DISKUZE K ČLÁNKU Vítězný Vettel, výborný Grosjean, pěkný závod

USA - ZÁVOD; Sebastian Vettel s Red Bullem opět bezchybně ujel hned na startu. Na stupních vítězů závodu zajímavých soubojů jej doprovodili Grosjean a Webber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vítězný Vettel, výborný Grosjean, pěkný závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 20.11.2013 11:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» JOCHEN RINDT (Hlasovalo 16 lidí) 18.11.2013 07:46
Nuda v Austinu. Něco je špatně,to nebyl závod F1… »
» Mike17 (Hlasovalo 15 lidí) 17.11.2013 22:01
nuda Ano, nudí mě to. Každý 2 kola poslouchat… »
» hixaxon (Hlasovalo 15 lidí) 17.11.2013 22:21
komunita Vlastně, jak nad tím přemýšlím, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Scuderiák

    88.81.73.XXX
    Pěkný závod? Jsme asi viděli rozdílné závody 11 17

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Ach jo, to zase byla nuda. A to jsem se na závod vyloženě těšil. O zábavu se sice snažil hned v úvodu Marmeládo, kamery to ale moc nesledovaly, tedy bylo vidět velmi kuse.
    Vettel opět nepřekvapil svým standardně dokonalým výkonem. U něj je to již rutina. Grosjean výborně, to překvapením již přestává být. No a pak vláčky kde se bojovalo sporadicky, bylo tedy pár soubojů a předjetí, myslím ale, že Američané si na Indycars užiji zábavy více. Také je již prakticky u všem rozhodnuto, Mercedesové zřejmě uhájí druhé ve značkách. Alonso definitivně před zbytkem světa a Hami třetí.
    Je tedy trágo, jak rudá solventní kolbenka začíná dostávat nakládačku od zadlužených garážistů. Jako fanda Alonsa jsem se vyloženě trápil, on samozřejmě mnohem více. Tradiční zisk pozice na startu se nepodařil, potom se ploužil na sedmém místě a až v závěru se kousek posunul. Přitom je můj skromný názor, že v rámci možnosti auta udělal co šlo, viz srovnání s tentokrát tragickým Massou.
    Docela jsem fandil Kovimu, tréningy byly povzbudivé. Závod tedy nevyšel, snad ještě v Brazílii. No a pak bude předlouhé období zimního spánku. 05 05

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      bylo zajimave sledovat zavodni tempo uprostred a me osobne docela prekvapilo, ze Mercedes, Sauber, Ferrarri a Mcl na tom byli hodne podobne. Nevim kolik kdo setril gumy, ci byl brzden, ale docela zajimave.

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Domnívám se, že je rozhodně šetřil Fernando, bylo to hodně o gumách a startu. Asi bylo v jeho silách dostat se v první části závodu před Hulkiho a Pereze pokud by tlačil na pilu, jenže bazmeky by dříve odešly a jednozastávková strategie by byla v čoudu. Takto se nakonec před ně stejně dostal díky profesorské ekonomy rallye. A koncovka dokonce chvíli vypadala i na 4 místo. Bazmeky ale nakonec nedovolily. Škoda startu, nedalo se tam moc dělat, byl dost uzavřen ve skrumáži a jel po startu zjevně na jistotu.

        + 11 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Vettel, a Grosjean Sebastian Vettel - Opět předvedl naprosto suverénní výkon. Osmé vítězství v řadě je naprosto skvělé, a já mu k tomuto rekordu z celého svého srdce gratuluji. Doufám, že to deváté vítězství v řadě klapne, a zakončí tak celou tuto fantastickou sezónu v neuvěřitelném stylu.

    Romain Grosjean - Ten kluk je naprosto fantastický. Má úžasnou rychlost, a neuvěřitelnou formu. V posledních závodech je z celého zbytku startovního pole absolutně jediným, kdo dokáže Red Bullům kvalitně sekundovat. Ode mě má obrovskou pochvalu, za to co předvádí. Je naprosto fenomenální. Je znát, že mu nová specifikace gum hodně sedla, a cítí se na ní jistý.
    Do budoucích závodů mu držím palečky, aby se jednou také dočkal mistrovského titulu, Myslím, že pokud mu bude osud alespoň trochu nakloněn, tak ho nemůže minout.

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sebastian suverejne,.. ...Romain potvrdil dobrú formu, Nico H. prekvapil a rovnako aj Sergio, ktorý vlastne odpovedal hlupákom s Mclarenu na ich vyhadzo z tímu, ktoré nebolo nijak opodstatnené. Hold dobrý pretekár musí mať svoje sebavedomie a to nie je zlé, ale dobré, že si verí a že aj v inom tíme, bude obsadzovať miesta na bodoch, aj keď auto nebude to najlepšie. 01

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JOCHEN RINDT

    JOCHEN RINDT

    88.102.230.XXX
    Nuda v Austinu. Něco je špatně,to nebyl závod F1,ale Matějská pouť.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.191.100.XXX
    ... je to skoro az vysmech ostatnim, kdyz mu porad rikaji at nejezdi tak rychle 02 ... mozna to ani neni kvuli pneumatikam a spis je to mysleno "v0le nejezdi tak rychle, uz tak jsme dost napadni ..." no snad to bude pristi rok jine

    jinak pro me taky celkem nuda, par peknych souboju bylo v poli ale jinak ta krouzici jizda ... 02

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Opravdu žádné extra drama... Závod opravdu nebyl nic moc, ještě že mají tu první zatáčku, tam se aspoň dá něco udělat při odlišné stopě, viz Alonso dvakrát při souboji s Hulkenbergem.
    Očekával jsem propad Bottase, ale ten se kupodivu držel, palec nahoru :) Krásný moment byl jeho předjížděcí manévr v esíčkách, na to se dalo koukat.
    Úplně na konci byly pěkné souboje Button - Ricciardo a Alonso - Hulkenberg.
    Ale jinak dost slabota, žádné drama okolo strategie, jediná otevřená otázka v závěru závodu byla, jestli Webber toho Romaina udělá nebo ne.
    Kovi nezklamal ani nepřekvapil. Držel jsem mu palce, ale měl to opravdu těžké, naskočit do rozjeté sezóny. Po výměně křídla aspoň držel slušné laptimes, i když ne furt. Zřejmě byl problém s doladěním nastavení auta... Nedělejme si iluze, že příští závod bude o hodně lepší, za týden se zázraky neudějí.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.177.88.XXX
    komunita Vlastně, jak nad tím přemýšlím, tak pouze zdejší komunita způsobuje, že se na závody těším (i když v hloubi duše vím, že je to adrenalin málokdy).

    Klasicky: vet výborně, gro velmi pěkné druhé místo a zbytek se tam trošku přetahoval. Kdyby nebylo drs, kolik by bylo tento závod předjetí?

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      kdo vi. Ono to DRS ma negativum v tom, ze se nekteri piloti nesnazi ze vsech sil jinde a pockaji si na DRS.

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.101.XXX
    nuda Tak dnes celkem nuda. Alonso měl pěkné souboje, jinak nic moc.
    Škoda že chyběl Kimi, určitě by Lotusu přinesl nějaké body v boji o třetí místo konstruktérů.
    Už aby byl březen..

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    nuda Ano, nudí mě to. Každý 2 kola poslouchat hlášky v radiu: "nejezdi tak rychle". 05
    Už jen chybí aby jim dali jen 10l paliva a vyhraje ten, co umí nejrychleji tlačit.

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      S pneumatikami žádný problém nebyl, všichni mohli jet bez problému naplno a pneumatiky to bez problému vydržely (fyi Vettel zajel s 30kol starými pneumatikami jen o 1.5sec pomalejší kolo než jaké zajel na tvrdých v kvalifikaci)... to, že to byla nuda s nulovými strategickými možnostmi jako před Pirelly, tak už to bývá a na to tu spoustu lidí v minulých závodech brečeli, když někomu (většinou HAM) odešly pneumatiky.

      Jen lidi si za pár let vzpomenou na ten 1-2 zajímavé závody v sezóně, pár předjížděcích manévrů na youtube a zbytek nudy zapomenou jako by se nikdy nestal.

      + 17 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001374

        uzivatel001374

        78.98.132.XXX
        . Tiež som sám zo seba prekvapený ako ma posledné roky s Pirelli rozmaznali, ku koncu Bridgestone éry boli takéto preteky bežné alebo aj s menej predbehnutiami, ale vtedy som viac vychutnával každý súboj v poli...

        + 8 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ano, zajel jen o 1,5s horší čas než v kvalifikaci na stejných. Ale jen v jednom kole, ve kterém si chtěl vylepšit statistiky a věděl, že už jsou 2 kola do konce a nic neriskuje. Kdyby si takové kolo dovolil na začátku stintu, nedojel by ani na bedně. Takhle mu jen diktují čas, na který má jet a i přes ubývající palivo jezdí konstantně stejně rychlá kola. Prostě se nezávodí, ale opatrně krouží. Celou sezonu. 05
        Nevím, jak by se fanoušci atletiky dívali na závody, kde by Boltovi řekli, že má běžet na 9,99s, jinak sedře podrážku z treter.

        + 5 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          u Bolta by to nevadilo, on nemusi bezet dalsi kola, ale na desitce uz by to byl problem 13

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Jasně. Tak to přirovnáme k maratoncům. Jak by se tvářili, kdyby museli běžet ze začátku opatrně (třeba na čas kolem 3h), aby se jim nerozpadly tretry a nemuseli bežet pak po nějakých šutrech naboso ještě pomaleji. Takový je momentálně princip F1. 12

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.236.XXX
              "Jak by se tvářili, kdyby museli běžet ze začátku opatrně"

              Ale přesně tohle maratónci musí dělat a dělají. Akorát maratonec hospodaří s fyzickými zdroji (fakt nezvládne 40km stejnou průměrnou rychlostí, jak sprinter stovku) a pilot v F1 hospodaří s materiálními zdroji.

              A je úplně jedno, jestli je tím omezeným zdrojem pneu, palivo, motor nebo šasi. Vždycky bylo v F1 něco, co limitovalo výkonnost víc než ostatní faktory. Teď jsou to holt pneu a aerodynamika.

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama