DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari má na Monze první řadu, nejrychlejší byl Räikkönen +VIDEO
Vzývaná i proklínaná - to je Monza situovaná do královského parku. Natěšení tifosi, vroucí kotel, ve kterém se Ferrari promíjí jen úspěch. Před italskou Grand Prix byly rudé oře z Maranella mírnými favority, ale ani Mercedes nehodlal složit zbraně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari má na Monze první řadu, nejrychlejší byl Räikkönen +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
21:09 01.09.2018 185.149.130.XXXAle on si ten odstup tímto udělal. Nebylo to nejchytřejší a nejkolegiálnější, ale Alonso v tu dobu kličkoval a jel na půl plynu. Před ním díra. Kdyby pokračoval ještě vteřinu nebo dvě v kličkování a nehnal se pomstít, mohli mít rychlé kolo v pohodě oba dva. Magnussen by mu během kola ujel.
Prostě hloupost od obou.
-
-
-
-
-
-
Adi
22:00 01.09.2018 95.82.135.XXXKdyby se stejně jako Magnusen zachoval kdokoliv vůči pilotovi Ferrari a ten by si to nenechal líbit a zachoval by se stejně jako Alo, nemyslím si, ze bys volal po penalizaci jezdce Ferrari Ja su v této situaci nezaujatý a tvrdím, ze Magnusen to úplně zbytečně vyprovokoval tím, ze se začal chovat jsko sobec.
-
-
-
Kevin
16:36 01.09.2018 80.250.28.XXXPřál bych Kimimu, aby ještě prodloužil. Po těch letech je i jeho zásluha, že má teď nejrychlejší (na suchu) pekáč pod zadkem. Rychlost by ještě měl, ale většinou mu to pokazí nějaká chybička, někdy i team, ta konzistence zdá se je trochu níž. Charles vypadá jako talent, ale těch chybiček zatím dělá taky dost. Chybějí mu zkušenosti a potřebuje se ještě vyjezdit, navíc ten tlak, kdyby přestoupil by byl mnohem větší, takže je otázka, jak by se s tím popral. Myslím si, že ještě na Kimiho úrovni není, rychlostně na tom může být už podobně, ale ještě by potřeboval nějaký to vyježdění a pobrat nějaké zkušenosti, které může v nyní konkurenceschopném Sauberu ještě rok sbírat bez zbytečného tlaku. -
-
-
-
HellHogr
17:27 01.09.2018 86.49.250.XXXMiku přestaň ze sebe dělat blbouna nejapného, jak daleko je Gasly se STR od PP a jak daleko je od PP Alo se svým lepším časem? a to ber ještě to, že nemohl zajet rychlejší čas, takže asi tak ale klidně si pohoň na předposledním místě, to je co je pro RB top-
Mike17
20:14 01.09.2018 185.149.130.XXXKdyž už to nedokážeš napsat bez vulgarit, tak by sis mohl všimnout, že byl Gasly rychlejší v Q1 i Q2. Tedy na tom jejich blbosti s Magnussenem nic neměni.
Ale o Mclaren mi nejde. Prostě 9-té místo je super a je to trať kde hraje motor největší roli. Přestože Ricci a Hulk ve Q2 nic nezajeli, čekal se výsledek horší. Chápu, že tě to po těch stovkách diskusí štve, ale je vidět, že ten motor jede minimálně stejně dobře, jako Renault.
Jestli ty jsi čekal, že budou porážet jejich áčko, tak jsi mnohem větší fanoušek Hondy, než já.
-
-
Mike17
20:17 01.09.2018 185.149.130.XXXNo nevím, kde ten pocit bereš. Koukám, že Honda je na tom stejně, tak nevím proč by měl RB předvést s Hondou horší výsledek. Běžně STR na Renault ztrácelo víc, než 0,3s. Nic tedy pro nějak lepší šasi nenasvědčuje. Už tak to byla pro RB nejhorší kvalifikace v tomto roce (pokud vynechám mokré) a je pro to asi dost dobrý důvod.
U STR to rozhodně nejhorší kvalda nebyla, naopak patří k lepšímu průměru. Tedy se náročnost na motor nějak negativně neprojevila.-
Adi
21:24 01.09.2018 95.82.135.XXXTato kvalda hlavně ukázala, ze motory všech výrobců v Q režimu umí velmi dobre. Každopádně mám celkem podezření, ze zákazníci M a F nemají stejný výkon jako tovární týmy. Jak obrovský rozdíl oproti R, který nedělá rozdíly i přes fakt, ze RB odchází. Každopádně je tento přístup o mnoho lepší, než se tady predikovalo ;) Jinak Gasly je opravdu dobrý, myslím, ze dokáže mackat maximum a Hartlyho zajíždí neskutečně. Honda zaslouží-
Mike17
11:04 02.09.2018 185.149.130.XXXJá ti nevím. Renault zaostával o 1,2s. To je ti málo? Je to největší ztráta ze všech okruhů, vyjma mokrých (logicky). A zrovna na trati, kde rozhoduje motor ze všech nejvíc. Shodou okoloností byl Renault nejlepší na trati, kde rozhoduje motor ze všech tratí nejmíň. A podle tebe je to něčím jíným, než motorem?
Ještě by mne zajímalo, z čeho usuzuješ, že zákazníci M a F nedostávají to samé, na rozdíl od Renaultu? U Ferari ztratil Haas 1,8s, u Mercedesu FI 1,7s a Mclaren na Renault 1,5s. To je obrovský rozdíl? Nebo Mclaren také nedostává to nejlepší?
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
16:29 01.09.2018 185.149.130.XXXJá to Ferrari fakt nechápu. Nejdřív dělají TR pro Vettela z které Vettel nic nemá a pak v několika závodech nechají Kimiho dojet před ním. Ve Spa Kimiho schválně zaříznou, ale před domácími fanoušky nechají klidně vyhrát kvaldu jasnou dvojku.
Kdyby Kimi náhodou ten titul vyhrál, tak to některé jeho fandy natolik naštve, že snad spáchají sebevraždu.-
odin
20:17 01.09.2018 77.240.103.XXXNebuď z toho rozhozenej. Tak tentokrát vyhrál kvaldu Kimi. Ostatně po prvních pokusech bylo Ferrari rádo za kohokoliv, kdo Hamíka porazí.
Body se dávají až na konci závodu a věř, že si Ferrari pohlídá, aby Kimi nevyhrál. Podrazů mají v rukávu ještě nespočet. To by to muselo Vettelovi kleknout, nebo by musel havarovat, aby jeli na Kimiho.-
Mike17
20:26 01.09.2018 185.149.130.XXXAle ale. Najednou se rozdávají body na konci závodu a na kvaldě nezáleží??? Nějak mi ale uniká, proč jsi mi před pár hodinami psal, jak důležité bylo podělat Kimimu ve Spa zrovna kvaldu a byl nesmysl TR rešit v závodě.
Ale nakonec souhlasím. Vettel ztrácí pouze 17b na Hamíka a má přitom o polovinu bodů víc, než Kimi. Takže TR v takovém případě čekám i já. Byla by jasná a logická a zcela rozumně provedená v závodě až v případě potřeby (pokud nebude Seb druhý, pak by to byla hloupost).
A někam si to zapiš, ať mi za týden zase nepíšeš, že TR pro Seba nikdy nepřipouštím.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek