DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!

VC SINGAUPURU - ZÁVOD; Celý závod se vedl ve velmi netradičním duchu, mercedesy nebyly na čele. Co za tím stálo a jak se Vettel dopracoval k singapurskému vítězství?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 23.09.2015 18:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 25 lidí) 20.09.2015 16:25
sterilita F1 v praxi... Vettel si chce vzít na… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 20.09.2015 16:53
Pár postřehů: -Jak je možné, že při vší té… »
» Mike17 (Hlasovalo 20 lidí) 20.09.2015 16:58
-Souhlas -Nenechali. Manory měli info, že mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • hixaxon

                    hixaxon

                    213.220.203.XXX
                    Píšeš to Ty, ty trolle:

                    1) Fanda.LH -> Tak to v žádném případě... Jestli teď mají strach útočit, tak s jinými pneu by zas nemuseli mít vůbec příležitost útočit...
                    2) Mike17 -> Nevím kde bereš ten pocit, že jedině s Pirelli se dá předjíždět. 04
                    3) Fanda.LH -> Ukázka demagogie...

                    - Zcela očividně se odkazuješ na Pirelli.

                    Zcela jasně odkazuješ na aktuální situaci/pneumatiky a tvrdíš nepodložené závěry. To je demagogie.

                    DRS, sorry, autorská licence, dle tvých názorů na Pirelli. Podle mě je DRS další "prokletí" dnešní doby. Ale podle tvého názoru na Pirelli by i DRS mohl být vynález hodný Nobelovy ceny.

                    + 9 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      78.102.41.XXX
                      Víš za co se dává Nobelova cena ?? Tak co zase trollíš ??

                      Neodkazuji se na Pirelli, ale obecně na současné pneu, které se rychle opotřebovávají...

                      Demagogie je překrucování faktu a vy jednoznačně překrucujete co jsem napsal...

                      + 1 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Promiň, ale slovo demagogie jsi použil v souvislosti, kterou vůbec nechápu. Jen jsem se zaptal co za ní tedy považuješ. Nevím, co je na tom za trollování. 20

                    + 4 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • mi88ki

                    mi88ki

                    165.72.200.XXX
                    Když dělá 10 kg paliva cca. 0.3 - 0.4 sec na kolo, jak se na většině trati tvrdí, někde je to i méně, tak by se mělo jezdit na počátku závodu z důvodu váhy vozu při 100 kg paliva o 3-4 sec. pomaleji a plus něco za větší spoření paliva než v kvalifikaci i když tady zrovna omezení výkonu nehrálo takovou roli. K tomu dejme třeba ještě sekundu za DRS použitelnou v kvalifikaci bez nutnosti jízdy za jiným vozem.
                    Takže dohromady dejme tomu by se mělo na začátku závodu jezdit o pět až šest sec. pomaleji než v kvaldě. Ale kde je těch dalších osm sekund o které jezdí vozy v počátku závodu ještě pomaleji? Já ti řeknu kde, v nutně pomalé jízdě z důvodů šetření gum. Vždyť to je už tragédie, když rozdíl mezi prvním a desátým je třeba sekunda na kolo a přitom každý jede o sedm či osm sekund pomaleji než by mohl, kdyby nemusel šetřit gumy. To je závod v rychlosti nebo v šetření gum?

                    A na konci závodu po druhé zastávce má v nádrži dejme tomu 40 litrů, když staví dříve. A best závodu 1:50,0 a v kvaldě 1:43,3. To je šest sekund za nějakých 30 kg paliva ?

                    Já chci závody v jízdě na limitu a ne tohle úsporné ploužení na trati. Chci aby vyhrál jezdec, který umí jezdit bez chyb na limitu a ne na limitu výdrže gum, toť vše !!!

                    + 8 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    213.220.203.XXX
    RIC je dobrej, nenechá FER odpočinout :) .

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    JN, taky nechápu proč ho tam nechali jezdit tak dlouho, když to auto odešlo. Rosberg zase úplně neviditelný jako celý rok a body zase přistanou. Jinak první 3 kluci dneska jedou hezky.

    + 15 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Tajemství neznámého muře na trati odhaleno. Byl to Ozák, který zabloudil po cestě z hospody. 01

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.93.XXX
    sice to není z prvního místa, ale připomnělo mi to Lewisův poslední rok v McL 05

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama