DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech
Jako den a noc - tak vypadaly Grand Prix Abú Zabí 2016 a 2017. Letos byly karty rozdány a tak zbývalo vyřešit pár posledních otazníků. Mezi ty nejdůležitější patřilo pořadí v Poháru konstruktérů - přesuny v pořadí pilotů byly spíše méně očekávané.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton marně stíhal Bottase, radují se Räikkönen a Renault. McLaren a Honda se loučí na bodech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
tom11
20:36 26.11.2017 193.86.205.XXXnuda, šeď a opět nuda. pár soubojů v zadní části pole to opravdu nevytrhlo. těšil jsem se na něco, co Mergl vymyslí, aby dostal v celkovém pořadí Valteriho před Seba. ale zabalili to a nechali to osudu. někdo ( třeba Jirka_1 ) z toho má asi dobrý pocit, mě to trošku mrzí. mohlo být trošku zábavy a bylo by o čem diskutovat. takhle jen dokázali, že co se čisté rychlosti, tak za optimálních podmínek nemají konkurenci.
za dnešek palec nahoru pro Alonsa. když se před ním Massa vynořil z boxů, říkal jsem si, že se přes něj snad nedostane. ale dal ho! že mu pak ujel mě nepřekvapilo. v zatáčkách byl znatelně rychlejší, ale nemohl tam předjet celý první stint. pěkný souboj taky Stroll s Grosjeanem. ale jak píšu na začátku - čekal jsem podstatně víc. -
-
Pepan
16:23 26.11.2017 89.24.157.XXXJe tragédií tohoto okruhu že nejzajímavější souboje se odehrávaly mimo první desítku. V prvních kolech Stroll s Gosjeanem, pak Massa s Alonsem. Je zajímavé, že Alonso s nejslabším motorem nakonec Massu s nejsilnějším motorem dal a ujel mu o několik vteřin. To je k zamýšlení. Co se týče Ferrari, myslím si že jeli na údržbu. Bottas jel pro další vítězství, Hamilton mu je chtěl urvat a Jezdci Ferrari jeli hlavně proto, aby dojeli do cíle. Pořád zde byla totiž teoretická šance, že při Bottasově vítězství a nedojetí Vettela přeskočí Valteri Seba v konečném zúčtování a Mercedes by bral double.-
-
mi88ki
11:57 27.11.2017 165.72.200.XXXNo já nevím, ale když projel šikanu rovně a nevrátil pozici?
To by pak mohli rovnou ty šikany zrušit.
Ale napadla mě taková sranda. Co dát každému jezdci tři žolíky za závod, kdy by si mohl beztrestně zkrátit jakoukoliv zatáčku? Třeba v Monaku za tunelem, by mohlo být konečně vzrůšo ...
-
-
-
-
-
S-fan
16:06 26.11.2017 212.111.22.XXXZávod jsem po 10. kole vypnul a dál nesledoval, strašná nuda na umělé trati. Honda je konečně pryč a Fernando příští rok bude moct naplno ukázat co umí, doufám. Škoda odpadnutí Ricciarda, Kimi si 4. místo rozhodně nezaslouží, za jeho (ne)výkony by měl být tak nejlíp 6., jen díky autu.-
-
-
SergioPÉREZ
16:10 26.11.2017 78.108.155.XXXNejhorší jsou tragédi. Toro Rosso a Gasly s Hartlym absolutní nuly + Stroll je ještě nula-
S-fan
16:13 26.11.2017 212.111.22.XXXGasly je dobrý, v GP2 jezdil dobře a dobře předjížděl, potřebuje čas. Hartley je 2x mistr světa a přesednout z auta do formule není jenom tak, až si zvykne, pak hodnot'me. Bohužel příští rok budou mít Hondu, takže si můžou zazávodit maximálně mezi sebou a ukáže se, kdo bude pro Red Bull dál přínosem. -
Pepan
16:16 26.11.2017 89.24.157.XXXBudu oponovat. Stroll byl do výměny pneumatik hvězda. Jeho souboj s Grosjeanem byl prvních dvaníct kol nejzajímavějším děním na trati. A mimochodem, Massa by Grosjeana po prvním předjetí nechal být, Stroll mu to vrátil a pak ještě několik kol vzdoroval. Rozhodně má víc bojovného ducha než odcházející důchodce.-
SergioPÉREZ
16:25 26.11.2017 78.108.155.XXXNo příští sezonu bude zbytek světa hodně vyrovnaný, Stroll bude muset předvést lepší konzistentní výkony, jinak jde Williams ke dnu společně s Toro Rossem
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek