DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů po letní přestávce v Belgii?

Ve Spa po čtyřech týdnech pokračoval šampionát Formule 1 12. podnikem. Jak si během něj vedli týmoví kolegové ve vzájemném srovnání?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů po letní přestávce v Belgii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 28.08.2014 08:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 19 lidí) 27.08.2014 12:45
Vettel před prvním tréninkem ve Spa nasadil… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 27.08.2014 13:32
Tak jsou piloti, kteří jsou na tom s motory… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 27.08.2014 12:22
dotaz Někde v diskusi jsem četl, že měl Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    dotaz Někde v diskusi jsem četl, že měl Vettel nějakou starší verzi motoru (nebo softwaru), kvůli které jel se starším palivem a tudíž menším výkonem. Je to pravda?
    Nějak mi nejde na rozum, že byl v kvalifikaci rychlejší a v závodě o 1s na kolo pomalejší než Ricci. Díky za odpověď.

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.237.XXX
      Tak ono taky záleží na tom, kolik vlastně to novější verze s lepším Totalem přidává

      [odkaz na stránku]

      Jestli nebude větší roli opravdu hrát samotná opotřebenost motoru, než jeho verze.

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ABC

      109.81.210.XXX
      no vettel je na tom letos s motorama celkem spatne, i RB priznal ze na 99% budou muset nasadit 6ty motor... navic bude muset pouzit starsi motor i v monze coz mu taky moc neprida...

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Tak jsou piloti, kteří jsou na tom s motory ještě hůře než Vettel. Red Bull chtěl původně v Monze záměrně nasadit 6. motor a odpykat si penalizaci už tam, aby si vystačili pro zbytek sezóny. Má jít o jejich slabší trať, hodně si slibují od Singapuru a Suzuky, kde by se chtěli penalizaci každopádně vyhnout.

        Ten 5. motor, který musel ve Spa ve druhém tréninku pryč kvůli problémům se zapalováním, je v pořádku a ve zbytku sezóny jej budou moci použít. Zcela nový kousek.

        + 13 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Nesledoval jsem statistiky, překvapilo mne, že nejlépe je na tom Ferrari.
          Co se týká taktiky, tak o Alonsově umístění rozhodla penalizace, za Magnusenem ztratil hodně a v přímém souboji dvě místa...Jinak by asi skončil třetí.

          + 16 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            Ferrari je na tom naopak nejhůře, asi jsi zapomněl, že jako jediné zásobuje motory jen 3 týmy.

            + 10 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Vettel před prvním tréninkem ve Spa nasadil pátý motor. Ve druhém ho měnili, a protože penalizaci nedostal, tak se dá logicky usoudit, že se vrátil k jednomu z tří předchozích použitelných motorů. Jak jsi pozorně v mém komentáři k prvnímu tréninku vyčetl, u starší specifikace nelze použít nové palivo Total - nedosahuje tedy takového výkonu, jako motor nový (plus degradace atd).

      Rozdíl mezi kvalifikací a závodem byl podle mě dán počasím (za deště ten rozdíl ve výkonnosti motorů není tolik znát, jako za sucha) a podmínkami v závodě: Ricciardo na rozdíl od Vettela strávil mnohém více času v čistém vzduchu. Jeho velká ztráta v čisté rychlosti na kolo v závodě (0,909 s) ale byla překvapením i pro mě (navíc jel na o zastávku více). Kolik z toho dělá rozdíl v umění obou pilotů a kolik nižší výkon motoru, to si netroufám odhadnout.

      + 19 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Moc děkuji za vysvětlení. 03
        Na vliv počasí jsem ve svých úvahách zapomněl a teď už tomu celkem rozumím. 04

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Nuž, nech je to ako chce,.. ...Nico mal evidentne rýchlejšie auto, ak po spackanom štarte išiel za svojim cieľom ako drak a Sebatian sa mu radšej vyhol, lebo asi vedel, čo bude nasledovať a ak by to bol urobil Nico čiste a z útokom počkal na vhodnejší okamžik, nik by nepovedal ani mäkké F. Ale ak Lewisovi poškodil pneumatiku na začiatku závodu a nenasledoval trest, potom na trať nevyšlo Safety Car, ak tam stál Adrias S. so zhasnutým motorom, je to jasná ukážka toho, že nielen Nico, ale celá mašinéria, chcela Lewisovi v tomto závode uškodiť. 02

    + 15 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama