DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Mercedes nadále válčí
Těžko říci, proč právě italská Grand Prix působí v kalendáři F1 snad ještě klasičtějším dojmem než Silverstone nebo Spa. Je to možná dáno tím, že až na jeden případ Monza nikdy v seriálu F1 nechyběla, snad to má na svědomí prostředí, ze kterého dýchají tradice a bohatá historie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Paddock Line: Mercedes nadále válčí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 21 lidí)
12.09.2014 08:41
Hezké počtení jako vždy. Jedno téma jsem však… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kapor
16:47 16.09.2014 194.160.178.XXXÁno, Rusi radi betónujú,.. ...lebo je to výhodnejšie ako asfalt a každý okruh je svojim spôsobom jedinečný a má svoje špecifiká. Ja som skôr zvedavý na názory jazdcov F1, ako ho oni budú hodnotiť po VC Ruska, lebo ide o to, aby nie ja,, ty, ale jazdci F1 sa na ňom dobre cítili, trať bola bezpečná a bola tam úplne vyhovujúca infraštruktúra, pre tímy aj fanúšikov. Ak to splnia, budem aj ja spokojný !
-
-
-
rock
09:07 12.09.2014 37.188.130.XXXSoči "Soči svou polohou ještě do evropského regionu spadá"
Nooo, to se nedá s jistotou tvrdit, protože v téhle oblasti není ustálená definice rozhraní Evropa x Asie. Podle některých výkladů je Soči už v Asii, podle jiných je v Evropě nejenom Soči, ale -z poloviny (paralela s Istanbulem) nebo i celé- dokonce i Ázerbajdžínské Baku-
Mobil1
09:20 12.09.2014 46.135.72.XXXNo tak hranice mezi Evropou a Asií je uměle stanovena, takže si t tady můžeme odhlasovat úplně jinak když budeme chtít...
Jinak s jisotou se nedá tvrdit ani že Brusel nebo Dortmund jsou v Evropě. Tolik arabů a Turků co tam žije by odpovídalo spíše asii, ale to je už jiný příběh... Bohužel...
-
-
uzivatel001402
08:41 12.09.2014 88.103.87.XXXHezké počtení jako vždy. Jedno téma jsem však postrádal. Monza byla a je výsostným územím značky Ferrari, letos se zde z pohledu fanouška italské stáje naplnil pohár hořkosti do dna. Přišel poměrně nečekaně zlomový moment, resignace presidenta firmy Ferrari, jedné z nejvýraznějších postav v historii automobilového průmyslu a sportu. Chybí mi nějaká reflexe této události, zajímal mě RoBertino Váš názor v této konkrétní věci. Formule jedna, hlavně však Ferrari, nebude bez Montezemola tím, co dřív. Bude jiná, bude jiné, myslím. Děkuji.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek