DISKUZE K ČLÁNKU Štěstěna se vrací k Hamiltonovi

VELKÁ BRITÁNIE - ZÁVOD; Lewis Hamilton vyhrál domácí grand prix poté, co Nica Rosberga z prvního místa vyřadila převodovka.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Štěstěna se vrací k Hamiltonovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 116, poslední 10.07.2014 10:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 21 lidí) 06.07.2014 18:02
Souhlasím. Pokud někdo volí jedno kritérium jen… »
» Mr.B (Hlasovalo 21 lidí) 06.07.2014 20:20
Doufám, že držíš konstantní názor a budeš… »
» odin (Hlasovalo 19 lidí) 06.07.2014 16:42
Silverstone Byl to jeden z lepších závodů. Škoda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ono by se dalo vynásobit rozdíl v rychlosti po předjetí Alonsa (kolem 1,5s) počtem kol ztracených za ním (14 nebo 15?), odečíst náskok Ricciho (zhruba 8s?) a pak by jsme se mohli bavit, o kolik byl rychlejší Vettel. Ale oprávněně by jsi mohl namítnout, že předjíždění je součástí schopností pilota, byť jich Ricci včera také moc nepředvedl.
          Ale vidět jasně rychlejšího Ricciho je spíše výsledkem tvého vidění protěžovaného Vettela proti utlačovanému Ricciardovi, než o sledování jednotlivých časů. 13

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Jasně rychlejšího Ricciarda vidíš jenom ty. Já jsem napsal doslova: "Ricciardo byl opět lepší než Vettel, přesto že startoval až za ním..."12 14
            Ostatní tvé spekulace jsou jen výsledkem jakéhosi tvého názoru, který se mi snažíš vnutit.13

            + 10 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Tak to mi promiň, že ti vnucuju něco co jsi nenapsal. Já jen žil v domnění, že ve F1 je lepší ten rychlejší. 03

              + 6 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No možná by neškodilo mi vysvětlit rozdíl mezi lepší a rychlejší. Abych to příště chápal správně a nepodsouval ti, co jsi neřekl. 04

              + 8 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Já myslím, že to chápeš. Když teda chceš chápat. 03
                Rychlejší nemusí být vždy lepší. Vždyť například ne pokaždé, držitel nejrychlejšího kola, je zároveň vítězem závodu.03

                + 8 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Promiň, ale v tomto případě jsem asi nechápavý. Nebavíme se přece o jednom kole, ani části závodu. Rozumněl bych tomu ještě, kdyby měl Ricci nějaký technický problém, nebo těžké podmínky na trati, jako že by se vlekl 15 kol za pomalým Alonsem. Ale včera měl celkem pohodový závod tak tomu moc nerozumím, v čem byl lepší.
                  Já netvrdím, že nebyl. Určitě má můj obdiv za to jak si pošetřil gumy a jak si perfektně pohlídal (jistě s pomocí týmu) odstup od Čudlíka. Ale jejich strategie byly natolik rozdílné a odstup v cíli tak malý, že bych si netroufal to posoudit. Protože by to byla čistá spekulace bez toho, aniž bych podrobně prozkoumával jejich časy jednotlivých kol a zkoumal zdržení za pomalejšími soupeři.
                  Spíš mi připadá, že sis jen chtěl rýpnout bez toho, aby ses nad tím dýl zamyslel. 03

                  + 8 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Jak rozdílné strategie oba jeli? Po restartu oba přezuli na tvrdé na kterých tuším Ricci vydržel o něco déle. Pak jeli oba do konce závodu na měkčích směsích. Jestli tu bude rozpitvaný přehled, tak se k tomu ještě vrátíme. Já tedy nevidím žádný veliký rozdíl v obou strategiích. A překvapuje mne, že ty ano. Když podráželi Webbera, tak jsi rozdíly neviděl. Dnes rozdíly vidíš?
                    Konečně jsi i zjistil, že jízda v provozu je náročnější na techniku, pneumatiky i umění pilotů. Konečně můžeš srovnávat umění Vettela s jinými TOP piloty.
                    I srovnávání kvalit aut jednotlivých stájí a pilotů a pak srovnání jejich výsledků a způsobů jak k nim došli, vždy patřilo k základům mých názorů. Až mé názory se příště budeš snažit shazovat, možná budeš shovívavější. Protože tvůj miláček má problémy. A nejsou zaviněné jenom technikou.03 Ejhle už podrobně zkoumáš jednotlivé časy a zdržení. V dobách nedávno minulých ti právě tohle bylo u pr...03 12 18

                    + 7 / − 9

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      1. Jestli jeden jede na 1 PITSTOP a druhý na DVA PITSTOPY jsou stejné strategie??? Bože Odine, to už je trochu moc ne? To je hrozná blbost a můžete si dát plusů kolik chcete. 03
                      2. Já neviděl rozdíl v strategiích u Webbera??? O čem jsme to tedy tak dlouho po Japonsku diskutovali??? Já měl za to, že o rozdílných strategiích!!! Zkus se na pár vteřin zamyslet, než napíšeš takové blbosti.
                      3. Že předjíždět je náročnější jsem zjistil asi před 30-ti lety. Psal jsem někde, že to tak není? Máš nějaký odkaz??? Nenajdeš!!! Psal jsem někde, že je Vettel nejlepší??? Nenajdeš, protože jsem to NIKDY nepsal!!!!!!!!!!! Srovnávám ho s ostatními od jeho začátků ve Williamsu, přes STR až do teď. V dobách titulů i průměrných vozů. A pořád se vyhýbám srovnáním s ostatními piloty, se kterými neseděl ve stejném voze. Pořád mám konzistentní názor, že srovnávat piloty v různých vozech se dá jen velmi omezeně.
                      4. Časy jsem zkoumal vždycky. Příklad? Kolik jich chceš??? Včera jsem tu rozpitvával časy Rosberga a Hama. Pamatuju si na rozpitváváví časů Vettela a ostatních po loňském Singapuru. A také si dobře pamatuju na diskusi o zmiňovaném Japonsku, kde jsem ti právě časama dokazoval, že Mark by na vítězství PRAVDĚPODOBNĚ neměl. Chceš jich ještě víc????? Není problém, najdu určitě další. 03

                      Nechápu, čím jsem se tě dotknul. Dokonce i tvého "miláčka" Ricciho jsem ocenil. Ale pokud byla tvoje první hláška o lepším Riccim trochu unáhlená, tak v tomto příspěvku jsi odstavec za odstavcem prokazatelně vymýšlíš a jen slepě útočíš na mně bez nějakých argumentů. 03

                      + 6 / − 8

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.72.220.XXX
    to jsou jantaři oba dva... jak malí kluci.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • driver-ine

    90.178.118.XXX
    Alo a Jetel....souboj dvou ubrečených :o))

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Pánbůh Pánbůh existuje! Jinak ještě respekt před Valterim!

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Konečně si Lewis může přestat stěžovat na to, že měl víc technických problémů. 12

      + 11 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Miku nauč se počítat03 18 18

        + 15 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Hamilton: Austrálie a Kanada, Rosberg: Kanada a Británie. Počítám 2:2. Těžký počty? Nebo se Kanada u Nica férově nepočítá, protože ty brzdy úplně neodvařil jako Lewis? 03

          + 13 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            No tak já jsem v Kanadě zaznamenal až po odvaření brzd Lewisem, upozornění týmu Nica na nebezpečí podobných problémů a následné zvolnění. Tým mu překonfiguroval auto, které pak už nejelo tak rychle a agresivně. Záleží na tom, jak na technické problémy nahlížíš. Pokud takto, nemám s tím problém. Jen bych prosil, aby jsi hodnotil podobně i ostatní.03

            + 11 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Raider

              85.70.74.XXX
              1.) V Kanadě plus mínus ve stejné době oba postihl výpadek MGU-K.

              2.) Bez rekuperativního brzdění na zadní nápravě docházelo k přehřívání brzd u obou vozů.

              3.) Nico měl lepší podmínky, aby se o své brzdy mohl lépe starat.

              4.) Pokud tedy budeme jen počítat čistě technické problémy, tak za Kanadu si jsou fifty fifty.

              5.) Pokud se v tom budeme šťourat více, tak uznávám, že pro Lewise stejný problém znamenal horší situaci, ale dodávám, že Nico se lépe přizpůsobil a se vzniklou situací dokázal úspěšně pracovat po zbytek závodu.

              + 10 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Moje citace: Konečně si Lewis může přestat stěžovat na to, že MĚL VÍC technických problémů.
              Oba měli 1! stejný technický problém, byť různě řešených, s různými důsledky!!!
              Otázka: Proč mám tedy Lewisovi počítat víc technických problémů??? 03

              + 10 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • ne

            88.131.62.XXX
            A co počet z technických důvodů nedokončených závodů? 02

            + 11 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama