DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií
Kvalifikace do druhého závodu už měla zčásti rozdané karty ještě předtím, než piloti vyrazili do boje o pozice. Zatímco Kimi Räikkönen unikl penalizaci po nedobrovolné zastávce ve druhém tréninku, Hamiltona kvůli potížím s převodovkou čeká posun startovním polem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
12:44 08.04.2018 46.47.176.XXXTak si vytáhni kačera na provázku a udělej si s ním kolečko kolem pískoviště. Pak na něj hoď pytel cementu a uvidíš ten rozdíl.
Přitom má kačer dřevěné kolečka u kterých se valivý odpor měnit nebude. Se širokými pneu bude ten rozdíl mnohem markantnější.
Promiň mi tak jednoduchý příklad. To jen, aby to pochopili i Piškotci.
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:00 08.04.2018 185.149.130.XXXA můžeš mi prosím vysvětlit, jakou výhodu poskytne vyšší přítlak v závodě?
1. Kvalitní aerodynamický přítlak je účinnější v co nejlehčím voze. Čím těžší vůz, tím menší má význam. Jak píše Ferda.
2. V zatáčkám bude vůz rychlejší. To se hodí, když máš před sebou volnou trať (v kvaldě). Když jedeš za někým, stejně se nemůžeš přiblížit k soubeři na míň jak 1s.
3. Na rovinkách jsi pomalejší. Nikoho nepředjedeš, za to jsi snadným terčem na každé rovince. To mi rozhodně jako výhoda pro závod nepřipadá, v kvaldě je to jedno.-
Situs
13:18 08.04.2018 85.70.164.XXXJestli mohu, nemyslím že je to jen izolovaně o tom přítlaku, je to myslím komplexní nastavení vozu včetně přítlaku aby se v závodě co nejlépe staral o pneumatiky. Na jedno rychlé kolo toto nastavení bylo zklamáním, v závodě by to mělo třeba fungovat mnohem lépe, ale ....... to teprve uvidíme, zatím je vidět jen ta nepovedená kvalda.-
Mike17
13:31 08.04.2018 185.149.130.XXXHele těžko říct, co s tím může závod udělat. Je fakt, že gumy jsou jedna velká loterie a mohli mít třeba problém s tím je zahřát a v závodě jim v tom větší přítlak pomůže.
Já reagoval pouze na nějaké zjednodušování, že větší přítlak bude výhodou v závodě. Obvykle to bývá naopak. Vzhledem k těm 3 bodům, bývá na závod výhodnější přítlak menší. Pokud nečekáš, že na startu ujedeš a nikoho celý závod nepotkáš, jak to praktikoval kdysi RB.
-
-
-
-
Situs
10:05 08.04.2018 85.70.164.XXXOn McLaren dosáhl opět nejlepšího meziročního zlepšení, ovšem Bahrajnská kvalifikace prostě McLarenu zdá se nevoní, v závodě by to mělo být něco jiného. Ostatní v Bahrajnu dokážou v rychlém kole vytáhnout víc, minulej rok tomu taky tak bylo. Já bych body ještě neodepisoval, a hlavně Čína by měla být opravdu pro McLaren zcela něco jiného. Nechci je uplně omlouvat, je to strašnej výsledek, ale konec světa to vzhledem k okolnostem není. Však řekl jsem že jim dám čas do půlky sezony, teď řvát na McLaren by bylo snadné, ale pořád předčasné, ještě se ani nerozdaly body za druhej závod.-
uzivatel003369
10:07 08.04.2018 82.117.139.XXXMáš pravdu, McLarenu tale trať nesedi, ale Čína nebude o moc lepší. -
spinelesssheep
10:17 08.04.2018 85.70.184.XXXUrčitě to konec světa není, i když přiznávám, že mě to včera zkraje trošku sejmulo.-
Situs
10:25 08.04.2018 85.70.164.XXXOn měl McLaren vždy podobnou kvalifikační ztrátu v Bahrajnu jako v Austrálii, to u ostatních není a nevím přesně co to způsobuje, asi od všeho trochu (vlastnosti auta, nastavení, předpokládané podmínky). No jsem zvědav na dnešek, a jejich zvolenou strategii.-
spinelesssheep
10:29 08.04.2018 85.70.184.XXXDůležitej bude start, tak snad to Alonso nějak pošéfuje.-
Situs
10:34 08.04.2018 85.70.164.XXXNo a to já právě nevím, pokud chtěj vsadit na start tak musej startovat nejměkčí sadě, a tím zase ztratěj šanci na alternativní strategii. Pokud si tuto cestu zvolí, tak si musej se závodní rychlostí, a s možností pro ně předjíždět, velmi jisti.Podle mě třeba přes FI se nedostanou, a pak jen jet uvízlej s nejměkčí pneu je smrtelná kombinace, toho se trochu obávám.-
spinelesssheep
10:40 08.04.2018 85.70.184.XXXNo to je zase fakt, ale tak dobrej start se může povést i na tvrdší pneumatice, jestli víš, jak to myslím.
Ale neeee...fuj na mě - přej a bude ti přáno.
Máš asi pravdu, nejspíš zvolí na start žlutou pneumatiku. Uvidíme.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek