Situs
15:32 11.10.2018 85.70.164.XXX[odkaz na stránku]
Fact: Car 33 (Verstappen) left the track at turn 16 and re-joined unsafely.
Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel. Konkrétně se píše: "Pokud auto opustí trať může se řidič znovu připojit, nicméně to může být provedeno pouze tehdy když je to bezpečné a bez trvalé výhody." To ovšem Verstappen nedodržel a proto dostal penalizaci.
27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not deliberately leave the track without a justifiable reason. Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.
To že s Kimim kolidoval bylo jen vysvětlení v čem spočívala ta nebezpečnost při VRACENÍ se na trať! On Kimi ani nemusel být na vnějšku nebo nemusel být ani plně vytlačen aby byl Verstappen tímto potrestán, on se prostě Verstappen na trať nevrátil bezpečně jak mu přikazují pravidla.
Proto tvá snaha toto použít na to aby jsi poukázal na to že na vnějšku vždy musíš nechat místo je nesmyslná. Navíc nevím proč jsi to vytlačování začal brát jako nějakou soutěž nebo co, vytlačování kde ten na vnějšku není vpředu se v drtivé většině prostě netrestá a já to tak proto předkládám. Jednou to Whitting vysvětlil kdy musí nechat jezdec na vnitřku prostor tomu na vnějšku a já jsem to pouze akceptoval. Není to žádný můj výmysl, i když jistě při (ne)konzistenci rozhodování o přestupků stewardů se najdou velmi ojedinělé výjimky. Snad jsi už pochopil