DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál v Singapuru a vede šampionát!

SINGAPUR - ZÁVOD: Lewis Hamilton ztratil vedení jen při poslední zastávce, ale Vettela předjel. Rosberg neodstartoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vyhrál v Singapuru a vede šampionát!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 22.09.2014 19:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» pomfir (Hlasovalo 20 lidí) 21.09.2014 19:28
Nico dělá závody od začátku sezony Ten Nico kluk… »
» odin (Hlasovalo 19 lidí) 21.09.2014 16:39
Singapur Dnes došlo i na Rosberga a šampionát je… »
» uzivatel000026 (Hlasovalo 16 lidí) 21.09.2014 21:07
Ferrari a špatné rozhodnutí? Mně tedy nepřijde,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Silenoz

    178.77.238.XXX
    DOTAZ Vergne nakonec nedostal +5sekund? Vsude je totiz ve vysledcich na 6. miste. Po pricteni +5 by mel byt ale na 9. miste.

    + 12 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.103.2.XXX
      Těch 5 sekund už má přičtených. I tak zůstal na 6. místě.

      + 8 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.77.238.XXX
        aha, netusil jsem ze to tak rychle stihli po zavode v grafice....tak to si vyjel slusny naskok, klobouk dolu.

        + 9 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Inak pekný a vzrušujúci závod ! Lewis vyhral zaslúžene a na konci pekným manévrom predbehol čisto Sebastiana, ktorý to ani nezaregistroval a vôbec sa nestačil tomu ubrániť. 01

    + 21 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      109.107.201.XXX
      Ono tam bylo vidět, že je Lewis o mnoho rychlejší...tedy to se dalo čekat. Nové pneu, motor a chuť být první a tím i převzít vedení v šampionátu....to byla jistě hutná motivace.

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000026

    uzivatel000026

    88.101.107.XXX
    Ferrari a špatné rozhodnutí? Mně tedy nepřijde, že by se u Ferrari rozhodli špatně. Když vyjel safety-car, měli přecejen o něco starší pneumatiky než ostatní. Proto radši přezuli a doufali, že Red Bull ke konci závodu buď ještě jednou zastaví nebo bude mít pneumatiky už tak odrovnané, že půjde předjet. Kdyby nezastavili, tak by sice Alonso zůstal před Red Bully, ale možná by to byl právě on, koho by na konci snadno předjeli, a možná nejen Vettel s Ricciardem. Nebo by jim gumy zcela odešly, jak se obával i Hamilton. Prostě jim to neklaplo, ale neřekl bych, že se v té situaci rozhodli špatně. Spíš jim prostě tentokrát safety-car vyjel v blbou dobu. Ta výměna nebyla snahou něco získat (nebylo co), ale snaha zmenšit škodu, kterou safety-car napáchá...

    + 16 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Však po bitvě je každý generál... Ferrari bylo v Singapuru silné to jim nejde upřít a prohra s RB není ostuda, Williams byl na tom mnohem hůře...

      + 9 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Především si musíš uvědomit, že Ferrari v době výjezdu SC ještě nepoužilo žlutou sadu pneu a tudíž by museli ještě jednou stavět (ve zbývající fázi závodu). SC srovnal časové rozdíly a tak Ferrari nic jiného nezbývalo, než přezout během SC.
      Oba se shodneme na tom, že SC vyjel pro Ferrari ve špatnou dobu. Alonso měl poměrně čerstvé superměkké gumy a byl na druhém místě. U RedBullu, ale stratégové odvedli lepší práci (nemohu si pomoci), když na třetí stint nasadili měkké pneumatiky, čímž vyhověli regulím a navíc v případě, že by závod nebyl poznamenán SC, měli by poslední stint k dispozici rychlejší superměkkou směs. Zatímco piloti Ferrari by museli jet na pomalejších měkkých. RBR podle mne "zabil dvě mouchy jednou ranou", na rozdíl od Ferrari.
      Ferrari nucenou výměnou pneu při SC fázi jednoznačně ztratili vydobité pozice. A do konce závodu nebyli schopni získat nic. Naopak Kimi ještě ztrácel.

      + 12 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000026

        uzivatel000026

        84.242.112.XXX
        No vidíš, to je nakonec taky pravda, že vlastně zastavit museli. Takže tím spíš tu kritiku Ferrari nechápu. Kdo si při jejich zastávce myslel, že to Alonso skvěle vychytal, byl vedle - Alonso měl pech a v tu chvíli už to věděl.

        + 11 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          78.24.10.XXX
          V tu chvíli ještě měl naději, že ostatním ty žluté gumy nevydrží, z radiové komunikace vyplynulo (nevím, jestli u Ferrari nebo u někoho jiného), že se předpokládá, že RBR bude ještě jednou stavět na krátký "červený" stint.
          Fakt, že dlouhá SC fáze pomohla pošetřit pneumatiky a pomalý závod byl zkrácen o 1 kolo, pomohl těm, kteří se rozhodli již do boxu nezajíždět a dojet až do konce na měkké sadě. Otázka je, jak by závod vypadal, kdyby SC zajel do boxů třeba o 3 kola dříve a závod se jel v plné délce. Dopadly by RedBully stejně jako třeba Bottas? To už samozřejmě teď nezjistíme, každopádně v době Alonsova pitu nebylo ještě vše ztraceno a naděje na 2. místo tam byla.
          Uznávám ale, že ze strategického hlediska byl mix pneu u RBR vyřešen rozumněji.

          + 13 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • pomfir

    pomfir

    89.103.28.XXX
    Nico dělá závody od začátku sezony Ten Nico kluk jeden se asi ted rozhodl, že bude dělat závody zajímavější krapet obráceně.
    Dříve to byla bitva s Hamiltonem a nyní to bude bbý = mylný průjezd šikany a dnes technika.
    Nrozumím, jak může nefungovat cosi na čem vyhrál kvyaifikaci, a to nefungovat i přesto, že měli dostatek času na přípravu + zkoušky.
    Divné věci se to kolem Nica dějí od začátku sezony.
    No dnes asi mají radost ti Hamiltona (plačky) fandové.
    To se mu to jelo, když mu nikdo nedýchal na záda.
    Ten kousek s prvenstvím Vetela byla jen epizoda, u které bylo jasné že má jen jepičí trvání.
    Tím odstoupením Nica, ztratil závod na dramatičnosti = dokoukal jsem jej jenom z povinnosti. Navíc s utrpením jsem musel poslouchat plky toho komentátora = asi pravého potomka K.H. Máchy!?
    Nač nám básně, když se jedná o realitu, kterou má komentovat a né vyprávět jakési vlastní dojmy a průjmy!?
    Obdobou bez reklam, je př. přenos Markízy.
    Halt jeden a týž majitel a síla peněz vyhrává.
    See ... mě forma TV př. přenosů. Kam se jen ztratila ta profesionalita u komentátorů!?
    Tímhle + častými reklamami se pro mě stává př. přenos F1 v české TV naprosto nezažívným a odporným. Z toho důvodu to raději přepnu a často na slováky anebo fotbal a je to.
    Závěrem shrnu = závod odstoupením Nica pro mě ztratil náboj + plky komentátora poslouchat už odmítám ...

    + 20 / − 40

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.181.129.XXX
      ďakujeme, že si sa tu vyplakal, dúfam, že sa už nebudeš trápiť sledovaním ďalších dielov tohoto, pre ťeba ťažkého, seriálu ... 03

      + 29 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Po kvaldě zklidnění Nebylo to tak strhující, jako včerejší kvalifikace, ale nudný ten závod rozhodně nebyl. Sice se víc závodilo vzadu než v čele, ale nejen souboje o první místo dělají závody, takže celkově hodnotím závod kladně. Výrazný byl na konci J.E.V., palec dolů mají rozhodně pořadatelé, tak dlouhá SC fáze kvůli jednomu rozflákanýmu křídlu, to jsem nějak nepobral.

    + 12 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.220.242.XXX
    Střed pole Tenhle závod celkem prokaučoval Lotus. Relativně slušná šance na to získat nějaký bod, ale pokažená zastávka Maldonada, kdy mu nasadili špatnou sadu gum, je stála drahocenný čas. Naopak jejich letošní největší soupeř jim poodskočil po výborném finiši JEVa, který za dnešní závod získal tolik bodů, co má Lotus za celou sezonu.

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.220.242.XXX
      A stojí ještě za to dodat, že JEV ty body vybojoval i přes penalizaci, kterou dostal. Možná ta ho právě tak popohnala. Dnes ukázal, že si místo v F1 zaslouží.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    LEWIS veľká gratulácia a nádherná jazda Najmä po SC...to aké časy jazdil po celý stint ...až som obával SC ako Lewis...keby vyšiel v tú najnevhodnejšiu chvíľu bola by mu celá snaha nanič...verím, že tiež mal veľké obavy /bolo počuť na hlase/...ale veď ide o titul ...GO Lewis 11

    Inak Venge pekný záver ...to bolo to o čom diskutoval aj Vetel s inžinierom...či prezuť a byť na konci o 5s na kolo rýchlejší alebo ostať a dotrápiť sa...najviac na to doplatil Bottas/chudák/ ktorého nechali odjazdiť polku závodu na jednej sade...a pritom prvé stinty prezúvali po 11 kolách ...ťažký fail od williku...keby natiahli prvé stinty na 15 kol mal by o 8 kol čerstvejšie gumy a vydržal by...takto :/

    Ferrari...no tie ich rozhodnutia...je vidieť, že tam nemajú nikoho kto by vedel predvídať poriadne dopredu...keby ich nechali na gumách ako Lewisa boli by po výjazde Alik 2 a Kimi 3...aj keby ich RB počas toho stintu predbehli nič by sa nestalo ...a prezuli by na supermäkké tak ako TR tak by sa vrátil Alik aj na pódium ...takto ich zabetónovali 05

    + 21 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    nůůůůůůůůůůůůdááááááááááá Po 6 kolech jsem to musel vypnout. 02

    + 11 / − 32

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Dobře ti tak, přišel jsi o hodně. Byla to strhující podívaná, která v závěru hezky gradovala! 03

      + 19 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Byl to nudnější závod, tak jsem u toho sledoval všechno možné... Trochu mě vystrašil závěr, když měl LH obavy o své pneu, ale i tohle Mercedes zvládl...

      + 14 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • unonym ze štatlu - fandaF1

        90.178.29.XXX
        No některé pasáže byly možná nudnější, stejně jsem se u té nudy bavil. Příjemná neděle 03 jen ta bedna pro Fernanda mohl být. Dobré závody jel tedy i Perez a Vergne, jsem rád že pojezdil toho Květa 11

        + 12 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama