DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Král je mrtev, ať žije král!

Ono tolik používané a mýtizované Le Roi est mort, vive le Roi! se v neděli stalo skutkem. Bylo jasné, že po nadvládě Sebastiana Vettela usedne na trůn někdo jiný, jen se čekalo, zda se na něj vrátí kdysi jedna z největších nadějí britského motosportu, nebo zda bude pokračovat závodnická linie rodiny Rosbergů. Mimochodem, Nico by byl po Damonu Hillovi teprve druhým synem, který by v F1 titulem zopakoval úspěch svého předka.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Král je mrtev, ať žije král!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 29.11.2014 11:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 18 lidí) 25.11.2014 14:00
Jo, i moje žena, proškolená přes F1 a Moto GP a… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 26.11.2014 14:25
Děkujeme. Konstruktivní kritiku vždy vítáme,… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 26.11.2014 09:52
Děkujeme. S designem se budeme snažit během… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chufu

    94.112.132.XXX
    Díky Jako obvykle s Robertinem musím ve všem souhlasit, že by stejná krevní skupina?

    Asi si letos Lewis titul zasloužil víc. To je ale věc úhlu pohledu, odjinut to může být jinak vnímáno. Myslím ale , že Lewis je přece jen o chlup větší srdcař.
    Co se týká dvojitých bodů na poslední závod, to je podle mě totální úlet. Opravdu něco takového, jako kdyby se ve fotbale na posledních 5 minut vedoucímu týmu vyměnila branka za větší. Je hezké, že je napětí do poslední chvíle, ale ta umělost jen kvůli prachům, to je proti principu, bohužel.

    K Richtrovi s Turkem no comment, nesleduju je už dlouho a jejich web také ne. A nestojí za to se nad nimi ani rozčilovat. Pro protivníka je nejhorší stav, kdy se s ním nikdo nepouští do křížku, ale ignoruje ho, to je větší potupa, než cokoliv jiného.

    F1news je skvělý a vítěznou sestavu netřeba měnit. Takže díky, redakce, máte to super. Hodně štěstí do budoucna. A Robertinovi ještě hodně zdařilých článků 01 .

    + 13 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • beniczech

    81.30.254.XXX
    d Musím se přiznat, že jsem tento web navštěvoval vždy (posledních cca 5 let?) pouze sekundárně a cca 1x týdne pro doplnění informací, které jsem na tom primárně navstěvovaném webu nenašel. Chodil jsem denně na F1 sport, dokud to nezabili novým designem, který je otřesný a nepřehledný, letos jsem přešel na gpf1, který se mi líbí vzhledově, je přehledný a na mobilním telefonu použitelný. Na F1news jsem chodil koukat na úžasnou tabulku s body, na analýzy po závodech, na exkluzivní články ze součsnosti i historie. V podstatě mi zde vadila jen jedna věc - přehlednost (či komplikovanost) a tím pádem horší užití na mobilním telefonu. Ale chápu, že překopávat web není jednoduchá věc a ve své podstatě to funguje. Po nedělním závodě ale přecházím sem a na gpf1 kašlu, protože to, co předvedl Turek s Richtrem, to bylo ubohé. Navzájem si pochválili svůj byznys, beztak to bylo i dobře zaplaceno a vzhledem k tomu, že jsem si Turkových komentářů vždy vážil a měl jsem pocit, že Richtra vůbec nebere vážně, tak mě překvapilo, jakou d*vku teď ze sebe udělal. Díky F1news za kvalitní, precizní práci, jde vidět, že vás to baví a dáváte do toho velký kus času a srdce, toho si vážím. Nejste bulvár, jste kvalitní web pro opravdové fanoušky. Díky za to, držte si laťku, přeji hodně úspěchů a odteď jste pro mě č. 1 ;) P.S.: I ty diskuze jsou zde kvalitní, doufám, že to zde nikdy nezaplaví blbci z jiných webů...

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Děkujeme. S designem se budeme snažit během zimy něco udělat. Máte pravdu, že už trochu zestárl.

      + 10 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiný Honza

        194.48.241.XXX
        Díky moc za Vaši práci Petře, jste fakt o několik tříd nad konkurencí, hlavně kvalitou článků, ale i kvalitou diskusí.
        Jediné, s čím mám problém, je přehlednost - občas nestíhám a když pak dočítám třeba s týdením zpožděním, mám problém s řazením článků (hlavní titulek + řada 3 článků, které se posouvají jiným tempem než ostatní články).
        A pak ještě něco - díky Vám si nemusím dělat tabulku s historií aktuálního MS - máte ji perfektní. Ale mohl bych poprosit - alespoň na začátku sezóny o sestavu týmů s jezdci? Tím, že občas nestíhám, pak na obrazovce lovím meziroční změny zbarvení vozů i přileb. Když mám alespoň sestavy, vzhled už si najdu.

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Děkujeme.
          Konstruktivní kritiku vždy vítáme, takže k přehlednosti: podle mě jde o zvyk, hlavní článek a pod ním zůstávají 3 zajímavější/důležitější. Kolem nich v pravém sloupci se vše posouvá.

          Na začátku sezóny zveřejňuje s kalendářem vždy i soupisku týmů - jezdců, najdete ji hned vedle Tabulky sezóny na horní liště: [odkaz na stránku] Pokud jde o zbarvení přileb, s tím je to těžké, někteří piloti je nemění už pouze mezi závody, ale i mezi jednotlivými částmi závodního víkendu.

          Co se týče designu, koukám, že nám to vytýká více lidí. Zapracujeme na tom. A pevně doufám, že se po modernizaci objeví kritici, kteří nám budou vyčítat, proč jsme nezůstali u starého, osvědčeného, funkčního, jednoduchého designu. 04

          + 12 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jiný Honza

            78.108.145.XXX
            Petře, 01 za reakci i za předvídání, že holt jsou tady i konzervy nesnášející změny (taky mezi ně patřím). K té soupisce - máte ji podle čísel, dal bych přednost abecedě jezdců nebo týmů. Číslo není nejdůležitější. Ty přilby beru - Vettel ji mění častěji než ponožky, ostatní drží alespoň základní barvy (většinou), takže když vidím červené auto, je to ferko a žluto-modrou, tj. Alonso, červeno-černo-bílá Räikönnen.
            Jinak fakt díky za Vaši práci, pro takové jako já je to úžasné shrnutí toho, co se děje i odkazy na minulost.

            + 8 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Ten seznam dle týmů obvykle máme v nějakém článku před sezónou, určitě tomu tak bude i příští rok, snad to bude stačit. Ty přilby mění piloti stále častěji (nejen Vettel), je to pro fanoušky někdy náročné. Jak by ses rozhodl: refreshnout design a naštvat pár "konzerv" nebo pokračovat ve staromódním a štvát druhou část čtenářů (a nutit ji chodit ke konkurenci)? 03 Tak či tak se všem zkrátka nikdy nezavděčíme. Díky za postřehy.

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.142.XXX
            "A pevně doufám, že se po modernizaci objeví kritici"

            Vůbec o tom nepochybujte :-)

            A rovnou přidám svoji trošku do mlýna, týkající se

            - sezónní tabulky:
            1. pokud se budou dělat nějaké úpravy, nešlo by konečně něco udělat s pořadím pilotů se stejným počtem bodů?
            2. kdyby se navíc podařilo doplnit sezóny 63-72, 74-93 a 95-04, byl by to megabonus

            - vyhledávání: Možná na to existuje nějakej fígl, kterej neznám, ale najít články řekněme z května 2010 je peklo. Příklad: když nechám vyhledat slovo "Hamilton", vyskočí mi 3599 stránek s výsledky a já můžu skákat jen po pěti. Bylo by hezký mít možnost napsat přímo číslo stránky, na kterou chci skočit (když vím, že jezdí od r.2007 a mne zajímá událost řekněme ze zmíněného r. 2010, dá se odhadovat, že to bude někde v polovině) a/nebo mít možnost vyhledávat jen v rámci vybrané sezóny, mít možnost vyhledávat jen v nadpisech nebo i v textu atd atd.

            + 6 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Díky za postřehy, rocku, píšeme si.

              1. Sezónní tabulky - řazení v případě rovnosti bodů je stará bolest. Souvisí s výsledkovým subsystémem, na který se novým programátorům nechce sahat - má dalekosáhlé důsledky (díky provázanosti i na nabíhání homepage). Převést to a přepsat by nebylo jednoduché. Nějaké designové úpravy chystáme, ale tohle zatím žel nemůžu slíbit.
              2. Min. 95 - 04 by to doplnit chtělo, s tím pohnout zkusíme, to je teoreticky mnohem jednodušší.

              - Ad Vyhledávání) Je pravda, že Googlu zatím konkurovat nemůžeme. Vyhledávání zkusíme vylepšit s redesignem. Drobný fígl ti můžu poradit: přelistuj na druhou stranu výsledků a pak do adresního řádku nahoře napiš nakonec nějaké větší číslo, např. ... "../stranka/2000", hned se dostaneš např. do roku 2006.

              + 9 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Milan

    90.183.77.XXX
    Turek ukázal svojí naivní aroganci? Taky mě dostal tím komentářem, - Já také neviděl formuli dokonce ani přes plot na Hungaroringu, přes to za celý život a technické vzdělání ...
    Prostě zachoval se jako blbec, ale nevím jestli to nebyl jen úlet - Protože jinak jsem jeho komenty měl rád - jako jedinou věc v historii Českých komentů v novdobé éře, Richtera nemohu ani slyšet - zlepšil se nepatrně až teď, kdy byl na odchodu, a stejně to nebylo nic moc (Fabry je o něco lepší ten je OK)

    Suma: Držím Vám palce, ať to těm arogantním oslům z gpf1 nandáte, Díky i Robertinovi za Padock lainy 11

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.136.XXX
    Rosberg No, tatík Rosberg měl techniku jednodušší, ale taky asi nervózně poslouchal, kdy se ze kterého konce auta ozve jaký pazvuk. Ze 16 závodů 2x fatal error a jednou ho diskli (za podváhu? - ergo nevyhovující technickým předpisům)
    Na jeden závod mohl koukat tak leda v TV (ale to už -pravda- nebyla záležitost techniky).

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Ta diskvalifikace (2. místo v GP Brazílie) byla tehdy důsledkem "bitvy o vodu", ale de facto šlo o vyvrcholení války FOCA a FISA, na kterou doplatil vedle Rosberga ještě Piquet. Je pravda, že vůz byl lehčí a díky po závodě doplněným nádržím na vodu se opět vešel do limitu.Odstoupil ze tří závodů a navíc mu v předposledním závodě, kdy měl už titul na dosah, upadlo v Itálii zadní křídlo! Takže si na korunovaci musel počkat do Las Vegas.

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.136.XXX
        Každá doba měla svoje libůstky :-)

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kik

          165.72.191.XXX
          Rosberg ziskal titul hlavne diky vyrovnanosti - sice vyhral jen jednou ale titul ziskal hlavne diky vyrovnanosti (byl krome jineho 3x druhy a 2x treti).

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mercedes má schopných managerov,... ...a ako vidieť nič nenechali na náhodu, lebo najlepší športovec Veľkej Británie sa stal majstrom sveta a Mercedes majstrom sveta v tímoch a hlavnú úlohu tu zohrala stará osvedčená technika Benley použitá v monopostoch F1, ktorá ak bude zablokovaná, pre pohonné jednotky iných výrobcov, tak na rok tu máme zase majstra sveta Nica R., aby sa nenaplnila len predpoveď sudičiek, ale aby bolo o F1 stále čo písať. 11 18

    + 16 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Turek Co plácal Turek? Díval jsem se na Markízu, takže nevím.

    + 10 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      109.81.245.XXX
      Že nikdo krom Richtera neviděl závod blíže než zpoza plotu na Hungaroringu.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama