DISKUZE K ČLÁNKU Štěstěna se vrací k Hamiltonovi
VELKÁ BRITÁNIE - ZÁVOD; Lewis Hamilton vyhrál domácí grand prix poté, co Nica Rosberga z prvního místa vyřadila převodovka.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Štěstěna se vrací k Hamiltonovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mike17
13:00 07.07.2014 93.99.87.XXXOno by se dalo vynásobit rozdíl v rychlosti po předjetí Alonsa (kolem 1,5s) počtem kol ztracených za ním (14 nebo 15?), odečíst náskok Ricciho (zhruba 8s?) a pak by jsme se mohli bavit, o kolik byl rychlejší Vettel. Ale oprávněně by jsi mohl namítnout, že předjíždění je součástí schopností pilota, byť jich Ricci včera také moc nepředvedl.
Ale vidět jasně rychlejšího Ricciho je spíše výsledkem tvého vidění protěžovaného Vettela proti utlačovanému Ricciardovi, než o sledování jednotlivých časů.-
-
-
-
Mike17
19:30 07.07.2014 93.99.87.XXXPromiň, ale v tomto případě jsem asi nechápavý. Nebavíme se přece o jednom kole, ani části závodu. Rozumněl bych tomu ještě, kdyby měl Ricci nějaký technický problém, nebo těžké podmínky na trati, jako že by se vlekl 15 kol za pomalým Alonsem. Ale včera měl celkem pohodový závod tak tomu moc nerozumím, v čem byl lepší.
Já netvrdím, že nebyl. Určitě má můj obdiv za to jak si pošetřil gumy a jak si perfektně pohlídal (jistě s pomocí týmu) odstup od Čudlíka. Ale jejich strategie byly natolik rozdílné a odstup v cíli tak malý, že bych si netroufal to posoudit. Protože by to byla čistá spekulace bez toho, aniž bych podrobně prozkoumával jejich časy jednotlivých kol a zkoumal zdržení za pomalejšími soupeři.
Spíš mi připadá, že sis jen chtěl rýpnout bez toho, aby ses nad tím dýl zamyslel.-
odin
22:15 07.07.2014 77.240.96.XXXJak rozdílné strategie oba jeli? Po restartu oba přezuli na tvrdé na kterých tuším Ricci vydržel o něco déle. Pak jeli oba do konce závodu na měkčích směsích. Jestli tu bude rozpitvaný přehled, tak se k tomu ještě vrátíme. Já tedy nevidím žádný veliký rozdíl v obou strategiích. A překvapuje mne, že ty ano. Když podráželi Webbera, tak jsi rozdíly neviděl. Dnes rozdíly vidíš?
Konečně jsi i zjistil, že jízda v provozu je náročnější na techniku, pneumatiky i umění pilotů. Konečně můžeš srovnávat umění Vettela s jinými TOP piloty.
I srovnávání kvalit aut jednotlivých stájí a pilotů a pak srovnání jejich výsledků a způsobů jak k nim došli, vždy patřilo k základům mých názorů. Až mé názory se příště budeš snažit shazovat, možná budeš shovívavější. Protože tvůj miláček má problémy. A nejsou zaviněné jenom technikou. Ejhle už podrobně zkoumáš jednotlivé časy a zdržení. V dobách nedávno minulých ti právě tohle bylo u pr...-
Mike17
11:01 08.07.2014 93.99.87.XXX1. Jestli jeden jede na 1 PITSTOP a druhý na DVA PITSTOPY jsou stejné strategie??? Bože Odine, to už je trochu moc ne? To je hrozná blbost a můžete si dát plusů kolik chcete.
2. Já neviděl rozdíl v strategiích u Webbera??? O čem jsme to tedy tak dlouho po Japonsku diskutovali??? Já měl za to, že o rozdílných strategiích!!! Zkus se na pár vteřin zamyslet, než napíšeš takové blbosti.
3. Že předjíždět je náročnější jsem zjistil asi před 30-ti lety. Psal jsem někde, že to tak není? Máš nějaký odkaz??? Nenajdeš!!! Psal jsem někde, že je Vettel nejlepší??? Nenajdeš, protože jsem to NIKDY nepsal!!!!!!!!!!! Srovnávám ho s ostatními od jeho začátků ve Williamsu, přes STR až do teď. V dobách titulů i průměrných vozů. A pořád se vyhýbám srovnáním s ostatními piloty, se kterými neseděl ve stejném voze. Pořád mám konzistentní názor, že srovnávat piloty v různých vozech se dá jen velmi omezeně.
4. Časy jsem zkoumal vždycky. Příklad? Kolik jich chceš??? Včera jsem tu rozpitvával časy Rosberga a Hama. Pamatuju si na rozpitváváví časů Vettela a ostatních po loňském Singapuru. A také si dobře pamatuju na diskusi o zmiňovaném Japonsku, kde jsem ti právě časama dokazoval, že Mark by na vítězství PRAVDĚPODOBNĚ neměl. Chceš jich ještě víc????? Není problém, najdu určitě další.
Nechápu, čím jsem se tě dotknul. Dokonce i tvého "miláčka" Ricciho jsem ocenil. Ale pokud byla tvoje první hláška o lepším Riccim trochu unáhlená, tak v tomto příspěvku jsi odstavec za odstavcem prokazatelně vymýšlíš a jen slepě útočíš na mně bez nějakých argumentů.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:14 06.07.2014 77.240.96.XXXNo tak já jsem v Kanadě zaznamenal až po odvaření brzd Lewisem, upozornění týmu Nica na nebezpečí podobných problémů a následné zvolnění. Tým mu překonfiguroval auto, které pak už nejelo tak rychle a agresivně. Záleží na tom, jak na technické problémy nahlížíš. Pokud takto, nemám s tím problém. Jen bych prosil, aby jsi hodnotil podobně i ostatní.-
Raider
17:45 06.07.2014 85.70.74.XXX1.) V Kanadě plus mínus ve stejné době oba postihl výpadek MGU-K.
2.) Bez rekuperativního brzdění na zadní nápravě docházelo k přehřívání brzd u obou vozů.
3.) Nico měl lepší podmínky, aby se o své brzdy mohl lépe starat.
4.) Pokud tedy budeme jen počítat čistě technické problémy, tak za Kanadu si jsou fifty fifty.
5.) Pokud se v tom budeme šťourat více, tak uznávám, že pro Lewise stejný problém znamenal horší situaci, ale dodávám, že Nico se lépe přizpůsobil a se vzniklou situací dokázal úspěšně pracovat po zbytek závodu.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek