DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Mercedes kraluje!
PADDOCK LINE - ŠPANĚLSKO; Návrat do evropského prostředí měl plno věcí změnit: Mercedesy měly ztratit svůj ohromující náskok, Alonso si troufal na stupně vítězů, Sauber zase na bodovaná pořadí… Ono se ale říká „lidé míní, okolnosti mění.“ Jediná významnější proměna se týkala průběžného pořadí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: Mercedes kraluje!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 15 lidí)
13.05.2014 09:06
Hezký článek, děkuji. Zasazení současnosti do… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
AAA
17:58 13.05.2014 147.229.208.XXXPekný článok, ale v hodnotení mi tam jaksi chýba McLaren. Tento tím už ako keby ani neexistoval. Fanúšikovia sa už jaksi vytratili a článkov je jaksi tiež pomenej. Docela by ma zaujímala nejaká analýza prečo sa tento tím tak trápi a má za sebou už 3 preteky bez bodov. Viem, že na keby sa nehraje, ale nebyť prvej GP tak majú menej bodov ako v minuloročnej katastrofálnej sezóne a to majú ešte veľkú výhodu, že odoberajú najlepší motor. -
Kapor
10:14 13.05.2014 194.160.178.XXXJa stále len zírám,... ...že vo Ferrari sú tak krátkozraký a to najmä šéf pohonných jednotiek Marmoríni, prečo Mercedesy kraľujú a chodia s 8 kg paliva do boxov po závode, teda menovite Lewis, lebo Nico bol o niečo v závode agresívnejší a musel doťahovať. Veď to má svoje zákonitosti, ktoré nepustia a cesta nevedie cez úpravu paliva, aj keď ak Schell tým zvýšil výkon o 7 kW je to len k dobru. V Renaulte to pochopili a s novým šasi si to Sebastian v závode v Barcelóne vyskúšal, ako to bude v ďalších závodoch. Nuž podľa mňa len lepšie pre Red Bull, lebo Sebastian tam jazdil ako iný jazdec, ak to porovnám predtým s Čínou, kde ho Daniel v každom bode prerástol a Sebastian, či chcel alebo nie, musel Daniela pustiť pred seba. V Monacu bude všetko o tom, či sa aspoň jeden z Red Bulov dokáže vsunúť medzi Mercedesy, aby to nemali také jednoduché. -
Marian Kozok
09:53 13.05.2014 37.48.41.XXXChybičky se vloudily Myslím si, že jsou tam chyby: prvních pět závodů v sezóně za sebou vyhrál McLaren v roce 1988, nikoliv 1998 (asi překlep), poté Williams v roce 1992 (ale nikoliv v roce 1994!), Williams v roce 1996, no a v Ferrari v roce 2004, to hraje... Jinak pozdravuji autora, rád čtu Paddock Line :-) -
uzivatel001402
09:06 13.05.2014 88.103.87.XXXHezký článek, děkuji. Zasazení současnosti do historického rámce je vždy hodně zajímavé. Lidé hodně zapomínají, takže je dobré připomenout si fakta z minulosti. Právě historická reminiscence je to, proč mi nevadí současná nadvláda stříbrných šípů. Mercedes je totiž na rozdil od Red Bullu, který vládnul nedávno, legendární automobilová značka a F1 něco právě Mercedesu dluží. V letech 1954 a 1955 Mercedes-Benz závodil s legendárním typem W196 a hned jeho debut na francouzské Grand Prix 4. července 1954 přinesl týmu okamžitý úspěch a rovnou i dvojité vítězství dvojice J.M.Fangio a Karl Kling, rovněž i nejrychlejší kolo, které zajel Hans Herrmann. Mercedes ovládl i sezónu 1955. Fangio vyhrál čtyři závody a jeho nový týmový kolega Stirling Moss vyhrál britskou Grand Prix. Fangio a Moss skončil první a druhý v tomto roce v šampionátu. Potom došlo 11. června 1955 k neštěstí na závodě sportovních vozů 24 hodin Le Mans, kde Mercedes Pierra Levegha po vyjetí z dráhy usmrtil víc jak 80 diváků a Mercedes se stáhl ze světa F1. Tehdy mohl něco dalšího ještě dokázat. Takže současnost beru jako historické odškodnění značky za tehdejší újmu. Samozřejmě, kdyby to trvalo dlouho, tak by mi to vadilo, protože by to bylo jednotvárné a to F1 dlouhodobě nesvědčí. Ale nyní si to ještě docela užívám a Mercedesu jeho vítěznou éru přeji. Forza chybí Ferrari, ale Forza nechybí Mercedesu. Symbolicky jezdí také za zraněného Schumachera, viz heslo Forza Michael. Hezký výběr fotek, jak k článku, tam především, tak i ve fotogalerii. Přeji hezký den. -
NrteP
07:37 13.05.2014 193.86.87.XXXLetos zdá se nebude o čem psát, tak aspoň že ta připomenutí do historie. Takže asi bude sezóna tak napínavá jako v "posledních letech"z mého pohledu rok 1992.
Závod jsem viděl ze záznamu, nahrál jsem si to z Markýzy, tak aspoň komentáře Pepy Krále byly zajímavé, když už se v zádodě nic moc nedělo.
Jenom si pořád musím připomínat, jaký mistrný přesvědčovací kousek udělal Niki Lauda, když pro sebe a Mercedes získal Hamiltona a tím mu dal šanci a podmínky stát se v budoucnu něčím jiným, než jenom jedním z mnoha mistrů F1. Uvidíme.-
odin
09:07 15.05.2014 77.240.96.XXXHamík chtěl z McLarenu pryč. Důvody mohly být různé a jen on sám ví nejlépe proč. Byl tu i článek o tom, jak zašel za Ecclestonem (a pak, že tento starý páprda už nemá přhled ani vliv ) aby ho dostal k RedBullům. Ecclestone ho přesvědčil, aby šel k Mercedesu a zprostředkoval mu jednání. S Laudou už nejspíše doladili podmínky smlouvy. Řekl bych, že žádné veliké ani mistrné přesvědčování neproběhlo. Pokud chtěl Mercedes vyhrát šampionát, musel se zbavit Schumachera a lidí s ním spojených. A uvědomit si, že "Nevstoupíš dvakrát do téže řeky." Hamík byla vynikající příležitost, získat prvotřídního pilota na Schumacherovo místo.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek