DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton dotlačil Rosberga k chybě a vyhrál
ITÁLIE - ZÁVOD; Vysokorychlostní italskou Monzu zcela ovládly motory Mercedes, když piloti továrního týmu získali double a Williamsy se stejnými motory další dvě místa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton dotlačil Rosberga k chybě a vyhrál
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
zeto
22:51 07.09.2014 89.102.65.XXXTak jsem to možná nepochopil.
Ona se tam počítá spotřeba, ne zůstatek, jestli jsem si správně všiml. A počítá se s tím, že v nádrži je celých 100kg, přestože ne všichni je mají. Takže vlastně pokud je počítaná spotřeba podle maximální možné (tj. 100 kg/závod), pak vlastně ten rozdíl je tím větší, čím méně mají na startu reálně v nádrži, protože 1 kg z 90 je víc %, než 1 kg ze 100. Snad jsem to napsal pochopitelně.-
Fanda.LH
08:47 08.09.2014 194.228.208.XXXTak to není... Oni dle mě nepočítají žádnou spotřebu, ale ukazují stav nádrže tj. kolik % ze 100 mají v nádrži... Neukazují to ze začátku aby nikdo nepoznal kolik kdo tankuje... Takže když u někoho vidíš 84% a u jiného 85% tak to znamená 84 a 85 kg...-
rock
13:33 08.09.2014 37.188.234.XXXTo se mi nezdá. Nechci spekulovat, jestli mají týmy povinnost nahlásit, kolik natankovaly - to možná ano, ale velmi pochybuji, že by to byl údaj k volnému zveřejnění.
Ovšem aktuální spotřebu organizátor nemusí nijak složitě počítat, v autech jsou průtokoměry, tak ten údaj mají v reálném čase. Přijde mi organizačně mnohem jednodušší brát jako základ 100kg a uváděný procenta vztahovat k nim.-
-
rock
16:06 08.09.2014 37.188.234.XXX"proč asi?"
Protože na začátku by ten údaj byl naprosto nezajímavej a pro všechny skoro stejnej? (kdyby to fungovalo podle toho, co si myslím já, tak by na startu měli všichni spotřebováno 0%. Proč tím zabírat místo na obrazovce?)
Opravdu nevím, jak je to doopravdy. Jenom se stavím na stranu toho, co mi víc dává smysl -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
M3
18:19 07.09.2014 46.13.241.XXXPrůměrný čas na kolo Průměrný čas na kolo vítěze závodu byl pouze o 0,7 vteřniny pomalejší než v loni a bůh ví jak by to bylo, kdyby se Hamilton nemusel probíjet polem. Protože závodní tempo měl vražedný. Jinak závod byl docela pěkný a bylo se na co dívat. -
Vkd
17:35 07.09.2014 93.99.142.XXXVKd Takže zaprvé Rosberg musel šetřit palivo nebo z prvních 10 jezdců jej měl nejmíň. Za druhé v kvalifikaci měl problém s převodovkou a vypadá, že při těch výjezdech mimo trať mu nešlo dobře podřadit i to bylo patrné ze záznamu. Další věc taky to vypadá, že Rosberg na omluvu a na přání Mercedesu nechal tenhle závod Hamiltonovi. Protože se Hamilton nebyl schopnej dostat k Rosbergovi pod 1 sekundu, takže DRS nebylo. -
Kaizy
17:16 07.09.2014 86.49.23.XXXPoklidný, řízený závod. Dnes favorit nezaváhal a dojel na jistotu. Popravdě řečeno jsem akorát trnul u Lewisovy zastávky, aby se opět něco nepodělalo. Ať se na to koukám, jak se na to koukám, dnešní průběh závodu ze strany mercedesu mi tak trošku zavání režií. Neříkám, že špatnou, spíš diplomatickou a na místě. Nico to druhé místo unese, beztak má uspokojivý náskok a Lewis se také zklidní.
Proti tomuhle názoru mi ale hovoří fakt, že ten náskok není extrémně bezpečný a fakt, že by se Nico vzdal pár bodů z náskoku ve prospěch Lewise, to není mentalita mistra světa. Mercedes už letos navíc ukázal, že to se spolehlivostí některých komponentů (brzdy/převodovka) nemá vždycky úplně stoprocentní. Stačí jedno Nicovo odstoupení, vítězství pro Lewise a jsme opět na ostří nože.
Williams perfektní práce, Bottas se popral i s nepřízní osudu a Massa čistě odvedená práce. Trošku je mi líto Magnussena, který po perfektním úvodu nakonec až za Buttonem.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek