DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes zvládl dlouhou jízdu, Rosberg vítězem Monaka!

MONAKO - ZÁVOD; Nico Rosberg zvládl celý závod i tři restarty a na nejslavnější trati porazil Red Bully!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes zvládl dlouhou jízdu, Rosberg vítězem Monaka!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 28.05.2013 20:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 21 lidí) 26.05.2013 18:34
Tonouci se stebla chyta. Kdyz ti to nevyslo s… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 26.05.2013 18:08
12 prej špatně odhadl obranu... nic, dáme… »
» Duncan66 (Hlasovalo 19 lidí) 26.05.2013 22:49
Takze to byla pouze shoda nahod, ze behem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nico išiel veľmi pekne a bez jedinej chyby,.. ...ukázal, že je doma a tu to jednoducho vie, čo sa nepodarilo Lewisovi, lebo bol asi moc rozmaznaný, po večere strávenom s Nicolou. Red Bully ukázali svoj vysoký štandard a obaja jazdci obsadili svorne miesta na stupňoch víťazov. Adrian ma vôbec neprekvapil, len potvrdil, že od začiatku roku ho sprevádzala smola a tu v Monacu dokázal, že je naozaj špičkový jazdec a Force Indii to jednoducho v tomto roku ide na jednotku. Postavili auto o ktorom určite dopredu nevedeli, že bude tak dobre fungovať. Uvidíme, či tomu bude aj narok. 01 01 01

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.169.XXX
    Rosberg jazdi uz dlhe roky spolahlivo a dneska mal aj konecne dobre auto a gumy mu nezlyhali tak zajazdil svoj bezny vykon a bolo to na prve miesto

    + 8 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukas

    88.103.17.XXX
    Nudný závod Musím říct, že tak nudný závod jsem bohužel dlouho neviděl..ke konci to bylo poměrně ok, něco se alespon dělo, ale jinak?

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    158.195.4.XXX
    Konečne!!! máme najnudnejšiu, alebo lepšie povedané, GP o hov ničom zasebou 11 Už aby tu boli opäť okruhy na ktorých sa dá pretekať

    + 15 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.217.XXX
      Monako je hruuuza. Asi jedina velka cena pri ktorej som schopny zaspat. Aj som zaspal. Taka mila spomienka na roky minule (2000, 2001) ked sme s tatkom vzdy poobede sadli k telke pozreli start a prvych 5 kol a zobudil som sa tak 3 kola pred koncom. Potom som F1 prestal sledovat uplne. Ale spal som dalej... 03

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      91.127.36.XXX
      Ahoj.01

      Poznas ma, vies ze nedam pokoj... 04 Ak dovolis, nadviazem na nasu nedavnu debatu o "nesmrtelnosti Brawna"...03

      Som si pripravil take male zhrnutie... 03

      Zacnem radsej trochu "neskor" (2006), hadam staci aj odtial/nebranim sa doplneniu:

      1. Renault mal hmotove tlmice, o ktorych kazdy vedel ale nedokazal ich nikto tak vyladit ako oni. Potom prislo k zakazu so zamienkou "pohybliveho aero prvku"... Zakazali ich okamzite v prebiehajucej sezone! Pokial si pamätam, na pokyn Brawna (vtedy este Ferrari)
      Upravili sa pravidla v priebehu sezony!

      2. Vlastne to iste - s kridlami RedBullu - kazdy o tom vedel a ak im nevedeli prist na figel, sprisnili testy... a oni aj tak potom vyhoveli testom.
      Upravili sa pravidla v priebehu sezony!

      3. Niektori sa nevedeli zmierit s vykonom/vykonnostou RB/Renaultackeho fukania/mapovania. Kazdy o tom vedel, nevedeli ostatny svoje systemy vyladit na taku uroven. Mercedes (uz s Brawnom) stal v čele odboja a vynutili si zmenu v pravidlach. Potom zistili, ze to najviac poskodi MB-powered vozy, tak ziadali vynimku na 4-valce. RedBull sa o tom dozvedel a ziadal tiez vynimku - dostal a vzapäti nedostal (kvoli "proceduralnej chybe" v termine podania ziadosti...)
      Upravili sa pravidla v priebehu sezony!

      4. Brawn jazdil s difuzormi ktore boli "proti duchu" blabla... Ok nasli sedu zonu (stejne ako RB s kridlami atd), nechali ich dojazdit sezonu a vyhrat sampionat.
      NEupravili sa pravidla v priebehu sezony! Proti duchu boli az nasledujucu sezonu... ;-)

      5. MB - Brawn jazdil s dierou v zadnom kridle proti "duchu" blabla...
      NEupravili sa pravidla v priebehu sezony! Proti duchu boli az nasledujucu sezonu... :-D

      6. Lotus vyvija (1-2roky?) pasivny system svetlej vysky, pod "dohladom" FIA a vo finale je vsetko schvalene. Za dva tyzdne, na protest "niektoreho teamu" (Mercedes!), je system kompletne zakazany...!

      7. Redbull s Renaultom najde sedu zonu v predchadzajucom zakaze mapovania (bod 3.), okamzite zakroci "strieborna uderka" a na ich intervenciu sa meni uz zmenene... ***
      Upravili sa pravidla v priebehu sezony!

      8. A konecne - MB nedokaze zvladnut pneumatiky.
      Tajne si natestuje vyse 1000km s aktualnym strojom - proti pravidlam, (aj so svojimi jadzcami), najprv zapiera, potom prizna...
      Dostanu trest...?
      Plati toto monacke vitazstvo? Ok plati - prezumpcia?...
      Bude mat z toho MB nejaky vazny pruser...?


      Ako uz odznelo niekde minule na SK stranke v kauze RedBull/gumy - "Darovanemu vitazstvu, sa na pneumatiky nepozeraj..." :-D

      Doplni mi niekto dalsie premenne? ;-)

      Tu uz nejde o nejake nachadzanie sedych zon alebo hladanie vyhody, ide len o "rovne podmienky a rozhodovanie dohliadajuceho organu"...

      Neodpustim si znova - ak toto nepotrestaju (adekvatne), MB/Brawnovi uz prejde uplne vsetko!!!

      *** - zistil som - my vsetci RedBull potrebujeme (aj ked ich kecy nemusime) - nikto iny by sa neodvazil/resp. neodhodlal do toho zacat "šprtať" proti Brawnovi/MB...
      Ferrari sa sice...

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Pěkně ses rozjel. Bod 2 asi nebude dobře. pravidla pro flexi křídla se zpřísnila po skončení sezóny. Ale je možné, že tam něco proběhlo i v průběhu, to si nepamatuju.

        BTW měl bych pro tebe jednu "proměnnou". Možná by bylo zajímavé vyšťourat, jak se ke všem těm kauzám stavěl Bernie. Neříkám, že vždy kopal za ty "rovnější", ale bylo by to asi zajímavé zjištění, koho podporoval a co konkrétně dělal.

        Jo a nechceš o tom psát normální články? Petr by se mohl soustředit na ty krásné technické detaily (což už dělá) a ty bys mu pak vždycky napsal článek, že tato krásná technická vylepšení jsou zcela zbytečná, protože se v zákulisí chystá jejich zákaz. 03

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          78.99.206.XXX
          Menili sa pravidla v priebehu sezony - pre testovanie ohybu sa navysila vaha zavazi.

          Clanky nie 04 som prilis zaujaty proti jednemu teamu/osobe...04

          + 9 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            jj z puvodnich 50kg se zacalo zatezovat behem sezony 100kg a po sezone do zvedli na 200kg. Teda pokud me pamet neklame. 13

            + 7 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Ok. A myslel jsem, že jsou to dvě osoby. Brawn a Helmut Marko. 03

            + 7 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              78.99.206.XXX
              Helmuta teraz "tolerujem" 06 , ohromne sa angazuje v tejto kauze. Uz stihol vycislit, kolko sekund ziskali vyhodu. 01 Treba ho nechat urobit si svoju "pracu", zvezieme sa na tom...11

              + 6 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                To byl zas populistický žvást s tou sekundou za 3 dny.. asi se někoho zkušeného zeptám, o kolik zrychlí v současné době vozy F1 za rok u silnějších a slabších týmů a něco připravím...

                + 7 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Žvást - ty přece Helmut říká vždycky, minimálně když komentuje soupeře.
                  Erdedy - a jsi si jistý, že právě jeho angažmá a jeho kecy budou přínosné? 03

                  + 9 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    78.99.206.XXX
                    Neviem presne, ale na jeho kecy musis/musia aj oni reagovat. To je taka medialna vojna - jeden pindá a druhy to musi uvadzat na pravu mieru (preco, s kym, ako atdatd) resp. vyvazovat - zjednodusene - musi odpovedat chce ci nechce. Lebo "síla slova Helmutova, sa rovná temer síle ekumenické písně..." 12 ...sorry za odbocenie 06, proste tlak cez media je prilis velky a Helmut (aj opacna strana) to dobre vie.03 Hlas RedBullu je v tomto "prilis silny" aj na taky MB. RBR sa do ksichtu nebude vysmievat nikto, ak ide o taku zalezitost.

                    Ak si budu posielat take male podpichnutia, potom trebars aj nieco dalsie vyplave.03 (uz sme to videli - viz. bod 3. teda ten dodatok)

                    + 8 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      Jo, tlak to samozřejmě vytváří, to máš pravdu. A je to hrozný nešvar tohohle světa, že novináři nejsou schopni tyhle mediální nesmysly filtrovat a reagovat na ně. Laciná lež důležitého hlavouna má větší váhu než rozbor odborníka, který má jedinou nevýhodu - není mediálně známý. Hlavně že v politice naopak fungují jako aktivisté a filtrují a cenzurují "ty neoblíbené" jako na běžícím pásu.

                      Paradoxem je, že mediální tlak ohledně pneu vystupňovali podle všeho právě RB a Mercedes 03 (i když Wolf to trochu uklidňoval). Teď, když Mercedes zareagoval na vývoj a vytěžil z toho něco, tak jdou proti sobě.

                      Všiml sis, kolik proměnných se "čistě náhodou" sešlo v téhle kauze?
                      - kritika mnoha pilotů tu byla i loni, nyní ale tlačí na pilu RB a Mercedes, tlačí se na Bernieho atd
                      - Pirelli pořád nemá podepsanou smlouvu na další roky, jedná se - kritiku právě teď nepotřebuje
                      - někdo z manažerů Pirelli se z té kritiky podě...lá a vyhlásí změnu pneu... jako dodatečný zástupný argument se vymyslí bezpečnost
                      - některé týmy nesouhlasí, změna je zatrhnuta ze strany FIA.. takže Pirelli prohlásí, že bude jen velmi malá změna kvůli bezpečnosti
                      - Pirelli dává nabídku k testu (v zájmu řešení potíží s pneu) jen pár stájím, ačkoliv má povinnost oficiálně vyzvat všechny - je téměř jisté, že to byla jen záminka a že předpokládali, že týmy to odmítnou... záleží taky s jakými podmínkami jim to nabídli, to se dá zařídit
                      - "náhodou" jen Mercedes, který má s pneu potíže, souhlasí a tvrdí, že vlastně pomáhá Pirelli
                      - Pirelli mlčí, Merc mlčí, ačkoliv normálně by se o testu někdo oficiálně zmínil

                      Nesedí to nějak podezřele dohromady? Otázka je, co dostalo Pirelli slíbeno od Mercedesu? Výpomoc s tím problémem ohledně uzavření smlouvy (bod 2) nebo nějakou mediální podporu místo kritiky (bod 1), nebo něco podobného? 03

                      + 8 / − 8

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        195.91.14.XXX
                        Presne - staci mat fajn velku tlamu a je jedno co povies, hlavne aby to bolo poriadne pocut! 01 (teda 02) A ako to uz byva, tisic-krat opakovana loz, sa stane pravdou...03

                        To vsetko co si napisal - fakt na tom moze nieco byt. 01

                        A este ma napda dalsia vec (ale z ineho sudka) - nedavno tu bol clanok aj debata o cene novych motorov Renaultu - vtedy mi nejak nedoslo, ze lni vlastne potrebuju znizit pocet zakaznikov. 03
                        Neni ta cena premrstena len kvoli tomu?

                        (Ak to tam odznelo, sorry nevsimol som si)

                        + 5 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.80.165.XXX
                  18 Helmut to je fakt masaker... Ale v tomto pripade "super" 03 , nech si pre zmenu teraz v mercedese "trhaju vlasy" z jeho demagogii...04

                  + 7 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        78.99.206.XXX
        Este dodatok k bodu 3.:

        MB ziadal tu vynimku "bez zverejnenia" (poza chrbat ostatnych). Az RBR to "vyniesol" na svetlo Bozie.

        + 8 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.36.XXX
        Nepreslo (znova) preto dodatok/pokracovanie:

        ... Ferrari sa sice prida, ale oni maju proste posledne roky politiku "nekecaj a padluj" a stavaju sa k problemu ako "mam v pi.., sustredme sa na s(S)eba...", co sice schvalujem, ale niekedy by som proste (s ich "slovom! v sporte") uvital rychlejsie aj razantnejsie "rozhodnutia".

        + 8 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama