DISKUZE K ČLÁNKU Závod odstartovala dramatická nehoda, skončil opět triumfem staronového mistra světa +VIDEO
Sezóna 2018 je historií, poslední setkání startovního pole proběhlo pod měnící se oblohou ve Sjednocených Arabských Emirátech v Abú Zabí. Triumf si odváží čerstvý mistr světa Lewis Hamilton, jemuž závěr sezóny vyšel nadmíru dobře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Závod odstartovala dramatická nehoda, skončil opět triumfem staronového mistra světa +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
huhukoktejl
00:33 26.11.2018 46.135.104.XXXA kdy naposledy letici formule nekomu urizla hlavu, aby mu halo zachranilo zivot? Stejna argumentace co uvadis ty ...-
-
uzivatel003302
06:44 27.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
15:18 27.11.2018 185.149.130.XXXV historii jsou případy, kdy by to život zachránilo. Sice je to dávno, ale byly.
A až se to stane znovu (ona je to jen otázka času, je to jen o pravděpodobnosti a počtu "pokusů") , tak se řekně co?
"Jééé, sorry. Ono to vypadalo zbytečně a nebylo. Tak sorry děti, tatínek mohl žít, ale my se spletli. užijte si život bez něj, to se prostě stává."
Není to trochu zbytečné je proto, že má někdo trochu blbý pocit z estetiky? Já jsem trochu moc racionálně založení. Mě život za vzhled nikdy stát nebude.
-
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
17:22 25.11.2018 91.245.26.XXXVšak to taky nebyl účel halo aby vylepšovalo bezpečnost v tomto případě. Naopak to byla pro halo nejhorší možná situace která mohla nastat. Úspěšnou tu situaci nazývám proto, protože i když to byla pro halo nejhorší možná situace, tak jezdci neuškodilo.
Jinak maršálové čekali na pokyn doktora, který musel zkontrolovat stav jezdce jestli nemá například něco s páteří a neuškodí mu převrácení formule na kola.
Věř mi, že kdyby se opravdu stalo to, že by formule začala hořet, (jakože to je velmi nepravděpodobné) tak se všichni budou chovat jinak. Jezdec by se snažil dostat ven a maršálové by se snažili dostat jezdce ven.-
Dokugan
20:38 25.11.2018 146.102.203.XXXProblém je, že se dnes ukázalo, že ačkoli je použití přikázáno pravidly, tak jeho použití zároveň porušuje pravidla. Pořád je totiž v pravidlech taková ta věc, že se pilot musí být schopen dostat z vozu během pěti sekund. A dnes nejen, že se ukázalo, že pokud je formule "hlavou" dolů, tak se z formule během pěti sekund nedostane. On se z ní bez cizí pomoci nedostane vůbec. Tohle zdaleka nebyla ta nejhorší situace, která může na okruhu nastat pro halo. A modleme se, aby nepřišla chvíle, kdy to někoho bude stát život stejně tak, jako v posledních 20 letech nepřišla chvíle, kdy by halo někomu život zachránit mohlo.-
-
Mike17
22:02 25.11.2018 185.149.130.XXXOk. Chceš mi říct, že by se Hulk dostal z vozu do 5s i bez Hallo?
To měření se provádí za určitých podmínek.
Situaci, kdy Hallo mohlo pomoct jsme viděli letos a skoro každou sezonu vidíme situace, kdy pilotovu hlavu minulo něco o centimetry. A ty komentáře, že by mohlo začít hořet mám brát vážně? Kdy naposledy jsi viděl hořet vůz po nehodě? Já si vzpomínám na rok 1976. Znalci zlatých 70-tých jistě najdou něco o fous novějšího, ale do posledního čtvrtstoletí se to asi nevejde. Takže tu srovnáváte něco, co každou sezonu může mít smysl s něčím, co se pravděpodobně nestane ani za sto let.-
uzivatel003302
22:27 25.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
22:50 25.11.2018 185.149.130.XXXDělali spoustu testů, které prokázaly, že rizika v F1 mnohonásobně snižuje, než zvyšuje. V závodech je to zřejmé. Situací, kdo to bylo o fous s hlavou pilota, už jsme viděli několik. Situaci, kdy by Hallo uškodilo žádnou.
-sami piloti to popřeli, možná se vyjímka najde, ale nikdo s tím evidentně problém nemá
-Je to buřt. Pár vteřin nastupování nebo vystupování nikoho nezabije.-
uzivatel003302
11:26 26.11.2018 77.240.186.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
19:22 26.11.2018 185.149.130.XXXOmezení rychlosti se děje pořád. Skrz předpisy. nebyl by problém dělat vozy, co zajedou okruh o několik sekund rychleji.
Nevím, kde vidíš střechu a sklo. Nevím o tom, že formule znamená bez konstrukcí. To by jsme se mohli bavit o tom, jetli u formule mají být vyšší bočnice, nebo další věci. Podívej se, čemu se říkalo formule před 60-70 lety a srovnej to s tím, co jezdilo loni (ještě bez Hallo). Najdeš tam něco společného?
-
-
-
-
tom11
12:28 26.11.2018 77.48.94.XXXjá věděl, že se objevíš . stejně tak vím, že se v tomhle nikdy neshodneme, ale to vůbec nevadí.
u HALO mě štve ještě jedna věc. nainstalovala se v F1, kde jezdí dospělí, kteří vědí, do čeho jdou a v nižších sériích, kde jezdí "děti" jsou bez téhle ochrany. tam bych ji klidně "skousnul". je to jako s mřížkami na helmách hokejistů. mladí s ochranou, dospělí již sami usoudí, zda ano či ne. a světe div se - 99,9% hráčů mřížku sundá okamžitě, jak jim to pravidla dovolí.-
Mike17
19:30 26.11.2018 185.149.130.XXXJasně, neshodneme, ale to k tomu patří. Nemůžeme mít stejný názor na vše.
Hokejisti také vědi, do čeho jdou. Nikdo jim nevyčítá chrániče a helmy. Mřížky sice dospělí nemají (ony jim život nijak nechrání, maximálně ochrání zuby nebo nějakou zlomeninu), ale helmy ano. Když se zaváděly, bylo to ty samé řeči. Stejně tak v F1, když se zaváděly pásy. Spousta komentářů, jak je nebezpečné jezdit s nimi. A někteří je odmítali mít, než to bylo povinné.
Dobrovolné to udělat nemůžeš, něco to váží a bez něj by bylo auto rychlejší. Nedal by si to nikdo. Stejně tak bys mohl dát na výběr, že kokpit může být z "papíru" a auto bude pak lehčía rychlejší. Všichni by přešli na papír a život by riskli.
Ale souhlas s tím, že to mohli zavést nejdřív u nižších soutěží. když jsem viděl tu nehodu holky v Macau, ta by to jistě ocenila. Možná nemusela mít zlomený obratel s rizikem ochrnutí.-
tom11
20:41 26.11.2018 193.86.205.XXXje fajn, že se shodneme na tom, že se v tomhle neshodnem ve shodě jsme i v tom, že je to vlastně správně. podle mě je nutné najít "kompromis" ( lepší slovo mě teď nenapadá ) mezi bezpečností na nějaké "ideální" úrovni a rozumným rizikem. osobně se mi zdá, že nyní je bezpečnost modlou, která ospravedlní prakticky cokoli. v běžném provozu je to tak v pořádku, ale při závodech....
a vidíš, na tu holčinu jsem při tom vlastně zapomněl. zrovna teď hlásili ve zprávách, že ji dneska pustili z nemocnice. to je super!!!-
Mike17
15:21 27.11.2018 185.149.130.XXXNa tom se celkem shodneme, je pro mne Hallo není zas tak brutální zásah do artaktivity. Když se podívám na vozy Indy, tak je F1 pořád nádherná.
Vypadá to, že bude snad i bez následků. To se mi zdá jako zázrak. Stejně, jako že to neodnesl nikdo na té tribuně.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel003302
22:30 25.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel003302
06:36 26.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek