem plně souhlasím, od nich je to jen hra, ale s Alonsem 2010 až 2013 nesouhlasím, protože vážně lepší auto neměl, Okay možná 2013 ale 2010 až 2012 určitě ne, tam byl McLaren jasně rychlejší než Ferrari

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.78.XXX
Jestli si dobře vzpomínám, tak druhou udělat musel, aby použil 2 směsi. Neříkám, že 2 zastávky byly výhodnější, ale rozhodně nebyly o 25s pomalejší. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
No, jak se to vezme, mě například zastávka navíc pro Bottase ve VB nepřišla kdovíjak výhodná. 20

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Myslíš, že jejich auto stálo zaprd 2010 - 2013 nebo to s tím motorem... ?
1) Alonso vyhrával, bojoval o tituly, je to fenomenální pilot, ale to by bez dobrého auta nestačilo...
2) Čím déle to sleduji, tak více vnímám, že Mercedes blafuje... Toto Wolf lže jak když tiskne... Před sezónou mělo být favoritem Ferrari, v sezóně si ani neškrtne a poráží ho i RB... Tyhle motory se provozují během 5-7 závodních víkendů, když to sečteš, tak ti z toho vyjde solidní vytrvalostní závod, ve kterém je jedno číslo velice relativní pojem... Neříkám, že to není možné, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byla tak trochu hra od Mercedesu... Kdy si vytváří alibi pro případný neúspěch nebo naopak zvyšují cenu svých úspěchů...

PS: Pro mě je Mercedes jasný favorit ve Spa i Monze, tedy na okruzích, ke kterým se upínají poslední naděje fanoušků Ferrari...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Fanda LH - vážně? Vážně chceš popřít co říkalo Ferrari, vědělo se to a ukazovali to data? 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo vyřešil. Takže už je jejich šasi konečně na úrovni toho loňského, na kterém se vozil Renault.
Ta Vettelova strategie byla tak výborná, že ji ze špičky nepoužil nikdo. Jinak strategie se určuje mimo jiné podle toho, v jakém stavu má pilot gumy. Kdyby dali Leclercovi stejnou, nedojede do cíle. Vettel musel víc šetřit gumy v prvním stintu, aby si ji mohl dovolit. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasný. To byla narážka na jednoho tradičního oponenta, co mi vždycky argumentuje tím, že Vettelovi kolegové dostávají schválně o jeden ptstop navíc, který je stojí 25s. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

195.122.220.XXX
To jsou ty příběhy... Alonsovi to každý žral, že to auto nejede a to i v situaci, kdy startoval z první řady a závod vyhrál... 2011 Ham nezvládl, tam není co řešit... 2012 doplácel na spolehlivost techniky, jinak by bojoval o titul...

Ostatně to byla jedna z perel co jsi pronesl, že měl lepší techniku a odešel do Mercedesu kvůli penězům... Ham jistě dostal v Mercedesu slušné peníze, ale paradoxně odešel kvůli technice, když se definitivně rozhodl po Singapuru, kde odstupoval z 1. místa...

Další věc je, že Alo. byl v týmu jasná jednička, zatímco Ham musel s Buttonem bojovat a to mu vzalo hodně bodů... Nicméně vybojovat si pozici v týmu je sakra důležité a Alonsovi to rozhodně přičítám k dobru.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Tak RB vyřešil aero problém, takže je to jeden z důvodů, proč se Honda veze na rychlosti RB. Ale je pravda, že RB chybí rychlsot co měl s Renaultem. Jinak Vettel zase měl lepší strategii než Leclerc

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama