DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vítězí před Rosbergem, v souboji mercedesů přiostřuje!

BAHRAJN - ZÁVOD; Lewis Hamilton měl lepší start a ve velmi tvrdém souboji s Nicem Rosbergem vedení udržel. Gutierrez přežil Maldonadovo torpédo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vítězí před Rosbergem, v souboji mercedesů přiostřuje!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 09.04.2014 15:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 32 lidí) 06.04.2014 19:07
Bahrajn Vynikající podívaná. Ať teď mluví ti… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 27 lidí) 06.04.2014 19:03
Hezky to naložil šampionovi, ten hned podal… »
» odin (Hlasovalo 22 lidí) 06.04.2014 19:35
Neboj, fandím tomu na chvostu bodovaných. Ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Ahoj Arnouxi.
              Zas tak nepřeháněj. RedBull získal výjezdem SC. Jinak by to tak slavné nebylo. Williamsy by nepojely a Alonsa asi oba také ne.
              Jinak bych řekl, že jsi široko daleko jediný, kdo považuje motor Renault v této fázi za vynikající a spolehlivý.18 A to nejen mezi námi diskutujícími, ale i mezi profíky.03

              + 11 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.189.XXX
                Jo, před SC bojovaly FI a Williamsy o třetí flek (tedy spíš ho Massa držel, dokud by ho FI nedojely). Alonso a RB byli s určitou ztrátou až za Williamsy. On Arnoux letos rád provokuje, protože během testů většina Renault zatracovala, zatímco on mu věštil pomalu další boj o titul. 03

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Arnoux

                  217.66.164.XXX
                  Nasire to pomalu bych si vyprosil.Až nám vrátí body z Austrálie jsme na druhým fleku a hurá na Medvědy!!!!!!12 12 12

                  + 8 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  O Arnouxových nadějích s Renaultem jsem tu četl před testy také.03 12
                  Ale zase provokuje sympatickým stylem. Takhle to mám rád.18 18

                  + 8 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Arnoux

                    217.66.164.XXX
                    Kluci to nejsou provokace! Já myslel,že jen popisuju co se děje na trati a vidíme to všichni stejně!!!12

                    Před chvílí sem si přečet tabulků časů+ rychlostí v závodě a humor mně přešel.Ta ztráta na Mercedes je katastrofální a to bohužel i aut s jejich motorem.Ti snad mají ještě nákou bednu s baterkama pod sedadlem nebo co.Navíc nemají problém se spotřebou,gumama,přítlakem prostě nic.
                    Asi není způsob jak to letos dohnat a kdoví jestli za rok,za dva.Možná až Marko udělá ten Redbulláckej motor.....

                    Někde sem ve světě pochytil informaci,která mně dost vzala.V příspěvku někdo psal,že na motoru Mercedesu pracovalo 850 inženýrů, u Ferrari 120 a u Rendla 30.
                    Nevím co je na tom pravdy, ale jestli jo-je to fakt celkem silnej soupeř. 03

                    No nemá cenu brečet.Roztočit ve Viry dynamometr a v Číně už fakt dostanou na prd..

                    + 5 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Ty Arnouxi, nedělal jsi před sezónou a v období testů mluvčího u Lotusu?18
                      "Optimismus" byl v těch prohlášeních stejný. Tak jen doufám, že ti zaplatili, protože práci jsi odvedl skvělou. Než to auto vyjelo na trať, tak se ho báli úplně všichni.03 11

                      + 7 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Arnoux

                        217.66.164.XXX
                        No trošku jo,ale vždyt to auto vypadalo v simulacích tak dobře.......12 12.
                        Musím ted trochu pomoct Redbullu.Jak se dostanou nahoru,musím se zase věnovat Lotusům.
                        "Powered by Renault" je jedna velká rodina,která potřebuje pomoc. 03

                        + 3 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          11 11 11

                          + 5 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          188.175.189.XXX
                          No to snad ne?! Jsem myslel, že chceš vidět nahoře Lotus. A ne že se tam zase nacpe RB a teprve potom, možná, když bude čas, tak pomůžeš Lotusu. Rozmysli si dobře, co děláš. Erdedy už určitě startuje auto... 12 14

                          + 7 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Colomba84 tu registruji poprvé, tak se asi neorientuje, kdo komu ze zdejších "stálic" fandí.03 12
            Bylo vidět, že když týmy nesvazují své piloty týmovou režií už v začátku seriálu, jsou najednou závody "koukatelnější".
            Ano Peréz ukázal svoje kvality a Ricciardo taktéž.
            SC některým ublížil a někomu pomohl, to je bez debat. A Ferrari patřilo s Williamsy k těm, kterým bylo lehce ublíženo. Přesto si nemyslím, že by získali zas o tolik víc. Alonso by bránil max. 5 místo a to kdoví jestli. Spíš to vidím na 6-7 flek. A Kimi? Možná o místo výše než skončil. Žádná sláva to nebyla.
            Willíky bych viděl výše. Před RedBully.

            + 7 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    zavod super, souboje parada, SC Maldonado sice nastval, ale zase se postaral o drama v zaveru, ikdyz nekterym jezdcum vyznamne uskodil a jinym pomohl, ale tak to holt byva vzdy. Jen nechapu, proc SC tvra vzdy tak dlouho. Proc nemaji daleko lepe vychytane pousteni jezdcu o kolo aby to netvalo 4 kola to je pres 10 minut, tohle je pro me nasrosta neschopnost.

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Procedura je nastavená tak, aby nedocházelo ke zmatkům a restart byl bezpečnější a spravedlivější. Pokud je pole roztahané, rychleji to nejde.

      Když ve vláčku za SC zůstávali jezdci o kolo zpět, lidi jako ty zase nadávali, že je FIA neschopná, že to nevyřeší. Když to vyřešila, zase to trvá moc dlouho. Ještěže kritizovat a nadávat je tak jednoduché, viď? 20

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        ano to jsou presne ty trapacke byrokraticke vymluvy, ktere bych cekal od urednika.
        Vsechno cos anonyme napsal chapu, pokud se stane nejaka poradna kolize a auta zustanou trcet na trati. Nic z toho se ale v 90% vyjeti SC nedeje. Tech komisaru je tam hafo a v takove situaci musi byt otazka vterin overit u tymu, zda jezdcum funguji vysilacky a je mozne je upozornit, aby jeli napr. vlevo, ci v pravo, ze kolem nich pojedou jezdci o kolo apod. Pokud je u tebe normalni, ze odtahnuti jednoho vozu, ktery je mimo trat a odklizeni par ulomku musi trvat 15 minut, potom jsi vhodny kandidat na misto ve statni sprave. Mi osobne a verim ze nejsem sam prijde 7 kol na vyreseni takove "komplikace" na trati a pusteni dvou aut o kolo prijde prehnane dlouhe.

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Ono by stačilo, aby existovala fáze SC-pouštění, v které by bylo zakázáno zahřívání gum, tedy jízda ze strany na stranu a předjížděné vozy by musely jet povinně v pravo i v zatáčkách. Naopak předjíždějící neustále vlevo.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        navic by to pusteni jezdcu mohli signalizovat okamzite svetla kolem trati apod. Neboli slo by to urcite vyresit daleko rychleji, ale .....

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        jsme ve 21. stoleti, takze se v momentu kolize okamzite vi, kdo je o kolo a bude pousteny atd. vsechno meri pocitac v relanem case, stejne tak je znama poloha kazdeho vozu v kazde vterine atd. Tohle se proste okecat neda.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Skull55

          Skull55

          194.228.11.XXX
          Ono jde spíše o čas, než závodníci o kolo zpět najedou to kolo navíc. Dřív na ně nečekali a závod restartovali jakmile to bylo z pohledu trati možné a pak na půlku pole mávali modrýma vlajkama.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            podle me to trva alespon 2 kola za SC, nez stahnou to kolo. on ten SC neni zadne orezavatko. A prave proto by meli s tim poustenim zacit drive a nemusi to trvat 5 kol za SC, nez vubec zacnou poustet.

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr_B

              85.193.24.XXX
              A proč je vůbec pouští do toho kola? Proč prostě nemůžou mít o kolo méně a jenom se přesunout dozadu? Bylo by to daleko rychlejší.

              + 7 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                mi to prijde logicke, kdyz se sjedou vsichni, tak proc ne i ti o kolo? Potom po restartu je treba 12. 10s za prvnim a 13. ztraci cele kolo, ikdyz pred restartem ztracel treba 13. na 12. 5 sekund.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama