odin
20:02 02.06.2017 77.240.103.XXXPoprvé jsem se o chystaném vstupu Renaultu do F1 dověděl někdy o prázdninách 1977 (pokud si to dobře pamatuji). Jejich auto se mi moc nelíbilo (testovací verze). Ale byli mi sympatičtí tím, že používají motor o menším objemu s turbem. Považoval jsem to za hendicap (o turbu jsem tehdá neměl ponětí) a tak jsem je sledoval (ale ještě nefandil).
Teprve s příchodem Prosta, jsem začal fandit také Renaultu. A prožíval muka nejistoty, zda jim auto dojede do cíle. Kvalifikace většinou vyhrávali, ale ta spolehlivost, to byla katastrofa.
Jó tohle období je jednou z mých srdcovek. Přál jsem jim titul, bohužel, utekl o fous.
A tak si vzpomínám na nějakou diskuzi, či článek? Kde bylo psáno, že Schumacher vytvořil rekord v nejdelším období, po kterém získal titul pro Ferrari. Pokud se nepletu, tak Alonso získal titul pro Renault ještě o něco déle, i když s přestávkou. *18 Nikdy jsem nefandil týmům, ale přesto díky za takovéto vzpomínky.
Na druhou stranu, to je vlastně první klasická automobilka, která do F1 vstoupila (krom Mercedesu, který tam v té době na dlouho nebyl). Tak že bych jim měl vlastně vyčítat jejich čin, protože si myslím, že automobilky, se svými "neomezenými" možnostmi posunuly F1 kamsi, od kud není návratu.