DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií

Kvalifikace do druhého závodu už měla zčásti rozdané karty ještě předtím, než piloti vyrazili do boje o pozice. Zatímco Kimi Räikkönen unikl penalizaci po nedobrovolné zastávce ve druhém tréninku, Hamiltona kvůli potížím s převodovkou čeká posun startovním polem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 145, poslední 09.04.2018 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 07.04.2018 20:29
Adi Adi 15:31 05.04.2018 81.19.11.XXX "… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 07.04.2018 18:45
McLaren je stále před STR, to jen pár lidí co má… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 07.04.2018 19:00
McLaren bude čelit jistě nepříjemným otázkám,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.50.XXX
              Prosím? já ti jen odpovídám na tvůj komentář, který je prostě nesmyslný 03

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • S-fan

                S-fan

                212.111.22.XXX
                Na Ferdu netřeba dál reagovat, ten se zdiskreditoval už dostatečně vedle. 04

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Je zábavné sledovat jak tady s Piškotárnou popíráte zákony, které se učí už v prvních hodinách fyziky. 12

                + 3 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  No já bych teda selským rozumem řekl, že TY to říkáš přesně obráceně

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Tak si vytáhni kačera na provázku a udělej si s ním kolečko kolem pískoviště. Pak na něj hoď pytel cementu a uvidíš ten rozdíl.
                    Přitom má kačer dřevěné kolečka u kterých se valivý odpor měnit nebude. Se širokými pneu bude ten rozdíl mnohem markantnější.
                    Promiň mi tak jednoduchý příklad. To jen, aby to pochopili i Piškotci. 03

                    + 3 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      212.79.110.XXX
                      Aha, takže naložený nákladák brzdí a zatáčí lépe než prázdný??
                      Nebo tě náklad zvyšuje i setrvačné a odstřediví síly? 20

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Na nějakou aerodynamiku by se měli asi vykašlat, stačí třeba v Monaku na holé auto dát 200kg závaží, a to bude rychlost 18

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        A můžeš mi prosím vysvětlit, jakou výhodu poskytne vyšší přítlak v závodě?
        1. Kvalitní aerodynamický přítlak je účinnější v co nejlehčím voze. Čím těžší vůz, tím menší má význam. Jak píše Ferda.
        2. V zatáčkám bude vůz rychlejší. To se hodí, když máš před sebou volnou trať (v kvaldě). Když jedeš za někým, stejně se nemůžeš přiblížit k soubeři na míň jak 1s.
        3. Na rovinkách jsi pomalejší. Nikoho nepředjedeš, za to jsi snadným terčem na každé rovince. To mi rozhodně jako výhoda pro závod nepřipadá, v kvaldě je to jedno.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jestli mohu, nemyslím že je to jen izolovaně o tom přítlaku, je to myslím komplexní nastavení vozu včetně přítlaku aby se v závodě co nejlépe staral o pneumatiky. Na jedno rychlé kolo toto nastavení bylo zklamáním, v závodě by to mělo třeba fungovat mnohem lépe, ale ....... to teprve uvidíme, zatím je vidět jen ta nepovedená kvalda.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hele těžko říct, co s tím může závod udělat. Je fakt, že gumy jsou jedna velká loterie a mohli mít třeba problém s tím je zahřát a v závodě jim v tom větší přítlak pomůže.
            Já reagoval pouze na nějaké zjednodušování, že větší přítlak bude výhodou v závodě. Obvykle to bývá naopak. Vzhledem k těm 3 bodům, bývá na závod výhodnější přítlak menší. Pokud nečekáš, že na startu ujedeš a nikoho celý závod nepotkáš, jak to praktikoval kdysi RB.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      On McLaren dosáhl opět nejlepšího meziročního zlepšení, ovšem Bahrajnská kvalifikace prostě McLarenu zdá se nevoní, v závodě by to mělo být něco jiného. Ostatní v Bahrajnu dokážou v rychlém kole vytáhnout víc, minulej rok tomu taky tak bylo. Já bych body ještě neodepisoval, a hlavně Čína by měla být opravdu pro McLaren zcela něco jiného. Nechci je uplně omlouvat, je to strašnej výsledek, ale konec světa to vzhledem k okolnostem není. Však řekl jsem že jim dám čas do půlky sezony, teď řvát na McLaren by bylo snadné, ale pořád předčasné, ještě se ani nerozdaly body za druhej závod.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003369

        uzivatel003369

        82.117.139.XXX
        Máš pravdu, McLarenu tale trať nesedi, ale Čína nebude o moc lepší. 13

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        Určitě to konec světa není, i když přiznávám, že mě to včera zkraje trošku sejmulo. 12

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          On měl McLaren vždy podobnou kvalifikační ztrátu v Bahrajnu jako v Austrálii, to u ostatních není a nevím přesně co to způsobuje, asi od všeho trochu (vlastnosti auta, nastavení, předpokládané podmínky). No jsem zvědav na dnešek, a jejich zvolenou strategii.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            85.70.184.XXX
            Důležitej bude start, tak snad to Alonso nějak pošéfuje. 04

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No a to já právě nevím, pokud chtěj vsadit na start tak musej startovat nejměkčí sadě, a tím zase ztratěj šanci na alternativní strategii. Pokud si tuto cestu zvolí, tak si musej se závodní rychlostí, a s možností pro ně předjíždět, velmi jisti.Podle mě třeba přes FI se nedostanou, a pak jen jet uvízlej s nejměkčí pneu je smrtelná kombinace, toho se trochu obávám.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • spinelesssheep

                spinelesssheep

                85.70.184.XXX
                No to je zase fakt, ale tak dobrej start se může povést i na tvrdší pneumatice, jestli víš, jak to myslím. 11
                Ale neeee...fuj na mě - přej a bude ti přáno. 04
                Máš asi pravdu, nejspíš zvolí na start žlutou pneumatiku. 03Uvidíme.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Myslím že u Alonsa risknou agresivní strategii startu na nejměkčí sadě, u Stoffela zkusej strategicky žluté. Je to asi logické pokrytí dvou variant, no já bych vsadil na tu žlutou.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama