DISKUZE K ČLÁNKU Vettel dál letí na křídlech Red Bullu

KOREA - ZÁVOD; Sebastian Vettel opět odvedl přesně tu práci, kterou potřeboval. Räikkönen přelstil týmového kolegu a je znovu druhý. Hülkenberg hrdinou dne!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel dál letí na křídlech Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 10.10.2013 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 26 lidí) 06.10.2013 10:47
Korea ušla Ano, pomohl tomu hodně SC ale ačkoliv… »
» erdedy (Hlasovalo 20 lidí) 06.10.2013 10:09
Pekne. RedBull... neviem co mam povedat,… »
» skejpa (Hlasovalo 19 lidí) 06.10.2013 10:39
Kimi by ale dal podium i bez SC, tak nevím,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Duncan66

                            89.29.32.XXX
                            Kimi to nemel ve svych rukach. Nestacilo mu pouze vyhrat oba zavody. Muselo se stat i neco velmi nepravdepodobneho. A jak uz to obcas byva napr. v pokeru, ikdyz mate sanci 99% tak to obcas nevyjde. A to se stalo Kimimu. Mel 99%, ze titul neziska a on ho ziskal. A vytahnout poslepu cernou kulicku z pytliku, pokud je tam s ni 99 bilych neni podle tebe stesti?

                            + 8 / − 8

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      Tak třeba když někdo vepředu vypadne, tak jednu pozici získají VŠICHNI za ním. Nevšiml jsem, že by vždy ten jeden pilot, kterého nemáš rád (v tomto případě Kimi), získal nějaký bonus navíc. 03

                      BTW předvedl jsi zajímavou slovní ekvilibristiku - Hulk prý Kimimu pomohl brzdit soupeře, ale zároveň brzdil i jeho. Fajn, ale ono snad soupeřům někdo zakázal jet do boxů také dřív jako Kimi? Prostě si se situací poradil lépe než soupeři (přesně jak napsal Arnoux), což poněkud odporuje tvému tvrzení "Kimi nemá výsledek prakticky nikdy ve svých rukách".

                      + 10 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        Je otazka, jak by to Kimi zvladnul do konce zavodu na 2 pitstopy, kdby bez SC musel na tech gumach ujet 35 kol, ale s tebou tohle resit je promarneny cas, takze se k tomu dale nebudu vyjadrovat.

                        + 7 / − 9

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Icewoman

                          Icewoman

                          178.255.168.XXX
                          To je, protože těch kol by musel zvládnout jenom třicet 13

                          + 11 / − 11

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Duncan66

                            89.29.32.XXX
                            to je ovsem skutecne zasadni rozdil, kdyz ve druhem stintu odchazely pneu po 15 kolech.

                            + 10 / − 12

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Jens

                              109.81.245.XXX
                              Zajímavé, že Button s McLarenem na nich vydržel 33 kol.. a to MP4-28 rozhodně není šetrnější k pneu než E21. 14 Prostě s rozumem docházejí i argumenty.

                              + 11 / − 8

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Duncan66

                                89.29.32.XXX
                                co je na tom zajimaveho, kdyz z tech 33 kol stravil 15 za SC? A sam Button priznal, ze mu na konci odesly a proto se nemohl branit. Komu pak asi chybi ten rozum, kdyz si neumi dat jedna a jedna dohromady? 20

                                + 12 / − 7

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
          • anonym

            94.113.183.XXX
            To neřeš, ona je to u některých pořád ta stejná písnička - Vettel vyhrává jen proto, že má nejlepší auto, Raikkonen bývá na bedně jen kvůli vnějším okolnostem... a furt dokola. 20

            + 8 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          37.48.32.XXX
          Duncane tebe omlouvá jen žal nad výkonem MCL,který je myslím tvým týmem ne?Je to fakt k smíchu, ale určitě se to zlepší-jen není jistý kdy.To je F1.

          Ke Kimimu jen následující.To co popisuješ už asi 30 závodů po sobě není žádné štěstí, nebo něco v tom smyslu.Nikdo totiž nemůže mít jen štěstí, nebo naopak smůlu.
          Ve skutečnosti jde o mistrné využívání nabídnutých šancí a hodnocení situací,které se kolem něho odehrávají.Je to jezdec absolutní extratřídy,který je schopen zužitkovat třeba jen jednu šanci.Pokud jich má víc-je to pro soupeře konec.Příkladem je Romain-chvilku si zchrupnul a jakej byl i když si myslím,že byl dnes o trochu rychlejším pilotem.Přesto prd platný.
          Samozřejmě stejní jsou třeba Vettel,Hamilton a třeba Alonso.Jsou vždy lepší než kolega a nemůže to být štěstím.Jsou prostě tak vyjímeční.

          Tohle všechno ale potřebuje vždy nutně jednu drobnost a tou je rychlé auto.Například dneska by v MCL, nebo FI neudělali nic, naproti tomu se Sauberem by dojeli na bedně.Je to kategorie TOP pilotů a tam nějaké nesmysly o trvalém štěstí nemají žádnou váhu už to pochop.
          Nejde o nějaké sympatie k jezdci.Tohle je realita.

          Necháváš se moc zaslepit tím,že Raikkonena nemáš rád a hledáš nesmysly,kterými si to vše zodpovíš.
          Působí to ale celkem směšně, když se podíváš na výsledky, kterých Kimi dosahuje v netovárním týmu jakým je Lotus.Proč myslíš,že je Lotus tam,kde je?

          + 17 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            McMatej

            88.131.62.XXX
            Danucan má pravdu. Kimi se díky soupeřům posunul o několik pozic dopředu. Na to, že soupeř odstoupí, nemusíš být nijak připravený, o místo dopředu se posunou všichni za ním. A díky SC dojedeš soupeře taky snadno a nemusíš trápit pneumatiky.

            A ohledně Kimiho. Proti Kimimu nic nemám(e), je to sympaťák. Vadí mi zaslepení fanoušci.

            + 11 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              37.48.32.XXX
              McMatěji nevím jestli za zaslepence považuješ mně.Osobně se tak necítím a když jezdil Kimi za Ferrari jeho fanouškem jsem nebyl.
              Přesvědčil mně jen výkoností a právě instinktem,který má a kterým je tak uspěšný.Nezapomen že byl zatím v Lotusu ze 13 závodů 8x na podiu.To tohle nevidíš? Spíš ale najdeš vždy nějaké štěstí,které to zařídilo.A mimochodem kolikrát byl na podiu díky SC? Možná dvakrát?

              Myslím,že horší je zaslepený antifanoušek,který nebere v uvahu objektivní ukazatele jako jsou body a podiová umístění.Kimi není superman a třeba v kvaldě je podle mně průměrným slušným kvalifikantem, ale v závodě je to zabiják co čeká trpělivě na šanci a ta moc často přijde.Pak jen stačí maličkost-umět ji využít.A někdy samozřejmě přijde i štěstí, někdy smůla jako ve Spa.

              Psát ale takový blbosti,že je to u něj vždy o štěstí-to je mimo.Pamatuju si jak letos kvůli SC a špatnému týmovému rozhodnutí o podium přišel.
              Štěstí a smůla je vždycky přibližně v rovnováze-všechno ostatní je umění pilota a samozřejmě kvalita auta,kterou E21 bezesporu má.



              + 11 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            89.103.81.XXX
            Já bych to nedramatizoval. Pravda je na obou stranách. Kimi je dobrej pilot a občas má i kliku. Alonsa nebo Romaina ale předjel krásně v závodě a na to se nikdo vymluvit nemůže. Aby byl pilot opravdu úspěšným, potřebuje oboje. Jak kliku (na auto, na okolnosti), tak um.

            + 12 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            Ono sis odpovedel sam. Uz jen to, ze ma Kimi od navratu spolehlivejsi auto, nez vsichni jeho souperi dokazuje, ze mam pravdu, kdyz rikam, ze se ho stesti drzi casteji nez ostatni. Vic neni treba dodavat. Mit ve 30 zavodech 1x technicke problemy, prakticky zadne kiksy v boxech atd. atd. to by mu mohl opravdu zavidet naprosto kazdy souper napr. z letosni osmicky.

            A jediny, kdo je tady zaslepeny jsi ty a ostatni Kimiho ultras, protoze ja jsem nikdy netvrdil, ze ho nemam rad, nebo ze je prumerny, ci dokonce spatny pilot. Ani jsem si to nikdy nemyslel. A jelikoz si myslim, ze vim daleko lepe co se mi honi hlavou, nez diskuteri, kteri znaji pouze me prispevky, tak bych porposil tebe i ostatni, abyste se drzeli faktu a nepodsouvali me a ostatnim neco, co jsem nikdy nenapsal a co jsem si nikdy nemyslel.

            Jediny rozdil mezi nami je, ze ja se necrnknu do gati z kazdeho Kimiho uprdnuti, ale to neznamena, ze ho nemam rad ci si o nem myslim, ze neni dobry pilot 03

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              37.48.32.XXX
              A nenapadlo tě, že to není jen o štěstí ale slušným zacházením s technikou? Kiksy v boxech jsou dané profesionalitou týmu,ale i díl štěstí připouštim.

              Vůbec nic ti rozhodně nepodsouvám, jen reaguju na smysl tvých příspěvků ze kterých je to patrné.Dost málo odkrýváš svou příslušnost k jezdci a týmu, tak se nesmíš divit že z příspěvků čtu něco o čem myslíš,že není pravda.
              Pokud jsem to špatně pochopil,tak se ti omlouvám, ale smysl byl podle mně jasný-Kimi má všechny výsledky díky štěstí a s tím nesouhlasím.

              Pleteš se ve mně v jedné věci.nejsem ultra fanoušek Raikkonena, ale vždy týmu.V momentě kdy přestoupí, jsem bývalým fanouškem.Zůstanou jen sympatie z výkonů které odvedl a doufám objektivní hodnocení.

              Taky mně nepodezřívej, že si ucvrnknu když jede Kimi dobře.To se mi stalo jednou v roce 1979 když vyhrál Jabouille prvně v historii F1 s turbem a byl to Renault.Po výsměchu a milionu poruch byla konečně cesta otevřená.

              A pro upřesnění,Kimi není dobrý pilot-je to špičkový pilot! 04

              + 14 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                nema cenu to dal resit, ale kdyz napisu "zase", tak to neznamena "vzdycky" apod. 03

                A to o tom zachazeni nebastim. V dnesni dobe pocitacu neverim tomu, ze vadna prevodovka, motor ci jine podobne casti vozu Kimimu drzi diky jeho "eco" jizde. Pneumatiky ano, ale zbytek vozu ne. Ty jezdec drti, kdyz ma kolize, jinak ne.

                + 12 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                misto "Kimiho" ultras si muzes dosadit "Lotus", nebo cokoli jineho, smysl je stejny 13

                + 8 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001374

              uzivatel001374

              78.98.98.XXX
              . Túto sezónu napríklad to s dojazdami neplatí, Hamilton došiel do cieľa každej GP, pokým Räikkonen vypadol v Spa.

              A čo sa kiksov týka, tak stačí včerajší pretek, kde krvopotne predbehol Alonsa a po zastávkach vyšiel zasa za ním a zostal za ním aj trčať celý stint.

              Takže napriek tomu čo píšeš sa zdá ž si trocha zaujatý a pár vecí preto nevnímaš.

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                30 zavodu je lepsi vzorek nez 13 pro stanoveni objektivni analyzy. Arnoux pouzil 30 zavodu tak jsem na to reagoval. Neni to nic o zaujatosti a tech par dulezitcyh veci naopak nevnimaji jini 03

                + 7 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • f1fan

      178.41.246.XXX
      ja tiez celkom dobre nechapem co robia chlapci v Mercedese posledne zavody, strategie nic moc, do toho trochu smoly. Mali na to byt na bedni a znovu to prekoucovali... Tymto tempom ich v PK predbehne aj Lotus. U nich to zas vyzera tak, ze oblubeneho dietata sa stal nechceny syn a naproti tomu Romain celkom ožil.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama