DISKUZE K ČLÁNKU Je Rosbergovo rozhodnutí projevem slabosti nebo vnitřní síly?
Naprosto nečekaná zpráva o rozhodnutí čerstvého mistra světa Nico Rosberga ukončit po zisku kýženého titulu kariéru rozdělila hlavní skupinu fanoušků F1 na dva nestejné tábory. Jedna část ho velebí za odvážné rozhodnutí, druhá se domnívá, že se Nico bál další konfrontace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Je Rosbergovo rozhodnutí projevem slabosti nebo vnitřní síly?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001465
(Hlasovali 2 lidé)
02.12.2016 19:28
Však poslední dva roky se jeli jak bez jedničky,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
12:49 03.12.2016 193.86.205.XXXpřesně mezi oběma v nadpisu zmíněnými polohami o tom jeho rozhodnutí přemýšlím. a nejsem si vůbec jistý, za projev čeho to považovat. podle mě to ukáže až čas a hlavně další Nicovy kroky. jednoznačné je pouze to, že je nutné jeho rozhodnutí respektovat - nic jiného nám, jako fanouškům, ostatně nezbývá.
dovolím si jednu věštbu - myslím si, že se ještě pokusí vrátit. za rok, za dva.... -
Tomur
21:09 02.12.2016 188.175.122.XXX2016 FORMULA ONE SPORTING REGULATIONS
8.5 All applications will be studied by the FIA and accepted or rejected at its absolute discretion.
The FIA will publish the list of cars and drivers accepted together with their race numbers on or before 30 November of the year prior to the year to which the applications relate, having first notified unsuccessful app licants as set out in Article 8.1. Out of time applications will be considered separately. -
airwar1939
20:32 02.12.2016 176.74.128.XXXKdyž se an to člověk podívá zpětně, tak Nico od narození dcery, do Formule 1 vpodstatě utíkal, aby se pak vracel k rodině. On ten titul strašně chtěl, ale rodina je pro něj už dlouhou dobu na prvním místě. Tudíž je jeho rozhodnutí naprosto logické. -
odin
19:17 02.12.2016 77.240.103.XXXAť už si Nicovo rozhodnutí vykládá kdo chce, jak chce. Ať už to někteří považují za slabost a jiní za obrovskou vnitřní sílu. Jediné, co zbývá nám všem, je toto rozhodnutí respektovat.
Já osobně rozumím jeho důvodům ukončit kariéru.
Nico není ani nejrychlejším, ani nejlepším pilotem v současném poli F1, ale je oprávněným mistrem světa. Měl totiž to štěstí být v týmu, který mu umožnil titul získat. Což spoustě týmovým dvojkám umožněno nebylo, ač byly možná lepšími piloty. A okrádat rodinu a sebe o čas s nimi strávený, tvrdě makat 24 hodin denně a pak muset uposlechnout příkazů ke zpomalení a přenechání vítězství svému kolegovi musí být ubíjející, demotivující, příšerné. A že takových případů v minulosti v tomto sportu bylo...
Nicovi přeji šťastný a spokojený život. Svůj sen si spnil, je třeba žít...
A tak mě napadá jedna otázka na autora článku. "bude následující sezóna výjmečná co se týče startovních čísel?" Bude chybět jednička, která se v minulosti v takovýchto případech nahrazovala nulou. Jela se někdy celá sezóna bez jedničky, nebo nuly? Leccos pamatuji, ale takový historik zas nejsem. Jestli ano, tak to možná může být námět na článek v okurkové sezóně.-
uzivatel001465
19:28 02.12.2016 160.217.139.XXXVšak poslední dva roky se jeli jak bez jedničky, tak bez nuly :-). Lewis závodil stále se 44tkou. Ale je fakt, že jsem už od neděle uvažoval, jestli Nico bude jezdit s 1 nebo furt s 6... Už se to (bohužel?) nemusí řešit...-
-
uzivatel001465
19:56 02.12.2016 160.217.139.XXX
Jinak ještě bych rád poděkoval RoBertinovi jako vždy za parádní článek!
-
-
-
RoBertino
19:45 02.12.2016 83.208.82.XXXZdravím příznivce F1 a Odina zvlášť.
Rosberg je šestým pilotem, který nebude obhajovat titul: V roce 1958 ukončil Mike Hawthorn kariéru, Jochen Rindt se v roce 1970 zabil ještě před koncem sezóny, Jackie Stewart po třetím titulu v roce 1973 opustil závodní prostředí. Nigel Mansell po zisku titulu v roce 1992 odešel z F1 do zámoří, i když se v letech 1994 a 1995 ještě v šesti případech na trať vrátil. Posledním byl Alain Prost v roce 1993, rovněž ukončil své působení v F1, ale to už byl jeho čtvrtý titul...
Do roku 1973 se obhájci titulu nepřidělovalo a priori startovní číslo 1, v roce 1974 po Stewartovi s ním jezdil Ronnie Peterson, Jednička byla přidělena Lotusu, protože vyhrál Pohár konstruktérů. V roce 1993 jednička nebyla (0 D. Hill, 2 Prost) a to samé se stalo o rok později (0 D. Hill, 2 Senna). A jak známo, v současnosti si piloti čísla vybírají a jednička není povinná.
Co se týče Odinova dotazu - jediné dvě sezóny, kdy se ve standardním číslování jelo bez jedničky, tedy opravdu celou sezónu, byly roky 1993 a 1994. V roce 1955 bylo startovní číslo 1 pouze v 500 mil Indianapolis, Až do roku 1975, kdy se jedničky chopil jako šampion E. Fittipaldi, nikdy v celé sezóně nevozil číslo 1 pouze mistr světa, bylo přidělováno náhodně, i když od konce 60. let už dostávali šampioni jedničku častěji. A pochopitelně v některých závodech nebylo přiděleno vůbec. Zlom nastal v GP Belgie 1973, od té doby (s výjimkou již zmíněných let 1974, 1993 a 1994) měl mistr světa vždycky na svém voze číslo 1.-
odin
19:53 02.12.2016 77.240.103.XXXTaké zdravím. (V poslední době nemám vůbec čas sem chodit a číst. Natož psát.)
Díky za vyčerpávající odpověď, ale asi jsi také jako já, zapoměl na současnost.
Jsme už holt "pamětníci", kteří si pamatují co se stalo před čtyřiceti lety lépe, než co se stalo včera.
-
-
Petr
20:53 02.12.2016 78.157.167.XXXK startovním číslům: pozornost fanoušků F1 bych chtěl obrátit na článek 8.5 sportovních pravidel a jedno důležité datum (30. 11.). A k čemu ve středu došlo? K ničemu! FIA porušuje vlastní pravidla, asi byla příliš zaměstnána organizováním dnešního galavečera. -
-
uzivatel002169
19:22 03.12.2016 185.59.120.XXXDomnívám se že šlo o vyjímečný projev smyslu pro realitu. Je mistr světa v dalším roce bude jezdit ve stejně rychlém autě proti přemotivovanému Hamiltnovi. Jakýkoliv jejich vzájemný kontakt v posledních dvou letech končil v lepším případě vyjetím z tratě Rosberga, který uhnul v jasně kolizní situaci nebo přímo havárie. A vyhlídka, že by se tomu vyhnul a jezdil jako dvojka to pro mistra světa není.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek