DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně?

Jak pokračovaly vnitrotýmové duely ve čtvrtém podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Číně? Kteří týmoví kolegové mají převahu v kvalifikacích či naopak v závodech?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.04.2014 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001112 (Hlasovalo 14 lidí) 23.04.2014 19:04
S tím Vettelovým "záměrným" puštěním … »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 24.04.2014 21:57
Díky, Aleši. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Aleš

    90.180.91.XXX
    ohlédnutí Super sepsané ohlédnutí 04

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001112

    uzivatel001112

    212.80.64.XXX
    S tím Vettelovým "záměrným" puštěním Riciarda se mi to taky moc nezdálo. Kdo ví jak to bylo...17

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.241.XXX
      Na prvy pohlad prestrelil zakrutu ;) ale vyhlasil, ze ho pustil 11

      + 12 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako ukazuje štatistika,... ...ak je plánovaných len 5 výmen evidovaných podskupín a odjazdila sa 1/5 šampionátu F1, všetci mali byť ešte na 1 evidovanom agregáte a až do 5 závodu v Barcelóne, mali meniť až tú evidovanú pod číslom 2. No napriek tomu už niektorý majú komponenty s číslom 3 ako je napr. Pastor a Kamuj tam má dokonca aj jednu 4-ku. Takže FIA zle plánovala a mala nechať aspoň pre prvú sezónu o jednu pohonnú jednotku komplet, viac, kým sa nezvýši spoľahlivosť a aj to by bolo ako vidieť s odretými ušami bez postihu. Takto ak to pôjde ďalej, tak s 5-timi nevystačia ani v Mercedese, hoci sú s pohľadu spoľahlivosti, najspoľahlivejší. 02

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      46.33.96.XXX
      No dobrá, ale je na tom v principu něco nespravedlivého? Pořád je to o tom, že nejspolehlivější budou postiženi méně než ti, co se připravit nedokázali. OK, můžeš říct, že v principu není dobře, aby i ten nejlepší schytal trest - ale ti horší těch trestů dostanou víc, takže spravedlnosti se žádné příkoří neděje a všichni výrobci motorů budou takhle pod bičem intenzivněji nuceni pracovat na spolehlivosti.

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      To že je to vyměněné, neznamená, že je to nepoužitelné.

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Je to podobné ako s Windows,... ...ak inštaluješ vyššiu verziu, tak sa k nižšej už nevrátiš a to isté je aj s pohonnými jednotkami, ktoré sa zdokonaľujú a postupne dostávajú na projektovanú výkonnosť. Ak by si sa totiž vrátil, už nie si konkurencieschopný lebo tvoja výkonnosť nie je na patričnej úrovni ostatných, ktorí ju dosiahli. 11

        + 11 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FF

          37.221.245.XXX
          Svého času jsem se vracel z Visty na XP, ale to sem nepatří. Často se mění jen software, nebo starší kousky mohou použít v trénincích aby se pošetřily novější kousky. Navíc se bude spolehlivost a výdrž prodlužovat.

          + 7 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ak ale zmeníš pomery v spaľovaní,... ...ideš dole s plniacim tlakom a naopak hore s kompresným pomerom, musíš prekopať celý SW, lebo máš spaľovanie pri vyššom tlaku omnoho rýchlejšie a intezzívnejšie a mení sa nielen priebeh výkonu, ale aj krútiaceho momentu, nepotrebuješ tak veľký intercoler, lebo na ochladenie vzduchu pre nižší tlak, je možné použiť ľahší. Ďálej máš k dispozícii aj väčší rozsah príkonu turbíny MGU-H na výrobu elektickej energie( o príkon kompresora na nižší plniaci tlak turbomotora), motor sa tak nehreje atď. a podľa toho všetkého musíš tú novú verziu SW ošetriť a použiť to na neupravený predošlý motor to nemôžeš, lebo ja som to tak myslel doslovne a ty si ma dostatočne dobre v plnom rozsahu nepochopil. 14

            + 9 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama