DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Pod pokličkou to vře

Nějak se nám to v královně motoristického sportu kaboní. Nejen ve stáji, která v první polovině šampionátu s jedinou výjimkou dominovala a její převaha neměla daleko k pověstné hře mourovaté minišelmy s ještě menším hlodavcem. Také se zase začíná protestovat a osočovat. Ale to není v Belgii nic zvláštního.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Pod pokličkou to vře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 27.08.2014 11:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 26.08.2014 22:25
v jednoduchosti je krása Když porovnam např.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ABC

    109.81.210.XXX
    n Fajn clanek 03 jenom v Madarsku 2010 priskripnul Schumi Barrichella a ne Massu 04

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    v jednoduchosti je krása Když porovnam např. přední spoiler Williamsu 1984 s těmi současnými sněhovými pluhy...

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.227.XXX
      Zato zbytek auta je ladný a propracovaný jak bedna od banánů 13.

      Samozřejmě ano, v jednoduchosti je krása. Je ovšem otázkou, co by s tehdejší sadou pravidel dokázali dnešní konstruktéři s jejich současnými možnostmi vyprodukovat za monstra.
      To bohužel není o tom, že by tehdy měli vytříbenější estetické cítění. Oni to prostě propracovaněji/složitěji neuměli.

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mida

        88.101.0.XXX
        Ano, s tím souhlasím, jen píšu, že to tehdá byly krásné ladné tvary ... 03

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.227.XXX
          Jj. I když já měl raději éru okolo r. 1990 04

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mida

            88.101.0.XXX
            jj, tam někde končila éra, kterou jsem měl na F1 nejraději. Tehdá to bývalo velmi turbulentní období, ta novověká umělohmotná doba už není tak vzrušující. A vůbec nejvíce z historie F1 preferuji období wing cars a těsně před a po něm.

            + 13 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama