DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů ve Španělsku: Kolize Mercedesů a strategická chyba Ferrari
Jak pokračovaly souboje týmových kolegů během letošního pátého závodního víkendu ve Španělsku? Jak si vedli jezdci v kvalifikaci, v závodě a jakou mají vzájemnou bilanci? Tentokrát se neděle odehrávala bez pilotů Mercedesů, kteří vzájemně kolidovali - udělalo pak odpoledne větší chybu Ferrari nebo Red Bull?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Souboje týmových kolegů ve Španělsku: Kolize Mercedesů a strategická chyba Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
18.05.2016 15:33
Neříkal Toto Wolf něco o tom že jezdci Mercedesu… »
» Jindrich K.
(Hlasovali 2 lidé)
18.05.2016 16:01
Proč ? Jde o nastavení auta, to se strategií moc… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
09:13 19.05.2016 165.72.200.XXXDíky za přesnou analýzu strategické chyby u Vettela a tak trochu i u Ricciarda, i když ten měl trošku horší karty, vzhledem k rychlosti vozu a kratšímu prvnímu stintu.
V okamžiku, kdy Vettel asi po deseti-kolovém stintu zajel podruhé k zastávce, jsem si hned řekl, "ježiš to jsou ale demen..". Doteď nechápu, proč změnili strategii po tak hezky dlouhém a rychlém úvodním stintu, a tím všechny výhody spláchli? Pokud chtěli být agresivní, tak proč jeli tak dlouhý první stint? Místo toho, aby jeli buď na dvě nebo na tři pity, tak z toho udělali mix obojího a jenom ztratili, nechápu.-
Jan C.
16:04 25.05.2016 131.207.242.XXXNevidím to na strategickou chybu u Ferrari tak jednoznačně. V době když zajel Ricciardo do boxů, začal Vettel ztrácet na Verstappena, připadalo mi, že si těsnou jízdou za ním odrovnal pneumatiky. Räikkönen jel v té době 3,5 s zpět na čistém vzduchu, takže podobné problémy neměl, ty přišly až se ke konci závodu přiblížil k Verstappenovi. Spíš to vidím na chybu Red Bullu s Ricciardem, ten na čele mohl šetřit dále pneumatiky.
-
-
uzivatel001983
22:28 18.05.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
rock
17:52 18.05.2016 37.188.133.XXXpoznámka 1:
vlastně vůbec nevím, koho bych označil za nejlepšího pilota: Verstappena s Raikkonenem ne, protože oba byli horší než jejich týmoví kolegové, které zařízli stratégové. Asi ne Vettela, který k tomu průšvihu přispěl svým přáním. Tak možná Ricciarda, který se sice nevešel na bednu, ale odvedl dobrou práci, neudělal vůbec nic špatně a nesložil zbraně a reálně na Vettela zaútočil (i když to teda nevyšlo).
poznámka 2:
Frustrovaný Haas poté, co se s oběma auty dostal do Q2. Kdo by to před sezónou čekal (já rozhodně ne, klidně se přiznám) a myslím, že by i u Haasu takovou konkurenceschopnost před sezónou brali všemi deseti...
poznámka 3:
McLaren v Q3... o 11 tisícin sekundy. No dobrá, pokrok to je. I tak mi můj odhad jejich španělské výkonnosti bohužel vyšel až nepříjemně přesně (jakási šance na Q3, v závodě Mer, RB, Fer, Wil, FI před nimi a přinejlepším boj s TR a Haa)...-
-
rock
07:46 19.05.2016 37.188.133.XXXProtože Vettel byl po celý závod rychlejší a za strategický kiks předvedeného kalibru viním z 80 % tým. Bez ohledu na to, co si pilot v průběhu závodu vybrečí za strategii, ti na boxové zídce mají (mít) přehled a nadhled (který pilot z kokpitu prostě mít nemůže a ani nemá) dostatečný na to, aby ho s podobnými nesmysly poslali do háje. A těch 20 % viny jsem mu v komentáři neprominul.
btw označit Vettela za "blonďáka" v jedné větě se zmiňovaným Kimim má svoje kouzlo nechtěného. -
-
-
-
uzivatel001983
16:15 18.05.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
airwar1939
15:33 18.05.2016 77.240.188.XXXNeříkal Toto Wolf něco o tom že jezdci Mercedesu spolu budou moci bojovat i pomocí různých strategií? Pokud Levis použil v kvalifikaci Nicovo nastavení, tak mě to jako boj zrovna nepříjde.-
Jindrich K.
16:01 18.05.2016 89.102.157.XXXProč ? Jde o nastavení auta, to se strategií moc společného nemá. Lewisovi to prostě nešlo a když viděl, že Nicovi to jede, tak prostě obšlehnul nastavení jeho auta
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek