DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně?
Jak pokračovaly vnitrotýmové duely ve čtvrtém podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Číně? Kteří týmoví kolegové mají převahu v kvalifikacích či naopak v závodech?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001112
19:04 23.04.2014 212.80.64.XXXS tím Vettelovým "záměrným" puštěním Riciarda se mi to taky moc nezdálo. Kdo ví jak to bylo... -
Kapor
16:41 23.04.2014 194.160.178.XXXAko ukazuje štatistika,... ...ak je plánovaných len 5 výmen evidovaných podskupín a odjazdila sa 1/5 šampionátu F1, všetci mali byť ešte na 1 evidovanom agregáte a až do 5 závodu v Barcelóne, mali meniť až tú evidovanú pod číslom 2. No napriek tomu už niektorý majú komponenty s číslom 3 ako je napr. Pastor a Kamuj tam má dokonca aj jednu 4-ku. Takže FIA zle plánovala a mala nechať aspoň pre prvú sezónu o jednu pohonnú jednotku komplet, viac, kým sa nezvýši spoľahlivosť a aj to by bolo ako vidieť s odretými ušami bez postihu. Takto ak to pôjde ďalej, tak s 5-timi nevystačia ani v Mercedese, hoci sú s pohľadu spoľahlivosti, najspoľahlivejší.-
rock
15:05 27.04.2014 46.33.96.XXXNo dobrá, ale je na tom v principu něco nespravedlivého? Pořád je to o tom, že nejspolehlivější budou postiženi méně než ti, co se připravit nedokázali. OK, můžeš říct, že v principu není dobře, aby i ten nejlepší schytal trest - ale ti horší těch trestů dostanou víc, takže spravedlnosti se žádné příkoří neděje a všichni výrobci motorů budou takhle pod bičem intenzivněji nuceni pracovat na spolehlivosti. -
-
Kapor
17:39 23.04.2014 194.160.178.XXXJe to podobné ako s Windows,... ...ak inštaluješ vyššiu verziu, tak sa k nižšej už nevrátiš a to isté je aj s pohonnými jednotkami, ktoré sa zdokonaľujú a postupne dostávajú na projektovanú výkonnosť. Ak by si sa totiž vrátil, už nie si konkurencieschopný lebo tvoja výkonnosť nie je na patričnej úrovni ostatných, ktorí ju dosiahli.-
-
Kapor
10:25 25.04.2014 194.160.178.XXXAk ale zmeníš pomery v spaľovaní,... ...ideš dole s plniacim tlakom a naopak hore s kompresným pomerom, musíš prekopať celý SW, lebo máš spaľovanie pri vyššom tlaku omnoho rýchlejšie a intezzívnejšie a mení sa nielen priebeh výkonu, ale aj krútiaceho momentu, nepotrebuješ tak veľký intercoler, lebo na ochladenie vzduchu pre nižší tlak, je možné použiť ľahší. Ďálej máš k dispozícii aj väčší rozsah príkonu turbíny MGU-H na výrobu elektickej energie( o príkon kompresora na nižší plniaci tlak turbomotora), motor sa tak nehreje atď. a podľa toho všetkého musíš tú novú verziu SW ošetriť a použiť to na neupravený predošlý motor to nemôžeš, lebo ja som to tak myslel doslovne a ty si ma dostatočne dobre v plnom rozsahu nepochopil.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek