DISKUZE K ČLÁNKU GP Mexika: Triumf Verstappena před Ferrari, Hamilton pětinásobným šampionem F1

Verstappen zajel v Mexiku fantastický závod a po zásluze slaví triumf. O část pozornosti ho však připravil Lewis Hamilton. Ačkoliv dojel do cíle na čtvrtém místě, je to on, kdo dnes slaví největší úspěch, a to triumf v sezoně 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Mexika: Triumf Verstappena před Ferrari, Hamilton pětinásobným šampionem F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 17.11.2018 16:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 29.10.2018 12:10
Samozřejmě hloupost. Honda mění průměrně 6… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 28.10.2018 22:05
Gratulace Hamiltonovi, zasloužil si to 03»
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 29.10.2018 11:25
Když tvrdíš že Honda je spolehlivější, tak nám to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Jelikož se mi to včera nepodařilo odeslat, tak ještě jeden pokus dnes.
    Především velká gratulace Hamiltonovi. Byl to asi jeho nejzaslouženější titul. Všiml si někdo, že od chvíle, kdy Ricciardo ohlásil přestup k Renaultu, jde jeho "výkonnost" dolů a stejně tak ho postihuje jeden problém se spolehlivostí auta za druhým? Zato Max ožil.
    Vettel dnes ukázal, kde mohl bojovat, kdyby nebylo jeho selhání. Auto i podporu týmu na to rozhodně měl.
    Honda mne letos o své spolehlivosti nepřesvědčila, tak jsem zvědav, jakou spolehlivost chystá napřesrok. A jak dlouho s ní budou ubulenci trpěliví v případě, kdy budou schytávat penalizace za pohonnou jednotku, nebo nedojedou do cíle? Aniž bych chtěl stranit jednomu, nebo druhému, mám pořád na paměti, že Marko s Hornerem začali kydat špínu na Renault zhruba o dva roky dřív, než McLaren na Hondu.
    Tak nezbývá, než držet palce motorářům od Hondy i od Renaultu. 03
    Kapitolou samou pro sebe je komentátorská dvojka na Sport 1 a 2. Včera perlil především Král, který neustále očekával souboj o titul mistra světa. A odmítal brát na zřetel, že Lewisovi stačí dojet sedmý v případě, že Vettel zvítězí. Jelikož to v průběhu závodu nikdy nevypadalo na vítězství Vettela a Hamík se v pohodě držel za Sebem a Kimim na čtvrtém místě, přičemž mu záda kryl týmový kolega Bottas a ještě měl kolo náskok na šestého Hulkenberga, jež se v konci závodu změnil na dvě kola náskoku. Tak si člověk u TV říká, zda je ten "odborník" u komentátorského pultíku skutečně tak hloupý, nebo to jenom "předstírá" z jakýchsi komerčních zájmů?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Je zajímavé, že opět vidíš problémy jen u Ricciho, že postihují Maxe úplně stejně, se ti nehodí.
      A jeho výkonnost? V Q3 Ricci Maxe porazil regulérně podruhé. Poprvé v Baku. Tedy před a po 1:1. V závodech dojel před ním 3x. V Austrálii, kdy Max udělal hodiny, propadl se na 8-mé místo a poškodil auto. V Číně, kde Max sestřelil Vettela a poškodil si auto a v Monaku, kde si Max podělal kvaldu a startoval zezadu. Jinak je Max kontinuálně téměř vždy rychlejší, o jejich vzájemném umístění rozdhodují Maxovy chyby. Tedy nevím, co s tím má zase společného Red Bull. Zakázal Maxovi dělat chyby, aby potrestal Ricciho? 12
      Že si vždycky musíš najít pokaždé něco, co hodit na Hornera a pak jim vyčítáš, že údajně hází na někoho špínu. 13

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Co zas meleš za pitomosti? Kde píšu cokoliv o Hornerovi? Napsal jsem jen pravdivý postřeh. Od chvíle, kdy Ricciardo ohlásil přestup k Renaultu, ho postihuje jeden problém s autem za druhým a také ztratil poměrně jasný bodový náskok na svého týmového kolegu. Nic víc, nic míň.
        A jelikož věříš prohlášení pilotů, či lidí zainteresovaných v F1, tak si přečti, jak to Ricci komentuje. 13
        A když už budeš v tom čtení, tak si ještě přečti komentáře Maxe.
        Je velice zajímavé, že Max, který neustále kritizuje a kydá špínu na motor, s tímto motorem vítězí, nebo alespoň v pohodě boduje, zatímco Ricci, který přestoupil právě k továrnímu týmu Renault, pravidelně nevidí cílovou vlajku. Ale já se tomu nedivím. Adi tu celkem pravidelně dokazuje, že pohonná jednotka Rencka nebývá tak často příčinou odstoupení, včetně odstoupení Ricciho. 13

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          1, Vážím si tě hlavně proto, že říkáš přímo co si myslíš a proti komu tomu říkáš. Řekneš, že lže ten a ten a nehraješ si na to, že za to nemůže nikdo. Takže tu vytváříš spekulace, že za poruchy Ricciho může tým a tým vede Horner. Nikoliv trpaslík ze Sněhurky. Tak si prosím nehrajme na to, že jsi neřekl přímo Hornerovo jméno. 03
          2. V závodě měl před Maďarskem Ricci 4 poruchy, od té doby také 4. Problémů v trénincích měl i předtím mraky a samozřejmě nejen on, ale i Max. Nevím, v čem tedy vidíš to razantní zhoršení.
          3. Bodový náskok rozhodně ztratil, ale hlavně proto, že Max místo kolizí se soupeři dojíždí a to téměř vždy před Riccim. Ty 3 vyjímky jsem ti popsal včera.
          4. Komentáře Riciho jsem četl. Říká, že má smůlu. Jo, má. Na Maxových je divné co?
          5. Oba mají 2 vítězství. S tím motorem jaký mají, se čekaly 4 vítězství. V Singapuru a Maďarsku se to nepovedlo, V Číně a Rakousku vyhráli díky problémům soupeřů. S motorem to nemělo nic společného. S tím motorem, jaký mají, mají za normálních podmínek šanci pouze v těch 4 závodech. To nikdo nepopírá a vítěství v Mexiku bylo předpokládáno i RB.
          6. Ano Adi tu tradičně vystupuje na obhajobu Rencku. Mimo jiné nepočítá za součást motoru výfuk, nebo škrtící klapku. Já uznávám, že přímo v závodech odstoupili kvůli motoru asi jen 2x nebo 3x (nechce se mi to počítat, ale můžeš). Tipuju, že Maxovi také vadí, že občas musí startovat zezadu kvůli penalizacím a odstupovat v tréniních, kde se má ladit vůz. To týmy, kde mají špičkové motory dělat nemusí. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Absolutně nechápu, co chceš dokazovat?
            Od Maďarska byl Max 5x na bedně a 2x pátý. Ricciardo 4x nedojel a motor s tím měl pramálo společného.
            Proto také Ricci prohlásil, že s tím "jeho autem" může sezónu dojezdit Gasly. Zatím co Max patolízalsky používá rétoriku Marka a Hornera a kydá špínu na motor Renault, přesto, že tento motor zdaleka není tak častou příčinou odstoupení obou pilotů RBR.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Jo a do Maďarska oba odstoupili celkem 4x z toho jednou po vzájemné kolizi a jen jedinkrát u obou za to mohl motor. Jinak elektronika, diferenciál, výfuk brzdy. Ale nikde nevidím Maxovy kolize se soupeři, které tu zase účelově podsouváš. Jsi opravdu sedmilhář, jak tě tu nazval jeden z kolegů diskutérů.
              A s tím motorem, jaký mají, si nemají s Hondou co vyčítat. Tak nechápu jejich kritiku Renaultu a oslavy Hondy. Ale vše se ukáže příští sezónu. Možná se Hondě konečně podaří postavit motor, který bude při maximálním výkonu také spolehlivý. Pak věřím v šance RedBullíčků na boj o titul. Pokud se podobná pohonná jednotka povede i Renaultu, pak mohou taktéž bojovat o pozice nejvyšší. Uvidíme.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              -No nepotřebuju nic dokazovat, jen nevidím tu velkou změnu. Píšeš:
              "Od Maďarska byl Max 5x na bedně a 2x pátý. Ricciardo 4x nedojel a motor s tím měl pramálo společného."
              Dodávám:
              "Do Maďarska byl Max 4x na bedně, 1x čtvrtý, 1x pátý a 1x šestý. Ricciardo 4x nedojel a motor s tím měl stejně málo společného." 12
              promiň, kde že je ta obrovská změna? Že měl Max místo druhého místa jedno čtvrté a místo jednoho pátého jedno šesté? Kdyby nejezdl jako kamikadze, měl by další 4 bedny. 12
              -Ano, jeho vůz je poruchovější než Maxův. LETOS! Je to jako jindy. Do roku 2012 měl Vettel víc poruch než Webber, absolutně bez tvých podivujících se komentářů. Když se to v roce 2013 obrátilo, měl jsi jasno v úmyslu týmu. Aniž by po většinu sezony Webber Vettela nějak ohrožoval, tedy důvod nebyl žádný. U Ferrari totéž. Dokud má problémy Vettel, je ticho. Jakmile měl několik poruch Kimi, hned se všichni spikli proti němu. A Ricci? V roce 2014 měl Vettel mnohem víc poruch než on!!! Žádné komentáře o podrazech na Vettela. To bylo normální. Doteď měli Max a Ricci problémů podobně. Ticho, žádné komentáře. Najednou má několik problémů za sebu Ricci a hned je tu teorie o podrazech. Proč by měli podrážet Ricciho, mi zůstává záhadou. Ztrácí body a podia, přínos žádný. Kdo z nich bude 5-tý a kdo 6-tý je každýmu šumák.
              K druhému komentu:
              -Psal jsem o 4 poruchách a nepsal jsem, že za všechny mohl motor.
              Takže: Bahrajn (motor), Monako (motor), Rakousko (už nevím, motor ne), Německo (tuším výfuk?). V čem, že jsem lhal? V Monaku sice vyhrál, být to jakýkoliv jiný okruh, tak vůz odstavil. 4s na kolo pomaleji by jinde znamenalo 2-3 kola ztráty. Závažná porucha to byla.
              -Co účelově podsouvám u Maxových nehod? Kolik jich měl od Maďarska? S Vettelem bez ztráty pozice? Takže:
              2x porucha a odstoupení (Bah, GB)
              Austrálie hodiny se ztrátou pozic na 8-mé místo, Čína sestřelení Vettela propad na 5-té místo, Baku kolize s Riccim, Monako bouračka v kvaldě. To máš 4 závody, kde místo bedny bylo dnf nebo o několik bodů míň. Kde je prosím ta lež? A ten kolega diskutér tak nějak nakonec lhal sám, když si pletl výjezdové kolo s vjezdovým ne? 13
              -Možná si s Hondou nepolepší, ale asi ani nepohorší. Kritika Renaultu je oprávněná, je to vidět každou sezonu. Ostatní týmy s tímto motorem jsou toho zřejmým důkazem. Honda udělala pokrok evidentně větší, tedy optimismus je na místě. Jestli se potvrdí, se uvidí příští rok. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Jo Miku, zpochybňovat ti jde. Ale to nic nemění na faktu, že od doby, kdy Ricciardo ohlásil přestup k Renaultu, šlo to s ním a hlavně s jeho autem z kopce.
                Proč do této diskuze taháš Vettela? Nechápu!!! A Kimiho??? Kdy jsem letos, nebo i dříve, tvrdil, že se kvůli jeho poruchám všichni proti němu spikli??? Dej odkaz. Přeháněj, hledej a bav mě. (To je totiž zoufalství, co tu předvádíš).
                Kde píšu o podrazech v případě Ricciarda???
                O podrazech jsem psal v případě Kimiho. A to je rozdíl. Bohužel ty jsi ten rozdíl nezaznamenal. Pleteš páté přes deváté, vytváříš si své spekulace a ty pak podsouváš druhým. 02
                V roce 2013 jsem měl jasno o Webberových poruchách. To přiznávám. Ale tobě účelově uniklo, že jsem měl jasno ještě dříve, než se ty poruchy staly. A to je seksakramenský rozdíl. Jsem tu totiž jediný, kdo jde s kůží na trh a dokáže předzírat (a zřejmně i předvídat). 13
                Pokud měli Max i Ricci podobně problémů, logicky vyplývá, že mají stejné auto a stejnou podporu týmu. Pokud má najednou někdo z nich problémů více, (po předchozím oznámení ukončení spolupráce), logicky vyplývá, že je odstřižen od týmu a podpora týmu je jenom jeho kolegy. Ale nejspíše mne poučíš ze své logiky, ostatně, tak jako několikrát zde.
                Miku, nikde nepíšu, že jsi lhal. Ne, v těchto případech. Na toto jsem opravdu citlivý. Nedovolím si napsat o komkoliv z diskutérů, že lže, když nejsem o lži přesvědčen. Naopak o lidech (kterým ty věříš, z prostředí F1), napíšu s klidným srdcem, že lžou. Protože vím, že mají mnohem více informací a jejich výroky jsou pouze PR kecy. Např. můj "oblíbený Marko". Jak ví jaký pokrok bude u Ferrari a o kolik se zlepší Mercedes v příští sezóně? Že dokáže přesně odhadnout 10 koní náskoku obou na Hondu??? A takové lidi ty obhajuješ. 02
                Pokud jde o tvé lži, museli bychom si stanovit mantinely. Např. co je ještě motor a co je jen výfuk a podobně. Neoznačil jsem tě v tomto za lháře!!!
                U Maxových poruch účelově podsouváš, respektive spojuješ jeho chyby a kolize. To není totéž. Za poruchu pilot nemůže. Na kolizi se minimálně podílí-více, či méně a chybu dělá jen a jen sám. Tak že rozlišuj. 03
                Poslední odstavec více méně souhlas. 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A já ti tady dávám čísla, jak to s ním z kopce nejde. Procentuálně má sice o něco více problémů, než na začátku sezony (méně závodů na stejný počet poruch). Ale ne nějak významně a ty problémy nemá jen on. U Maxe také nejsou vyjímečné, takže nejde o jeden bezproblémový vůz a druhý silně problémový. Žádná dramatická změna se nekonala a tradičně jsi zapomněl odpovědět na zásadní otzáku: Proč? Co by měl RB z toho, dávat Riccimu špatné auto. Odpověď je stejná, jako u Webbera v roce 2013. NIC!!!
                  Jeho i Kimiho jsem dával za příklad, protože tam máš stejný přístup. Poruchy "protěžované jedničky" nevidíš, jakmile má dvojka poruch víc, už na to upozorňuješ. A ono je to jako u všeho. Jednou jich má víc jeden, pak ten druhý. Viz mnou uvedené roky. To, že se jich u Webbera stalo v roce 2013 víc se dalo čekat obecně. Není to žádný tebou objevený zázrak. Do té doby jich měl víc Vettel, je tedy logické, že jednou jich bude mít víc ten druhý. Stejně jako v roce 2014 byl ten šťastnější Ricci a smolnější zase Vettel a dalo se to čekat navzdory tomu, že Vettel měl být tou protěžovanou jedničkou.
                  Nepíšeš že jsem lhal? Citace: Ale nikde nevidím Maxovy kolize se soupeři, které tu zase účelově podsouváš. Jsi opravdu sedmilhář,...". Jako výraz sedmilhář mám brát jako lichotku, nadsázku nebo co? Pro mne ten výraz znamená velký lhář. A jak jsem ti na jednotlivých příkladech doložil, Max těch kolizí měl několik (přesněji 4). tedy jsem nelhal. Poruchy jsem zmínil k tomu navíc proto, abys pochopil, proč Max v první polovině body ztrácel a proč je ve druhé polovině na Ricciho získával. Není to Ricciho autem. Odstoupení měl doložitelně stejně a rozdíl mezi výkony jeho a Maxe zůstaly stejné. Důvod je ve zmíněných kolizích a poruchách Maxe. těch jasně ubylo. Tam je důvod, proč najednou Max bodově Ricciho dotáhl. Stačí si jen posčítat ztracené body a dojde ti to. Tedy nevím, proč mne označuješ jako sedmilháře. Jsou to prostá fakta doložitelná v číslech. Stejně jako tenkrát v Monaku. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Typické pro Mika17. Já napíšu nějaký postřeh, nebo názor a Mike to hned napadne. Což by tolik nevadilo, pokud by Mike neargumentoval zcestně a nesmyslně. A tak tu oba rozsáhle píšeme ve stylu, "já o koze a Mike o voze". 02
                    Což mne příliš nebaví. Tak jen uvedu, že do ohlášení odchodu od RBR měli Ricciardo i Max čtyři odsoupení v závodech. Po ohlášení Ricciho přestupu už měl čtyři odstoupení pouze ten, který přestup ohlásil. Tedy, dosud je skóre odstoupení 8:4 "ve prospěch" Ricciarda. Čili Ricciardo měl dvakrát více odstoupení, než jeho týmový kolega. To jsou jasná čísla Miku. A hlavně týkají se tématu a mého tvrzení!!!
                    Jak souvisí počet nehod Maxe s dvojnásobným odstoupením Ricciarda? Jak souvisí s odstoupenímí Ricciarda Maxovy kvalifikace? Podle mne vůbec nijak. To jen Mike tradičně uhýbá diskuzi na jinou kolej a tvrzení, že Ricciardo po ohlášení jeho odchodu od RBR měl více problémů a odstoupení, respektive od té doby, pouze Ricciarda postihovaly poruchy, vyvrací úbytkem nehod Maxe. 18 Tak to mi hlava nebere. Diskutuji ještě s normálním člověkem?

                    Pak se nediv slovu "sedmilhář". Podle mne tě tento výraz docela vystihuje. A nemá to nic společného s lhaním. Spíše to chápu, jako snahu neustále "nalhávat", nebo se "vylhávat" z témat diskuze. Protože otáčet, či alespoň odklánět diskuzi mimo téma, je tvá doména. Tím jsi charakteristický. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Otáčím diskusi mimo téma?????
                      Citace: "Všiml si někdo, že od chvíle, kdy Ricciardo ohlásil přestup k Renaultu, jde jeho "výkonnost" dolů a stejně tak ho postihuje jeden problém se spolehlivostí auta za druhým? ZATO MAX OŽIL."
                      Citace: "...ho postihuje jeden problém s autem za druhým a také ZTRATIL poměrně jasný bodový NÁSKOK na svého TÝMOVÉHO KOLEGU. "
                      Citace: "Je velice zajímavé, že MAX, který neustále kritizuje a kydá špínu na motor, s tímto motorem vítězí, nebo alespoň v pohodě boduje,..."
                      Citace: "Od Maďarska BYL MAX 5x NA BEDNĚ a 2x PÁTÝ. Ricciardo 4x nedojel a motor s tím měl pramálo společného."
                      Citace: "Ale nikde NEVIDÍM MAXOVY kolize se soupeři, které tu zase účelově podsouváš. Jsi opravdu sedmilhář, jak tě tu nazval jeden z kolegů diskutérů."

                      Stačí, nebo mám citovat dál? Jak s tím asi souvisí Maxovy odstoupení ti není jasné? Musím ti vysvětlovat, že Max stáhl náskok na Ricciho hlavně proto, že místo 0 bodů (nebo méně bodů než byla jeho původní pozice) po kolizích dojíždí na bednách? To s tím opradu nesouvisí? Když ti vyjmenuju Maxovy kolize, které ty nevidíš, tak měním téma? Ne Odine, přesně jsem se držel tématu, jak máš dokázáno na tvých 5-ti citacích. Jestli ti vadí, že ti tvoje omyly vyvracím, tak je proboha nepiš!!!! Pak ti nebude vadit, že se držím tématu, který jsi ty sám vymyslel.

                      A když jsme u lhaní, pak si dovolím jednu lež opravit. Do prohlášení o přestupu měli odstoupení 4:3 (tedy ne 4:4), po ohlášení je to 4:1 (tedy ne 4:0). Téměř vždy má jeden z pilotů více poruch, než ten druhý a někdy to bývá více než dvojnásobek. Ale toho si nevšímáš, pokud nejde o RB nebo Vettela. Všiml sis, že v posledních 7-mi závodech odstoupil Alonso 4x, kdežto Stoffel ani jednou???? Také tam padlo ve stejné době ohlášení přestupu. U RB je v tom jasný záměr a u Mclarenu sis toho ani nevšiml??? Jak to? Kde je tvůj pověstný rovný přístup?
                      A když už jsme u bezproblémového vozu Maxe, tak bych rád dodal, že kromě odstoupení v Maďarsku (po ohlášení přestupu Ricciho) měl ještě v Singapuru ve 2.tr pokles tlaku oleje, v Rusku - penalizaci za výměnu motoru a v USA opět penalizaci za motor. To už se ti do toho bezproblémového vozu nehodilo, nebo sis toho nevšiml?
                      Takže ona se žádná velká změna nekonala, jen sis to trochu přibarvil, aby to nevypadalo úplně blbě co? Je to jako s tím Monakem. Na časech ti doložím, že Kimi neztratil ten náskok předjížděním jezdů o kolo zpět a stejně si vytvoříš svou pravdu, která je nějak záhadně v rozporu s měřeními. Tady už nemáš co říct, když ti na číslech ukážu, že se žádná velká změna nekoná a tak mne jen obviníš z uhýbání od tématu, aniž by sis uvědomil, že jsi to téma sám vyrobil.
                      02

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Citace:"Všiml si někdo, že od chvíle, kdy Ricciardo ohlásil přestup k Renaultu, jde jeho "výkonnost" dolů a stejně tak ho postihuje jeden problém se spolehlivostí auta za druhým? Zato Max ožil."
                        Reakce Mika17-citace:"Je zajímavé, že opět vidíš problémy jen u Ricciho, že postihují Maxe úplně stejně, se ti nehodí.
                        A jeho výkonnost? V Q3 Ricci Maxe porazil regulérně podruhé. Poprvé v Baku. Tedy před a po 1:1. V závodech dojel před ním 3x. V Austrálii, kdy Max udělal hodiny, propadl se na 8-mé místo a poškodil auto. V Číně, kde Max sestřelil Vettela a poškodil si auto a v Monaku, kde si Max podělal kvaldu a startoval zezadu. Jinak je Max kontinuálně téměř vždy rychlejší, o jejich vzájemném umístění rozdhodují Maxovy chyby. Tedy nevím, co s tím má zase společného Red Bull. Zakázal Maxovi dělat chyby, aby potrestal Ricciho?"
                        A já se už pokolikáté ptám!!!
                        Jak souvisí Maxovy chyby s obrovským nárůstem Ricciardových odstoupení? A jak souvisí Maxovy kvalifikace s nárůstem odstoupení Ricciho?
                        Ano, je logické, že když jeden z pilotů nedojede 4x ze sedmi závodů, ten druhý získá své body a někdy i "jeho" body a pak je jednoduché smazat jeho náskok, případně se dostat před něj.
                        To je vše, co jsem svým postřehem chtěl říci. Stejně tak je logické, že když jeden z pilotů koliduje každý druhý závod, či dostává penalizace, jeho body seberou soupeři a týmový kolega. Rozdíl je jen v tom, že za chyby a penalizace si může jen pilot sám a za poruchy vedoucí k odstoupení může tým.
                        Tak že nějaké tebou vymyšlené zakazování dělat chyby mě ani nenapadlo, těmito kravinami s oblibou argumentuješ ty. A ještě jsi přesvědčen, jak úžasně vyvracíš názory druhých. 18
                        Další reakce byly už jen na tvé úhybné manévry a snahu dostat diskuzi jinam. Aby se diskutovalo o kolizích a tradičně - kvalifikacích (k těm se vždy uchýlíš, když nevíš kudy kam).
                        A ano Alonso ohlásil přestup a hned má více problémů s autem. Zajímavá souvislost a dokonce i podobnost. Nemyslíš?
                        Nemůže se náhodou stát, že odcházející piloti jsou pro tým neperspektivní a už se jim nevěnuje tak velká pozornost? Nemůže tato ztráta "pozornosti" znamenat i větší problémy s autem, případně horší výkonnost? Nemůže se stát, že třeba na autech těchto pilotů týmy zkouší kolik vydrží součástky v závodním režimu? Jakési "hop, nebo trop? Nemůže se stát, že tito piloti jsou odsunuti do rolí dvojek?
                        Vím, že tyto argumenty na tebe neplatí, protože vytáhneš svou opřes bvyklou frázi o tom, jak každý tým bojuje do poslední chvíle o body a peníze a byli by hloupí, kdyby jednoho z pilotů takto "poškozovali". A to oni nejsou, že? Ale možná, že se tu najde někdo, kdo si to přečte a řekne si: Něco na tom může být. Indicie tyto doměnky potvrzují.
                        A Monako? O tom je s tebou zbytečné diskutovat. Když jsi ani po letošku nepochopil, že se tam nedá předjíždět a že i Ricci s poškozeným autem, bez výkonu, dokáže za sebou v pohodě udržet Vettela s Ferrari, na které v tu dobu neměly ani Mercedesy. Tak jaké důkazy o závodění mi chceš dávat z loňska? Šlo pouze o to, přes boxy vyměnit vedoucího Kimiho za druhého Vettela. Co v tomto spatřuješ za férové závodění, nechápu. Ale tvoje chápání logiky a férovosti je značně odlišné o mého.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          -začátek: Maxovy chyby jistě nesouvisí s Ricciho odstoupeními a já to ani nikde netvrdil. Souvisí s těmi TVÝMI 5-ti citacemi, které jsem uvedl minule. Jestli se ti nelíbí, že na ně reaguju, tak je nepiš. Sám uvádíš, jak klesla výkonnost Ricciho, na kvaldách jsem ti uvedl, že nijak neklesla. Sám jsi uvedl, jak ztratil bodový náskok na Maxe. Já ti ukázal, proč ho ztratil a že to nebylo ztrátou výkonnosti ani poruchami. Uvádíš zvýšený počet poruch u Ricciho, já ti uvedl, že je byly 4 před i po. Kde je to zvýšení? Uvedl jsi, že poruchy má Ricci a Max dojíždí, já ti uvedl kolik poruch měl Max a uvedl které a kdy. Stály ho body taky. Na každé tvé tvrzení máš konkrétní odpověď v číslech. Chápu, nehodí se, protože ukazuje, že kecáš. 03
                          -prostředek: Sám jsi uvedl změny. Jediná, která se udála je absence chyb Maxe. Tak se nediv, že ti to tvrzení přisuzuji, když jiná změna není.
                          -konec: A co třeba tovární Renault? Jak se vyrovnáš s tím, že tam má více problémů Hulk? Odchází přece Sianz!!! Prostě vnímáš jen svou verzi. Prostý fakt, že občas má víc poruch jeden, druhý rok ten druhý, se ti nehodí. Prostě si vybereš jen ten jeden rok, co se ti hodí. Pořád jsi neuvedl, proč by to týmy dělaly. Jen tak ze zábavy Riccimu rozdělají spojku a ještě tak šikovně, aby klekla až v půlce závodu? Proboha proč?????
                          -Monako: Že se v Monaku nedá předjíždět jsem pochopil a mnohokrát uvedl. To, že dokolečka tento nesmysl točíš svědčí pouze o tom, že řádný argument nemáš. Kimi měl možnost si do pitstopu vyjet náskok, nebo pak 5 kol možnost jet co nejrychleji a náskok si ještě zvětšit. Na číslech jsem ti dokázal, že Kimi dostal rychlejší gumy a na číslech jsem ti dokázal, že Kimiho předjíždění zbrzdilo maximálně o několik desetin. Vyjel za Sebem zhruba 1s. Je to víc, než byla jeho ztráta ve výjezdovém kole v porovnání s Vettelem a je to víc, než jeho ztráta ve výjezdovém kole v porovnání s jeho dalším kolem. Co chceš víc??? Takže je prokazatelné, že změna pozice nebyla vinou rozhodnutí týmu, ale vinou součástky za volantem jednoho z Ferrari (Kimiho). Na férovosti Ferrari můžu pouze vidět, že Kimi dostal lepší podmínky a přesto prohrál. To je pro mne v pořádku. Chápu, že ty to jako fér nevidíš.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            46.135.10.XXX
                            Ano, uznávám, že se ti v úvodu diskuze podařilo odklonit diskuzi mimo téma, které jsem původně napsal. Ale nic jsi mi nedokázal. Tvrdit, že Max přestal chybovat a proto Ricciho předstihl je nesmysl. Max Ricciho předstihl proto, že Ricci měl dvakrát více poruch vedoucích k odstoupení a tím pádem nulovým bodům, než Max. A jelikož je rozložení sil takové, jaké je, tak piloti RBR mají jistý přísun min.10-8 bodů. Vše nad je plus, vše pod je mínus. Ricciardo měl náskok po Maďarsku 23 bodů a vinou odstoupení na něho Max získal 68 bodů. Tak co jsi mi na číslech dokázal? Jen to, že jsi odklonil diskuzi o zástupných argumentech, se kterými se ti lépe manipuluje. Já udávám fakta podpořená body ze závodů.
                            A diskuze o Monaku je to samé. Ignoruješ, že Kimi byl poslán za Vettela jen díky TR . Žádné rychlejší gumy nedostal, to by musel být rychlejší a nemohl by ho Vettel předjet. Byl povolán k pitstopu, přesto že jeho pneu ještě dobře fungovaly. Kdyby dostal upozornění, že bude zajíždět k pitstopu, aby v následujících kolech zajížděl maxima a gumy oddělal, neřekl bych ani popel. Ale povolali ho a pak dostal Vettel dárek v podobě této šance. Kterou samozřejmě využil. Tvá hra s čísly spočívá pouze v tom, že porovnáváš kola Kimiho na starých a nových pneu. Nebereš v úvahu okolnosti. Stejně tak porovnáváš počet odstoupení Ricciho před oznámením přestupu s počtem odstoupení Ricciho po oznámení. Ale nějak ti uniká, že já to srovnávám s Maxem, když dělám závěr, který též porovnává bodový rozdíl obou. Logika ti evidentně nejde. A to se tu s ní oháníš v případech TR.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Ok, tak se podívám na tvou logiku Ricciho odstoupení v POROVNÁNÍ S MAXEM:
                              -Správně jsi napsal, že každé odstoupení znamená v případě RB ztrátu 8-10 bodů.
                              Tedy do oznámení Ricciho odstoupil Max z technických důvodů 2x (Bah,GB) a po oznámení 1x (Maď). Takže z těchto důvodů ztratil Max v první polovině o 8-10 bodů víc, než po. Je to trochu daleko od těch 68-mi ne? 12
                              -A teď ty mé nesprávné kolize:
                              1. Austrálie -4b (propad ze 4 na 8-mé místo, dojel pak 6-tý za Alonsem)
                              2.Čína -8b (dojel by nepochybně minimálně druhý, kdyby nesetřelil Vettela)
                              3. Monako -16b (dojel by opět minimálně nepochybně druhý, kdyby nesprasil kvaldu)
                              4. Baku odečítat nebudu, protože to odnesl i Ricci.
                              Takže je to -28b, které ztratil Max. Musíš uznat, že to počítám dost rozumně, když počítám v Číně i v Monaku s tím, že by dojel Max za Riccim, ikdyž by to mohlo být klidně naopak.
                              Ano, pořád to není 68 bodů. Další dělá klika Ricciho, když vyhrál 2 závody v první polovině (místo obvyklých občasných beden), kdežto Max měl jedno v první půlce a jedno ve druhé).
                              Takže už máš jasno? Ty chyby Maxe dělají zhruba 3-násobek bodů, než tvůj rozdíl v odstoupení Maxe pro poruchy.

                              Pokud jde o Monako, tam je to s tebou marný. Všichni co přezuli zajížděli rychlejší kola než na starých, ale podle tebe dostal Kimi pomalejší gumy, byť i on sám zajížděl kola rychlejší. Jestli to na starých tak hrubě brzdil, že schválně jezdil o několik sekund horší časy než musel, pak musím k tomu jen dodat: Dobře mu tak, podělal si to sám. 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Jak s blbým na dvorku. 05
                                Porovnávej Maxova odstoupení do oznámení Ricciho odchodu s Ricciardovými odstoupeními do oznámení. Tam je to fifty-fifty plus-mínus. A pak porovnávej Riciho s Maxovými odstoupeními po oznámení Ricciho přestupu. Podobné srovnání proveď vzhledem k bodovým ztrátám. A je to jednoznačné.
                                Proč se zase snažíš odkánět diskuzi? Proč pořád chceš diskutovat o Maxových chybách? To mu někdo z týmu držel pistoli u hlavy, aby dělal chyby? Dej odkaz, ať se tu pobavíme tou tvojí stupiditou. Já tvrdím, že tým RBR po ohlášení Ricciardova přestupu, přestal o tohoto pilota pečovat na 100% a že ho od některých technologií odstřihl úplně. Tudíž Ricci vinou týmu mnohem častěji končí aniž by viděl cílovou čáru. A tím pádem Max získává na svého kolegu bodový náskok. Nic víc, nic míň. Klika Ricciho a smůla Maxe na jeho kolize s tím opravdu nemají nic společného, jak se mylně domníváš. Nebo se snažíš tradičně podsunout.
                                Monako opakuji po stoosmdesátéprvé. Kimiho povolalo Ferrari zbytečně brzy k pitstopu, protože měl ještě pneu v dobrém stavu a mohl na nich zajíždět rychlé časy. Během celého závodu se šetří vše a závodí se pouze v několika krajních případech. Závod v Monaku se vyvíjel poklidně, oba piloti Ferrari byli na dvou vedoucích místech s dvěma sekundami rozdílu, jež se považuje za dostatečný, aby si ten druhý neničil součástky včetně pneumatik a aby byl zároveň v kontaktu. A záleželo jen na provedení pitstopů. Jsem přesvědčen, že kdyby tým Kimimu ohlásil, že chystá pitstopy a že může pneumatiky odrovnat, Vettel by se před něho nedostal. (musel by totiž zajíždět podobně rychlá kola a ničit si pneu také. Pak by už neměl šanci na undercut.) Jelikož tuto možnost Ferrari poskytlo pouze Sebovi, považuji to za nefér a tudíž týmovou režii.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Však jsem ti to srovnával. Ricci před 4 poruchy, po 4 poruchy. Max před 2 poruchy a po 1 porucha. Pořád dokola se ptám, kde je ten brutální rozdíl před a po????? V tom jednom odpadnutí Maxe navíc v první půlce? Psal jsi, že toto dělá to bodové dotažení Maxe. Já ti spočítal, že rozdíl dělá 8-10bodů a Maxovy odstoupení v tom bodovém rozdílu před a po dělá minimálně trojnásobek. V čem jsem odklonil diskusi? Striktině se držím tvých argumentů a reaguju přímo na ně.
                                  Jo, tvá první věta sedí. 03
                                  Nikdo netvrdil, že Maxovi tým něco nařizuje. Operuješ tu pořád s větší poruchovostí po oznámení Ricciho a já ti dokola mlátím ohlavu jasná čísla. 4:4
                                  Jediné, v čem máš pravdu je to, že Max měl odstoupení míň. Což, jak jsem psal, je normální u všech týmů. Stačí se jen podívat do statistik a málo kde najdeš počet stejný. Nic jiného ti z původního příspěvku nezbylo.
                                  A ano, tvou teorii o Monaku znám. Podle tebe se Kimi choval jako hlupák, když si úmyslně nevyjel vůbec žádný náskok nejen na Vettela, ale ani na Mercedesy a RB. Já myslím, že není takový hlupák jak z něj děláš. Podívej se letos na Ricciho, jak se v Monaku jezdí. Žádný těsný náskok. Střádal si desetinku za desetinkou celý první stint, aby Vettel neměl nejmenší šanci ho podseknout aqni v případě, že by se pitstop moc nepovedl. Prostě profesionální přístup. A pořád vidím 5 kol volného závodění v závodě, kdy se jinak závodit nedá, jako fér věc. Zaříznout pilota tím, že ho povolám ihned, aby k předjetí dojít nemohlo považuji za nefér a za TR.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Brutální rozdíl? Před dvojnásobek, po trojnásobek.
                                    A poruchovost 4:4???
                                    Nevšiml jsem si, že by Ricciho zbylá odstoupení byla vinou jeho kolizí. Ty ano? Dej odkaz, ať se pobavím. Píšeš nesmysly a stále a stále větší 13

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Vždyť je to rozdíl pouhé jedné poruchy!!!!!! Je to přece buřt, kolikanásobek jsou 4. 12 No jo, teď to vidím, je to hrůza a podvod, když měl Max po o 1 poruchu míň, než před. To se naprosto nedá vysvětlit ničím jiným. (pro jistotu, byl to sarkasmus, abys to nebral jako změnu názoru 13)
                                      Ricci měl 4 poruchy v závodě před Maďarskem a 4 po. Co s tím máš za problém? Já ti je dokonce vyjmenoval!!! Než začneš mluvit o blábolech, tak uveď, s kterou nesouhlasíš nebo na co jsem zapomněl.
                                      A jaká zbylá odstoupení? On jich měl víc jak 8?
                                      Pak kdo mluví z cesty. 03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Mimochodem: všiml sis dalšího technického problému Maxe? A únik oleje půjde těžko na vrub RB. 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama