DISKUZE K ČLÁNKU KOMENTÁŘ: Kam se ubírá Ferrari? Malá sonda pod hřívu vzpínajícího se koníka
Ferrari je jediným týmem, který zasáhl do všech ročníků oficiálního mistrovství světa F1. V několika závodech chyběl, ale nestalo se, že bychom ho postrádali v hodnocení Poháru konstruktérů, neobešla se bez něj ani jedna sezóna.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: KOMENTÁŘ: Kam se ubírá Ferrari? Malá sonda pod hřívu vzpínajícího se koníka
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
10:29 03.08.2016 165.72.200.XXXPěkný článek teda až na jednu zavádějící větu.
"Těch sezón bez jediného zlatého věnce už bylo nemálo a v některých se ona spásná výhra zachraňovala ne zrovna důstojnými prostředky (vzpomeňme na GP USA 2005)"
To byla ostuda Michelinu, že nedokázal svým týmům připravit pevné gumy, které by vydržely jet po ovále, tak ostuda F1 to byla, ale ne Ferrari a týmům na gumách Bridgestone, ty na startu byly.
Týmy Michelinu vydíraly Bridgestony, tak aby v zájmu zachování důstojné účasti v závodě se změnila trať, především onen nájezd na ovál, což velmi strukturálně "měkké" Michelinky nevydržely. Bridgestone teams to ale odmítli, což se nedivím, protože někdo by pak mohl požadovat, aby se třeba na cílovce v Monze udělala šikana, že to jejich motory nevydrží.
Pamatuji si jak se vedly hádky, když Michelinky se za jízdy dotýkaly tratě větší plochou, protože tak Michelini obcházeli pravidlo o styčné ploše s tratí. Prostě něco podobného jako praskající gumy Pirrelek na redbull ringu, což je ještě větší ostuda, protože dnešního dovozce, nic nenutí, aby šel do extrému ve výkonnosti a může gumu bezpečně předimenzovat. -
Easy
09:34 03.08.2016 46.135.32.XXXU Ferrari je potíž v tom, že v technickém týmu nemají nyní žádnou vůdčí osobnost s tvůrčím potenciálem. Do všeho se pořád se.. Marchionne jako typický manažer. Proč ještě Ferrari nemá náhradu za Lucu di Montezemola? S příchodem Allisona svitla naděje, ale ta opět zhasla. Ferrari dle mého také neprospělo to urputné "šetření" a omezení testování v sezóně. Vlastní okruh ve Fioranu, o Mugellu nemluvě a mohou si tak leda hrát na simulátorech. Ano, Mercedes dokáže dominovat v nové době, ale Ferrari mělo po dlouhá léta, ne-li desetiletí pracovní a vývojové procedury spojené s jejich vybudovaným zázemím, které teď nemohou využívat.-
-
-
jumpman
11:05 03.08.2016 178.255.168.XXXno, je zvláštní, že na mercedes se zatím nevalí vůbec nic, na ferrari se vymýšlely pravidla už po jejich prvním titulu v roce 2000 a každý rok se přitvrzovalo víc a víc až to došlo ke slavnému zákazu přezouvání a ferrari bylo konečně poraženo, na red bull se stále vymýšlely úpravy zátěžových testů a různých zákazů foukání difuzoru, ale na mercedes se sáhnout nesmí. Vrtá mi hlavou proč asi, zvlášť ve světle informací, o "nadstandartní" komunikaci mezi mercedesm a FIA v období zavádění turba a následné motorářské dominanci mercedesu...-
Cooper
15:10 03.08.2016 188.120.212.XXXNaprostej souhlas. Taky mi nejde do hlavy jak je možný že Mercedesu nikdo nehází klacky pod nohy... jediný vysvětlení je v konspiračních teoriich a to takovejch že to má mergl prostě zaplacený...slyšel jsem ty teorie hned v první sezóně dominance mercedesu ale nějak jsem tomu nevěřil říkal jsem si že je to jen závist... ale vzhledem k tomu jaký je "ticho po pěšině" si taky začínám myslet že to trochu "smrdí" ( podezřelé je už to že Ham odešel ze silnějšího týmu do slabšího na co ho asi lauda utáhnul :-D )
-
-
-
-
-
kik
20:47 02.08.2016 78.45.89.XXXJá býval velkým fanouškem Ferrari hlavně v 70. a 80. letech (tedy Ickx, Regazzoni a Villeneuve st.) a tak si dobře pamatuju, že v např. v roce 1973 Ickx dokonce startoval na McLarenu protože Ferrari prostě bylo totálně na dně. A hned v dalším roce Rega do posledního závodu bojoval o titul.
Ferrari má prostě zase jedno relativně horší období, ale to vše se může změnit během velice krátké doby. Schumacher, ačkoliv jsem ho nesnášel, byl vynikající v tom, že jednak rozuměl technice a hlavně uměl říct co je špatně a co by se mělo změnit. K tomu byl ochotný trávit spoustu hodin s mechaniky při řešení problémů. Plusem navíc bylo že při jeho příchodu tam byl už Brawn, který tam začal dělat pořádek. Vettel je možná vynikající pilot, ale stále mu do Schumachera něco chybí - taková ta zapálenost a asi i cit pro detail. Raikkonen je takový studený, prostě seveřan - možná tuší co je špatně, ale nevím, jestli je to schopen dobře vysvětlit.
Prostě uvidíme jak to dopadne - možná bude stačit jeden závod a situace se změní pro Ferrari zase k lepšímu.-
-
RoBertino
21:11 02.08.2016 83.208.82.XXXV tom bude drobně zakopaný pes, že nemáme více takových Neweyů. Když si vzpomenu na tu letitou "chásku" - Tony Southgate, Maurice Phlilippe, Gordon Murray, Colin Chapman, Mauro Forghieri, Gordon Coppuck, Ralph Bellamy, Derek Gardner, Robin Herd... Vlastně všichni dokázali postavit auto, které vyhrálo...-
jumpman
01:51 03.08.2016 178.255.168.XXXtak je faktem, že mercedes dnes v podstatě tvoří tým, který byl u ferrari v období 2000 - 2006 a red bull má neweyho a ferrari má holt smolíka. Na alisonovi je vidět, jak je pro ferrari omezující jejich základna v maranelu, dalšího špičkového odborníka budou lovit dost těžko. A co jsem četl, tak newey nebyl úplně proti myšlence, jít do ferrari, ale byl zásadně proti práci v itálii....
-
-
-
jumpman
10:22 03.08.2016 178.255.168.XXXto sice být může a může být i rychlejší než schumi, ale sám to auto fakt nepostaví ani nevymyslí zlepšení, to musí udělat konstruktér a jelikož ferrari po odchodu alisona fakt nemá žádnou "otevřenou" hlavu, tak si myslím, že v příští sezoně bude následovat ještě větší trápení než letos...
-
-
-
RoBertino
21:14 02.08.2016 83.208.82.XXXTak tak, Kiku, ba dokonce v roce 1973 vůbec nejeli do Holandska a Německa, tak na tom byli bídně. Jenže ono se často říkalo, že u Ferrariho po absolutním propadu vždycky vylétne tlak nahoru, což byly případy let 1969 a 1970, 1973 a 1974 a nakonec i ob jeden rok 1980 a 1982. Přejme tedy koníkovi pořádná kopýtka, ať konečně přestane klopýtat.
-
-
tom11
17:43 02.08.2016 77.48.94.XXXnejsem nějakým velkým fanouškem Ferrari, ale tuto stáj uznávám jako dlouhodobého nositele tradic F1. současný stav není ideální, ale v minulosti se dokázali vyhrabat i z podstatně větších ...... problémů, tak doufám, že nebude trvat dlouho a souboje na úplném čele budou o rudou barvu obohaceny.
jinak perfektní článek a srovnání Ferrari s naší fotbalovou repre mě fakt dostalo
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek