DISKUZE K ČLÁNKU Itálie smutní, Vettel opět před Ferrari
ITÁLIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel využil pole-position a nikým neohrožován pohodlně zvítězil ve slavné Monze. Red Bull má i třetí místo, Ferrari pomalu ztrácí naději na oba tituly.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Itálie smutní, Vettel opět před Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:17 09.09.2013 194.160.178.XXXPotvrdilo sa zo SPA,... ...že Red Bully ak sú oba v poriadku, málo kto im môže na závodnej trati konkurovať. Teraz fungovali obe autá, hlavne výborne to Sebastiánovo a Fernando hoci robil čo mohol, viac ako na 2. miesto to nebolo. Mercedesy mohli ukázať aj trochu viac a Mclareny tiež neoslnili. Kimi nebyť kolízie mohol skončiť aj lepšie. Hulky zajazdil hviezde na Sauberi. Ako vidieť Red Bull si stále upevňuje pozíciu na oba tituly a v Monze to bolo pre fanúšikov Ferrari veľmi smutné podujatie. -
skejpa
16:48 08.09.2013 89.102.107.XXXKimi Jsem tady jediný, kdo si myslí, že Peréz měl dostat trest za to vytlačení Kimiho na startovní rovince ? Vždyť ho jasně vytlačil do trávy a ten pak samozřejmě neměl grip na to to ubrzdit, čímž se ochudil o přední křídlo a zkazil si tak prakticky celý závod, v kterém nicméně jezdil velmi rychle ! Rychlostí na tom byl po celý závod velmi dobře, ba co víc, sázel tam nejrychlejší časy na kolo jeden za druhým. Nakonci už pneumatiky nemohly ale dělal co se dalo.
Podstatné ale je, že ho na začátku Peréz zařízl a od toho se to celé pak odvíjelo...-
-
Jens
20:45 08.09.2013 78.157.160.XXXTak Kimi to zezadu narve do Péreze a Pérez by měl být penalizovaný? Tak to se ti povedlo, fórek dne! Když někdo nedobrzí, je to téměř vždy jeho chyba. Kimi už si zbírá, na Péreze nemá, už v Monaku to do něj slepě poslal, tam měl dostat ten finský alkoholik ban nejméně na jeden závod.-
skejpa
21:21 08.09.2013 89.102.107.XXXUvědomuješ si, že to do něj napral pouze a jen proto, že ho předtím Perez vystrčil z tratě ? Kdyby mu neuhnul, kolidovali by. A když se z toho trávníku vrátil zpět, už nestíhal dostatečně brzdit. Takže spíš škoda, že když už si kvůli němu zničil křídlo, že se Sergiovi neposrala formule, určitě by to bylo fifty fifty.-
Jens
21:35 08.09.2013 78.157.160.XXXUvědomuji si, že si zaslepený fanda Kimiho. Kdyby to tak bylo, tak Péreze potrestají, protože s Jihoameričany nemají komisaři slitování. Jsi inteligentní, když takové věci přeješ Sergiovi za nic. Fifty fifty by to určitě nebylo, doplatil na to ten, který měl. Dneska spravedlnost na rozdíl od Monaka fungovala!-
-
Jens
09:39 09.09.2013 109.81.245.XXXPeréz byl bez viny včera i v Monaku, chápu, že to je pro příznivce Lotusu nepříjemné a frustrující, jak se jim rozplývá vidina na boj o titul až do konce. A s tou drtivou většinou rozhodně nemáš ale pravdu.. ať už to soudíš podle +/- hodnocení příspěvků tady či podle hlasů v paddocku.-
Adi
11:21 09.09.2013 81.19.5.XXXTak, dokud je šance, bojovat se musí. Kimi v Lotusu narozdíl od tragickýho Mclarenu má alespoň nějakou šanci. Monaco necháme Monacem, stejně se nikdy neshodneme. Díval sem se na video ze startu a jako fanda Lotusu říkám, za tu kolizi po startu může bohužel pouze Kimi...ani chvíli se nedostal mimo trať a naplno začal brzdit (pozdě) až poté, co byl Perez před ním. [odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
16:26 08.09.2013 178.41.89.XXXHotové... ;-) Hodi sa snad spomenut "nedavne" slova Hemberyho, napr.: ...chcete zmenu? chcete aby RedBull vsetkych rozdrvil lavou zadnou...? (Toho casu, po medialnej masazi, strasnom nariekani niekt. teamov a hlavne ich "nezaujatych" fanusikov...)
Tak nechsapáči, gratulujem...!
Hádam tu uz nepride teraz niekto tvrdit, ze su preteky "o nicom, strasny chaos", "neprehladne kvoli pirelli", "pirelli je sajrajt, cestou do servisu som trikrat prezuval..."... Atdatd...-
Mike17
17:38 08.09.2013 93.99.87.XXXTrochu statistiky RB (Vettela) z posledních závodů:
Se starými gumami: Kanada 1., Silverstone odstoupil z 1. místa pro poruchu, Německo 1.
S novými: Maďarsko 3., Spa 1., Monza 1.
Můžete mi pánové prosím vysvětlit, jaký podíl na dominanci RB mají nové gumy? Ta větší zábava by byla v tom, že by mezitím 4x vyměnili gumy, nebo že by explodovaly jako v Silverstone?-
erdedy
19:02 08.09.2013 178.41.89.XXX"Nemozeme to vysvetlit" ... Ale tu vobec nejde o cisla vo vysledkovej listine ci statistiku.
To, ze vyhral niekolkokrat pred zmenou, je skor kvoli "marnosti" ci blbosti ostatnych teamov, - jednoducho bol v spravny cas na spravnom mieste, resp. okolnosti dokazal/i najlepsie zuzitkovat. V ziadnom pripade ale neboli "tak" dominantne ako napr. dnes.
Po zmene specifikacie vyhrava preto, ze uz dokaze z auta vytazit maximum, ktore je docela na hony vzdialene ostatnym (co do aerodynamiky). To, ze si mozu dovolit don valit nadalej kapital (skoro az do zaveru sezony), je tiez jedno z "plus".
Ale aby si ma spravne pochopil - mne nejde o to, zhadzovat vykon/y RedBullu! Za mna ("uprimne") im to prajem a su proste "makači" a zasluzia si to! Nakoniec - oni, narozdiel od jedneho nemenovaneho teamu, sa k uspechu nedopracovali hrubym porusenim pravidiel! (To by som nebol ja, ze... ) Ale o tom som nechcel hovorit.
Na zaver len tolko - slo mi hlavne o pindy na gumy, (poväcsine vselijakych anonymov alebo "jednorazovych" nickov), ktori si tu prisli otriet hubu o pirelli (lebo nevyhrava "moj favorit"?). Teraz, ked uz sa da aj inym (okrem "povodne" Lotusu, Ferrari a ForceIndia), +/- bez problemov na jednu zastavku predpokladam, ze uz sa nebude nikto stazovat... A to je "jadro myslienky" - debata sa presunie/presunula do inej urovne - uz je zrazu nuda... (Lebo vyhrava Vettel...? Alebo preto, lebo "aj tak" nevyhrava "moj favorit"? )
A uplne na zaver - cest vynimkam, v tomto fore sa pohybuje nastastie dost ludi, ktori k tejto vynomke patria!
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek