DISKUZE K ČLÁNKU Rosbergův raketový start, Ricciardo doma druhý

AUSTRÁLIE - ZÁVOD; Nico Rosberg skvěle odstartoval a po zbytek závodu nedal nikomu šanci. Vettel a Hamilton odstoupili. Rychlý McLaren a Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosbergův raketový start, Ricciardo doma druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 18.03.2014 19:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 22 lidí) 16.03.2014 08:59
1. závod Bez hluku motorů to celé vypadá jako… »
» uzivatel001472 (Hlasovalo 19 lidí) 16.03.2014 13:34
Útěk z F1sports.cz Tak!Zrovna jsem se zde… »
» uzivatel001112 (Hlasovalo 16 lidí) 16.03.2014 08:55
Nechci dělat závěry po jednom závodě, ale něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    194.228.13.XXX
    Zdravim.
    muj dotaz je trosku mimo. Nevíte o nějaké stránce kde se dá shlédnout záznam dnešního závodu? Moc rád bych to viděl... předem děkuji

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Jsem trochu překvapen jak málo se předjíždělo. Snad se jen týmy v prvním závodě sezóny bály jet na 100% a raději šetřily palivo už od začátku. Jedině Mercedes a Williams vypadali, že se nebojí na to šlápnout. Z toho pohledu je opravdu škoda, že Massa nemohl pokračovat.

    A jsem dost rozčarován z formy Ferrari, které zatím nevypadá vůbec dobře. Počet probrzdění Raikonenna byl příliš velký, auto jako by špatně sedělo, a i když u Alonsa takové problémy nebyly, tak nebyla rychlost na boj o lepší umístění.

    Víc uvidíme až v Malajsii, jistě zatím víme jen to, že: Mercedes má výborné auto, spolehlivost nemá nikdo jistou, Williams je na suchu výborný, ale mizerný na vodě, Kamuj se vůbec nezměnil, Ferrari na začátek nové sezóny opět nedokázalo postavit vítězné auto, Lotus nemá super auto, rozdíl mezi motory určitě není ani 75 ani 130 koní, jak některé drby naznačovaly, ale bude max 20-30 koní (v tom rámci v kterém musíte auto provozovat abyste dojeli do cíle).

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • golder69

      91.239.236.XXX
      Tohle prece neni zadne prekvapeni, Ferrari ma od zacatku problemy se stabilitou je to zminovano ve vsech predsezonich reportech z testu. Dokonce si dovolim predpovedet, ze Alonso neziska s Ferrari titul.

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.13.XXX
        Dovolím si předpovědět...12 Opravdu odvážná předpověď...

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nikos

          213.195.215.XXX
          Jeden zavod není zas tragedie ... nějake body aspon ma a navic v teto sezone kdy se to zakoncuje dvojitymi body neni nic jasne. Klidne může strácet 60 bodu dva zavody pred koncem pak zauraduje stestina a je mistr a naopak. Takže takove predpovedi si nech ......

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            194.228.13.XXX
            Předpovědět, že se někdo nestane MS je strašně snadné... To ti výjde na 90% ať už tipneš kohokoli... Pochopitelně se to závod od závodu mění (Zvyšují a snižují se šance)... Po tomhle závodu se Alonsovi šance snížili, předpokládám, že teď ho nefavorizuje nikdo...

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • forhe

    91.127.54.XXX
    na pol plynu Ta jazda RIC na pol plynu ma dostala...utimate survival. Uz len cakam kedy sa tam objavi Bear Grylls. Myslim, ze v zaujme co najvacsieho ekologickeho prinosu, by mali jazdci namiesto iontovych naijov pit vlastny moc. Pojem rekuperacia by tak dostal uplne novy rozmer..

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    ... Raději bych se dival na min.sezonu,sice s jednim dominantnim jezdcem,ale zbytek pole loni byl fajn.male rozestupy,souboje,dohaneni soupere a hl.celkovy dojem byl k nezaplaceni...ach jo..

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Martino

      178.143.138.XXX
      Roky 1998-2008 tiez neboli zle. Hlavne obdobie s 10 valcami s takmer 900 HP a dotankovavanim. Samozrejme jazda na plno a pneu c oto vydrzia. Ked si teraz vypocujem a pozriem jazdu Montoyu so Schumim, tak ma az pri srdiecku zaboli.17

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Ale boli zlé, jenomže máš tendenci pamatovat si jen to dobré. Třeba nejrychlejší ročník 2004 byl pro většinu fandů F1 zároveň nejnudnějším - téměř zádné souboje na trati (předjíždělo se většinou přes boxy), drtivá dominace jednoho týmu s jasně stanovenou jezdeckou jedničkou, titul jasný v půlce sezóny a získaný dlouho před koncem... Sledovanost F1 šla tak moc dolů, že se okamžitě začaly zavádět změny v pravidlech. Lidé, kteří F1 pravidelně nesledují, o ní mluvili jako o hrozné nudě ještě několik let poté...

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    .... to že byla F 1 s velkym F?ach bernie...na to se nehrabe ani male f.co treba to prejmenovat na sezonni testy :-)a jinak misto volantu jim muzou dat primo nejaky joystick...biiiiiiiiiiiiida..

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.13.XXX
      Bernie?? Ten s tímhle marastem nemá co dělat... Proberte se ... Bernie nemá na starost techniku, být to na něm, tak máme loňské motory... Bernie prodává F1 jako produkt televizím, promotérům závodů apod... Ano stojí za dvojitými body...

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001160

        uzivatel001160

        37.188.231.XXX
        Přesně tak, za tímhle stojí automobilky a jejich tlak na zavedení nových technologií do F1. Bernie je v tomhle zcela nevinně a sám prohlásil, že se mu to nelíbí. Ale když chce někdo prodávat hybridy, tak chce předvést že ty hybridy fungují i v F1. Čili jako vždy, za vším hledej peníze.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.13.XXX
          Já bych proti tomu zas až tolik nebyl... Kdyby proboha neomezovali tu spotřebu (S omezením průtoku paliva problém nemám) a těch motorů si dali na sezónu víc... Vždyť tohle je horší než vytrvalostní závody... Když si uvědomíme kolik závodních víkendů musí absolvovat motor, převodovka atd... Tak to máme 24 hod na pokračování... Když už chtějí hybridy, tak aspoň nemusí měnit charakter závodů...

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Souhlasím. Stáje by se měly snažit, aby jejich vozy jely co nejrychleji, ne přiměřeně rychle kvůli spotřebě. Omezení průtoku paliva je v pohodě, ale proč proboha omezená spotřeba na závod? Počet motorů by průběh závodů nejspíš neovlivnil.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              188.120.195.XXX
              Já si zase říkám, proč omezení průtoku? K patřičnému přiškrcení turbomotoru stačí omezení plnícího tlaku. Když tam nedostaneš víc vzduchu, nemá tam smysl cpát víc paliva...

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                McMatej

                212.79.110.XXX
                Tím by se nic nezměnilo. Jen by se místo nedokonalém měření průtoku dohadovali o nedokonalém omezení plnicího tlaku.

                Chyba je systémová, že si někdo dovolí jít tak na hranu a porušit proto pravidla a ještě to trapně okecávat. Když to budou exemplárně trestat, tak si to nikdo netroufne a bude klid.

                + 9 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama