DISKUZE K ČLÁNKU Maďarskou deštivou loterii ovládly Mercedesy, ovšem na poslední chvíli

Kvalifikace začala malou povětrnostní šarádou - dvacet minut před jejím začátkem se nad Hungaroringem přehnala přeháňka a zamotala většině týmů hlavu, protože mokrá trať je nutila být až do poslední vteřiny být ve střehu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Maďarskou deštivou loterii ovládly Mercedesy, ovšem na poslední chvíli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 30.07.2018 21:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 28.07.2018 21:28
Ale jdi ty brepto. Z Vettela fakt fóbii nemám.… »
» Frciiik (Hlasovali 5 lidé) 28.07.2018 22:52
"Svatá trojica" komentátorou, jak sami… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 28.07.2018 17:47
Dominance jedné stáje, znamená vždy nudnou sezónu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            O jakém lepším materiálu tu meleš? Kimi se Sebem snad mají stejná auta. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            A opět se moje obavy z Ferrari potvrdily. Kimi, jízda na dvě zastávky, jako jediný z pilotů, kteří mohou, byť jen teoreticky, pomýšlet i nepomýšlet, na boj o titul. (Vlastně jen Hulkenberga poslal Renault také na dvojzastávku). A je zajímavé, že Vettel odjel na žlutých více, než Kimi na fialových a žlutých dohromady, aby pak na závěr dostal ještě použité žluté. Fakt vítězná strategie. A ty se divíš, že na Kimiho strategie v podání Ferrari nadávám každou Grand Prix??? Tak si k tomu ještě přičti, že jednomu z pilotů Ferrari, mechanici "zapomněli" aktivovat pití v jednom z nejhoroucích závodů. A hádej kterému. Můžeš jen jednou. 13 03
            Během těch osmačtyřiceti let, co F1 sleduji, jen jedinému pilotovi mechanici (jistě shodou okolností od Ferrari), upekli pneumatiky k nepoužití. A hádej podruhé, který že to byl pilot? Pokud myslíš na Schumachera, nebo Vettela, pak se šeredně mýlíš.Jo a pak už jsou tu běžné věci, které ochutnali i jiní piloti v jiných stájích, jako jízda s nepostačujícím množstvím paliva, kvalifikační kolo až za deště, oproti svému kolegovi, kterého poslali na "suché" kolo, atd.
            Tak čemu se divíš??? Sejmi rudé brýle. A uznej, že fóbii z Vettela, jako fanoušek Raikkonena, mít nemusím. Ale fóbii z Ferrari, když k tomu připočtu ty "zaručeně vítězné" strategie, a-lá letošní Maďarsko",mám oprávněně. Protože to jsou všechno věci, které neovlivňuje nějaký Vettel, ale Ferrari. 03 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      Sorry, na dovolene se sporadickym přístupem k netu s mobilem. Tento víkend na to budeš sám. 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tahle kvalda předčila většinu závodů x let dozadu a tipnu si i dopředu. 11

    Ve finále, smutný.... 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Posledních pár závodů bylo málo napínavých? Ono záleží co od formule očekáváte. Dnešní loterie byla rozhodně zajímavá ale pořád to bylo dost o štěstí, což je dlouhodobě na prd.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jak se to vezme, mít nejsilnější a nejrychlejší auto a vyhrávat, není žadný uplně veký umění....a tahle loterie tomu dává šťávu.

        Ano F1 je tak odhadnutelná, že je nudná....dříve šlo na rychlejší i něco vymyslet, to dnes moc nejde....když nepomůže olej, bouračka, porucha.
        Ale jasně, vše má své a ideální není nic. Teď je aspoň vyrovnané....ale chybí tomu grády., nemá to koule.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          F1 je odhadnutelná? Dobře, od dalšího závodu se tě začnu ptát na výsledky ve středu před závodem. Schválně jakou budeš mít úspěšnost 13

          Jinak co se týká toho, že dřív to mohlo být jinak...růžové brýle a falešná nostalgie. I dřív vyhrávalo nejlepší auto. Využívalo se chyb jezdců a hlavně techniky. Výdrž techniky je důležitej rozdíl, protože dříve se ty auta mnohem víc sypala a proto mohli vyhrát i jiní piloti.

          Obecně vzato tě myslím nejvíc štve, že na špici nemáš žádného oblíbence. Já to chápu, období 2014-2016 považuju za nejnudnější co jsem zažil. Není ostuda si to přiznat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            To je už naštěstí za námi. Dokonce i za éry Red Bullu s nimi dokázal soupeřit jiný tým. Éra Mercedesu byla jedna velká příšernost.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              01

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Dominance jedné stáje, znamená vždy nudnou sezónu. A je jedno zda RBR dominoval rozdílem 0,2 sec/kolo a Mergl 1 sec/kolo. Pořád vítězil jeden pilot, jedné stáje. Vlastně ne, u Merglu měli koule na to nechat získat titul i druhému jejich pilotovi, což u RBR nehrozilo nikdy. A myslet si, že když RedBullíčci měli menší náskok na své soupeře, byla F1 napínavější, je nesmysl. Jenom jejich lídr předjel méně aut o kolo, ale dominantní auto mu zajišťovalo prvenství tak, jako dominantní auto zajišťovalo prvenství pilotům Mercedesu. Já v tom rozdíl nevidím.
              To pak stejná příšernost byla éra McLarenu (Senna-Prost), éra Williamsů, éra Ferrari, éra RedBullu i toho Mercedesu. Jak se to vezme, že? 03

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                82.144.151.XXX
                Tak asi jsi pozapomněl na sezóny 2010 a 2012, kde RB ohrožoval jeden z jezdců Ferrari. No a to jak Mercedes "nechal soupeřit" své piloty jsme mohli vidět po Spa 2015...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  No mínusovat můžete jak chcete, ale Nicovi byly po zbytek sezóny docela slušně utaženy šrouby.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Iscarian

                    Iscarian

                    89.177.215.XXX
                    Je to pravda, ovšem tak či tak, v roce 2016 vyhrál Rosberg, což u Red bullu, aby vyhrál jiný než preferovaný jezdec (tehdy Vettel) bylo nemyslitelné a u Ferrari je to totéž, na to odin narážel....

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ano šrouby mu utáhli, když způsobil kolizi se svým stájovým kolegou. Od té doby do konce sezóny přešel Mergl k systému, který u Ferrari praktikují od nepaměti. Ale novou sezónu už zase bylo pohlíženo na oba piloty stejným metrem.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Ohrožoval??? 18
                  To pak mohu směle tvrdit, že loni též jeden pilot Ferrari OHROŽOVAL Mercedes. Ta míra ohrožení byla stejná. Jen loni to víc podělal pilot, zatímco v tebou zmíněných sezónách byla stáj Ferrari v konci sezóny na konci svých vývojových sil.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                95.82.135.XXX
                A totálně nudná éra Ferrari 2001 až 2004 ti nevadila?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    U Fernanda to bylo pouze špatné načasování, zajel čas až začalo hodně pršet, jinak by byl 5 ale spíš na PP, to je jistá věc, král na vodě Verst s nejlepším šasi 7? tak to RB vážně těžil jen z Renaultu celou dobu ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Hulk, Ricci a Alonso dojeli na tenhle dešťový předěl a špatné načasování. Ale nějak jsem nepochopil proč Ricciardo jezdil na žlutých pneumatikách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama