DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Pod pokličkou to vře

Nějak se nám to v královně motoristického sportu kaboní. Nejen ve stáji, která v první polovině šampionátu s jedinou výjimkou dominovala a její převaha neměla daleko k pověstné hře mourovaté minišelmy s ještě menším hlodavcem. Také se zase začíná protestovat a osočovat. Ale to není v Belgii nic zvláštního.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Pod pokličkou to vře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 27.08.2014 11:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 26.08.2014 22:25
v jednoduchosti je krása Když porovnam např.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ABC

    109.81.210.XXX
    n Fajn clanek 03 jenom v Madarsku 2010 priskripnul Schumi Barrichella a ne Massu 04

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    v jednoduchosti je krása Když porovnam např. přední spoiler Williamsu 1984 s těmi současnými sněhovými pluhy...

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.227.XXX
      Zato zbytek auta je ladný a propracovaný jak bedna od banánů 13.

      Samozřejmě ano, v jednoduchosti je krása. Je ovšem otázkou, co by s tehdejší sadou pravidel dokázali dnešní konstruktéři s jejich současnými možnostmi vyprodukovat za monstra.
      To bohužel není o tom, že by tehdy měli vytříbenější estetické cítění. Oni to prostě propracovaněji/složitěji neuměli.

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mida

        88.101.0.XXX
        Ano, s tím souhlasím, jen píšu, že to tehdá byly krásné ladné tvary ... 03

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.227.XXX
          Jj. I když já měl raději éru okolo r. 1990 04

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mida

            88.101.0.XXX
            jj, tam někde končila éra, kterou jsem měl na F1 nejraději. Tehdá to bývalo velmi turbulentní období, ta novověká umělohmotná doba už není tak vzrušující. A vůbec nejvíce z historie F1 preferuji období wing cars a těsně před a po něm.

            + 13 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama