DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: FANTAZIE!
Ještě před rokem se na Grand Prix Bahrajnu pohlíželo jako na záležitost krajně ošemetnou, při níž se zástupcům světových pojišťovacích ústavů zvyšoval srdeční tlak, protože většině z nich se těžko mohou ježit vlasy na hlavě. Letos bylo vše v relativním pořádku a navíc, umělým osvětlením zalitý okruh Sakhir přinesl fanouškům F1 podívanou, na níž v posledních několika letech už téměř zapomněli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: FANTAZIE!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 10 lidí)
08.04.2014 13:21
Omlouvám se za kiks, jiný Honza jste přece Vy a… »
» uzivatel001402
(Hlasovalo 9 lidí)
08.04.2014 11:08
Zeptám se jinak. To jste nebyl ani na chvilku… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
RoBertino
10:26 08.04.2014 83.208.82.XXXTen alkohol Obávám se, že s tímhle se prostě nic nestane - ta důslednost tam panuje už hodně dlouho a konkrétně do toho si mluvit nenechají. Mohlo to dojít do takové geniality, že by se na stupních vítězů rozlévalo mléko . Vzpomínám si, jak Regazzoni v Anglii 1979, kdy vyhrál poprvé pro Wiliams a naposledy svůj závod litoval, že si nemohl zařádit s lahví šampusu, sponzor si to nepřál. Ale aspoň vedle něj dováděli Arnoux a Jarier...
Ono jde asi o to, že pořadatelé jsou doma důslední - určitě jsme si všimli, že Williams neměl na vozech reklamu Martini, ale nahradil název slavných aperitivů zástupným Racing. Prostě oni si doma propagaci alkoholu nepřejí - a platí asi tak dobře, že to i tradice F1 nějak zkousne.
-
-
uzivatel001402
09:52 08.04.2014 88.103.87.XXXDOKONČENI A ještě k býkům a jejich inovaci, podle mě Bahrajn naznačil něco jiného, Ricciardovi nová technika sedí, nebýt penalizace byl by nejlepší ze zbytku pole a možná jako jediný mohl šlapat Mercedesům na paty. Ricciardo má pro nadcházející závody velkou perspektivu a ukazuje, že Red Bull na tom není tak špatně jako Ferrari alespoň, co se týče jeho osoby. Hezký den.-
RoBertino
10:19 08.04.2014 83.208.82.XXXJistě máte pravdu, že se mohla udělat hloubková analýza, co se změnilo. Jenže bychom neměli propadat nadšené euforii po jednom úžasném představení. Nejsem natolik technicky erudovaný, abych postihl nějaké změny, navíc se domnívám, ževzhledem ke krátkému časovému úseku mezi Malajsií a Bahrajnem jich ani moc stihnout nešlo. Co se týče boje o vedení, tam jednoznačně ovlivnil závod výjezd SC, protože do té doby už Hamilton měl na Rosberga něco najeto, takhle vlastně začínali znovu. Další aspekty mohou být natolik od techniky odtažité, že bude skutečně lepší si počkat do Číny a nechat se překvapit, zda to v písečných dunách byl jen ojedinělý výkřik nebo začátek nové éry.
Ohledně kritiky komentářů - je to věc, která do jisté míry také činí úroveň přenosu - ovšemže bych ji mohl trpně přecházet a tvářit se, že je všechno v pořádku. Pak bych ale také mohl vyžadovat, aby se na tomto fóru nikdo nevyjadřoval k mému psaní. Navíc, nečiním tak a nehodlám tak činit pokaždé, ale s ohledem na možnost na některé chyby či úlety upozornit tak udělám ne proto, abych se někomu posmíval či byl škodolibý, ale abych uvedl věci na pravou míru. S tím řevem, to je čistě moje osobní věc, nelíbí se mi to kdekoli jinde, protože se domnívám, že i vypjatou scénu lze okomentovat nikoli bez emocí, ale bez přehnaného patosu. Dále chápu, že otázka výběru témat je vždy na odpovědném pracovníkovi, já bych prostě volil jinak a proto jsem to napsal - a stojím si za tím, že jsme se dívali na přenos o F1 a její historie je natolik bohatá a právě pro mladší fanoušky kolikrát neznámá, že by si to tato kategorie zasloužila. Jak by se třeba líbilo fanouškům Barcelony, kdybyste se dívali na přenos a místo informací o týmu jsme se zaobírali tím, co právě dělá Shakira (pro nezasvěcené - zpěvačka je partnerkou obránce Gérarda Piquého)?
V každém případě díky za názor a buďme trpěliví - nakonec jak jsem psal, pořád se sezóna teprve rozjíždí...-
uzivatel001402
11:08 08.04.2014 88.103.87.XXXZeptám se jinak. To jste nebyl ani na chvilku zaskočen tím, že se ta Velká cena odvíjela jinak než se předpokládalo? Že to bylo ke koukání? Stejně jsem čekal nějakou Vaši reflexi, nic ve zlém. Po jednom závodě v Austrálii a abych byl spravedlivý, tak i po předsezónních testech jste byl schopen napsat tak skvělou analýzu a teď to necháte plavat. To mi přišlo trochu škoda. Nicméně, jak říkám, vážím si Vás, píšete opravdu poutavě a je to jen Vaše volba! Dramatické souboje se tentokrát odehrávaly i uvnitř pole ne jen na špici závodu, což mě pro budoucnost F1 připadá taky hodně zajímavé. Samozřejmě vnímám hrozbu, že dominance Mercedesu předurčí další vývoj, jenže záleží na tom, jak se to vezme. Myslím, že to F1 historicky Mercedesu něco dluží. Bude podle mě v pořádku, když Mercedes bude letos kralovat stejně jako v letech 1954 a 1955 s unikátním typem Mercedes-Benz W196. Na znamení piety k hromadným obětem ze závodu v Le Mans 1955 opustil tehdy Mercedes předčasně scénu automobilových závodů a bylo to škoda. Mohl tenkrát ukázat a dokázat víc. Z hlediska historické spravedlnosti vidím proto tuto tradiční automobilovou značku vepředu spíš než onoho výrobce energy drinků, jehož přítomnost ve F1 lze vysvětlit jen jako geniální marketingovou kampaň, který však s tímto odvětvím nemá na rozdíl od Mercedesu žádné společné historické kořeny. V F1 to chodí dle mě tak, že pokaždé někdo dominoval. Málokdy to bylo období bez nadvlády nějakého týmu nebo pilota. Mějte se fajn, přeji hodně tvůrčích podnětů a inspiraci.
-
-
-
uzivatel001402
09:50 08.04.2014 88.103.87.XXXRoBertino, jak jistě víte, mám rád Vaše články. Očekával jsem s velkým napětím, co po nedělní VC napíšete do tohoto sloupku. Přece jenom mi v něm něco od Vás chybí. Jako autor brilantní eseje Krok - ovšem jakým směrem ?, kterou jste reagoval na první závod nové éry F1 jste nová auta přirovnal k RC modelům, o hardware a software jste řekl, že v závodech sehrávají větší roli než samotný pilot, poukázal jste na nudu a s tím související pokračování poklesu zájmu o F1. O tom žádná, já měl stejný pocit, akorát jsem to neuměl tak výstižně charakterizovat. Teď se však cítím jako ten idiot o kterém hovořil ve svém okřídleném výroku Niki Lauda. Čekal jsem, že více zareagujete a charakterizujete k čemu vlastně v Bahrajnu došlo, že to najednou byla tak oslnivá show. Čekal jsem nějakou revizi názoru dle aktuální změny skutečnosti, nikoliv jen konstatování události. Jak to, že se taxi driving najednou změnil na sprint, teda s výjimkou ostudného Ferrari. Já si třeba dávám Bahrajn do souvislosti s úvodním závodem MotoGP v Kataru před 14 dny. Myslím, že se podařilo vychytat na nových hnacích jednotkách mouchy a v Bahrajnu se vozy konečně ukázaly v plné kráse, jezdily svižně a v zatáčkách byly neuvěřitelně hbité. Celé mi to připomínalo MotoGP na čtyřech kolech. Čeká nás tedy stejně jako v MotoGP renesance závodů i ve F1? Měl ten zpropadený Todt nakonec přece jen pravdu? Jaký je nyní Váš názor na to, zda současnou F1 zanechat beze změn, jak tvrdí Toto Wolf nebo ji pozměnit, jak se toho dožadují Montezemolo a Ecclestone? To jste třeba neřekl. Byl to velký závod v neděli, zařadil bych ho po právu mezi největší v historii, ale jak byl jiný než ty které v historii už jsou!. Právě Vy byste mohl lépe než kdokoliv jiný charakterizovat tu změnu které jsme svědky. Heroický Hamilton mi připomněl Mansella, manévry Mercedesů o vedení v závodě mi připomněly největší souboje Mansell-Senna, přesto to bylo tak jiné! Větší prostor ve Vašem článku bych věnoval tomuto než ztrácet čas kritikou televizního přenosu. Mě osobně ten komentář Richtra a Fabryho nepřipadal špatný, nadšením hýkali i reportéři na Sky sportu. Dobře, Martin Pouva mohl zařadit do předzávodního studia smrt Jima Clarka (mimochodem doteď mě mrzí, že Létajícího Skota č.1 loni nezařadil Bernie Ecclestone mezi 20 svých nejlepších pilotů historie a dal přednost například Alanu Jonesovi, přitom charizmatický Clark byl jak bůh šedesátých let), narozeniny Black Jacka Brahbhama (Co ty jména dnešní generaci říkají,že?), trestuhodně nezmínil 900. jubileum Grand Prix F1, nicméně mě se to nijak nedotklo. Já se třeba se zájmem dozvěděl, že Lewis byl schopen koupit kvůli své lásce letadlo i s posádkou, ale uznávám, že označit ho tím za hrdinu dne je nemístná nadsázka spíš ironický vtip. A ještě k býkům a... -
enzo
08:16 08.04.2014 89.177.132.XXXHezký článek K TV přenosům asi tolik. Markíza tento víkend F1 nevysílala, Dajto nechytám, takže jsem koukal po dlouhé době na Fandu. Naštěstí jsem mohl na reklamy přepnout na ORF, jinak jsem se od startu hrozil toho, že poslední reklama půjde 5 kol před koncem a já budu nucen televizi rozkopat. Řev komentátora mi nevadí, pokud to upřímně prožívá, ale že je mimo dění na trati a má bulvární kecy mi vadí. Taky mi vadí, že si o půl pustím přenos F1 a z té půlhodiny do celé - do startu je to 10 minut o F1 a zbytek reklamy, upotávky na Novácké kraviny a další blbosti, co s F1 nesouvisí.
Neříkám, že na Markíze je to perfektní, ale jde to bez reklam během závodu, s hosty-závodníky, se studiem věnujícím se opravdu F1 a tak nějak celkově mám jako divák pocit, že to vysílají i pro fanouška a ne jen pro zisk.
Jinak v článku důležitá připomínka toho, jak na tom byl Vettel před dvěma lety na začátku sezony, kdy si ho Webber taky dokázal podat, než dovyvinuli auto na Vettelův styl. Letos jsou ale auta jiná a Ricciardo je mladší a zdá se přizpůsobivější, tak věřím tomu, že bude držet s Vettelem krok po celou sezonu, pokud z něj neudělají laboratoř pro Vettelovo auto. Každopádně RB ani před těmi dvěma roky neztrácel tolik, co letos.
-
Hr3bec
08:13 08.04.2014 85.135.106.XXXJak už psal Chasním....."připomínky zajímavých faktů a důležitých výročí" od "borců" na Nově taky nečekám, proto taky praví fandové co žijí F1 chodí sem, aby se dozvěděli něco zajímavého.
Nova je celkově bulvár, to se stačí podívat na televizní noviny....kde místo podstatných zpráv raději řeknou, že malá opička nepřijímá potravu a asi umře.
Mě hlavně vytáčí jejich absolutně špatný odhad na komerční pauzy, kdy s absolutní přesností trefují vždy moment, kdy se něco děje. O tom, že absolutně nestíhají sledovat kdo má jaké gumy ve srovnání se soupeřem, že mi kolikrát přijde, že sledují jiný přenos, až po zaměňování jmen a to dokonce ne jen v rámci jednoho týmu. To vybuzování atmosféry se děje i na jiných stanicích i třeba u MotoGP a nic proti tomu nemám, ale musí to komentátor umět stíhat a nejen vypouštět slova s patřičnou dávkou euforie, ale taky nad tím co vypouští musí stíhat přemýšlet....
Myslím, že my co chceme info ze soukromí našich oblíbenců si ty novácké "bomby" najdeme lehce sami na FB, Twitteru a osobních stránkách.... I když i to by mi tolik nevadilo, kdyby krom tohoto, také řekli něco zajímavého (ne bulvárního).... -
-
-
Chasnik
08:35 08.04.2014 217.117.213.XXXJe fakt, že když tam byl Richter sám, tak to byla ještě větší tragédie. Pár závodů loni nebo předloni komentoval Fabry sám a mám takový dojem, že to zvládal líp, než když jsou tam teď oba dohromady.
Zábava byla, když po prvním pitu cca po 5 kolech objevili Ameriku, že Hulki je najednou nejen za Alonsem, ale i za Kimim. Že by z "přetaženého" prvního stintu vyvodili domněnku 2-pitové strategie, to už bych po nich fakt chtěl moc...
-
-
-
-
Chasnik
21:42 07.04.2014 217.117.213.XXXJseš na ty kluky novácký moc náročnej :) Docela mě pobavilo, že jsem při závodě přeslechl onu bulvární pasáž z Lewisova soukromí. Zřejmě byl ten závod tak napínavý, že jsem ty komentátory vnitřně "vypnul". Potěšující poznatek
Připomínky zajímavých faktů a důležitých výročí mě na Nově netrápí, od těch lidí to fakt nečekám. Od toho tu přece máme Robertina
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek