DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!
VC SINGAUPURU - ZÁVOD; Celý závod se vedl ve velmi netradičním duchu, mercedesy nebyly na čele. Co za tím stálo a jak se Vettel dopracoval k singapurskému vítězství?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
odin
20:43 20.09.2015 77.240.105.XXXTo chceš říci, že Manory byly tak slabé, že nestíhaly předjet ani SC? Nech toho. Dokonce i (věčný mimoň) Richtr si všiml, že ředitelství závodu zakázalo Manorům předjet zbytek pole se Safety Carem. Nejdříve jim to povolí a pak, když jsou mezi těmi, kteří bojují o čelo,jim to zakážou.
Možná jsem se nevyjádřil dost jasně. Druhé místo v závodě nezíská žádné auto bez motoru. Nebo se špatným motorem. Že by se Ricci odstrkoval nohama jsem si nějak nevšiml.
Právě, že to o voze samotném je. Vždyť jsem to psal už ve svém původním příspěvku. Bohužel, když jde o vůz RBR, tak na to koukáš jiným pohledem, než když jde o Mercedes.-
Mike17
10:17 21.09.2015 93.99.87.XXXProč se ptáš mně? Já netuším proč nepředjeli. Na Livetimingu i v TV byla na obrazovce hláška, že mají pole předjet. A komentátoři na RTL se divili poměrně intenzivně, proč zůstávají na svých místech. Jestli věříš Richterovi a ne vlastním očím....
S motorem od Trabantu ne, ale s motorem o pár desítek koní slabším motorem a výborným šasi klidně. Stejně tak se podívej, s které pozice odstoupil Alonso a odkud odpadl Button. Nevidíš v tom drobnou paralelu? Náhoda, že se daří na těchto tratích (i v Monaku) zrovna týmům se slabším motorem? Proč se daří RB i Mclarenu zrovna na těchto tratích? Při tvých zkušenostech by ti to mohlo dojít.
Je to stejné i u Mercedesu. Je to náhoda, že najednou všechny týmy s Mercedesem zažili větší či menší propad?-
odin
05:50 22.09.2015 77.240.103.XXXAle Miku, je to s tebou jako s kozou na ledě. Proč stále nejsi schopen pochopit, že jde o celkový balík. O to, jak je auto pro tu kterou sezónu koncipované? A platí to v případě RedBullů i Mercedesů. Ty si zase všimni, že Mergly mají na pomalejších tratích problémy s pneumatikami, brzdami a chlazením auta obecně. Nelze vyjmout jednu součástku z auta a prohlásit o ní, že je špatná. A jinak je celé auto vynikající.
Auto je vynikající, když funguje ve všech závodech sezóny nejlépe. A to jaksi nevidím u žádného týmu, což je z pohledu diváka jedině dobře.
-
Mike17
10:26 23.09.2015 93.99.87.XXXJistě že jde o celkový balík. Ale je zřetelné vidět, že vozy se slabším motorem propadají na tratích jako Monza a excelují na tratích jako Monako nebo Singapur. Honda přiznává výrazný deficit výkonu (stejně jako Renault). U Mclarenu to nemáš potřebu zpochybňovat, u RB ano. Čím to? Výsledky obou týmů jsou jako přes kopírák. Tak kde se daří RB, daří se i Mclarenu. Tam kde se jim nedaří, nedaří se oboum.
Nevšiml jsem si, že by Mercedes měl v Monaku problémy s gumama. A taky jsem si nevšiml v Monaku ani Singapuru u týmů s Mercedesem pod kapotou, že by měly problémy s brzdami nebo přehříváním. Proč se jim tolik nedařilo? Je to jednoduché. Ta výhoda pod kapotou na těchto tratích prostě není velká. To je vše.-
odin
18:37 23.09.2015 77.240.103.XXXJá nic nezpochybňuji. Jen tvrdím, že kampaň o špatném motoru Renaultu, kterou vedou páni od Red Bullíků, není tak docela pravda. Že Renault má slabší motor je fakt, který nikdo nezpochybňuje. I před turbo-érou měl slabý motor a přesto s ním RBR získával tituly.
Ono by stálo za zamyšlení, zda RBR náhodou nestaví šasi s vysokým přítlakem a tudíž zda nemá výhodu na pomalejších tratích s mnoha zatáčkami.
Já na to pohlížím, jako na desetiboj v atletice. Buď jej mohou dělat lidé siloví (svalnatí, mohutní), kteří budou mít výhodu v silových disciplínách (koule, disk, oštěp...), nebo lidé šlachovití ( štíhlí,výbušní), kteří budou mít výhodu zase v bězích, skocích... A po deseti disciplínách někdo vyhraje. A ti mohutní nevedou žádnou kampaň proti těm štíhlým. Ani naopak. Každý měl možnost vytěžit v té, které disciplíně maximum.
Stejné je to i v případě konstrukcí vozů F1. Mimochodem, před jakou dobou jsem ti psal, že RBR místo pomluv si už mohl vyjednat jiného dodavatele motorů? A neříkej mi, že jsem racionálnějšív úvahách, než tví oblíbenci.
Srovnáváš nesrovnatelné. (McLaren a RedBullíky) Četl jsi někde, že by kdokoliv od McLarenu pomlouval Hondu? A to je na tom Honda mnohem hůře, než Renault.
Mercedes v Monaku problémy s pneu neměl. Ale také mu tam nikdo nekontroloval jejich nahuštění.
Týmy s Merglem pod kapotou mít problémy s brzdami nemusí. Záleží na tom, jak je dokáží chladit. A to je věcí aera.
Mně připadá, že ty na konstrukci aut F1 pohlížíš, jako na kompaktibilní skládačky. Představuješ si, že když vezmeš motor Mercedesu a šoupneš ho do RedBullu, tak bude vítězit stejně, jako s Renaultem. Ale tak to není. Znovu opakuji. Jde o balík. Motory nejsou stejně velké, jejich rozměrům je třeba přizpůsobit šasi. RBR velmi efektivně foukal na difuzor-fungovalo by to i s Merglem? (Mercedes s tím měl problémy, protože mu odcházely pneu). V dobách dominance RBR dokázal Renault efektivně vyřešit mapování pro jejich aero. (Těžko by Mergl řešil mapy pro konkurenci, nebo by to samé nasadil u svého týmu). A další a další věci.
Připadá mi, že ve své eufórii obhajoby těch dvou lhářů (jednoho velikého a druhého menšího) a papouškování jejich nesmyslů, se uchyluješ k zjednodušování a přehlížení problematiky. Jednoduše si něco vycucáš z prstu, nadhodíš to sem jako možné a držíš se toho, jako faktu. Když to někdo zpochybní, napíšeš, že to netvrdíš, ale dál tím argumentuješ-
Mike17
18:51 23.09.2015 93.99.87.XXXAno, četl jsem o nespokojenosti s motorem Honda jak od obou pilotů, tak od představitelů Mclarenu. Jen na jedné straně jsou to pro tebe pomluvy, na druhé to neregistruješ. Uznávám, že ty reakce jsou mírnější než od RB. Ale to je naprosto logické a to ze dvou důvodů. Zaprvé se čekalo, že bude Honda zaostávat. Začala o rok později a nikdo LETOS nečekal srovnatelný motor s konkurencí. Zadruhé je ZADARMO!!! Neplatí za něj nejvyšší cenu. Už jsem ti to psal několikrát. Když dostanu něco zadarmo, nebudu to nikomu přece vyčítat, ikdybych to zahodil jako nehodící se šmejd. Pokud dám nejvyšší cenu za nejhorší výrobek (v čemkoliv), pak si stěžovat budu. A hlasitě. Ty ne? Tvůj problém.
Ostatní asi nebudu komentovat, jen bych se opakoval.
-
-
-
-
-
-
-
skejpa
08:07 21.09.2015 88.146.158.XXX- souhlas
- myslím, že tam byl nějaký problém, takže jim to asi neumožnili aby někdo neměl výhodu
- a proto mě překvapuje, že utíkají od Renaultu. Pochybuju, že by jim Ferrari dávalo stejnou specifikaci motoru jako používá tovární tým, takže na tom budou stejně jako v Renaultu. A Renault ještě do příštího roku jistě zlepší výkonnost.
- nemyslím si. Prostě měli jen špatné nastavení auta a motor jim na této trati nepomohl. Nebo má Ferrari a Renault dobrou trakci... Důvodů může být hodně ale nedával bych to za vinu tlakům v pneu. Ty byly podle mě jen jeden z důvodů.
-
-
-
-
-
-
-
-
hixaxon
18:08 20.09.2015 213.220.203.XXXDemagog jsi ty.
"Demagogie je v moderní době působivé a klamné řečnické vystupování, využívané k získání vlivu, politické podpory a moci. Místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty, logické klamy, falešné sliby, vyvolávání strachu a podobně." Wiki cz.
Snad nechceš tvrdit, že se před érou Pirelli a DRS nepředjíždělo vůbec?
Tobě nevadí rozdíl mezi nej kolem v kvalifikaci a závodě? Vždyť to už není ani směšné. To je k pláči.
Já chci vidět všechny jezdit na plno celý závod, bez umělého zpomalování (ano palivem se šetřilo vždy, ale aktuální stav s pneu je úplně mimo tento rámec).-
Fanda.LH
20:12 20.09.2015 78.102.41.XXXCo tu trollíte ?? Kde píšu něco podobného ?? Pirelli jsem nezmínil ani jednou a o DRS vůbec nemluvil, tak mi nevkládejte nic do huby...
Ten rozdíl mi nevadí... Dříve byly např. kvalifikační motory, dnes máme kvalifikační nastavení... Není to ani směšné, ani k pláči, je to normální...
Já chci v první řadě zajímavé závody... Jestli krouží o 5 sec. rychleji, či pomaleji mi je jedno... Dnes kroužili, tak to stálo spíše zaprd... Stejně jako ve většině závodů 2000-2008... Tzn. změny od roku 2009 považuji za pozitivní... Nevěřím, že by trvanlivější pneu přinesly automaticky lepší podívanou, všechno má své +- a musí si to sednout, aby to fungovalo...
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek