DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Mercedes nadále válčí

Těžko říci, proč právě italská Grand Prix působí v kalendáři F1 snad ještě klasičtějším dojmem než Silverstone nebo Spa. Je to možná dáno tím, že až na jeden případ Monza nikdy v seriálu F1 nechyběla, snad to má na svědomí prostředí, ze kterého dýchají tradice a bohatá historie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Mercedes nadále válčí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.09.2014 16:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 21 lidí) 12.09.2014 08:41
Hezké počtení jako vždy. Jedno téma jsem však… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Najviac som zvedavý na Soči,... ...a na divácku kulisu. Inak, okruh je to pekný a mal by priniesť do F1 ďalší progres. 01

    + 12 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Soči Viděl jsi ten okruh alespoň z videí? Vždyť je to betonové koryto, jakým byla Valencie 02

      + 19 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno, Rusi radi betónujú,.. ...lebo je to výhodnejšie ako asfalt a každý okruh je svojim spôsobom jedinečný a má svoje špecifiká. Ja som skôr zvedavý na názory jazdcov F1, ako ho oni budú hodnotiť po VC Ruska, lebo ide o to, aby nie ja,, ty, ale jazdci F1 sa na ňom dobre cítili, trať bola bezpečná a bola tam úplne vyhovujúca infraštruktúra, pre tímy aj fanúšikov. Ak to splnia, budem aj ja spokojný ! 01

        + 13 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.130.XXX
    Soči "Soči svou polohou ještě do evropského regionu spadá"

    Nooo, to se nedá s jistotou tvrdit, protože v téhle oblasti není ustálená definice rozhraní Evropa x Asie. Podle některých výkladů je Soči už v Asii, podle jiných je v Evropě nejenom Soči, ale -z poloviny (paralela s Istanbulem) nebo i celé- dokonce i Ázerbajdžínské Baku

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.72.XXX
      No tak hranice mezi Evropou a Asií je uměle stanovena, takže si t tady můžeme odhlasovat úplně jinak když budeme chtít... 03

      Jinak s jisotou se nedá tvrdit ani že Brusel nebo Dortmund jsou v Evropě. Tolik arabů a Turků co tam žije by odpovídalo spíše asii, ale to je už jiný příběh... Bohužel...

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    88.103.87.XXX
    Hezké počtení jako vždy. Jedno téma jsem však postrádal. Monza byla a je výsostným územím značky Ferrari, letos se zde z pohledu fanouška italské stáje naplnil pohár hořkosti do dna. Přišel poměrně nečekaně zlomový moment, resignace presidenta firmy Ferrari, jedné z nejvýraznějších postav v historii automobilového průmyslu a sportu. Chybí mi nějaká reflexe této události, zajímal mě RoBertino Váš názor v této konkrétní věci. Formule jedna, hlavně však Ferrari, nebude bez Montezemola tím, co dřív. Bude jiná, bude jiné, myslím. Děkuji.

    + 21 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Ano, také bych rád přimluvil za Paddock edizione speciale, věnovaný Montezemolovi. Klidně i vícedílný.

      + 15 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      83.208.82.XXX
      Luca Myslím, že se k Lucovi určitě vrátíme, už jenom jeho první působení u Ferrari bylo zajímavé. Nechme ještě chvíli situaci uležet a mezitím nějaké to povídání připravím. Díky11

      + 16 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.72.XXX
      No já bych to zase na tak silná slova neviděl, F1 byla před Montem a bude zaručeně i po něm, stejně jako byla před Schumim a je i po něm a nebál bych se říct, že teď je možná ještě zajímavější...

      + 16 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama