DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!
VC SINGAUPURU - ZÁVOD; Celý závod se vedl ve velmi netradičním duchu, mercedesy nebyly na čele. Co za tím stálo a jak se Vettel dopracoval k singapurskému vítězství?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hixaxon
20:45 20.09.2015 213.220.203.XXXPíšeš to Ty, ty trolle:
1) Fanda.LH -> Tak to v žádném případě... Jestli teď mají strach útočit, tak s jinými pneu by zas nemuseli mít vůbec příležitost útočit...
2) Mike17 -> Nevím kde bereš ten pocit, že jedině s Pirelli se dá předjíždět. 04
3) Fanda.LH -> Ukázka demagogie...
- Zcela očividně se odkazuješ na Pirelli.
Zcela jasně odkazuješ na aktuální situaci/pneumatiky a tvrdíš nepodložené závěry. To je demagogie.
DRS, sorry, autorská licence, dle tvých názorů na Pirelli. Podle mě je DRS další "prokletí" dnešní doby. Ale podle tvého názoru na Pirelli by i DRS mohl být vynález hodný Nobelovy ceny. -
mi88ki
12:23 21.09.2015 165.72.200.XXXKdyž dělá 10 kg paliva cca. 0.3 - 0.4 sec na kolo, jak se na většině trati tvrdí, někde je to i méně, tak by se mělo jezdit na počátku závodu z důvodu váhy vozu při 100 kg paliva o 3-4 sec. pomaleji a plus něco za větší spoření paliva než v kvalifikaci i když tady zrovna omezení výkonu nehrálo takovou roli. K tomu dejme třeba ještě sekundu za DRS použitelnou v kvalifikaci bez nutnosti jízdy za jiným vozem.
Takže dohromady dejme tomu by se mělo na začátku závodu jezdit o pět až šest sec. pomaleji než v kvaldě. Ale kde je těch dalších osm sekund o které jezdí vozy v počátku závodu ještě pomaleji? Já ti řeknu kde, v nutně pomalé jízdě z důvodů šetření gum. Vždyť to je už tragédie, když rozdíl mezi prvním a desátým je třeba sekunda na kolo a přitom každý jede o sedm či osm sekund pomaleji než by mohl, kdyby nemusel šetřit gumy. To je závod v rychlosti nebo v šetření gum?
A na konci závodu po druhé zastávce má v nádrži dejme tomu 40 litrů, když staví dříve. A best závodu 1:50,0 a v kvaldě 1:43,3. To je šest sekund za nějakých 30 kg paliva ?
Já chci závody v jízdě na limitu a ne tohle úsporné ploužení na trati. Chci aby vyhrál jezdec, který umí jezdit bez chyb na limitu a ne na limitu výdrže gum, toť vše !!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek