DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vsadí všechny své karty na kvalifikaci - na úkor závodu
Španelský jezdec dá raději během závodního víkendu přednost lepšímu výkonu v kvalifikaci před vyšší rychlostí v samotném závodě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso vsadí všechny své karty na kvalifikaci - na úkor závodu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
XR
13:36 27.07.2013 78.157.160.XXXNejde ani tak o ty časy ze závodního režimu, kde soupeři ztráceli na RB více než půl sekundy, protože nevíš, kolik kdo měl paliva. Spíše je lepší si všímat degradace pneu při delších jízdách - a to na tom byli všichni zhruba stejně, mírně navrch měl RB, Lotus a Ferrari na tom bylo skoro stejně dobře.-
-
XR
15:38 27.07.2013 78.157.160.XXXTo si myslíš špatně. Kde by k tomu Benson přišel, prosím tě? To je top secret, kolik má kdo kg při dlouhých jízdách, odborníci to mohou jen odhadovat. Korekci o palivo neudělal, jen zprůměroval časy z dlouhých jízd. Degradaci však na těch časech vidíš (nikoliv na tom průměru, ten toho moc neříká).-
AAA
16:30 27.07.2013 178.41.47.XXXTak raz tu bol článok aj o Andersonovi, kde analyzoval časy v predsezónnych testoch. Anderson vtedy vravel, že tímy nezvyknú meniť zaužívané postupy a napr taký McLaren vždy má ešte po skončení stintu 30kg paliva navyše apod.
Ďalej môžeš napr. porovnať brzdné body. Ťažšie auto musí brzdiť skôr ako ľahšie. Ak máš zábery z posledných pretekov tak môžeš odhadnúť ako sa auto konkurencie správe keď je ťažké a keď je lahké. Ďalšie dáta ako sa správa málo natankované auto sa dajú zíkať aj z tréningov kde sa simuluje kvalda a pochybujem, že niekto simuluje kvaldu s plnou nádržou. Môžu mlžiť ale max +-10kg.
Veď samotné stajne pred závodom simulujú preteky aby určili tú správnu stratégiu, to znamená, že asi dokážu odhadnúť akú výkonnosť má konkurencia, takže nejaký technik, ktorý sa pohyboval v F1 a trocha tomu rozumie, by kludne mohol s nejakou pravdepodobnosťou odhadnúť rýchlosť auta v závodnom režime.-
XR
20:06 27.07.2013 78.157.160.XXX+/- 10 kg paliva = 0,35 sekundy, tak to díky pěkně, za takové odhady. Stáje výkonnost soupeřů dokážou odhadnout, ale to co psal Benson je hloupost - rozdíly 6 desetin až sekundu. O množství paliva nic neví, to mu nikdo neřekne, to mi věř.
Abys tady nevykládal takové nesmysly, tak ti uvádím dnešní výrok tebou milovaného Andersona, pro BBC řekl - a stařík má výjimečně pravdu:
"Lots of people average out the lap times on the race-simulation runs on Friday afternoon to try to get a sense of race pace, but I never pay too much attention to that because you don't know how much fuel the teams have on board. I just look at the tyre degradation, and on that front it looks incredibly tight at the front."
-
-
-
-
-
-
-
Kimi
09:32 27.07.2013 94.113.188.XXXKvalifikace je na závod na závod v Maďarsku velmi důležitá. On potřebuje být v Q3 nejhůře v druhé řadě a pak má i šanci na výhru. Myslím ale, že mu RB a Lotusy udělají čáru přes rozpočet a do prvních dvou řad se ani nedostane. Bude to zítra tuhý boj -
Ferda
07:53 27.07.2013 46.47.176.XXXKvalda Dnes ji může vyhrát každý kdo se probojuje do Q3. Stačí jen chtít a risknout, že si během kvaldy zničí gumy, které mu pak v závodě budou chybět.
Dnes má být 35°C a zítra 38°C. Piloti si určitě pořádně rozmyslí zda má cenu tak moc riskovat. Osobně si myslím, že dnes moc jízd neuvidíme a pokud se bude opravdu bojovat, tak pouze jízdou na jedno kolo a mnozí do Q3 ani nevyjedou.-
tom11
08:09 27.07.2013 193.86.205.XXXDo toho mi Alonsovo vyjádření zapadá tak, že chce soupeře donutit k nastavení na kvaldu a spotřebě pneu a sám lišácky udělá opak a dostane se před ne třeba i nějakým strategickým figlem. Už jen pro zajímavost bych si přál, aby to tak nějak bylo a vyšlo mu to!-
-
ja
10:36 27.07.2013 158.195.4.XXXAni by som nepovedal, že je to podozrivé. Skôr si myslím, že hovorí úplnu pravdu a tento zámer, vyhrať Q je pre Alonsa a nie len pre neho, prioritou. Keď si predstavíme, že Ferrari a Lotus sú k pneumatíkam najšetrnejšie a tento faktor s v kombinácii s PP, alebo max. druhej rady a dobrej stratégie(napr, max dve zastávky) sú zárukou prinajmenšom pódia, ak nie aj víťazstva. Ak ovšem nezradí technika, alebo Pirellka!!
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek