DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Zvrat se nekoná

PADDOCK LINE - ČÍNA; Jestliže před čtrnácti dny se někdo mohl zabývat atraktivní myšlenkou na zdramatizování rozbíhající se sezóny F1, čínský závod jej zase velice rychle usadil do zavedených kolejí. Hoši od Mercedesu poladili, přivezli, použili – a nebýt závěrečné epizody se Safety Carem, mohli opět vzkázat světu – F1 je opět s převahou naše!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Zvrat se nekoná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 17.04.2015 13:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 16.04.2015 17:57
Paddocky V poslední době se tu rozmáhá snaha… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 16.04.2015 10:40
Autor evidentně nechává na čtenářích, aby si… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 16.04.2015 17:32
Podle mne převaha Mercedesů stále trvá (a byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    hřebíček na hlavičku myslím, že to RoBertino trefil v tom předposledním odstavci úplně přesně.
    pokud jezdci nebudou nuceni jezdit na limitu ( svém i auta ) a budou během závodu pouze "pečovat" o pneu, spotřebu....., tak chybu velmi pravděpodobně neudělají a my jsme tak ochuzeni o zajímavé zápletky v závodech. je potřeba je přinutit jezdit naplno a k tomu vidím jedinou cestu - zrušit veškerá omezení, která tomu zabraňují.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • bigben

    90.181.141.XXX
    Sledovat závod je pro mně zajímavé i když je jasný vítěz.Pokud mám přehled o tom jak jedou jezdci ve středu pole , jak zlepšují své časy , jaký mají odstup od sebe,popřemýšlím zda je schopen do konce závodu dojet a předjet soupeře , pak se do toho zamíchá přezouvání...Zkrátka-najdu si to co je pro mně zajímavé.A letos jsem rád , že někdo (je mi fuk jaká stáj to je) občas prožene mercedesy.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Paddocky V poslední době se tu rozmáhá snaha kritizovat autora paddocků.
    Já naopak paddocky čtu velice rád a těším se po každé Velké ceně, na Robertinovo shrnutí událostí. Stejně tak se těším na autorovy obvyklé vzpomínky na doby dávno minulé a také na diskuzní příspěvky. V paddocích totiž většinou diskutují lidé, kteří ty "dávné doby" zažili a hledí na současnou, ale i na minulou F1 podobným, neřku-li stejným pohledem, jako já.
    Kritiky nechápu. Buď jsou to lidé, co tomu "rozumí nejlépe", o kterých píše Murray. A nebo neschopná konkurence a její "fan cluby".03 Protože, co je špatného na tom, když autor docela vtipně poukáže na hlouposti v českém komentáři Sportu 2, aniž by jakkoliv a komukoliv svá slova adresoval. Asi se v tom dotyční našli.18

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.234.XXX
      Paddock je komentář a jako takový si přímo říká o komentáře.

      Můžu autorovi pod každým paddockem psát, že je to skvělý - což samozřejmě je. Vím to já, ví to on, vědí to vydavatelé jeho knih i provozovatel tohodle serveru (jinak by mu nedal prostor).
      Anebo mohu tuhle část přeskočit, ať se zbytečně neopakuju a diskutovat o tom, na co nemám stejný pohled.

      + 13 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Je to tak, máš pravdu. A doufám, že jsi to mé "zamyšlení" nevztáhl na sebe?18
        Naopak, tvůj dnešní příspěvek z 10:49 se mi hodně líbí.11 Opět naprostý souhlas.
        Já jsem měl namysli spíše kritiky z minulých paddocků (včetně konce loňské sezóny).03

        + 11 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.234.XXX
    Souboje v poli V hokeji je v týmech hrajících o sestup možná jeden - dva hráči, co by se uplatnili v týmech na špičce soutěže.

    V F1 se klidně může stát a často stává, že o 12. místo bojují piloti, který by v jiném autě vytvořili vítězný tým. Souboj o 12. tak může být přinejmenším stejně kvalitní, jak boj o vedení.

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, Čína Mercedesom sedela,... ...lebo je to dané charakterom okruhu, kde sa autá zoradia podľa rýchlosti a krúžia, lebo im nič iné neostáva, lebo si odrovnajú pneumatiky a skončia ďaleko horšie, ale Bahrajn a ostatné závody budú celkom iné a ja si myslím, že Ferrari sa znovu o krok posunie dopredu a bude stúpať na päty obom jazdcom Mercedesu a Lotus tiež ukazuje vzostupujúcu formu, takže s Wiliamsom bude bojovať za tímito dvomi a sám som zvedavá na Mclaren, či v Bahrajne uspeje a nebude mať problémy nielen s chladením, ale aj s množstvom paliva, ak chce ísť s výkonom pohonnej jednotky hore. 01 Red Bull a Toro Rosso moc toho nenamútia, lebo ako vidieť pohonné jednotky im robiť divy nedovolia. 08

    + 19 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    85.70.70.XXX
    Jiná doba, jiní lidé Smířil jsem se s tím, že nelze srovnávat různé doby. Jediné, co lze srovnávat jsou historické souvislosti. Člověk si však nějaké porovnání etap vývoje udělat musí, aby měl přehled, ale musí počítat s tím, že každé srovnání bude kulhat na všechny nohy, protože nelze zahrnout životní vzpomínky a jiný společenský kontext, protože tady jde o nepřenosnou informaci. Dnešním mladým fanouškům F1 nic neřeknou noční komentáře Luboše Pecháčka, ani se nedivím. Musím se v duchu smát, když dostávám od lidí, kteří tu dobu nezažili, na základě filmu Rush rezolutní komentáře na Hunta a Laudu. Jsou přitom vesměs absolutně přesvědčeni, že tomu rozumí nejlépe. Skutečnost byla taková, že si oba byli mnohem bližší než mnozí dnes tuší. Dnešní formule není ani lepší ani horší než ta minulá například zrovna ta z roku 1976. Je prostě jiná stejně jako se změnili lidé, kteří tu dobu pamatují. Děkuji za zamyšlení. Zvláště mě potěšila vzpomínka na Edyho Koukala, dnes zapomenutého vynikajícího novináře, autora brilantních článků o F1. Odešel ze světa předčasně na základě vlastního rozhodnutí. Řekl si, že 60 let na světě je tak přesně akorát na plnohodnotný život a odjel na chatu. Překvapil řadu svých spolupracovníků a lidí ve svém okolí, protože nikomu nic dopředu neřekl. Neodsuzuji nic, taky nic bližšího o tom nevím, ale přiznám se, že v prvním okamžiku jsem jako mladý čtenář pociťoval velkou lítost, že už nebudu číst nové Edyho knížky a články.

    + 14 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    To nechápu. "dva tři opravdu excelentní souboje jsme viděli" - přece kdyby byly excelentní, tak by autor článku věděl, kolik jich bylo.

    + 9 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Autor evidentně nechává na čtenářích, aby si stanovili kritérium pojmu excelentní souboj a je to od něj vlastně hezké, že nám nic nediktuje.

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        109.105.48.XXX
        Když ho nazve excelentním tak nic na čtenářích nenechává. Jasně zde autor vyjadřuje svůj názor místo faktů či dat.

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • David

    213.29.26.XXX
    závod Já jsem az takovou převahu mercedesů nezaznamenal. Vetel se jich držel dvě třetiny závodu. A hlavně další závod může ukázat další zlepšení Ferrari nehledě že na Barcelonu mají mít docela velký balík vylepšení.

    + 14 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Xinho

      109.230.60.XXX
      Lauda to povedal pekne, kazdy vidí, ze pokial teploty klesnú, Ferrari nema ziadne Wunderauto. Ferrari zatial ťaží z tej setrnosti ku gumam, Mercedes kontroluje vykon aby ich neznicil pri vyšších teplotach...stale vsak maju k dispozicii vyhodu výkonu, ktoru môžu vyuzit ak bude treba. Vid Hamilton na konci druheho stintu.

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Je docela možné, že kdyby Hamilton více zatopil pod kotel a vzdálil se, ujel by Vettelovi i Rosberg. Jenže Hamík to chytře neudělal. Jednak si šetřil gumy a pak, nutil Rosberga jezdit více defenzívní stopu, když mu Vettel dýchal na výfuk. Takže ta moje první věta je z oblasti - ... kdyby.....

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.234.XXX
      Ferrari mělo jasně danou taktiku "na začátku útočit a konec nějak dojet" (dá se dohledat na zdejším serveru), Mercedes spíš "na začátku na jistotu, na konci podle potřeby přitopit".

      Takže ano, útočící Ferrari jedoucí hranu se nějakou dobu dokázalo udržet na dohled Mercedesů jedoucích údržbu.

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Podle mne převaha Mercedesů stále trvá (a byla i v Malajsii). Ferrari vykazuje s Mercedesy srovnatelné závodní tempo a možná trochu šetrněji zachází s pneu. Ale výkon má Mercedes jasně větší a ve výkonnosti na jedno kolo se mu zatím nemůže nikdo rovnat. Zkrátka jsou stále před soupeři (i před Ferrari). Malajsie byla specifická v tom, že déšť umožnil Vettelovi start z první řady a brzký SC mu opět pomohl k dvouzasávkové strategii a tudíž k vítězství.
      Zrovna v Malajsii bylo vidět, jak Hamilton "zabalil" svoji stíhací jízdu a možnost boje o post nejvyšší (nejspíše z obavy o přílišnou degradaci pneu a ztrátu jistých bodů). Podobné to bylo v Číně v případě Rosberga. Ten také na Hama nechtěl útočit (vlastně byl už po kvalifikaci smířen s druhým místem). A nejvíce ho rozčílilo Hamiltonovo závodní tempo. Ale ani "suverénní" Vettel z Malajsie nebyl schopen jakkoliv na Rosberga zaútočit. Tyhle " Ferrarácké naděje" vytvořil Nico až po závodě svým slovním útokem na Lewise. V závodě jsem si nevšiml jediného, byť náznaku ohrožení Rosbergova druhého místa ze strany Seba.
      Souhlasím s názvem článku. Ano je to tak, "Zvrat se nekoná" a ještě chvíli konat nebude. Pokud tedy budou obvyklé podmínky (tzn. bez deště a safety caru v "nevhodné době").03

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        109.105.48.XXX
        S Malajsií s tebou nesouhlasím, zde bylo jasně rychlejší Ferrari a proto i vyhrálo závod. Ano je šetrnější k pneu a vyhovuje mu vyšší teplota ale to vše právě v Malajsii bylo. Jestli jsi rychlejší díky šetrnosti k pneu nebo díky výkonu je jedno, pořád jsi byl rychleji v cíli a to jediné se počítá. Souhlasím že pokud budou podmínky stejné jako v číně bude Mercedes ve výhodě ale i tak si myslím že Ferrari letos ztrátu na Mercedesy stáhne na nulu.

        + 9 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Bohužel jsi nepochopil, co jsem chtěl říci. V žádném případě nesnižuji vítězství Sebasiana Vettela v Malajsii. Vyhrál zaslouženě, předvedl nejlepší výkon po stránce jezdecké a ferrari tozvládlo fantasticky po stránce strategické. Vítězství naprosto zasloužené.
          Chtěl jsem říci, že v případě "normálního závodu i kvalifikace v Malajsii", by Vettel nikdy nevyhrál. Dopadlo by to stejně jako v Číně. Mercedesy na prvních dvou místech a Ferrari třetí.
          Stačí si jen spočítat v Malajsii náskok Hama před SC a přičíst ztrátu, kterou Lewis nabral než se dostal za Vettela po SC. Celé si to odečti od celkového výsledku, započítej degradaci gum při předjížděcích manévrech, nebo spíše při pokusech o předjetí a musí ti vyjít, že Vedttel by nikdy Hamiltona v Malajsii nepředjel, ani, kdyby jel na 2 zastávky. A to je otázka, zda by bez pošetření gum za SC mohl jet na dvě zastávky.

          + 13 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001402

            uzivatel001402

            85.70.70.XXX
            Zapojím se taky svou troškou do diskuse. Podle mě monotónní průběh závodu v Šanghaji způsobila extrémně dlouhá rovinka cca 1200 metrů. Primárně proto rozhodovala momentální síla a výkonnost motorů a podle toho se rozdávaly karty, Mercedesy vepředu, za nimi obě Ferrari, pak Williamsy a Lotusy, jak napsal RoBertino. Formule jedna nyní míří na pouštní okruh v Bahrajnu, který je svým charakterem zcela odlišný, je členitý a větrný. Mohl by umazat náskok Mercedesu a hrát do karet naopak vozům Ferrari. Nikde není řečeno, že by Williamsy a Lotusy nemohly z toho také vytěžit, proto nehážu flintu do žita 04 Na F1 je krásné to, že podobně jako ve fotbale dokáže nachystat překvapení. Nikdy není nic jisté, dokud Velká cena neskončí, míč je věc kulatá a formule jedna je věc neobyčejně pohyblivá ! 04

            + 10 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Napsal jsi to hezky. Přesto si dovolím tvrdit, že pokud se nestane cosi neobvyklého, budou o vítězství bojovat piloti Mercedesu mezi sebou. Možná bude k nim Ferrari ještě blíže, ale na vítězství to nevidím. A samozřejmě uvedu argument, proč si to myslím.
              Mergl je zatím nedostižný v rychlosti na jedno kolo. Čili, nejspíše vyhrají kvalifikaci.Naproti tomu, Ferrari má minimálně stejné závodní tempo, možná i lehce lepší.
              Ale, ve formuli 1 platí: "jedna věc je dojet a druhá věc je předjet." Vettel, byť zvítězil v Malajsii, přesto snad od začátku sezóny nikoho nepředjel. Možná by mohl Kimi, ale jsem skeptik. Podle mne mají piloti na předjetí jeden pokus, v případě núspěchu a nutnosti repete, jim rychle odejdou pneu. A tudíž raději neriskují zisk "jistých" bodů. Zatím to podle mne vypadá, že rozhodující pro vítězství bude kvalifikace. Možná později během sezóny se situace změní, možná...03 17

              + 11 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama