DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Mercedes kraluje!

PADDOCK LINE - ŠPANĚLSKO; Návrat do evropského prostředí měl plno věcí změnit: Mercedesy měly ztratit svůj ohromující náskok, Alonso si troufal na stupně vítězů, Sauber zase na bodovaná pořadí… Ono se ale říká „lidé míní, okolnosti mění.“ Jediná významnější proměna se týkala průběžného pořadí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: Mercedes kraluje!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 15.05.2014 09:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 15 lidí) 13.05.2014 09:06
Hezký článek, děkuji. Zasazení současnosti do… »
» odin (Hlasovalo 11 lidí) 15.05.2014 09:07
Hamík chtěl z McLarenu pryč. Důvody mohly být… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • AAA

    147.229.208.XXX
    Pekný článok, ale v hodnotení mi tam jaksi chýba McLaren. Tento tím už ako keby ani neexistoval. Fanúšikovia sa už jaksi vytratili a článkov je jaksi tiež pomenej. Docela by ma zaujímala nejaká analýza prečo sa tento tím tak trápi a má za sebou už 3 preteky bez bodov. Viem, že na keby sa nehraje, ale nebyť prvej GP tak majú menej bodov ako v minuloročnej katastrofálnej sezóne a to majú ešte veľkú výhodu, že odoberajú najlepší motor.

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.146.158.XXX
      Před 2ma závody Dennis prohlásil že podepsat smlouvu s hlavním sponzorem teď je nevýhodné, raději počká až se Mclaren dostane v tabulce tam kam patří,.. no aby vůbec nějakého sponzora sehnali :)

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja stále len zírám,... ...že vo Ferrari sú tak krátkozraký a to najmä šéf pohonných jednotiek Marmoríni, prečo Mercedesy kraľujú a chodia s 8 kg paliva do boxov po závode, teda menovite Lewis, lebo Nico bol o niečo v závode agresívnejší a musel doťahovať. Veď to má svoje zákonitosti, ktoré nepustia a cesta nevedie cez úpravu paliva, aj keď ak Schell tým zvýšil výkon o 7 kW je to len k dobru. V Renaulte to pochopili a s novým šasi si to Sebastian v závode v Barcelóne vyskúšal, ako to bude v ďalších závodoch. Nuž podľa mňa len lepšie pre Red Bull, lebo Sebastian tam jazdil ako iný jazdec, ak to porovnám predtým s Čínou, kde ho Daniel v každom bode prerástol a Sebastian, či chcel alebo nie, musel Daniela pustiť pred seba. V Monacu bude všetko o tom, či sa aspoň jeden z Red Bulov dokáže vsunúť medzi Mercedesy, aby to nemali také jednoduché. 01

    + 12 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Marian Kozok

    37.48.41.XXX
    Chybičky se vloudily Myslím si, že jsou tam chyby: prvních pět závodů v sezóně za sebou vyhrál McLaren v roce 1988, nikoliv 1998 (asi překlep), poté Williams v roce 1992 (ale nikoliv v roce 1994!), Williams v roce 1996, no a v Ferrari v roce 2004, to hraje... Jinak pozdravuji autora, rád čtu Paddock Line :-) 03

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Zdravím, Mariane,
      Pravda, překlep a pak přehlédnutí a nevymazání... 1994 tam samozřejmě nemá co dělat. Ale jak už jsem několikrát zmínil, je radost vnímat, že lidé čtou a všímají si. Opraveno a děkuji.

      + 12 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    88.103.87.XXX
    Hezký článek, děkuji. Zasazení současnosti do historického rámce je vždy hodně zajímavé. Lidé hodně zapomínají, takže je dobré připomenout si fakta z minulosti. Právě historická reminiscence je to, proč mi nevadí současná nadvláda stříbrných šípů. Mercedes je totiž na rozdil od Red Bullu, který vládnul nedávno, legendární automobilová značka a F1 něco právě Mercedesu dluží. V letech 1954 a 1955 Mercedes-Benz závodil s legendárním typem W196 a hned jeho debut na francouzské Grand Prix 4. července 1954 přinesl týmu okamžitý úspěch a rovnou i dvojité vítězství dvojice J.M.Fangio a Karl Kling, rovněž i nejrychlejší kolo, které zajel Hans Herrmann. Mercedes ovládl i sezónu 1955. Fangio vyhrál čtyři závody a jeho nový týmový kolega Stirling Moss vyhrál britskou Grand Prix. Fangio a Moss skončil první a druhý v tomto roce v šampionátu. Potom došlo 11. června 1955 k neštěstí na závodě sportovních vozů 24 hodin Le Mans, kde Mercedes Pierra Levegha po vyjetí z dráhy usmrtil víc jak 80 diváků a Mercedes se stáhl ze světa F1. Tehdy mohl něco dalšího ještě dokázat. Takže současnost beru jako historické odškodnění značky za tehdejší újmu. Samozřejmě, kdyby to trvalo dlouho, tak by mi to vadilo, protože by to bylo jednotvárné a to F1 dlouhodobě nesvědčí. Ale nyní si to ještě docela užívám a Mercedesu jeho vítěznou éru přeji. Forza chybí Ferrari, ale Forza nechybí Mercedesu. Symbolicky jezdí také za zraněného Schumachera, viz heslo Forza Michael. Hezký výběr fotek, jak k článku, tam především, tak i ve fotogalerii. Přeji hezký den.

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NrteP

    193.86.87.XXX
    Letos zdá se nebude o čem psát, tak aspoň že ta připomenutí do historie. Takže asi bude sezóna tak napínavá jako v "posledních letech"z mého pohledu rok 1992.
    Závod jsem viděl ze záznamu, nahrál jsem si to z Markýzy, tak aspoň komentáře Pepy Krále byly zajímavé, když už se v zádodě nic moc nedělo.
    Jenom si pořád musím připomínat, jaký mistrný přesvědčovací kousek udělal Niki Lauda, když pro sebe a Mercedes získal Hamiltona a tím mu dal šanci a podmínky stát se v budoucnu něčím jiným, než jenom jedním z mnoha mistrů F1. Uvidíme.

    + 12 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Hamík chtěl z McLarenu pryč. Důvody mohly být různé a jen on sám ví nejlépe proč. Byl tu i článek o tom, jak zašel za Ecclestonem (a pak, že tento starý páprda už nemá přhled ani vliv18 ) aby ho dostal k RedBullům. Ecclestone ho přesvědčil, aby šel k Mercedesu a zprostředkoval mu jednání. S Laudou už nejspíše doladili podmínky smlouvy. Řekl bych, že žádné veliké ani mistrné přesvědčování neproběhlo. Pokud chtěl Mercedes vyhrát šampionát, musel se zbavit Schumachera a lidí s ním spojených. A uvědomit si, že "Nevstoupíš dvakrát do téže řeky." Hamík byla vynikající příležitost, získat prvotřídního pilota na Schumacherovo místo.

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Lewis Vzpomínáme si asi všichni dobře, jak se široce komentoval Lewisův odchod od McLarenu a jak se dlouze debatovalo o tom, zda má všech pět pohromadě. Evidentně měl 03 .

      + 14 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Vypadá to, že se náskok mercedesu s příchodem do Evropy ještě zvýšil05tím, že Rosberg naháněl Hama, tak se ukázal plnej výkon mercedesu a výsledkem je 1,5 minuty na ferrari, letos už s tím nestihne nikdo nic udelat 05

    + 22 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama