DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!

VC SINGAUPURU - ZÁVOD; Celý závod se vedl ve velmi netradičním duchu, mercedesy nebyly na čele. Co za tím stálo a jak se Vettel dopracoval k singapurskému vítězství?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes propadl, Vettel rozzářil singapurskou noc do ruda!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 23.09.2015 18:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 25 lidí) 20.09.2015 16:25
sterilita F1 v praxi... Vettel si chce vzít na… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 20.09.2015 16:53
Pár postřehů: -Jak je možné, že při vší té… »
» Mike17 (Hlasovalo 20 lidí) 20.09.2015 16:58
-Souhlas -Nenechali. Manory měli info, že mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • odin

        odin

        77.240.105.XXX
        To chceš říci, že Manory byly tak slabé, že nestíhaly předjet ani SC? Nech toho. Dokonce i (věčný mimoň) Richtr si všiml, že ředitelství závodu zakázalo Manorům předjet zbytek pole se Safety Carem. Nejdříve jim to povolí a pak, když jsou mezi těmi, kteří bojují o čelo,jim to zakážou.
        Možná jsem se nevyjádřil dost jasně. Druhé místo v závodě nezíská žádné auto bez motoru. Nebo se špatným motorem. Že by se Ricci odstrkoval nohama jsem si nějak nevšiml. 13
        Právě, že to o voze samotném je. Vždyť jsem to psal už ve svém původním příspěvku. Bohužel, když jde o vůz RBR, tak na to koukáš jiným pohledem, než když jde o Mercedes. 13

        + 13 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Proč se ptáš mně? Já netuším proč nepředjeli. Na Livetimingu i v TV byla na obrazovce hláška, že mají pole předjet. A komentátoři na RTL se divili poměrně intenzivně, proč zůstávají na svých místech. Jestli věříš Richterovi a ne vlastním očím.... 03
          S motorem od Trabantu ne, ale s motorem o pár desítek koní slabším motorem a výborným šasi klidně. Stejně tak se podívej, s které pozice odstoupil Alonso a odkud odpadl Button. Nevidíš v tom drobnou paralelu? Náhoda, že se daří na těchto tratích (i v Monaku) zrovna týmům se slabším motorem? Proč se daří RB i Mclarenu zrovna na těchto tratích? Při tvých zkušenostech by ti to mohlo dojít. 13
          Je to stejné i u Mercedesu. Je to náhoda, že najednou všechny týmy s Mercedesem zažili větší či menší propad? 13

          + 13 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ale Miku, je to s tebou jako s kozou na ledě. Proč stále nejsi schopen pochopit, že jde o celkový balík. O to, jak je auto pro tu kterou sezónu koncipované? A platí to v případě RedBullů i Mercedesů. Ty si zase všimni, že Mergly mají na pomalejších tratích problémy s pneumatikami, brzdami a chlazením auta obecně. Nelze vyjmout jednu součástku z auta a prohlásit o ní, že je špatná. A jinak je celé auto vynikající.
            Auto je vynikající, když funguje ve všech závodech sezóny nejlépe. A to jaksi nevidím u žádného týmu, což je z pohledu diváka jedině dobře.

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jistě že jde o celkový balík. Ale je zřetelné vidět, že vozy se slabším motorem propadají na tratích jako Monza a excelují na tratích jako Monako nebo Singapur. Honda přiznává výrazný deficit výkonu (stejně jako Renault). U Mclarenu to nemáš potřebu zpochybňovat, u RB ano. Čím to? Výsledky obou týmů jsou jako přes kopírák. Tak kde se daří RB, daří se i Mclarenu. Tam kde se jim nedaří, nedaří se oboum.
              Nevšiml jsem si, že by Mercedes měl v Monaku problémy s gumama. A taky jsem si nevšiml v Monaku ani Singapuru u týmů s Mercedesem pod kapotou, že by měly problémy s brzdami nebo přehříváním. Proč se jim tolik nedařilo? Je to jednoduché. Ta výhoda pod kapotou na těchto tratích prostě není velká. To je vše.

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Já nic nezpochybňuji. Jen tvrdím, že kampaň o špatném motoru Renaultu, kterou vedou páni od Red Bullíků, není tak docela pravda. Že Renault má slabší motor je fakt, který nikdo nezpochybňuje. I před turbo-érou měl slabý motor a přesto s ním RBR získával tituly.
                Ono by stálo za zamyšlení, zda RBR náhodou nestaví šasi s vysokým přítlakem a tudíž zda nemá výhodu na pomalejších tratích s mnoha zatáčkami.
                Já na to pohlížím, jako na desetiboj v atletice. Buď jej mohou dělat lidé siloví (svalnatí, mohutní), kteří budou mít výhodu v silových disciplínách (koule, disk, oštěp...), nebo lidé šlachovití ( štíhlí,výbušní), kteří budou mít výhodu zase v bězích, skocích... A po deseti disciplínách někdo vyhraje. A ti mohutní nevedou žádnou kampaň proti těm štíhlým. Ani naopak. Každý měl možnost vytěžit v té, které disciplíně maximum.
                Stejné je to i v případě konstrukcí vozů F1. Mimochodem, před jakou dobou jsem ti psal, že RBR místo pomluv si už mohl vyjednat jiného dodavatele motorů? A neříkej mi, že jsem racionálnějšív úvahách, než tví oblíbenci. 18
                Srovnáváš nesrovnatelné. (McLaren a RedBullíky) Četl jsi někde, že by kdokoliv od McLarenu pomlouval Hondu? A to je na tom Honda mnohem hůře, než Renault.
                Mercedes v Monaku problémy s pneu neměl. Ale také mu tam nikdo nekontroloval jejich nahuštění.
                Týmy s Merglem pod kapotou mít problémy s brzdami nemusí. Záleží na tom, jak je dokáží chladit. A to je věcí aera.
                Mně připadá, že ty na konstrukci aut F1 pohlížíš, jako na kompaktibilní skládačky. Představuješ si, že když vezmeš motor Mercedesu a šoupneš ho do RedBullu, tak bude vítězit stejně, jako s Renaultem. Ale tak to není. Znovu opakuji. Jde o balík. Motory nejsou stejně velké, jejich rozměrům je třeba přizpůsobit šasi. RBR velmi efektivně foukal na difuzor-fungovalo by to i s Merglem? (Mercedes s tím měl problémy, protože mu odcházely pneu). V dobách dominance RBR dokázal Renault efektivně vyřešit mapování pro jejich aero. (Těžko by Mergl řešil mapy pro konkurenci, nebo by to samé nasadil u svého týmu). A další a další věci.
                Připadá mi, že ve své eufórii obhajoby těch dvou lhářů (jednoho velikého a druhého menšího) a papouškování jejich nesmyslů, se uchyluješ k zjednodušování a přehlížení problematiky. Jednoduše si něco vycucáš z prstu, nadhodíš to sem jako možné a držíš se toho, jako faktu. Když to někdo zpochybní, napíšeš, že to netvrdíš, ale dál tím argumentuješ 18 02

                + 8 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ano, četl jsem o nespokojenosti s motorem Honda jak od obou pilotů, tak od představitelů Mclarenu. Jen na jedné straně jsou to pro tebe pomluvy, na druhé to neregistruješ. Uznávám, že ty reakce jsou mírnější než od RB. Ale to je naprosto logické a to ze dvou důvodů. Zaprvé se čekalo, že bude Honda zaostávat. Začala o rok později a nikdo LETOS nečekal srovnatelný motor s konkurencí. Zadruhé je ZADARMO!!! Neplatí za něj nejvyšší cenu. Už jsem ti to psal několikrát. Když dostanu něco zadarmo, nebudu to nikomu přece vyčítat, ikdybych to zahodil jako nehodící se šmejd. Pokud dám nejvyšší cenu za nejhorší výrobek (v čemkoliv), pak si stěžovat budu. A hlasitě. 12 Ty ne? Tvůj problém.
                  Ostatní asi nebudu komentovat, jen bych se opakoval. 12

                  + 6 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Právěže to spíš dokazuje, že to o motoru je... Když v Maďarsku a Singapuru patří RB k nejlepším a na zbytku tratí ztrácí...

      + 10 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      - souhlas
      - myslím, že tam byl nějaký problém, takže jim to asi neumožnili aby někdo neměl výhodu
      - a proto mě překvapuje, že utíkají od Renaultu. Pochybuju, že by jim Ferrari dávalo stejnou specifikaci motoru jako používá tovární tým, takže na tom budou stejně jako v Renaultu. A Renault ještě do příštího roku jistě zlepší výkonnost.
      - nemyslím si. Prostě měli jen špatné nastavení auta a motor jim na této trati nepomohl. Nebo má Ferrari a Renault dobrou trakci... Důvodů může být hodně ale nedával bych to za vinu tlakům v pneu. Ty byly podle mě jen jeden z důvodů.

      + 10 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    alespoň se nám to malinko vepředu srovná, ale na tenhle "úlet" mercedesu si myslím po příští GP už zase nikdo nevzpomene. myslím, že tohle byla jen pověstná výjimka potvrzující pravidlo, že mercedes je letos dominující.............

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.93.XXX
    sterilita F1 v praxi...
    Vettel si chce vzít na podium vlajku Ferrari, ale oficíři ho tam s ní nepustí... 02 02

    + 25 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Pěkný závod. Rossi jel pěkně.

    + 9 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    213.220.203.XXX
    Ale co mi vadí je, že v kvaldě byl VET čas 1:43,885 a v závodě jsme na 1:50,xxx :( A skoro na konci.

    Kde jsou doby kdy MSC byl schopen v závodě zajíždět téměř kvalifikační kola.

    + 19 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      A co z toho ?? Kroužil na čele stejně jako Schumi...

      + 12 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Že nebýt takových hadrů, možná by jsme viděli i nějaké pokusy o předjetí jinde, než o 10-té místo. Už je to trapný, jak mají všichni strach zaútočit, aby nemuseli hned pro nové gumy. 03

        + 17 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          Tak to v žádném případě... Jestli teď mají strach útočit, tak s jinými pneu by zas nemuseli mít vůbec příležitost útočit...

          + 11 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Nevím kde bereš ten pocit, že jedině s Pirelli se dá předjíždět. 04

            + 12 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              78.102.41.XXX
              Ukázka demagogie...

              + 12 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Demagogie je to, že i s jinými gumami by se mohlo dát předjíždět? Promiň, tomu nějak nerozumím.

                + 11 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • hixaxon

                hixaxon

                213.220.203.XXX
                Demagog jsi ty.

                "Demagogie je v moderní době působivé a klamné řečnické vystupování, využívané k získání vlivu, politické podpory a moci. Místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty, logické klamy, falešné sliby, vyvolávání strachu a podobně." Wiki cz.

                Snad nechceš tvrdit, že se před érou Pirelli a DRS nepředjíždělo vůbec?

                Tobě nevadí rozdíl mezi nej kolem v kvalifikaci a závodě? Vždyť to už není ani směšné. To je k pláči.

                Já chci vidět všechny jezdit na plno celý závod, bez umělého zpomalování (ano palivem se šetřilo vždy, ale aktuální stav s pneu je úplně mimo tento rámec).

                + 10 / − 11

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  78.102.41.XXX
                  Co tu trollíte ?? Kde píšu něco podobného ?? Pirelli jsem nezmínil ani jednou a o DRS vůbec nemluvil, tak mi nevkládejte nic do huby...

                  Ten rozdíl mi nevadí... Dříve byly např. kvalifikační motory, dnes máme kvalifikační nastavení... Není to ani směšné, ani k pláči, je to normální...

                  Já chci v první řadě zajímavé závody... Jestli krouží o 5 sec. rychleji, či pomaleji mi je jedno... Dnes kroužili, tak to stálo spíše zaprd... Stejně jako ve většině závodů 2000-2008... Tzn. změny od roku 2009 považuji za pozitivní... Nevěřím, že by trvanlivější pneu přinesly automaticky lepší podívanou, všechno má své +- a musí si to sednout, aby to fungovalo...

                  + 3 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama