DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural
VC AUSTRÁLIE - KVALIFIKACE; Piloti poprvé v letošním ročníku F1 mohli naostro porovnat své síly. Jak to dopadlo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
25.03.2017 08:32
Odstup Bottase od Hamiltona je řekl bych normální… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Vandal
12:36 25.03.2017 213.220.227.XXXStroll, Magnussen a Palmer byli fakt tragedie. Tim spis, jak je dal Giovinazzi, ktery tam sedel de facto podruhy v zivote. Stroll budiz, mladej a platic, ale pro Magnussena a Palmera neni omluvy, zvlast kdyz se podivas na vykony jejich tymovych kolegu. -
Situs
11:05 25.03.2017 85.70.164.XXXAlonso sice dokázal až zázračně vyjet třináctej čas, ale realita je taková že McLaren-Honda je bez Sauberu nejhorší, a to je prostě strašný. A to nakonec kdo ví co by Alonso zajel se Sauberem. Ani po těch zpackanejch testech toto nelze brát jinak než jako opravdové zklamání a selhání, můžem jen doufat ve zlepšení během sezony, kde McLaren určitě mákne a Honda se zrušenýma žetonama a pod tíhou tlaku s tím konečně dokáže něco udělat. Tenhle začátek se neměl stát, není to tak dávno kdy tu byly články že teď 4 místo by bylo zklamáním, toto je nadneseně na provaz-
Jindrich K.
11:36 25.03.2017 89.102.157.XXXVždyť jsem to říkal Alonso je kouzelník, pamatuju i když Minardi v první sezoně postavil na 11. místo . To je prostě průser. Ano bez žetonů má Honda víc šanci, ale představa Alonsa jako vítěze velké ceny za volantem McLarenu Honda je opravdu sci-fi. By se muselo vysekat skoro celý pole a pak by ho stejně zařízl Ericsson na Sauberu . Já vím, že je brzo to říkat, ale podle mě další sezona v loji.-
-
Jindrich K.
12:55 25.03.2017 89.102.157.XXXNěkam možná, ale určitě ne tam kde by měli být. Alonso to řekl dobře, nezáleží na tom jestli budou bez bodů jeden nebo pět závodů. Jde o boj o pódia a to fakt nehrozí. Škoda.-
airwar1939
13:01 25.03.2017 176.74.128.XXXTak to si dovolím polemizovat. Každý se má jak si zaslouží, a to kde je teď tým McLaren-Honda, je zcela zasloužený výsledek společné tříleté práce. -
-
-
-
-
-
jako
08:33 25.03.2017 185.51.248.XXXSkoda myslel jsem ze Ferrai prece jenom blufovalo a budou vazne nejrychlejsi..Ale i tak dobre kolo od Seba.Kimi me nastval,doufal jsem ze zacne lepe ,ale dostal naloz od kolegy...Bottas celkem dobre na "prvni" kvaldu..myslim ze se bude zlepsovat a Ferrari s nim bude mit problemy..Lewis je ale trosku vice vpredu a zajel dobre...Mirne me zklamal celkovy cas PP..cekal jsem teda rapidnejsi zlepseni oproti lonsku...A sice jsme myslel ze McL Honda bude mega propadak a chtel jsem nadavat,ale svitla trosku nadeje...myslim ze Alonsovi tyto formule sedi(a Stoffela dost zajezdi) a pres rapidni ztratu konskych sil(80-100?) je to šasi hodne dobre. Teda vubec jsme necekal ze se vklini mezi FI.Samozrejme tam hrali nejake okolnosti do karet,a nekteri se moc nepredvedli...Pal Mag Stroll...Jinak TR velmi dobre.Haas super...teda Gro...A RB celkem zklamani...asi jim vazne uskodilo ,ze museli trosku prepracovat zaveseni..a Riccardo nezacal dobre,i kdyz byl cely vikend rychejsi nez Max,tak na konce chyba a zrovna doma v Australii...skoda.. Jo a zaskok za Wehlreina hodne dobre....Gio malem zajel kolegu a postoupil do Q2..to by byla bomba ,kdyz s tim autem nezajel skoro zadna kola.....-
jumpman
08:44 25.03.2017 92.62.237.XXXon problém mcl nebude jenom v hondě, mají problém i s podvozkem, navíc melbourne je spíš stop and go okruh, takže se na něm projeví ve větší míře výkon motoru a stabilita na brzdách, než aero výkon, takže ta honda nemůže být tak špatná, když alonso může jet srovnatelně s týmy s mercedesem.
Nad ferrari bych ještě úplně nelámal hůl, na "klasickém" okruhu můžou být mercedesu blíž, barcelona je přeci jen spíš na aero. Rozhodně to vypadá zajímavěji než loni, kdy mergl všem nadělil sekundu, takhle do toho budou muset šlapat celej závod, přeci jen 3 desetiny není moc velkej náskok-
jako
09:00 25.03.2017 185.51.248.XXXTak jasny mas pravdu..je to teprve prvni zavod,a jsou to jen me subjektivni dojmy....S tim podvozkem u McL nevim no..proste nemuzeme vubec vedet jak by se to aero chovalo kdyby ten vykon byl vetsi no...Ja osobne si myslim ze kdyby meli jen o padesat koni(i kdyz na Mercedes ztraci urcite vetsi pocet HP) vice tak uz by prohaneli RB...
Jinak v zavode se bojim mozna vice nez v Q...Je videt ze Ferrari hodne maklo na vykonu na jedno kolo..loni bojovali s RB ,dnes uz konkuruji Mercedesu...Ale uvidime teda na tech vice aero oruhu...Snad bude zajimavy start..cekam ze letos bude predjizdeni narocne..kdyby se Seb i Kimi dostali pred Mercedesy,tak by to mohlo byt zajimave...A doufam ze i ten Alonso se zkusi dostat behem prvnich "par "metru do desitky,a ze ty starty mu pujdou stale vyborne...-
jumpman
09:15 25.03.2017 92.62.237.XXXhlavně doufám, že to už nebude tak, že mercedesy vyrazí, najedou si během prvních 10 kol náskok a pak si budou v klidu šetřit techniku, pokud je ferrari dostane pod tlak na celý závod, tak to bude zajímavé i zhlediska další spolehlivosti
Já si nemyslím, že Hondě chybí 100 koní na mercedes. Podívej se, kolik ztrácí na top speed a kolik ztáceli loni nebo předloni. Pořád to je nejslabší motor, ale ten deficit nebude takhle závratnej-
Limbi
10:15 25.03.2017 37.188.230.XXXVýkon motoru se nedá hodnotit podle TOP speed. Pokud má stáj větší výkon může si dovolit nastavit větší přítlak čímž vzroste odpor a klesá TOP speed. Je možné, že mercedes jezdí s přítlakem o 5-10% větším než McLaren, takže TOP speed je potom údaj k ničemu. Pořád nechápu kde se bere ta shovívavost. vidíte kolik ztrácí na pole? 3,2 sec Alonso To vám přijde jako málo? Vůbec bych neřešil problémy vozu, protože dokud nebude Honda alespoň z části konkurenceschopná nemá cenu řešit jak dobré je šasi ve vysokých rychlostech a hlavně zatáčkách.-
jumpman
11:22 25.03.2017 92.62.237.XXXže se nedá podle top speed hodnotit výkon motoru? Ale jdi ty, to by jsi chtěl hodnotit podle barvy alonsovejch fuseklí? Uvědom si, že ikdyž si tým se silnějším motorem nastaví větší přítlak, tak ten slabší nemůže ten přítlak snižovat do nekonečna, jenom do té míry, aby ztráta na rovině nebyla nahrazena ztrátou v zatáčkách, takže když se podíváš na ztrátu co měli loni a předloni a srovnáš to s letoškem, tak na tom nejsou tak zle-
Mike17
14:09 25.03.2017 93.99.87.XXXPodívej se na RB. V letech atmosferických byl jejich motor srovnatelný s konkurencí a na top speed byli jedni z nejhorších, přestože vyhrávali jeden šampionát za druhým. A v posledních letech měli jednu z nejlepších top speed a o tom kolik Renault ztrácel na výkonu se psaly romány.
Prostě top speed jednoduše ovlivníš nastavením křídla a ikdyž má motor vliv, křídlo má mnohem větší. O výkonu motoru to nevypovídá téměř nic.-
jumpman
17:34 25.03.2017 92.62.237.XXXto se bohužel pleteš, samozřejmě že nemůžeš říct, kolik koní ten kterej motor má podle top speed, ale pokud předloni ztráceli 27 km/h a teď 12 km/h, tak si nemyslím, že je to dáno jen nastavením, myslím si, že jejich výkonostní ztráta je rozhodně menší než byla před 2 lety a tenkrát se spekulovalo o 100 koních ztráty. Určitě jsou nejslabší pohonou jednotkou, ale myslím si, že jejich ztráta bude reálně do 50 koní a to má mercedes ten speci mod na kvaldu...
.. ten zbytek jde na vrub šasi, a to si nemyslím, že by mcl odvedl nějakou super práci-
Mike17
19:12 25.03.2017 93.99.87.XXXRenault ztrácel v letech 2010-2013 sotva 10 koní, RB ztrácel na TS snad 20km/h.
V loni ztrácel na Mercedes snad 30-50k (tak nějak ne?) a TS měl nejlepší.
K tomu byl dřív RB o 0,5s na kolo rychlejší, loni o 0,5s na kolo pomalejší. Jak tedy z TS odvozuješ výkon? Tvá teorie má zjevné trhliny.
Nastavení křídla ti dá klidně přes 50km/h navíc. Podle toho zjistíš kulový.-
jumpman
21:31 25.03.2017 92.62.237.XXXproblém je v tom tvojem snad, těch 20 km/h měli ztrátu jenom jednou a to na monze a jenom z vlastní volby nastavení, jinak byla jejich ztráta zanedbatelná.
Musíš si uvědomit, že ten tým těžko změní fylozofii nastavení auta, takže pokud před dvěma lety ztráceli 27 km/h a letos 12, tak to asi o něčem svědčí, nebo ne?-
Mike17
21:48 25.03.2017 93.99.87.XXXJestli to bylo 20 nebo 10 je přece úplně jedno. Tenkrát byli na úplném konci tabulky skoro každý závod, přestože dominovali.
Loni byli na rovinkách lepší jak Mercedes, přestože na ně neměli a výkonově ztráceli hodně.
Je to přesně o té filozofii. Tenkrát potřebovali větší přítlak, loni měli auto nastavené jinak. Nesvědčí to naprosto o ničem. Protože podle tvé úvahy by loni měli lepší motor jak Mercedes a tomu asi nevěříš ani ty. Ono se stačí podívat i na tu letošní tabulku. Má Williams lepší motor jak tovární Mercedes??? Těžko ne? Stroll měl lepší TS o 3-7s přestože kolo podělal a byl předposlední. Má Renault lepší motor jak Ferrari? Nemyslím. To by Ferka i Haas na tom nebyli tak dobře.
Prostě záleží pouze na tom, jaké nastavení si tým zvolí. Samotná rychlost na rovince svědčí jen o nastavení vozu, s motorem to souvisí minimálně.-
jumpman
22:47 25.03.2017 92.62.237.XXXno nastoupila evidentně demagogie.
Sám si uznal, že red bull měl slabší motor, a byl pozadu na top speed. Williams má mercedes a je na vrcholu top speedu. No a ještě jednou aby jsi to pochopil, pokud mcl nějakým způsobem staví a nastavuje auto, tak to bude pravděpodobně dělat stejně a pokud před 2 lety ztrácel na špičku 27 km/h a letos ztrácí 12 km/h tak to svědčí o tom, že jejich výkonostní ztráta je menší než byla před 2 lety. jsi to schopen pochopit? A neber nějaké podělané kolo od strola, protože pokud něco zkazil, tak mohl mít lepší výjezd na rovinku, kde se ten top speed měří.
Já nechci hodnotit kolik má honda ztrátu, ale navzdory kecům od mcl je jejich ztráta evidentně menší než tvrdí, toď vše. A pokud brundlle a spol tvrdí, že má letos mcl šasi, které stojí za starou bačkoru, tak si myslím, že ví co tvrdí-
Limbi
09:45 26.03.2017 37.188.182.XXXAsi tolik po závodě chytrolíne. Alonsova ztráta v topspeedu (tebou určujícím faktoru výkonu motoru) přes 30km/h snad jsi spokojený. Mohl bys dělat tiskového mluvčího Hondě a omlouvat jí v rámci ČR. Alonso sám tvrdí, že za normálních okolností jsou prostě poslední a to jak si ho na drze podal Renault a FI bylo taky jak když tam krouží minardi a ne mclaren. Ber to tak, že nastavení vozu je komplexní záležitost a rozdíl ti to udělá klidně 70km/h v rámci stejného vozu. Nehledě na to, že na některé velké ceny se vozí speciálně upravené díly pro zvýšení, nebo snížení přítlaku. Nechápu jak se můžeš dohadovat s tolika lidmi a přesvědčovat je o nesmyslu. Buď tomu nerozumíš, nebo trpíš bludy a snažíš se namluvit sám sobě jak je Honda v podstatě o kus blíže Mercedesu, než byla loni.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek