DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát
ŠPANĚLSKO - ZÁVOD; Mercedes má opět double, Lewis Hamilton udržel další těsné vítězství před v závěru skvěle stíhajícím Nicem Robergem. "Vítězem zbytku světa" je znovu Ricciardo. Zajímavý souboj pilotů Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton vyhrál nervy drásající souboj a vede šampionát
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
16:19 14.05.2014 93.99.87.XXX-Nevím o jaké době se baíš ty, já myslel poslední 2 roky. TR u Ferrari nikdo nepopíral a rozhodně nebyla zakázaná.
-Citace: "Nemůže to být důvod, proč neměli potřebu Marka varovat?". Překlad: Netvrdím, že varovali Marka, ale že několikrát upozorňovali SEBA!!!
-Opět si vybereš naprosto nesmyslný argument. Vždyť letošní gumy jsou úplně jiné než ty loňské a Pirelli dalo dopředu vědět, že letošní směsi i konstrukce budou kvůli točivému momentu úplně jiné a konzervativnější. Srovnávej srovnatelné a podívej se jaký byl rozdíl mezi těmi směsmi loni! S týmem to nemá nic společného.
-Jak ho prosím zpomalil? Čím? A proč ho předtím urychlovali? Proč ho tak rychle přezouvali? Pár otázek, na které jsi neodpověděl a bez odpovědi na ně tvá teorie nedává smysl.
-Možná jsi s tím přišel ty, ale Nasir s tím souhlasil. Večer mi v jiném příspěvku potvrdil, že je to pro něj jediná vyjímka, kdy vidí úmysl RB poškodit Marka.
-Tak počkej. Nedávno jsi mi tvrdil, že úmysl týmu není v technických závadách (nejspíš jen proto, že je má teď Vettel). A většina Markových loňských problémů byla technického charakteru. Takže už to zase neplatí, nebo Markovy technické problémy jsou úmysl a Sebovy ne?-
odin
19:15 14.05.2014 77.240.96.XXXBavím se o hlášce "Fernando je rychlejší než ty. Potvrď, že jsi rozuměl." Z před 4-5 let. Minulé dva roky jsme se spolu snad nijak nepřeli o TR Ferrari. Já jsem ji nikdy nepopíral a ty také ne. Tak že těžko mohlo dojít ke sporům. Jen v případě RBR máme oba odlišné názory. Já vidím TR dost často, ty omíláš dvě, tři věci vesměs staršího data.
-To je zajímavé. Rozdíly mezi žlutou a bílou bývají přibližně stejné +-. Ano je to sice jiné prostředí (minulý rok a letošek), ale pořád porovnávám rozdíly a mezi srovnatelnými směsmi (tj. dvě sousední tvrdosti).
-Jak ho zpomalili? Třebas zrovna tím Multi21. protože jen tak 4 sec za kolo Seb nemohl najet. Urychlovali ho proto, že se na Seba tlačili další soupeři. Možná jim bylo trapné v začátku sezóny zahlásit Webberovi, aby Seba pustil, když propagandisté RBR tvrdili, že jejich piloti mohli mezi sebou volně bojovat. A pokud by MW nebyl schopen zrachlit, dostal by příkaz Seba pustit, tak jako letos takovéto příkazy dostával Vettel. Co je na tom nepochopitelného a nedávajícího smysl?
- Co jsem tvrdil o úmyslu týmu? Záleží, co vše počítáš mezi technické závady. Selhání motoru, převodovky těžko může tým zamezit. Ale vyladit např. spojku, aby se zlepšily starty tým může. Stejně tak tým může natankovat dostatek paliva, aby nedocházelo k penalizacím. Může vyměnit kola tak, aby neupadla během následujících 2 okruhů atd. atd.
-
Mike17
16:04 15.05.2014 93.99.87.XXX-Těchto hlášek za tu dobu u Ferrari bylo..... Jen pořád nevím, kdy Mark pustil před sebe Seba, po takové hlášce. Samozřejmě se bavím o těch, u kterých tvrdím že to nebyla TR!
-Víš co, ono se to dá najít. Ale bude se mi chtít to hledat, když se vsadíme. Nemyslím žádný hazard, třeba o flašku vína. Já tvrdím, že mezi těmi směsmi byla víc jak 1s. Jdeš do toho?
-Jakože slyšel že zůstane Vettel za ním a bylo mu naprosto jedno, že nějakých 8s za ním je Hamilton a zpomalil o 2s na kolo bez ohledu na to, že do konce závodu zůstávalo přes 10 kol? Zkus si spočítat 10x2s=20s. Bylo mu jedno, že se Hamík dostane před něj? Fakt ti to dává smysl? Zkus se chvíli zamyslet a pak zkus nějaký lepší argument. Nic lepšího tě fakt nenapadá?
-Ano. Mark měl 2x špatnou výměnu, jednou nedotankované palivo. Takže z toho ti vychází, že se celou sezonu drželi Marka od Seba daleko. Vůbec ti v tom nepřekáží fakt, že to nedotankování a jedna špatná výměna byly v jednom závodě (netuším proč to dělali dvojitě, když jedno samo o sobě stačilo) a tudíž šlo jen o 2 podělané závody. Co se týká startů nemůžu tvrdit jak moc se snažili o zlepšení. Jen mě zaráží fakt, že někdy mu tu spojku seštelovali blbě ve chvíli, kdy startoval daleko za Sebem (a tradičně z toho těžil Alonso) a jindy zase odstartoval bezchybně, když startoval hned vedle Seba. Jako vždy dělal něco RB naprosto stupidně a bez jakéhokoliv smyslu. Fakt nechápu u takových dementů ty 4 tituly.-
anonym
17:16 15.05.2014 77.240.96.XXXSamozřejmě, že do sázky jdu. O flašku vína, je dobrý nápad (chutná mi Pálava pokud možno stáčená ).
Jenom zrekapituluji předmět sázky (sporu).
Pokud bude rozdíl mezi rozdíly žluté a bílé směsi loňské specifikace (pokud možno před změnou) a letošní specifikace větší než 1 sec. máš u mne láhev vína. Pokud ne, mám u tebe láhev já.
Dám příklad: Loni byl např rozdíl 0,8 sec/kolo letos 1,5sec/kolo. 1,5-0,8=0,7sec/kolo znamená, že mám u tebe láhev. Pokud by to bylo např. loni 0,5 a letos 1,6 (1,6-0,5=1,1sec/kolo) máš u mne láhev ty.
Je to tak?
- Já si osobně myslím, že v začátku závodu díky dřívějšímu pitu a rekordnímu přezutí se MW dostal před SV. A tým pak hledal způsob, jak to Sebovi "vynahradit". Ale opět mne nařkneš z kospirací s milionem příkladů proč to není pravděpodobné . I nu klasika v našich diskuzích.
-K dohledání Markových problémů jsem se ještě nedostal, ale vyhledám. Slibuji.
Nedotankování bylo v kvaldě a špatná výměna přišla v závodě. Zrovna, když se Seb na Marka dotahoval. Pamatuji si, že snad málem trefilo kolo. Nebo se jen tak tak minuli, musel bych to zase zkouknout.
Startů, které "pomohly" Alonsovi zas tak moc nebylo na to, že Mark měl 4 roky se starty problémy. Jo a Horner to začal řešit (alespoň o tom mluvil) až pár závodů před koncem Webberovy kariéry v F1.
-
Mike17
17:35 15.05.2014 93.99.87.XXXNepochopili jsme se. Myslel jsem to tak, že rozdíl mezi bílou a žlutou směsí byl loni VÍC jak 1s!!! Bude sázka? Proto bylo logické, že ho Vettel předjel.
-Sorry, ale rozdíl 0,1s na pitstop nenaplánuješ. Za tu chvilku nezmáčknu ani dvakrát stopky na hodinkách, natož aby někdo plánoval o takovou chviličku delší pitstop. 2-3s úplně klidně, proč to tedy neudělali?
-dohledej, tenkrát ses smál každému zakouření z motoru, ale jsem zvědavý co mi ukážeš jako věci "zaviněné týmem".
-těch kdy z toho těžil Alonso bylo určitě víc, jak těch, kdy z toho těžil Vettel. Tedy pokud budeš brát to samé (tudíž když ho dotyčný jezdec po startu předjel ).-
odin
18:32 15.05.2014 77.240.96.XXXNo to jsme se tedy opravdu nepochopili. Dopředu (aniž bych tušil sázku) jsem se tě ptal, zda si myslíš, že spolu mohou letos piloti Mercedesu bojovat.
Dával jsem ti příklad pro srovnání letošku a loňska. Aby bylo patrné, jak to vypadá, když práce týmu pro oba piloty funguje bezchybně (letošní Mercedes) a jak to vypadá, když práce týmu funguje pouze pro jednoho bezchybně a pro druhého nefunguje vůbec (loňský RedBull a Malajsie). V obou případech měl vedoucí pilot před posledními pity náskok okolo 4 sec. a v obou případech přezouval ten s náskokem na tvrdší směs a ten druhý na měkčí (rychlejší) směs. Vettel loni stáhl Webberův náskok během jediného kola. Rosbergovi to letos trvalo do konce závodu (ukrajoval po desetinkách sec.)
Proto jsem viděl a stále vidím podraz v Malajsii. A když jsem koukal na ten loňský závod, všiml jsem si i toho, že předešlé pity žádné velké změny v rozdílu náskoků nepřinesly. Jen snad ten první, kdy se MW dostal před SV a ten poslední.
Jo a rozdíl 1 sec mezi jednotlivými směsmi ti stejnak nesmázne 4 sec. prakticky v jediném kole. Možná, když k tomu přičtu opotřebení. Pak ale zůstává otázkou, proč tyto rozdíly nebyly stejně tak výrazné ve prospěch Webbera při předešlých pitech.
Jen tak pro formu se s tebou stejně vsadím, ale svojí výhrou si už nejsem tak jist. Jsem hravej člověk, tak alespoň bude sranda.
Tak že zase rekapitulace: Pokud bude rozdíl mezi loňskou žlutou a bílou směsí větší jak 1 sec. prohrávám a máš u mne láhev (alespoň přijedeš na sraz ) a pokud bude menší, tak vyhrávám a přivezeš mi láhev vína ty. Platí?
-Nikde nepíšu o naplánování 0,1 sec rozdílu při pitu. Osobně si myslím, že nejde naplánovat (uskutečnit) ani ty tvoje 2-3 sec. A mám to z vlastních zkušeností z vojny. Byl jsem u "pípáků", stavěli jsme antény, rozbalovali a zase balili techniku na čas. Soutěžili mezi sebou jak družstva, tak roty. Naše družstvo to časem zvládalo nejrychleji ze všech. A jednou při prověrkách jsme chtěli "pomoci" kamarádům ze stejné roty a nechat je vyhrát, aby si v rámci útvaru polepšili. Šlo tak cca o 5 sec. Dělali jsme pomaleji a výsledek byl katastrofa. Spadlá anténa a zlámaný stožár. Ještě, že se nikomu nic nestalo. Prostě úmyslně dělat nějakou činnost pomaleji, než jsi schopen (a ještě v součinnosti s ostatními), ale zároveň dostatečně rychle, není možné. Děláš chyby, které v plném nasazení neuděláš.-
Mike17
19:14 15.05.2014 93.99.87.XXX-správně a já ti na to řekl, že letos jsou úplně jiné gumy než loni. Letos mezi těmito směsmi není takový rozdíl jako loni.
-ano ta 1s nedělá 4s. Ale mezi NOVÝMI MĚKKÝMI a SJETÝMI TVRDÝMI to už takový problém NENÍ.
-jo, takhle ta sázka platí. O láhev Pálavy. Určitě to lze najít v chrakteristikách tratí před každým závodem z loňska. Tuším že tam psali o kolik by měla být měkčí směs rychlejší než tvrdší. Předem jsem si to nehledal!
-No myslím si, že dělat všechno standartně, ale nechat u kola běžet tu jejich "vrtačku" na upevňování matic 2-3s úplně nezasunutou do matice naprázdno zas takový problém není. Rozhodně není problém tu zastávku o několik vteřin protáhnout, aniž by to vzbudilo nějaký rozruch.-
odin
21:21 15.05.2014 77.240.96.XXXNo tak letos a zrovna v případě Španělska uvádí ofigo rozdíl mezi oběma směsmi 0,8 sec/kolo. Je pravda, že to tolik není, ale nečekám ani tak propastný rozdíl oproti loňsku.
Tak že by měl být Rosberg během pár kol za Hamem a zkoušet ho předjet. Což se nestalo ani náhodou.
Prostě oba uvažujeme úplně v jiných rovinách. Ty vůbec nepřipouštíš úmyslné mlžení podvodů RBR a vymýšlíš spousty spekulací, jak mohli své záměry uskutečnit jinak (lépe). Což je pro tebe jasný "důkaz" jejich čestného chování. Já zas vidím lži, výmluvy a nesrovnalosti v těch jejich kecech. Což je pro mne důkaz nečestnosti RBR.
Oba na základě svého spekulativního vnímání činíme závěry.
Mně nepřichází logické, když RBR prohlásí, že přeměřili šasi a vykázalo zakřivení a Vettel prohlásí, že křivé nebylo, problém byl v něčem jiném. Když Marko řekne, že přejdou k jinému dodavateli motorů a nyní zase že to nikdy neplánovali a že s Renaultem mají dlouhodobé smlouvy. Stejně tak když předvádí jak jsou va Vettela naštvaní a že mu důrazně domluví. Bezprostředně po této důrazné domluvě Vettel prohlásí, že by se příště zachoval stejně jako v Malajsii. Promiň, ale pro mne jsi naivní. Možná jsem též ovlivněn tím, že jsem celý život pracoval "s lidmi" a na takovéto jednání jsem citlivý. Zatím co ty nejspíš si s ničím takovým do styku nepřišel.
Ale necháme toho. Už dostáváme mínusy za vytrvalost a délku příspěvků... -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:25 13.05.2014 93.99.87.XXXOmlouvám se, ale vynechal jsem pro stručnost ještě další 2 výměny, protože byly celkem 4 u obou. Samozřejmě byly ještě drobné rozdíly v rychlosti i mezi tím (ono každé kolo úplně stejně rychle oba nezajedou). Jen pro jistotu to raději dodávám, abych nebyl usvědčen ze lži.
-
-
-
-
Mike17
14:29 13.05.2014 93.99.87.XXX1.Něco tajili. Multi 21 je fakt kód, který nikdo nerozluští. Proč ho použili? Co třeba že je to kratší, než zdlouhavě vysvětlovat kdo jak má jet? Ony ty dlouhé hlášky celkem prudí, viz. Kimi. Od Malajsie je neopužívají, protože je stejně ani jeden neposlouchali. Na to nemusí být hloupí.
2. Když se ti potvrzuje, jak drtí dvojky, proč má najednou potíží víc Vettel. Loni dokonce nechávali úmyslně Alonsa aby předjížděl Marka a doháněl bodově Vettela a letos nechávají dojet Ricciho přímo před Vettelem? No chudák Ricci, to mu fakt nezávidím. Proč proboha dostává Vettel hlášky o pouštění Ricciho??? To už najednou zapomněli, jak ho odstranit? Tobě se potvrzuje všechno jen díky tomu, že si všechny nehodící se údaje odfiltruješ. Vždyť už se údajné TR u RB nesměju jen já, ale celé forum. A to je tady co říct.
3. Ano žádal o odstranění Marka! Jak to dopadlo. Mark dostal hlášku, aby zrychlil a světe div se, on fakt zrychlil. To byla od RB nechutná finta, když ho vlastně chtěli před tou výměnou zpomalit. Tobě to dává smysl? Mě tedy rozhodně ne. Mě z toho vychází, že chtěli aby Mark ten závod vyhrál.
4. Zkus se někdy podívat, jak ty nové "studené gumy" drží. Vždyť je to vidět při každé výměně u každého pilota, jak najednou zrychlí o několik sekund. Divné ti to přijde jedině proto, že se ti to zrovna nehodí.
5. Proč ho nechali jet o jedno kolo dýl? Třeba proto, že předtím o jedno kolo později přezouval a měl tedy stejně ojeté gumy? Třeba proto, že oba piloty, vzdálené od sebe 4s, v jednom kole prostě nevyměníš? Co je proboha na tom divné??? Děláš, jako bys nikdy F1 neviděl. Vždyť to pravidelně dělají všechny týmy!!!!!!!!! Jen u RB to je finta?
6. Už jsem to psal Nasirovi 2x, aby uvedl příklad, kdy byl Rb rychlejší o 1s na kolo a to jen jeden závod nebo jednu kvladu. Už podruhé na to nemá čas. Můžeš to zkusit za něj a uveď mi období 5-ti závodů, kdy předváděly RB takovou dominanci. Když lžu, měli byste mi tu lež omlátit o hlavu nějakými čísly. Ikdyž ty se s nějakým dokazováním lži pravidelně neobtěžuješ.-
odin
14:43 15.05.2014 77.240.96.XXXReakce na Mika17 z 13.5 14:29
Tak mi to nedalo a našel jsem si čas a začal hledat. Pořád jsem si nebyl jistý zda si vše pamatuji správně (je to přece jen více než rok).
[odkaz na stránku]
Zjistil jsem, že mi opět podsouváš své smyšlenky a nesmyslné teorie.
1. Webbera při posledním pitu nepřezuli v rekordním čase, ale o desetinu pomaleji než Vettela
2. Webberovi zcela nesmyslně dali na poslední stint (již potřetí) nové tvrdé. Proč? Když Vettel dostal nové měkčí. Startovalo se na přechodných. To měl Webber jen jednu sadu nových měkčích?
3. Webber nezajel k předposlednímu pitu o kolo později, jak se snažíš tvrdit, ale o kolo dříve než Vettel.
Pustil jsem si závod a zjistil že:
4. Není pravda, že by chvíli před poslední zastávkou Webbera zrychlili. Zrychlili ho nejspíše v 27 kole (hláška v rádiu šla až v 28.), ale 24,25,26 kola měl SV rychlejší a 27,28,29,30 měl rychlejší MW.
Tak že vymýšlej dál nesmysly ať se pobavím zase alespoň já, když se údajné TR u RBR směje celé zdejší fórum.-
Mike17
16:32 15.05.2014 93.99.87.XXX1. Napsal jsem TÉMĚR v rekordním čase. Ten čas byl opravdu hodně dobrý a určitě si nejde říct: toho přezujeme o 0,1s pomaleji. Nebo ano? Proč ho tam nenechali o 2-3s déle než Vettela. Odhadnout 2-3s problém není a RB mohl mít naprosto po problému. Když dokáží schválně neupevnit matici, tak předstírat pár sekund delší pitstop je prkotina.
2.Ano, vždyť jsem ti to psal!!! A proč? Protože Vettel ušetřil jednu sadu během víkendu. Už loni jsme to tu probírali, protože to byl jeden z vašich hlavních argumentů, ale pak se o tom psaly články a vysvětlení bylo na světě.
3.To se omlouvám za svoji špatnou paměť. Koukal jsem teď na to a máš pravdu. I vysvětlení je tam a je naprosto zřejmé a logické. Vettel na rozdíl od Marka musel předjíždět. Obecně bývá pravidlem, že to opotřebovává gumy. Tak co je nezvyklého na tom, že vyměnil o kolo dřív? To se nestává?
4.V čem jsem neměl pravdu? Vettel byl nejdřív rychlejší, pak si stěžoval do radia a po hlášce aby zrychlil Mark opravdu zrychlil. Jak sám píšeš a přesně co jsem psal já. Proč ho zrychlovali, když ho chtěli za 12 kol zase zpomalit? To je nesmysl, je že Mark dělal co mu řekli do radia? Nebo v čem je ten nesmysl? Chci se taky zasmát. Já vím, pro tebe jediná logická dedukce je, že ho zrychlovali, pak zpomalili, pak ho úmyslně přezuli jen o 0,1s pomaleji (ne víc, aby náhodou nepřišli o ten souboj který smrděl odstoupením obou) a do toho zcela nesmyslně několikrát dávali "multi" hlášku a završili to tím, že Marka ukecali, aby hned po dojezdu byl strašně naštvaný na Vettela. A zahrál to suprově.
Je mit to jasný, tohle je jasně nejpravděpodobnější verze a jediná správná. Že by Vettel něco ignoroval je nesmysl a je jasné, že tohle vysvětlení je naprosto směšné.
-
-
odin
15:46 13.05.2014 77.240.96.XXXCo je zdlouhavého na "pusť Seba (Marka)"?
A když jsi takový génius na luštění kódů, co znamená PF2014?
Vettel má potíží stejně, jako Ricci. Jen z mého pohledu nejsou zaviněné týmem. Nesdílím filozofii, že každá porucha je něčí vina. A pokud všichni pracují na 100% a perfektně, k poruchám nedojde a závod vyhraješ. To je blbost na entou.
Podle mne Ricci přišel o body v Austrálii vinou týmu. I kdyby nebyl na pódiu, tak hůř jak 4.(a ať nežeru 5.) neskončil. Stačilo se zachovat férově a nesnažit se podvádět. Vettelovi těžko mohli zachránit kvalifikaci, když se mu "rozpadla" převodovka. Leda, že by vyběhli dr.Marko s Hornerem a tlačili ho takovou rychlostí, že by zvládl kolo na úrovni Ricciho času. Z mého pohledu velice nepravděpodobné.
Dále jsem nepochopil odstoupení Ricciarda před odpykáním penalizace. Závod měl stejnak podělanej, tak proč jezdil tuším 2.kola a pak zajel do boxů, kde ho zatlačili do garáže. Myslel jsem si, že si jede odpykat pentli. Alespoň by se mu nepřenášela do příštího závodu. S šáskem Vettela je to podobné jako s výměnou pneu. Ale tam muselo selhat několik lidí (výroba, kontrola, měření) za předpokladu, že ho měl špatně vyrobené. Ale je tu další možnost, že si ho poškodil a pak si za to může jenom sám.
2.Ricci to udělal diplomaticky a dostal tu bandu podvodníků do "kouta", když zahlásil do rádia, že ho Vettel brzdí a tým se musí nějak rozhodnout. Dal tím jasně najevo celému světu, jak to tam mají, jaká je výkonnost Vettela a jeho. RBR zatím nezbývá nic jiného, než překážku Vettela odstraňovat z cesty, když není schopna zrychlit, tak jak byl schopen Webber v Malajsii.
3. Nebylo to před tou výměnou. Ale mnohem dříve.
4. Nové gumy držely až po jednom-dvou kolech. Nikdy ne okamžitě.
5.Mnohokrát se stalo, že si piloti prohodili pořadí pitů v závodě. Podle toho, jak jim pneu odcházely. Nebylo by to nic divného, pokud by je měl Mark natolik sjeté, že by neměly výkon. Klidně mohl jet pro nové před Sebem. Vzpomínám si, že jsi se divil prohození pořadí výměny u Ferrari, závod před tím (alespoň doufám, že jsem ti nic nepodsunul)
6. Mrknu se na to. Ale je fakt, že se to takhle nadá srovnávat. Jelikož RBR např loni ve druhé 1/2 sezóny odjel konkurenci s převahou opravdu 1.sec/kolo a po 10-15 kolech už jenom hlídali náskok.
A neříkám, že zrovna v tomto případě lžeš. Jen že ti to najednou vadí. Převaha je relativní a vůbec nezáleží na tom, jak veliká je. Pokud bude mít jeden tým převahu 0,5sec/kolo a budou se mu vyhýbat poruchy, stejnak bude dominovat a šampionát vyhraje. Když bude mít převahu 10sec/kolo, dopadne to stejně.-
Mike17
16:30 13.05.2014 93.99.87.XXX1.Už je to tady. Ricciho technické problémy v Malajsii jsou vina týmu, protože chtěl tým dostat pentli. A v tom dalším závodě ho před Vettela pustili proč??? Aby pokazili co závod předtím provedli. Je to jasný, podělali mu jeden závod pro jistotu vícenásobně (asi jim nestačilo dostat ho za Vettela, ale potřebovali ho dostat rovnou do boxů) aby mu v dalších několik závodů vylepšovali image TR na úkor Vettela. Dokonale logický. Já se jen divím, že si nepořídí nějakého břídila, co by jezdil zadarmo místo toho, aby chvíli dělali něco a příště zase něco opačného.
2.Jasně. Když si stěžuje Vettel na pomalého kolegu, je to nechutný nátlak a znak protlačování jedničky. Když to udělá Ricci, je to skvělá diplomacie a správné nucení týmu k něčemu, co vlastně nechce. Joooo, tomuhle se říká rovný přístup.
3. Ano bylo to tuším 8 kol před tou výměnou. Proč ho urychlovali, když ho o 7 kol později potřebovali zpomalit??? Mimochodem netuším jak ho tým zbrzdil, když zastávku měl rychlou (proč ji prostě neprotáhli o 2s?). Nikoho z týmu jsem neviděl viset na křídle a brzdit podrážkama.
4.Fakt? Já na livetimingu vidím už v prvním měřeném sektoru rychlejší časy, než před výměnou. Pokaždé!!! Koukáš na F1 poprvé???
5.Ano občas to někdo prohodí. Takže když to dělají tak, jak se to dělá obvykle, je to podezřelé, kdyby to udělali nezvykle, bylo by to logické. No jo, vůbec ti nejde o RB.
6. Mrkni se na to. Je to jen o číslech. Můžeš použít umístění (5x1 a 4x2), nebo průměrný odstup ostatních... -
Mike17
16:34 13.05.2014 93.99.87.XXXJeště bych dodal, že obdivuji tvoji konstantnost názorů. Po Austrálii jsi tvrdil, že jsou u RB podvodníci, protože podovodem protlačili Ricciho na 2. místo. Najednou jsou podvodníci, protože mu vlastně nechtěli dopřát 4-nebo 5-té. Tak mě napadá, proč to neporušují dál. Ricci by mohl dostat zákaz na několik závodů a měli by po starostech.-
odin
09:24 14.05.2014 77.240.96.XXXNa PF2014 jsi mi neodpověděl.
1. Psal jsem o tom výše. Nechci to stále omílat. Na Riccim testovali co jim projde.
2.Také se rozhodli. Vettel zrychlit nebyl schopen, tak dostal příkaz pustit Riciho. Podle mne normálka. Webber v Mal. schopen zrychli byl, tak Vettelovi ujel. Co je na tm divného? Jen to vše podporuje moje tvrzení, že s rychlostí, strategií a vším, co s tím souvisí, hýbe tým, nikoliv pilot. Jinými slovy, za nitky tahá tým. Ale vyvracet ti tvé přesvědčení nebudu. Dál si mysli, že hlavní podíl výkonnosti nese pilot a že jeho umístění záleží především na jeho řidičských schopnostech.
3.Tohle už jsi psal před rokem. A já jsem ti odpověděl, že se měl Webber vrátit už za Vettela. Tým ho zpomalil během těch dvou kol natolik, že doufali ve výměnu pozic.
4. Tak bys mohl vědět, že časy Vettela a Webbera v Malajsii během oněch dvou kol se rapidně lišily. A nevymýšlel by sis nesmysly, co jak měli u RBR udělat lépe, aby Odin neprskal. Ale věř, že kdyby trvalo Webberovo přezutí o potřebný čas déle než Vettelovo, prskal bych taky.-
Mike17
16:31 14.05.2014 93.99.87.XXXCo ti mám na PF odpovídat. Každý ví co to běžně znamená. Ale samozřejmě si pod tím můžeš vymyslet něco jiného. A?
1.Jistě, chudáček Ricci. Má se tam tak špatně a stejně jako Mark si ani nevšimne, že mu schválně kazí závody.
2.Vymlouvat ti to nebudu, je to marný. A někde jsem psal, že záleží především na pilotovi a ne na autě? Sakra, zase mi něco uniklo. Jo nejspíš proto, že nevěřím že se tým chová tak supidně, aby pilota zrychloval, pak zpomaloval, pak rychle přezul, aby ho dostal do nebezpečného souboje a přitom mlžil do radia a způsobit si brutální ostudu pro svoji jedničku. To vše jen proto, že zapomněli Marka zdržet 2s v boxech. No jasně, kdo tohle nechápe, pak si musí myslet, že záleží hlavně na pilotovi.
3.Jasně. Mají umět počítat natolik, aby dokázali před výměnou odhadnout Sebovu rychlost a varovat Marka, ale neumí se podívat na monitor už během výměny, jak daleko je zrovna Seb. Jo, jo, naprosto logický.
4.No jistě že se lišili. Jako u každých týmových kolegů, kteří kolo po sobě jedou do boxů. Kupodivu je vždy ten prvně přezutý o hooodně rychlejší než ten druhý. Koukám na F1 míň let jako ty, ale toho jsem si všiml už hodně hodně dávno.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek