DISKUZE K ČLÁNKU Nuda v Singapuru: Vettel znovu ujel, velké souboje až na konci

SINGAPUR - ZÁVOD; Sebastian Vettel noční Singapur zcela ovládl. Alonso s Räikkönenem porazili Mercedes, Webber smolařem dne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nuda v Singapuru: Vettel znovu ujel, velké souboje až na konci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 108, poslední 25.09.2013 11:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 19 lidí) 23.09.2013 15:20
Dotaz Proč si všichni stěžujete, že Vettel jen… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 22.09.2013 16:59
Dnešek mě opět přesvědčil že jezdci Red Bullu… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 17 lidí) 22.09.2013 18:09
Fetl jezdí opticky, jako by jel na ryby a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Dnešek mě opět přesvědčil že jezdci Red Bullu nemají totožnou techniku. Je to už kolikátá záhadná porucha, která se u Markova vozu projevila. A bude hůř, protože Mark už ohlásil odchod z týmu.

    + 17 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jasně. 4 kola před koncem se začali u RB bát, že dotáhne těch 44s ztráty na Seba a pro jistotu oželeli pár bodů navíc (které mohl sebrat Kimimu) a porouchali mu schválně motor. 11
      Zajímavá úvaha. 04

      + 13 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To ani nemusí. Stačí nedodržet všechny postupy při sestavování vozu, případně posahat software a je jenom otázkou času, kdy se něco podělá. Sám musíte uznat, že ta série Markových problémů je zarážející.

        + 16 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jako že když už Mark nemá na Vettela jezdecky, tak mu ještě podělají auto tak, aby nestačil ani na Alonsa? Vám to dává smysl? To jako chce RB udělat šampionát zajímavější a Fernandovi daruje úmyslně body?
          Mimochodem bylo celkem zajímavé Marka sledovat. V první zatáčce nechal Alonsovi hodně místa. Pak jezdil za ním v přiměřeném odstupu. Po první výměně se Alonso dostal za Di Restu a jezdil o 2s pomaleji a Mark se nepokusil k němu ani přiblížit. Po zajetí Di Resty do boxů Alonso zrychlil a najednou úplně stejně zrychlil i Mark. Po druhé výměně mu najednou rychlost nechyběla a jezdil o1,5s rychleji než Alonso. Čím to asi je? Vozem, nebo motivací? Dnes to vypadalo, jako by Mark jezdil za Ferrari a kryl Fernandovi záda. 04

          + 13 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Kdybyste poslouchal i rádiovou komunikaci, tým Markovi sdělil že má po startu jezdit asi 2s za Alonsem. Na rozdíl od Vettela Mark příkazy týmu respektuje.

            + 12 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. V prvním stintu ano a dávalo to smysl. Dostal stejný příkaz i ve druhém? V tom byla jeho jízda zvláštní.
              2. Proč byly jeho časy místy o 4s pomalejší než Sebovy a v posledním stintu jezdil porovnatelně se Sebem? Za to může vůz?
              3. Respektuje příkazy týmu? I v Silverstone 2011, Abu Dhabi a Brazílii 2012? 03

              + 4 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Ono to zřejmě dávalo smysl po celou dobu co byl Mark zaseklý ze Alonsem. RB motorově na Ferrari nemá a Mark tudíž neměl na to aby Alonsa předjel a pokud by Mark jel delší dobu těsně za Alonsem, mohl by odepsat gumy. Proto byl Mark naráz o tolik rychlejší když měl volno před sebou.

                + 8 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nešlo o to, jestli měl na Ferrari, ale na to FI před Alonsem. To bylo na starých gumách. K Alonsovi se nepřiblížil ani na sekundu a v posledním stintu předjel několik jezdců. Ale to je jedno. Šlo mi spíš o úvahy o špatném voze. V posledním stintu předvedl, že v nich rozdíl nebyl. Samozřejmě kromě jeho poruchy, která asi nebyla v zájmu RB. 03

                  + 6 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            S tím, co jsi napsal Pepanovi souhlasím, ale následně píšeš úplně stejné spekulace. Možná jsi to tak zamýšlel.
            A neviděl jsem opakovačku, ale tvrzení, že Webber nechal Alonsovi hodně místa je postavené na hlavu. To by musel Webber lépe odstartovat. Když jsi pomalý, nezablokuješ nikoho. Zadruhé v té tlačenici jezdec nemůže furt čumět do zrcátek a sledovat, jak se pole promíchá a kde se vynoří ten jeden hlavní soupeř, kterého je potřeba zablokovat. To by ten soupeř musel být hned za ním (což nebyl). BTW tohle, co očekáváš od Webbera, nedělají ani dvojky Massa a Grosjean.

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nechci spekulovat. Jen jsem shrnul fakta. Nevím jestli mohl víc bojovat nebo ne a není to důležité. Prostě mám jen POCIT, že za jeho špatnými výkony je ztráta motivace. Horším vozem to nejspíš nebude.

              + 6 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                O ztrátě motivace mluvil on sám. Co všechno ji způsobilo se můžeme domnívat. 03
                Fakta sis ale vyložil po svém. Je jasné, že když soupeř před ním zrychlí, umožní Markovi taky zrychlit. Po startu v podstatě vždy uvízne v provozu, po pitu ztrátu dohání.
                Horší vůz - no sabotáže mu nikdo nedělá, ale zjevně má méně spolehlivý vůz. Holt je týmová dvojka. Odin předpovídal, že Webber bude mít po Malajsii problémy s autem a vychází mu to. 03

                + 7 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Možná jsem si to vyložil po svém. Ale když jezdí někdo před ním o 1,5s pomaleji než on, čekal bych nějaký pokus o předjetí, nebo minimálně dojetí na rozdíl pár desetin. Ne "uctivý" odstup 2s. Důvod ztráty motivace asi budeme vidět každý v něčem jiném, ale jak správně píšeš, můžeme se pravý důvod(-y) jen domnívat.
                  Ano Mark je dvojka, proto nepřekvapí zvýšená poruchovost. To, že je to takový výrazný nepoměr je podle mě jen shoda náhod. Co mi na Odinově prohlášení vadilo, bylo naznačování úmyslného poškozování Marka. Vzhledem k tomu, že na jeho problémech vydělávají výhradně Sebovi soupeři (hlavně Alonso), byl by úmysl RB v tomto velmi hloupou strategií. 03

                  + 7 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    Pokusy o předjetí - tak na tomhle okruhu asi těžko. Vždyť se začalo bojovat teprve ve chvíli, kdy některým jezdcům odcházely pneu. A i tehdy to předjíždějícím místy trvalo.

                    Odin - mám dojem, že naznačil pouze ochotu RB v případě nějakého "konfliktu zájmů" během závodu Marka lehce poškodit. Ale to by měl říct on sám. Nicméně i když ho přímo nepoškozují, taky mu vždy nepomáhají, jak by potřeboval - viz jeho problémy se spojkou při startu. Nevěřím, že by to tým jako RB ve spolupráci s Web nezvládl zlepšit.

                    + 10 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Pochopil jsi to naprosto přesně. A myslet si, že když Webber není ochoten Alonsa sejmout, škodí tím Vettelovi a týmu, je podle mne docela paranoidní.
                      Pokud je Vettel v průběhu závodu před Alonsem, nemá tým RBR důvod, aby nutil Webbera na Alonsa zbytečně útočit. Což se také stalo. Jim stačí, když Seb bude dojíždět před Alonsem a Webber bude sbírat nějaké body do PK. Jsem přesvědčen, že u RBR moc dobře vědí, jak na tom jsou v porovnání s konkurencí.
                      Po Malajsii jsem naznačoval, že RBR bude chtít Webbera držet od Vettela v dostatečné vzdálenosti a nebude váhat použít k tomuto účelu jakýchkoliv způsobů. A že se má lehká nadsázka potvrdila doslova, je věc jiná.

                      + 7 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Sám předvedl, že to s těma pokusama jde i úspěšně. I Di Restovy odcházely gumy. Ale je to jedno. Prostě když se snažil, jelo mu to stejně jako Sebovi. Viz nejrychlejší kola v závodě v jiném článku. 03
                      O spojce jsme se už bavili a prostě se neshodneme.

                      + 5 / − 8

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • FF

            37.221.245.XXX
            Vyjádřím se jen k tomu startu. Tam měl podle mě Alonso štěstí, protože stejně dobře odstartoval i Massa a Grosjean s Webberem se zaměřili na něj, tím pádem měl Alonso volnou cestu.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              90.178.29.XXX
              Štěstí přeje připraveným. U Alonsa jsou výborné starty spíše tradicí a když samozřejmě to také někdy nevyjde. Naopak u Marka jsou spíše tradicí horší starty i když jde i spekulovat, jak se na tom mnohdy podílí technika.

              + 7 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001307

    uzivatel001307

    46.135.117.XXX
    Seb to snad není možné jak je geniální řidič a spolu s dobrou technikou dokazuje jak je na tom a že Alo se mu muže dívat pouze na záda... A Kimi to je kapitola sama o sobě Gratulace největší!!

    + 12 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Spíš dobrý řidič s geniální technikou. Dobrá technika začínala u pilotů od 2. místa. 03 Když Vettel potřebuje, zatlačí na to a dávám všem půlsekundy ap. Pak kontroluje závod, šetří pneu. Dokonce i v Monze, která dřív RB neseděla, už letos jezdil hravě na špici. Má auto na úplně jiné úrovni - jak ostatně o víkendu řekl sám Button. Víceméně se opakuje loňský rok a vývojový progress RB během sezóny, kterému nikdo nestačí.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Tak nějak, spíše ale výborný řidič s geniální technikou, navíc ve velké pohodě. Jinak tedy velký palec nahoru Kimimu, zajel profesorský závod, stejně jako Fernando.
        Massa jel konečně sám na sebe a nemusel Fernandovi pomáhat 03. Ten se musel spoléhat sám na sebe nádherným startem, čistou jízdou a dobrou taktikou což byla samozřejmě i zásluha boxů. 01
        Kromě startu, čeření vody od Pereze závod obrovská nuda, tedy můj skromný názor je, že nejnudnější letos, i když na druhou stranu jsem ty první letos vynechal.
        Grosjeana mi bylo líto, tento víkend podával velmi dobré výkony. McLareni také tlačili na pilu, naopak malounko nepotvrdili ambice Mercedesové. Můj skromný názor je, kdyby Rosberg při SC zajel pro čerstvé pneu, mohl dokroužit před Fernandem.

        + 14 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama