DISKUZE K ČLÁNKU Defekty poznamenaný závod vyhrál Rosberg, Vettel nedojel
VELKÁ BRITÁNIE - ZÁVOD; Nico Rosberg letos podruhé vítězí, když Hamiltona o vítězství připravila pneumatika a Vettela převodovka.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Defekty poznamenaný závod vyhrál Rosberg, Vettel nedojel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
15:58 30.06.2013 193.179.208.XXXPneu uvidime, co ukaze analyza. Nektere hlasky tymu behem zavodu mluvily neco o tom, ze na gumach nekterych pilotu, co byli v boxech byly nejake rezne rany, Alonso mel udajne pri prvnim pitstopu defekt apod. Takze je mozne, ze nejake prvky na trati zapricinly ty defekty a exploze pneu. Nedelal bych hned nejake zavery, teprve poradna analyza ukaze co se vlastne stalo. Ale opravdu zajimave, ze v kazdem pripade to byla stejna pneu, co pilotum bouchla. -
Mercedes
15:57 30.06.2013 88.212.36.XXXTesty naozaj ale naozaj NEPOMOHLI Mercedesu. Posledne preteky - 37 + 25 + 37. Kdo ziskal viac ? Predtym v priemere 14,4 bodu za preteky. A lotus sa nam prepadava :(. Dnesna strategia na **** mohli brat druhe miesto, keby vymenili v zavere gumy, vid Alonso, Webber, takto ... skoda reci. -
odin
15:55 30.06.2013 77.240.96.XXXTak snad i ti největší skeptici uznají, že testy Mercedesu pomohly. Takový skok vpřed neudělal v minulosti ani Red Bull s Neweyem.
K dnešnímu závodu. Velká smůla Hamíka a Vettela poznamenala výsledky. Rosbergovi spadlo vítězství do klína i když ho Webber docela stahoval. Nepochopil jsem taktiku Lotusu. Proč nezajel Kimi k výměně pneu při druhém SC? Alonso vymáčkl z auta asi maximum. Massa zajel také v závěru dobře. Force India se mi zdá na začátku sinější, než v konci závodu. McLaren se dál trápí asi by už sezónu mohli odpískat a soustředit se na příští auto. -
uzivatel001081
15:49 30.06.2013 178.143.197.XXXuroven f1 toto je druha sezona, ktoru sledujem po asi 10 rokoch. na dalsich desat rokov asi zase posledna. FIA sa dostava na uroven policajneho zboru slovenskej republiky. zbytocna a nedoverihodna institucia. dotrhane pneumatiky, neadekvatne tresty a uplatky v pozadi. ironiou pre mna ostava, ze zakazu drs v suzuke v 130r a daju vyrobit pneumatiky, ktore su vhodne tak akurat na vlecku hnoja. lutujem pireli, ze sa dali na nahovorit na tuto maskaradu. dovidenia o 10 rokov... -
-
anonym
15:54 30.06.2013 109.202.89.XXXTeda ten začátek závodu jsem málem vyletěl z kůže kvůli těm gumám, hlavně jak to přeletělo před Kimim. Bude třeba počkat až to někomu rozseká hlavu nebo přizabije. Na druhou stranu si za to můžou týmy sami a změnu neodsouhlasili. Jinak závěr závodu super- Mark, Fernando prostě super stíhačky, Nico též řacha závod. Trošku jsem smutnil nad Kimim, ale to prokoučovali pneu, jinak paráda. Ten konec byl fan.-
skejpa
16:01 30.06.2013 89.102.107.XXXTjn. Kimi mohl být druhej. Byl před Webberem ale tým ho při posledním safety caru nechal na trati. Kimi hned do radia zahlasil, ze to podle něj asi není nejlepší nápad a tým odvětil, že má asi pravdu ale že je už pozdě... Kimi prostě bude muset do Red Bullu. Jet v RBR dnes, tak byl první...
-
odin
16:06 30.06.2013 77.240.96.XXXJá to zas tak zle nevidím. Problémy měli jen piloti, kteří jezdí jako prasata. Těm, kteří jezdí čistě se gumy netrhaly. Nenadávejme na Pirelli, ale na týmy. každý může zajet k výměně včas a defektům předejít.
Jde o princip, všichni na začátku sezóny věděli, jaké pneumatiky budou. Ti, kteří toto zohlednily při konstrukcích svých vozů, jsou teď "poškozováni" konzervativním výběrem směsí pro budoucí závody.-
-
odin
18:13 30.06.2013 77.240.96.XXXProč potrestat? Co to meleš za nesmysly? Minimálně Massa, Hamilton a Peréz jezdí každou zatáčku přes obrubníky mnohdy i "větší částí auta". V minulosti se také těmto pilotům občas přihodila nějaká ta příhoda díky jejich "prasácké" jízdě. Ať už to byl utržený závěs, nebo třebas vytržený koberec.
Je vidět, že nevíš o čem je řeč.-
-
odin
19:53 30.06.2013 77.240.96.XXXAle jo. Bránit Lewise v tomto případě nemusíš. "Prasáckou" jízdou jsem myslel příliš agresivní styl. Vím, že přes obrubníky jezdí prakticky všichni, ale někteří jaksi "častěji" a agresívněji. Zkrátka jsem chtěl říci, že pro mne není překvapením, když mají problémy s chatrnou konstrukcí pneu, právě piloti, kteří brousí obrubníky každou zatáčku.
Souhlasím, že Lewis měl smůlu, že nabral koberec, protože on nebyl tím, kdo ho roztrhal. Na druhou stranu, kdyby nejezdil mimo trať, koberec nikdy nabrat nemohl.-
Arnoux
20:38 30.06.2013 89.24.9.XXXPneumatiky jsou fakt problém.Dneska se jasně ukázalo,že těch 1000km s Mercedesem bylo málo.Budou se muset zase domluvit na nějakých dalších testech.Viděl bych to o prázdninách na minimálně 2x2000km.
Pak nám Medvědi zmizí za první zatáčkou a už je nikdo neuvidí.-
odin
07:42 02.07.2013 77.240.96.XXXTady je jasně vidět, že díky zákazu testů se daří držet poměrně "vyrovnané" pole týmů. A jestliže kdokoliv z týmů využije porci testování navíc, je to okamžitě znát a získává výhodu oproti ostatním. Dalším, a možná hlavním zvýhodněním Merglu bylo utajení jejich testu. Protože konkurence a novináři nemohli očumovat jejich vylepšení a kopírovat.
Minulá sezóna jasně ukázala, jak malé jsou rozdíly mezi týmy. Když některému týmu stačilo nasadit funkční vylepšení a hned byli před ostatními. Proto se to také tak přelévalo na čele a proto také bylo tolik různých vítězů závodů. O tom jsem naprosto přesvědčen.
Pneumatiky jsou dnes JEDINÝM a tudíž hlavním "nevyzpytatelným" faktorem. A mně, na rozdíl od nejspíše všech ostatních, by vůbec nevadilo, kdyby se jelo na měkkčích specifikacích a tudíž na mnohem více zastávek. Alespoň by se zkrátily stinty a mohlo by se více kalkulovat. Jinými slovy, klidně by se mohlo stát, že zastávka navíc bude v konečné strategii rychlejší, než méně zastávek. Kdo určuje, kolik pitů je optimálních a správných? A ještě poznámka, Hamíkovi a Massovi bouchly gumy, které měly za sebou ještě kvaldu. A v případě Hama asi dost extrémní Q3. Nepřekvapuje mne to, tak jak většinu zde.-
erdedy
12:55 02.07.2013 195.80.165.XXXPod toto sa podpisujem Odine!
Ale este jedna poznamka - to s kalkulovanim by sa mi fakt tiez pacilo a "skoro nejak tak" znela povodna poziadavka na Pirelli a tiez sa aj stalo - ich "prve" gumy boli presne tak "nastavene" - rozdiel medzi zmesami bol niekde aj 2-2,5s na kolo (myslene na uplne novych nepouzitych sadach napr. medium a hard). Asi sa to niekomu nepacilo, tak zmesi priblizili "viac k sebe" a uz rozdiel neni az tak vidiet.
Viditelny je uz viac/menej "len" rozdiel medzi starou/novou.
Takto kalkulovat sa este stale v podstate da (urcite na niektorych okruhoch). Ale ako vidime uz roky (nielen teraz za Pirelli), teamy aj tak volia strategiu "co najmenej zastavok". Sice na urcitych okruhoch je to jasne najlepsia volba ale niekde by to chcelo trochu "osolit"...
Jo a zdravim tymto aj Arnouxa, Ja, Nasira a dalsich z "ciernozlatej bandy"!
P.S.: skoda toho SC... Mohla byt aka-taka naplast na vykony MON, CAN...
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek