DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů v Brazílii: Hamilton na Rosberga opět nestačí

Jak v předposledním závodním víkendu sezóny v Brazílii pokračovaly souboje týmových kolegů? Blíže se ohlédneme za jejich kvalifikačními výkony i za průběhem velké ceny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů v Brazílii: Hamilton na Rosberga opět nestačí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 21.11.2015 11:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 19.11.2015 12:32
Jedno kvalifikační kolo naplno navíc udělá na… »
» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 19.11.2015 13:03
Pro příští sezónu si je nechat nemůže, propadly… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 21.11.2015 11:31
Zajímavé, že ti ta TR celou první půku sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Je škoda že už nepojede Rossi .

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    K té chytrosti....docela by mě zajímalo...jak velký rozdíl udělá na gumách jedno kolo s rozdílem 0.5s. A to nemluvím o tom, že dost pochybuji o tom, že takhle jel úmyslně o půl sekundy pomaleji....co to je pul sekunda? Docela odvážné tvrdit, že to byla chytrost a nějaký úmysl.

    Podle mě je to prostě TR a chtějí se Rosbergovi odměnit za to, že poctivě sbíral body do PK. Jinak bych nechápal, proč najednou dávat jinou strategii nehodlají, když minulý rok v případě Rosberga tak činili a po velkohubých vyjádřeních jak nechávají své jezdce závodit přijde Wolf a najednou je to jinak a vlastně přizná TR.

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jedno kvalifikační kolo naplno navíc udělá na začátku závodu, kdy je vůz o 100 kg těžší, hodně. Obzvlášť tehdy, když je to na hraně mezi dvou- a třízastávkovou strategií. Nico jel takto pomaleji záměrně, to neuniklo spoustě pozorných fanoušků - nejen, že se o tom bavil se svým inženýrem přes rádio, ale ocenili to i jeho šéfové po kvalifikaci [odkaz na stránku]
      Půl sekundy je na krátkém Interlagosu moc - v té části kvalifikace to např. dělalo až osm pozic. V kvalifikaci žádná TR nebyla.

      + 16 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001908

        uzivatel001908

        88.81.93.XXX
        Nevíte náhodou, jak naloží Ferrari se zbývajícími 4 žetony pro svůj motor? Znamená to, že už je letos nevyužije a nechá si je pro příští sezónu tj. (32 + 4 z roku 2015)?

        Předem díky za odpověď 01

        + 15 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Pro příští sezónu si je nechat nemůže, propadly by. Jejich čerpání nahlásí FIA pro nějaké vylepšení pohonné jednotky . To ale nemusí nasadit v Abú Zabí, kde by za nový motor bylo penalizováno.
          Stav použitých součástí po závodě v Brazílii: [odkaz na stránku]

          + 16 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001908

            uzivatel001908

            88.81.93.XXX
            Snad tu vylepšenou nasadí alespoň Vettlovi, který už v poháru jezdců nemůže klesnout z 3. místa ani postoupit na druhé. I vzhledem k těm dvěma dlouhým rovinkám se bude hodit každý koník. Kimimu by to spíše ublížilo, když může ještě s Bottasem bojovat o celkové 4. místo v pořadí. 03 01

            + 13 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Zajímavé, že ti ta TR celou první půku sezony nevadila. Tam jezdil Nico úplně stejnou strategii jako jel Lewis, ikdyž by se mu také vyplatilo jet strategii jinou. Jedinou vyjímku byly závody, kdy byl Lewis v průseru a musel se prokousávat polem. To byla změna přístupu hned. 03

      + 16 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama