DISKUZE K ČLÁNKU Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO
Max Verstappen po zisku prvního pole-position v kariéře doufal, že se mu ho podaří přetavit ve své osmé vítězství za dobu existence v F1. Proti byl ale úřadující mistr světa, jehož výkon v závěru maďarské Grand Prix snese přídomek fenomenální.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
10:47 07.08.2019 195.122.220.XXX
I tak měly maximálku oproti ostatním slabou... Letos se to sice nedá přenastavit, ale zase máš 8 stupňů nastavených tak, aby fungovali jak v Monaku tak v Mexiku... Uznávám, že jsem to nebral v potaz a mohlo to sehrát významnou roli. Nicméně pointa mého příspěvku je, že moc neberu premisu, že Ferrari je favorit, protože nemá přítlak a má výkonný motor... Rozdíl ve výkonnosti PJ nebude velký a co se aera týče, tak záleží jakou cestou se jednotlivé týmy vydají. Víc přítlaku nemusí být na škodu... Pro mě je jasný favorit LH, kterému se na Monze velmi daří...
Petr Hloušek
23:10 06.08.2019 194.79.55.XXX
RB s Renaultem rychlost v žádném případě neměl, tedy pokud máš na mysli poslední 3 sezony
Situs
15:08 06.08.2019 85.70.164.XXX
Jasně, pokud to teda bereš tak že Ferrari riskne nastavení a Mercedes ne v případě deště tak můžou vyhrát. Ale takhle to nebylo myšleno, bylo to myšleno tak že za sucha může Ferrari na Monze opravdu vyhrát bez nějakých zvláštních pomůcek, kdyby mělo pršet tak by mohli vyhrát spíše jen nějakým riskem nebo vymlácením se Hama i Verstappena. Favoritem za deště Ferrari za normálních okolností prostě není, Hamilton i Verstappen ukázali za deště lepší level.
Mike17
10:31 06.08.2019 46.135.78.XXX
S tím souhlasím. Je to prostě na každé trati jiné, jestli je lepší jeden nebo dva pitstopy. Netvrdím, že jsou 2 vždy lepší.
Ale nikdy se to nerovná časové ztrátě v boxech. Každé kolo na nové sadě znamená snížení ztráty. Tedy pokud nedostaneš úplně blbé gumy.
Ale nikdy se to nerovná časové ztrátě v boxech. Každé kolo na nové sadě znamená snížení ztráty. Tedy pokud nedostaneš úplně blbé gumy.
Iscarian
09:48 06.08.2019 89.177.215.XXX
Ano, aby použil dvě směsi, ale proč tu druhou směs nedostal už při první zastávce, tak jako ostatní a tím pádem by stačila jen jedna zastávka? Tedy v tomto případě byla jedna zastávka výhodnější strategie. Jen jsem samozřejmě na příkladu Bottase dokázal, že více zastávek nemusí být nutně tím nejlepším řešením.
Fanda.LH
09:18 06.08.2019 83.240.61.XXX
Myslíš, že jejich auto stálo zaprd 2010 - 2013 nebo to s tím motorem... ?
1) Alonso vyhrával, bojoval o tituly, je to fenomenální pilot, ale to by bez dobrého auta nestačilo...
2) Čím déle to sleduji, tak více vnímám, že Mercedes blafuje... Toto Wolf lže jak když tiskne... Před sezónou mělo být favoritem Ferrari, v sezóně si ani neškrtne a poráží ho i RB... Tyhle motory se provozují během 5-7 závodních víkendů, když to sečteš, tak ti z toho vyjde solidní vytrvalostní závod, ve kterém je jedno číslo velice relativní pojem... Neříkám, že to není možné, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byla tak trochu hra od Mercedesu... Kdy si vytváří alibi pro případný neúspěch nebo naopak zvyšují cenu svých úspěchů...
PS: Pro mě je Mercedes jasný favorit ve Spa i Monze, tedy na okruzích, ke kterým se upínají poslední naděje fanoušků Ferrari...
1) Alonso vyhrával, bojoval o tituly, je to fenomenální pilot, ale to by bez dobrého auta nestačilo...
2) Čím déle to sleduji, tak více vnímám, že Mercedes blafuje... Toto Wolf lže jak když tiskne... Před sezónou mělo být favoritem Ferrari, v sezóně si ani neškrtne a poráží ho i RB... Tyhle motory se provozují během 5-7 závodních víkendů, když to sečteš, tak ti z toho vyjde solidní vytrvalostní závod, ve kterém je jedno číslo velice relativní pojem... Neříkám, že to není možné, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byla tak trochu hra od Mercedesu... Kdy si vytváří alibi pro případný neúspěch nebo naopak zvyšují cenu svých úspěchů...
PS: Pro mě je Mercedes jasný favorit ve Spa i Monze, tedy na okruzích, ke kterým se upínají poslední naděje fanoušků Ferrari...
Mike17
11:15 05.08.2019 185.149.130.XXX
Jo vyřešil. Takže už je jejich šasi konečně na úrovni toho loňského, na kterém se vozil Renault.
Ta Vettelova strategie byla tak výborná, že ji ze špičky nepoužil nikdo. Jinak strategie se určuje mimo jiné podle toho, v jakém stavu má pilot gumy. Kdyby dali Leclercovi stejnou, nedojede do cíle. Vettel musel víc šetřit gumy v prvním stintu, aby si ji mohl dovolit.
Ta Vettelova strategie byla tak výborná, že ji ze špičky nepoužil nikdo. Jinak strategie se určuje mimo jiné podle toho, v jakém stavu má pilot gumy. Kdyby dali Leclercovi stejnou, nedojede do cíle. Vettel musel víc šetřit gumy v prvním stintu, aby si ji mohl dovolit.
Fanda.LH
10:57 05.08.2019 195.122.220.XXX
To jsou ty příběhy... Alonsovi to každý žral, že to auto nejede a to i v situaci, kdy startoval z první řady a závod vyhrál... 2011 Ham nezvládl, tam není co řešit... 2012 doplácel na spolehlivost techniky, jinak by bojoval o titul...
Ostatně to byla jedna z perel co jsi pronesl, že měl lepší techniku a odešel do Mercedesu kvůli penězům... Ham jistě dostal v Mercedesu slušné peníze, ale paradoxně odešel kvůli technice, když se definitivně rozhodl po Singapuru, kde odstupoval z 1. místa...
Další věc je, že Alo. byl v týmu jasná jednička, zatímco Ham musel s Buttonem bojovat a to mu vzalo hodně bodů... Nicméně vybojovat si pozici v týmu je sakra důležité a Alonsovi to rozhodně přičítám k dobru.
Ostatně to byla jedna z perel co jsi pronesl, že měl lepší techniku a odešel do Mercedesu kvůli penězům... Ham jistě dostal v Mercedesu slušné peníze, ale paradoxně odešel kvůli technice, když se definitivně rozhodl po Singapuru, kde odstupoval z 1. místa...
Další věc je, že Alo. byl v týmu jasná jednička, zatímco Ham musel s Buttonem bojovat a to mu vzalo hodně bodů... Nicméně vybojovat si pozici v týmu je sakra důležité a Alonsovi to rozhodně přičítám k dobru.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek