DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vsadí všechny své karty na kvalifikaci - na úkor závodu

Španelský jezdec dá raději během závodního víkendu přednost lepšímu výkonu v kvalifikaci před vyšší rychlostí v samotném závodě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso vsadí všechny své karty na kvalifikaci - na úkor závodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 27.07.2013 20:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 22 lidí) 27.07.2013 08:09
Do toho mi Alonsovo vyjádření zapadá tak, že… »
» Ferda (Hlasovalo 18 lidí) 27.07.2013 07:53
Kvalda Dnes ji může vyhrát každý kdo se… »
» Ferda (Hlasovalo 13 lidí) 27.07.2013 15:28
Karty se rozsypaly. Už je z něj stejný kecalista… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Karty se rozsypaly. Už je z něj stejný kecalista jako Montebllábolo, či Domenicali.

    + 13 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AAA

    178.41.47.XXX
    No ja pochybujem, že ALonso mlží. Andrew Benson z BBC urobil analýzu dlhých jázd z piatkových tréningov a prišiel na to, že najrýchlejší v závodnom režime je na prekvapenie RB, nasledovaný Lotusom a až na 3. mieste je Ferrari.

    + 8 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Nejde ani tak o ty časy ze závodního režimu, kde soupeři ztráceli na RB více než půl sekundy, protože nevíš, kolik kdo měl paliva. Spíše je lepší si všímat degradace pneu při delších jízdách - a to na tom byli všichni zhruba stejně, mírně navrch měl RB, Lotus a Ferrari na tom bylo skoro stejně dobře.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • AAA

        178.41.47.XXX
        Tak myslím si, že v tej analýze je započítaná degradácia aj palivo. To, že my diváci nevieme koľko mal kto paliva ešte neznamená, že to nedokážu odhadnúť odborníci, ktorý analyzujú všetky aspekty.

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          78.157.160.XXX
          To si myslíš špatně. Kde by k tomu Benson přišel, prosím tě? To je top secret, kolik má kdo kg při dlouhých jízdách, odborníci to mohou jen odhadovat. Korekci o palivo neudělal, jen zprůměroval časy z dlouhých jízd. Degradaci však na těch časech vidíš (nikoliv na tom průměru, ten toho moc neříká).

          + 9 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • AAA

            178.41.47.XXX
            Tak raz tu bol článok aj o Andersonovi, kde analyzoval časy v predsezónnych testoch. Anderson vtedy vravel, že tímy nezvyknú meniť zaužívané postupy a napr taký McLaren vždy má ešte po skončení stintu 30kg paliva navyše apod.

            Ďalej môžeš napr. porovnať brzdné body. Ťažšie auto musí brzdiť skôr ako ľahšie. Ak máš zábery z posledných pretekov tak môžeš odhadnúť ako sa auto konkurencie správe keď je ťažké a keď je lahké. Ďalšie dáta ako sa správa málo natankované auto sa dajú zíkať aj z tréningov kde sa simuluje kvalda a pochybujem, že niekto simuluje kvaldu s plnou nádržou. Môžu mlžiť ale max +-10kg.

            Veď samotné stajne pred závodom simulujú preteky aby určili tú správnu stratégiu, to znamená, že asi dokážu odhadnúť akú výkonnosť má konkurencia, takže nejaký technik, ktorý sa pohyboval v F1 a trocha tomu rozumie, by kludne mohol s nejakou pravdepodobnosťou odhadnúť rýchlosť auta v závodnom režime.

            + 12 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              +/- 10 kg paliva = 0,35 sekundy, tak to díky pěkně, za takové odhady. Stáje výkonnost soupeřů dokážou odhadnout, ale to co psal Benson je hloupost - rozdíly 6 desetin až sekundu. O množství paliva nic neví, to mu nikdo neřekne, to mi věř.

              Abys tady nevykládal takové nesmysly, tak ti uvádím dnešní výrok tebou milovaného Andersona, pro BBC řekl - a stařík má výjimečně pravdu:
              "Lots of people average out the lap times on the race-simulation runs on Friday afternoon to try to get a sense of race pace, but I never pay too much attention to that because you don't know how much fuel the teams have on board. I just look at the tyre degradation, and on that front it looks incredibly tight at the front."

              + 9 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Pikovou desítku, dva spodky a dvě sedmy. Víc jich nemá. Minimálně Raikonnen má trojku a pokud bude mít Grosjean dobré auto (stejné jako Raikonnen), tak bude mít královského pokra..

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kimi

    94.113.188.XXX
    Kvalifikace je na závod na závod v Maďarsku velmi důležitá. On potřebuje být v Q3 nejhůře v druhé řadě a pak má i šanci na výhru. Myslím ale, že mu RB a Lotusy udělají čáru přes rozpočet a do prvních dvou řad se ani nedostane. 03 Bude to zítra tuhý boj 01

    + 17 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LukášB

    212.80.67.XXX
    skoda Nojo, tak se obavam, ze toto bude osudova chyba...ale necham se prekvapit a samozrejme drzim palce :))

    + 17 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kvalda Dnes ji může vyhrát každý kdo se probojuje do Q3. Stačí jen chtít a risknout, že si během kvaldy zničí gumy, které mu pak v závodě budou chybět.
    Dnes má být 35°C a zítra 38°C. Piloti si určitě pořádně rozmyslí zda má cenu tak moc riskovat. Osobně si myslím, že dnes moc jízd neuvidíme a pokud se bude opravdu bojovat, tak pouze jízdou na jedno kolo a mnozí do Q3 ani nevyjedou.

    + 18 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      Do toho mi Alonsovo vyjádření zapadá tak, že chce soupeře donutit k nastavení na kvaldu a spotřebě pneu a sám lišácky udělá opak a dostane se před ne třeba i nějakým strategickým figlem03. Už jen pro zajímavost bych si přál, aby to tak nějak bylo a vyšlo mu to!

      + 22 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Phill

        90.180.164.XXX
        No bylo by to zajímavý...Je fakt, že v Maďarsku zvolí nastavení 'spíš na kvalifikaci, než závod' asi všichni, takže tohle vyjádření je trochu podezřelý :D

        + 13 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Ani by som nepovedal, že je to podozrivé. Skôr si myslím, že hovorí úplnu pravdu a tento zámer, vyhrať Q je pre Alonsa a nie len pre neho, prioritou. Keď si predstavíme, že Ferrari a Lotus sú k pneumatíkam najšetrnejšie a tento faktor s v kombinácii s PP, alebo max. druhej rady a dobrej stratégie(napr, max dve zastávky) sú zárukou prinajmenšom pódia, ak nie aj víťazstva. Ak ovšem nezradí technika, alebo Pirellka!!03

          + 16 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama