DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech
Jako den a noc - tak vypadaly Grand Prix Abú Zabí 2016 a 2017. Letos byly karty rozdány a tak zbývalo vyřešit pár posledních otazníků. Mezi ty nejdůležitější patřilo pořadí v Poháru konstruktérů - přesuny v pořadí pilotů byly spíše méně očekávané.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
14:15 27.11.2017 185.149.130.XXX
Pokud bys četl pozorně, nikdo tu netvrdil, že je na tom Honda stejně jako Renault. Jen že je Renaultu evidentně blíž, než Renault Mercedesu. A pokud jde o Brazílii, top speed měl nějakou záhadou Alonso vyšší než Massa a rozhdoně nebyl nejpomalejší. Pokud jsi myslel včerejšek, pak Alonso má ts 14-tý a za ním jsou obě STR a třeba také Vettel.
Mike17
14:09 27.11.2017 185.149.130.XXX
Člověče neměl. Jednak jsem Richtera už několik let neslyšel (raději se dívám na RTL), jednak jsem šel raději ven. Čekal jsem nudu a o počtu poruch si můžu přečíst.
S tou spolehlivostí tradičně kecáš. Mclaren má od Mexika jedno odsoupení pro HAVÁRII (tedy žádná porucha motoru), zatímco týmy s Renaultem odstoupily 4x a z toho 2x pro poruchu motoru (obě STR v Brazílii)!!! Tedy není to 1:1, ale 4:1, nebo 2:0. Vyber si, já bych dal přednost 2:0, vzhledem k tomu, že se bavíme poruchovosti motorů. Pokud jsi myslel včetně Mexika, pak je to pouze 5:0.
Na tu příští sezonu se těším také. Rozhodně "věřím" tomu, že Renault jen na šasi z ničeho nic (doteď to nebyla ani polovina za celý rok) přes zimu udělá 0,7s na kolo a rozhodně 1,2s u Mclarenu dělal jen rozdíl mezi Hondou a Renaultem (sarkasmus, kdybys to nepochopil). Ale na rozdíl od tebe spíš čekám, že obě stáje budou na konci před RB. Dá se očekávat, že u Renaultu opět zapomenou, jak se vyrábí náhradní díly, nebo zabloudí na cestě do Milton Keynes a ocitnou se omylem ve Viry nebo Wokingu. Takže u RB očekávám hodně kouře a málo dojezdů do cíle.
A STR? Taky souhlasím. Nasbírají asi míň, než letos Mclaren. Tedy to bude vlastně lepší, než konec sezony s Renaultem. Minimálně nulu určitě uhrají. S Renaultem by za nulu zaplatili 20 mega, s Hondou za nulu dostanou 40mega. Teď ale nevím, jestli kvůli tomu budou brečet.
S tou spolehlivostí tradičně kecáš. Mclaren má od Mexika jedno odsoupení pro HAVÁRII (tedy žádná porucha motoru), zatímco týmy s Renaultem odstoupily 4x a z toho 2x pro poruchu motoru (obě STR v Brazílii)!!! Tedy není to 1:1, ale 4:1, nebo 2:0. Vyber si, já bych dal přednost 2:0, vzhledem k tomu, že se bavíme poruchovosti motorů. Pokud jsi myslel včetně Mexika, pak je to pouze 5:0.
Na tu příští sezonu se těším také. Rozhodně "věřím" tomu, že Renault jen na šasi z ničeho nic (doteď to nebyla ani polovina za celý rok) přes zimu udělá 0,7s na kolo a rozhodně 1,2s u Mclarenu dělal jen rozdíl mezi Hondou a Renaultem (sarkasmus, kdybys to nepochopil). Ale na rozdíl od tebe spíš čekám, že obě stáje budou na konci před RB. Dá se očekávat, že u Renaultu opět zapomenou, jak se vyrábí náhradní díly, nebo zabloudí na cestě do Milton Keynes a ocitnou se omylem ve Viry nebo Wokingu. Takže u RB očekávám hodně kouře a málo dojezdů do cíle.
A STR? Taky souhlasím. Nasbírají asi míň, než letos Mclaren. Tedy to bude vlastně lepší, než konec sezony s Renaultem. Minimálně nulu určitě uhrají. S Renaultem by za nulu zaplatili 20 mega, s Hondou za nulu dostanou 40mega. Teď ale nevím, jestli kvůli tomu budou brečet.
Petr
12:34 27.11.2017 109.81.245.XXX
Letos stojí pohonné jednotky přibližně 20 milionů, příští rok musí výrobci o další 3 miliony zlevnit. Honda v září uvedla, že podpora Toro Rosso bude nižší než 40 milionů (včetně pohonných jednotek), McLaren podporovala zhruba 100 miliony.
mi88ki
11:57 27.11.2017 165.72.200.XXX
No já nevím, ale když projel šikanu rovně a nevrátil pozici?
To by pak mohli rovnou ty šikany zrušit.
Ale napadla mě taková sranda. Co dát každému jezdci tři žolíky za závod, kdy by si mohl beztrestně zkrátit jakoukoliv zatáčku? Třeba v Monaku za tunelem, by mohlo být konečně vzrůšo ...
To by pak mohli rovnou ty šikany zrušit.
Ale napadla mě taková sranda. Co dát každému jezdci tři žolíky za závod, kdy by si mohl beztrestně zkrátit jakoukoliv zatáčku? Třeba v Monaku za tunelem, by mohlo být konečně vzrůšo ...
Duncan66
10:37 27.11.2017 89.29.32.XXX
Ikdybychom pocitali, ze auto Mcl je stejne dobre jako Renault a rozdil je pouze v motoru( ikdyz i mnozi odbornici rikaji, ze Mcl ma lepsi auto), tak je to porad 0,5s na kolo. To ti prijde jako zanedbatelny rozdil? Opravdu ti prijde normalni a rikas si, ze ten motor je dostatecne silny, ze Alonso se zaplym DRS Massu na tech rovinkach praktiucky nestahoval?
jon
09:57 27.11.2017 194.228.59.XXX
Asi jsme koukali na jiný závod, ale v předposledním kole měl Hulk ztrátu na Mercedesy cca 80 vteřin a Fernando jel cca 30 vteřin za ním.
Jestli do toho chceš míchat i Red Bull, tak Max ztrácel cca 50 vteřin.
Jinými slovy McLaren je blíž Renaultu, než Renault Ferrari, natož Mercedesu. Red Bull paráda, ale i přes super šasí si ani nečuchnul. Po dlouhé době jsme viděli motory Mercedes a Ferrari puštěné naplno a ten rozdíl je brutální, to máš recht ... Renault má před sebou hodně práce a Honda očividně ještě daleko více.
Jestli do toho chceš míchat i Red Bull, tak Max ztrácel cca 50 vteřin.
Jinými slovy McLaren je blíž Renaultu, než Renault Ferrari, natož Mercedesu. Red Bull paráda, ale i přes super šasí si ani nečuchnul. Po dlouhé době jsme viděli motory Mercedes a Ferrari puštěné naplno a ten rozdíl je brutální, to máš recht ... Renault má před sebou hodně práce a Honda očividně ještě daleko více.
rock
08:57 27.11.2017 37.188.148.XXX
Hmm. To zas bylo něco.
- jízdu Mercedesů považuji za týmovou režii a vystupování jejich pilotů v cíli za frašku
- jediný předjetí v první desítce, který jsem zaznamenal, bylo Alonso vs Massa
- z druhé desítky se mi líbil Grosjean, kterýmu bych klidně dal pilota dne
- Toro Rosso vs Renault: jakkoliv by se to nabízelo, rozhodně nešlo o nějaké zlepšení nebo závěrečný sprint Renaultu. Ten za prvních 10 závodů získal +- stejně bodů jak ve druhé půlce sezóny. Šlo o dobrovolnou sebevraždu Toro Rossa, když svoji pravidelně bodující jedničku pustili na hostování k přímýmu soupeři a sporadicky, ale přeci jenom čas od času bodující dvojku poslali k čertu. Gaslymu a Hartleymu to ani nevytýkám, on toho Sainz v Renaultu taky moc neurval a to měl lepší výchozí pozici.
- za sezónu jako takovou bych vyzdvihl (mimo šampiona, kterej konečně dospěl, nechyboval a vyjel, co bylo potřeba) mladýho Ocona. Líbil se mi už loni v porovnání s Wehrleinem, ale jeho letošní šňůra nejen dokončených závodů, ale dokonce na bodech (12 za sebou. Víc měli jenom Hamilton, Vettel a Bottas) byla famózní.
- jízdu Mercedesů považuji za týmovou režii a vystupování jejich pilotů v cíli za frašku
- jediný předjetí v první desítce, který jsem zaznamenal, bylo Alonso vs Massa
- z druhé desítky se mi líbil Grosjean, kterýmu bych klidně dal pilota dne
- Toro Rosso vs Renault: jakkoliv by se to nabízelo, rozhodně nešlo o nějaké zlepšení nebo závěrečný sprint Renaultu. Ten za prvních 10 závodů získal +- stejně bodů jak ve druhé půlce sezóny. Šlo o dobrovolnou sebevraždu Toro Rossa, když svoji pravidelně bodující jedničku pustili na hostování k přímýmu soupeři a sporadicky, ale přeci jenom čas od času bodující dvojku poslali k čertu. Gaslymu a Hartleymu to ani nevytýkám, on toho Sainz v Renaultu taky moc neurval a to měl lepší výchozí pozici.
- za sezónu jako takovou bych vyzdvihl (mimo šampiona, kterej konečně dospěl, nechyboval a vyjel, co bylo potřeba) mladýho Ocona. Líbil se mi už loni v porovnání s Wehrleinem, ale jeho letošní šňůra nejen dokončených závodů, ale dokonce na bodech (12 za sebou. Víc měli jenom Hamilton, Vettel a Bottas) byla famózní.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek