DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem

Jestliže Ferrari hodlalo ukrajovat z náskoku Hamiltona, Japonsko bylo pro tuto stáj jedno velké martyrium. Nejenže náskok značně narostl, ale Italové musí zpytovat svědomí snad na všech frontách: stratégy počínaje a piloty konče.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 17.10.2018 23:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Miku, dávám ti sem konkrétní prohřešek Verstappena aby jsi pochopil jak to je, tohle je přímo z papíru od FIA.
    [odkaz na stránku]

    Fact: Car 33 (Verstappen) left the track at turn 16 and re-joined unsafely.

    Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel. Konkrétně se píše: "Pokud auto opustí trať může se řidič znovu připojit, nicméně to může být provedeno pouze tehdy když je to bezpečné a bez trvalé výhody." To ovšem Verstappen nedodržel a proto dostal penalizaci.

    27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not deliberately leave the track without a justifiable reason. Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.

    To že s Kimim kolidoval bylo jen vysvětlení v čem spočívala ta nebezpečnost při VRACENÍ se na trať! On Kimi ani nemusel být na vnějšku nebo nemusel být ani plně vytlačen aby byl Verstappen tímto potrestán, on se prostě Verstappen na trať nevrátil bezpečně jak mu přikazují pravidla.

    Proto tvá snaha toto použít na to aby jsi poukázal na to že na vnějšku vždy musíš nechat místo je nesmyslná. Navíc nevím proč jsi to vytlačování začal brát jako nějakou soutěž nebo co, vytlačování kde ten na vnějšku není vpředu se v drtivé většině prostě netrestá a já to tak proto předkládám. Jednou to Whitting vysvětlil kdy musí nechat jezdec na vnitřku prostor tomu na vnějšku a já jsem to pouze akceptoval. Není to žádný můj výmysl, i když jistě při (ne)konzistenci rozhodování o přestupků stewardů se najdou velmi ojedinělé výjimky. Snad jsi už pochopil 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Kdyby bylo vytlačení na vnějšku v pořádku, nebylo by označeno za nebezpečné. Je to jen o pohledu na to, co z toho je důležité.
      Podle mne by padl trest i v případě, že by trať neopustil. Podle mne není v pořádku někoho vytlačit z tratě a poškodit mu vůz. Na vnějšku, vnitřku, rovinkách zatáčkách, při návratu na trať nebo při souboji na trati, ať už je o cenťák vpředu nebo vzadu.
      Pravidlo o ponechání volnéhop místa na trati vždy platí. Jestli tebou vytvořené vyjímky existují, sem s nimi. JInak není o čem se bavit.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ty děláš jako kdyby vytlačení na vnějšku většinou jezdcům neprocházelo, ovšem tady nebylo o čem protože se vracel na trať, dal jsem ti sem jasné vysvětlení, víc pro tebe udělat nemohu. Bez toho k incidentům dochází a když tam není jasná vina je to závodní incident, to je běžné, ovšem při vracení se na trať není o čem, tam při incidentu s dalším autem jsi vinen vždycky ty, máš to v pravidlech co jsem ti sem dal a proto byl Verstappen potrestán, na tom papíře to nemůže být jasnější. Pravidlo ponechání místa na trati rozhodně neplatí vždy, to by se trestalo úplně vždy. Můžeš mi sem dát které pravidlo konkrétně máš na mysli a jak zní?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ano, pokud není incident závažný s následky, nebo poruší nějaké pravidlo oba, bývá často bez trestu jako závodní incident. Stejně jako u řady dalších prohřešků. Nic to nemění na tom, že to pravidlo existuje. Sorry, dál už to řešit nebudu. Je to dokolečka jen opakování řečeného. A já mám dost práce. Měj se.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            12 Pravidlo podle kterého byl potrestán Verstappen jsem ti sem dal, tam už není pochyb tak se nehádej, máš to tu i v originálním znění 03 Ale to tvoje pravidlo o tom že ponechání volného místa na trati platí vždy opravdu neznám, dolož alespoň toto když to je jediné čím se tu oháníš!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Situs
              Situs 10:35 05.09.2018 85.70.164.XXX
              To platí jen na rovince 03 Pokud předjíždíš v zatáčce venkem, musíš být na tom minimálně tak dobře jako ten na vnitřku, jinak prohraješ tak či onak a případný vytlačovatel není trestán.
              Situs
              Situs 18:11 10.09.2018 85.70.164.XXX
              Tady jsem našel modelový příklad nad kterým Charlie konkrétně popisuje jak to s tresty při předjíždění po vnějšku je. Konkrétně bylo řečeno že předjížděný musí nechat v zatáčce místo když je jezdec po vnějšku vpředu.

              A najednou budeš popírat, že ono pravidlo vůbec existuje. A já ti mám hledat originály předpisů. Nic, končím.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ukaž mi prosím tě které pravidlo konkrétně máš na mysli ty, protože to co jsem psal já rozhodně neplatí vždy! Na rovince není o čem. Znáš vůbec to konkrétní pravidlo že se tu tím tak oháníš?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama