DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen jasným vítězem v Melbourne!

AUSTRÁLIE - ZÁVOD; Kimi Räikkönen a Lotus díky strategii ovládli úvodní závod sezóny a v závěru předvedli i nepřekonatelnou rychlost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen jasným vítězem v Melbourne!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 157, poslední 20.03.2013 10:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 25 lidí) 17.03.2013 09:13
Vyhrála strategie. Kimi byl skvělý, nicméně… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 17.03.2013 08:57
Jak že to psávali fanatičtí fans Schumiho? Král… »
» Mike17 (Hlasovalo 20 lidí) 17.03.2013 08:58
Nechápu, co předvádělo Ferrari u druhé zastávky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Plecháček

              85.207.10.XXX
              A co ten skok přes Narainův hrb v Abu Dhabi? 13 Ale ne, já vím, že za to nemohl, když se HRT rozbilo v nejmíň vhodnou chvíli. 04

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          On vidí jen to, co chce vidět. Výsledky a body ho nezajímají. Myslel, že Nico a Lewis jezdili spolu do odstoupení Rosberga. A loni že se také Schumi párkrát udržel s, a před Rosbergem.
          To, že většinou, když Míša ztrácel kolem minuty, tak to zabalil, aby to pro tento druh lidí vypadalo, že měl technické problémy a oni mohli takový závod ignorovat, případně se vymluvit na problémy s autem.18
          Ne nadarmo ale Schumi technické problémy míval více, než Nico. Letos tomu může být opačně. Ten, kdo přehnaně tlačí na techniku, tomu zpravidla technika selhává.18
          Ale ještě není ani půlka sezóny, tak jsou veškeré spekulace zbytečné. Ale já pevně věřím, že Hamík prokáže své kvality a doveze Merglu více bodů, než dovezl přeceňovaný Schumacher a také více než Nico.
          Teď jdu slavit Kimiho.18 18 18

          + 9 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Thomy

            Thomy

            95.129.242.XXX
            Nemám co dodat... 11

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            S koncem souhlasím. Určitě doveze víc bodů než Schumi. Ze stejného důvodu jako Kimi doveze víc bodů než Pic. Zatím mě Hamík o větší kvalitě nepřevědčil. Když Rosberg odstoupil, ztrácel 4,7s, což je stejně jako po prvním kole. Tomu bych převaha rozhodně neříkal. 04

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Co to plácáš? Jaké důvody? Mergl má evidentně stejné problémy s pneumatikami, jako loni. Podle mne jsou na tom, co se týče auta stejně, jako byli loni. Pokud nemáš děravou paměť a nebo si tradičně účelově nezkresluješ fakta. A Hamík musel do boxů pro ještě jedny gumy v závěru, kdy všichni ostatní už dojížděli na "opotřebovaných". Tak že tě mohu ujistit, že oba, jak Schumi, tak Lewis mají v rukou srovnatelnou techniku. Zázraky se nedějí. A nebo jen velmi zřídka. Mergl je na tom opět velmi dobře, co se rychlosti týče (kvalda je toho důkazem), ale pneu opět trošku zlobí. Vše je jako loni.
              Jinak ještě k tvému argumentu: Kimi už loni získal více bodů než Pic. Ale Schumi jich více než Rosberg nějak nezískal. Zato Hamík věřím, že ano.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.29.32.XXX
                Lewis nakonec jel na 3 zastavky jako vetsina pilotu. Tak jake problemy s pneumatikama jako loni? Zkusili to na 2 a nakonec se to ukazalo jako ta horsi varianta, tak jeli na 3. Ale ze by mel Mercedes problemy s pneumatikama oproti ostatnim jsem si teda nevsiml.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Máš pravdu, Mrecedes vydržel na superměkkých nejdéle. Ale střední jim dělaly menší problém (v porovnání se superměkkými).
                  Ale srovnávám srovnatelné a tvrdím, že loni MS se kvalifikoval na 4.místě, letos LH na 3.místě. Po startu jezdili loni MS a NR třetí a čtvrtý, čili docela na čele, stejně jako letos, kdy chvíli jeli opravdu v čele. Jen výsledky byly loni diametrálně odlišné od těch letošních. I když v něčem podobné, MS odstoupil téměř identicky jako NR letos. Jen Hamík dovezl letos body na rozdíl od Rosberga vloni. A ještě jedna poznámka, loni jel Mergl na dvě zastávky, stejně jako všichni ostatní. Letos na tři s výjimkou Kimiho. Tak že svým způsobem "problémy" s pneu (spíše co do pochopení) mají.18

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                No jak na tom Mercedes v sezoně bude, se teprve ukáže. Každopádně je hezké vidět, že jsou pro tebe body největším měřítkem výkonnosti pilota. V tom případě totiž musíš mít Schumiho za suverénně nejlepšího pilota historie. V Tvém případě mě to obzvláště těší. 04

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  To jsem nikdy a nikde nenapsal. Zase mi podsouváš něco, co není pravda. Ale když srovnám srovnatelné a jeden pilot se dokáže umístit lépe než druhý, tak si troufnu tvrdit, že je lepší. Ostatně, jsem to tu napsal už loni. Když Hamík přestoupil k Merglu namísto Schumiho, že věřím v jeho lepší výsledky. A to bylo v době, kdy pochybovali i Lewisovi nejvěrnější fanoušci.
                  Já přihlížím především za jakých okolností pilot body získává. S nejlepším autem není problém pro 3/4 pilotů vyhrávat, ale výkony v horších vozech jsou pro mě měřítkem výkonnosti, mnohem větším. Proto se spolu neshodneme na těch nejlepších. Pro tebe Schumacher,Vettel (když díky bezkonkurenční technice vyhrávají) - pro mne Alonso, Raikkonen (i když těch úspěchů mají, díky technice, podstatně méně).12

                  + 7 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Já ti nechtěl něco podsouvat, chtěl jsem si rýpnout. 03 Vím co si o Schumim myslíš. Vadilo mi jen, že vytáhneš body ve chvíli kdy svědčí proti němu a ignoruješ ostatní statistiky nasvědčující jejich vyrovnanosti. Ale jak najednou svědčí body v Schumiho prospěch, tak najednou o ničem nesvědčí. Já na rozdíl o tebe nevím, které auto je o kolik rychlejší, protože jsem neviděl Alonsa v RB ani Vettela ve Ferrari. A tak si názor dělám jen podle společných týmových kolegů. A z toho jen soudím, že Alonso není rychlejší jak Hamík ani Schumi a zároveň asi je rychlejší jak Kimi. Ale neříkám, že to tak musí být, i ti piloti se časem trochu mění. Takže srovnání Vettela mám jen s Webberem a nikdo netuší jak by si vedl ve stejném týmu s Alonsem nebo Hamem.
                    A to že tu spousta lidí píše jak je jednoduché vyhrávat s nejrychlejším autem mě nepřevědčí, protože nemají jediný důkaz, že to tak je.
                    A co se týká Mercedesu? O tom že se zlepší vůbec nepochybuju. Mají tolik špičkových lidí, že se to někdy už projevit musí. Jezdci na rychlosti vozu mají menšinový podíl a jestli na tom některý má zásluhu, pak to není ani Schumi ani Hamík, ale Nico. Ten jediný byl u stavby od začátku do konce. 03 S hodnocením Hamíka bych počkal na víc závodů, ale zatím to vypadá na podobné výkony v porovnání s Nicem jako u Schumiho, což mě při srovnání Schumiho a Hamova věku dost zaráží. 04

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    Ten konec jsi napsal pěkně a trefně. 12 01 Byl to pěkný pohled sledovat, jak právě Alo a Kimi ujíždějí Vettelovi. Souboje těch dvou, příp. ještě Hamáče, jsem si přál vidět od Kimiho návratu. Snad si v Malajsii dáme "druhý díl". 03

                    Nicméně trochu bych se Mikea zastal. Loni zhruba uprostřed sezóny, když Mergl upadal, tak to byl právě Schumi, kdo si s horší technikou radil lépe. Rosberg měl období, kdy jezdil kulové, dokonce vypadával v Q1 ap. Proto mají statistiky vyrovnané, kromě bodů. Schumiho problém byla počáteční horší práce s pneu - v Číně Rosberg všem ujel, včetně Schumiho. A později už stáj paběrkovala, takže se mezi těmi dvěma bodově nic moc nezměnilo.
                    Jinak se shodneme, že Hamilton je lepší a očekávám od něj (i od týmu) víc bodů. Vypadalo to, že poslední stint ztráceli, protože měli problém v těch podmínkách zahřát střední směs. Přesto Hamáč nedopadl vůbec blbě.

                    + 5 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Pro Mike17 i Nasira:
                      Na Hamiltona jsem zapomněl, toho též počítám k nejlepším.
                      Pouze body jsem nevytáhl. Ony totiž ty tvoje argumenty srovnání kvalifikací a nejrychlejších kol, jsou stejně chabé jako pohled pouze na zisk bodů. Právě, že loni existovaly závody, kdy Schumi dělal chyby a boural, nebo to zabalil, když ho čelo předjíždělo o kolo, které jsi do svých srovnání "zapomněl" započítat. Nerad spekuluji a nechci se tu ohánět nějakými "kdyby", ale jseš si jistý, že loňský "propastný" bodový rozdíl mezi Nicem a Míšou nic nevypovídá o jezdeckých kvalitách? A že kdyby MS neměl tolik odstoupení, byl by na tom bodově lépe, než NR? Já si myslím, že za celou sezónu byl Nico lepším pilotem, i když připouštím, jak píše Nasir, že v některých úsecích sezóny podával Schumi srovnatelné výkony, někdy i lepší. Každopádně ho ale Rosberg porazil ve všech třech sezónách a to už není náhoda.
                      Hamík tam podle mě přinesl svěží vítr a minimálně pro tuto sezónu možnost týmu zbavit se upjatosti na jediného pilota. Sice je ještě móc brzy, ale troufnu si tvrdit, že Rosberg to bude mít počertech těžké, Hama porážet (jako Schumiho po tři sezóny) a nejspíše se mu to ani nepodaří.
                      Vliv Hama,Schumiho, či Nica na rychlost vozu je zanedbatelná, spíše mám na mysli vliv pilota jako druhotný aspekt. Prostě konstruktéři nebyli nuceni vymýšlet nesmysly pro sedminásobného, aby nevypadal v Q jako začátečník. A mohou postavit normální auto s možností vývoje, se kterým se oba piloti dokáží bez problémů dostat do Q3.
                      Mikeu nějak jsem nepobral to tvé srovnávání tým.kolegů. Kdy spolu jezdili v jedné stáji Kimi a Alonso, nebo Schumi a Alonso?

                      + 5 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Jistě ani ostatní statistiky nejsou přesné. A neříkám, že byl Schumi lepší, ale jeho výkony byly srovnatelné a nějaké odstoupení si sám zavinil. Ale určitě nemůže za to, když se mu pokazí elektronika, zadní křídlo, nebo mu blbě dotáhnou kolo. S jízdou na hraně to nemá nic společného.
                        Předchozí sezony neřeším, uznávám že byl Nico lepší. U loňské už to nebylo nijak výrazné. Zrovna tak bych ještě nedělal závěry, když byl po 30-ti kolech Ham před Nicem o necelých 5s. Nico to bude mít těžké, o tom jsem nikdy nepochyboval a možná bude Hamík rychlejší, jen bych s tím hodnocením chvíli počkal. 03
                        Jestli dělali auto přímo pro Schumiho nevím, nepracuju tam a neslyšel jsem to od nikoho v Mercedesu ani náznakem. Ani od Nica. Předpokládám, že se jedná jen o tvou úvahu.
                        Srovnání kolegů? Jednoduché, všichni 3 měli přece jednoho společného. Jmenuje se Felippe Massa. 03

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          No vidíš, už si začínáme rozumět. Schumi jistě primárně nemůže za některá svá odstoupení. Ale... a teď spekuluji, myslím si, že na tým byl tvořen docela silný tlak s cílem dosáhnout pro Schumiho lepších výsledků. A pak i takové špatně utažené kolo, nebo zaseklé DRS může být výsledkem práce týmu ve "stresu". Vzpomeň na podobné situace loni u McLarenu. Výsledek byl přestup Hama k Merglu - pro mnohé nepochopitelný. Jsou to moje doměnky, jak jsi správně napsal, ale většinou jsem se nemýlil. Nevím zda se toho ještě dožiju až za 20 let (po vypršení "mlčenlivosti") někdo napíše podobnou knihu jako byla Senna vs Prost o Schumim a této době. Možná, že se mé spekulace potvrdí, jako se mi potvrdilo mnohé z dob Senny. Ale vzpomeň si na mě.
                          Závěry z jediného závodu nedělám, také jsem výše psal, že je to předčasné, avšak, kdo po ohlášení přestupu Lewise tipoval, že hned v prvním závodě u Merglu získá 10 bodů? Většina nad ním lámala hůl (včetně jeho fans).
                          A porovnávat přes Massu kolegy? Nevím, ale to snad kulhá ještě více, než porovnávání kvalifikací, nejrychlejších kol, či bodových zisků. Ty předpokládáš stejnou výkonnost Massy nováčka, Massy "v nejlepších letech" a Massy "po nehodě". To jsi doufám jen zkusil, zda už netrpím stařeckou demencí?18 Mám pro tebe špatnou zprávu. "Ještě ne".

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Ony ty chyby můžou vyplývat s přehnané snahy, ale nevím jestli souvisí s protěžováním jednoho pilota. Mclaren dělal chyby u obou a neřekl bych že Hamovi víc. Prostě chyba v týmu a jezdci za to nemůžou.
                            Jestli se někdy taková kniha objeví, tak budu moooc rád. Ale nevím, proč si už všichni jeho bývalí stájoví kolegové nestěžují. Přece jim už nic nehrozí a je jich dost. 03 Stěžovali si na týmovou režii (jasně měli důvod). Tak proč si nestěžovali na horší auta nebo jiné věci?
                            Dobře, zmínil jsi, že je to předčasné. Asi jsem nečekal 10 bodů, ale čekal jsem rovnocennost s Nicem, spíš že bude trochu lepší. Po konci loňské sezony jsem myslel, že na tom bude jejich auto hůř. Ikdyž testy naznačily zlepšení. Je na tom líp a jsem rád, už kvůli Nicovi.
                            S tím Massou máš jistě pravdu (a proto jsem se zmínil, že to přesně z tohoto důvodu není přesné), ale u Schumiho a Kimiho šlo o 2 po sobě jdoucí sezony, takže to moc velká změna nebyla. Nehoda Felipeho mluví spíše proti Alonsovi, než Schumimu. 03
                            A když už jsme u toho, nesrovnáváš ty teď pilota rok před důchodem (v F1 se dá říct už zasloužilého důchodce 12) s pilotem v nejlepších letech? 03

                            + 1 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Špatně jsi mě pochopil. O protěžování Schumiho v Mercedesu jsem nemluvil ani jsem to tak nemyslel. Jediná moje zmínka (obava) na toto téma byla ještě před první jeho sezónou po návratu. Vývoj událostí a výsledky mě přesvědčily, že Schumi protěžován nebyl. Spíš jsem měl na mysli určitou snahu týmu mu pomoci. Prostě DDRS vidím jako příklad. Jistě, že toto zařizení měli k dispozici oba piloti stejně. Jen si nejsem jist, zda by se konstruktérské úsilí ubíralo zrovna tímto směrem, kdyby v r.2011 zvládal Schumi kvaldy stejně brilantně, jako Nico. Nakonec i u Merglu přiznali, že to byl též jeden z problémů v dalším vývoji auta během sezóny. Neberu to jako protěžování jednoho pilota před druhým, spíš jako slepou uličku, do které se dostali vlivem enormní snahy pomoci odstranit kvalifikační potíže Schumachera.
                              Ty si představuješ, že si každý pilot může říkat co chce a stěžovat si v médiích, kdy a na co se mu zachce?18 18 18 To mají velmi dobře ošetřeno ve smlouvách. Otevře si ústa a končí....
                              K porovnávání, Massa u Schumiho prakticky začínal a s Kimim (hlavně druhou sezónu) už prokazoval, že se oddělilo zrno od plev. Mrkni po kolika letech v F1 dokázali vyhrávat závody špičkoví piloti současnosti a nedávné minulosti. Massa se v tom nijak neliší.
                              Ano srovnávám důchodce s pilotem v nejlepších letech. Ale zároveň jsem nikdy netvrdil, že je důchodce lepší než piloti v nejlepších letech. To spíše naopak. Vedu tady marný boj s nostalgiky.
                              PS. Když tě tu mám, napiš mi pozdrav na odin5@volny.cz, abych získal tvůj mail, vymýšlím nějaké setkání.

                              + 3 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                S tím DDRS nevím. Je to spekulace, ale pravdivá být může.
                                S tím stěžováním jsem myslel hlavně jeho dávné týmové kolegy. Až na Massu už pro týmy nepracují a není tak důvod proč by si nemohli postěžovat. A neudělal to ani Massa ani Irvine ani jejich předchůdci. Jen se shodli na týmové režii.
                                S porovnáním máš pravdu v tom, že se pilot vyvíjí. K lepšímu i horšímu. Jen za jeden rok bych bez nějaké nehody velkou změnu nečekal. A převaha Schumiho nad Massou se nedá moc srovnat s vyrovnaností s Kimim. Ale netvrdím tím, že musel být Schumi nutně mnohem lepší. Každému může sednout auto různě a Kimi navíc přestoupil k novému týmu.

                                + 1 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  No na stěžování si musíš mít žaludek. Ne každý je ochoten po prohraném šampionátu jít brečet k novinářům (ono se to také může snadno otočit proti němu). A po desti, patnácti letech ? K čemu? Ty bys byl ochoten se k něčemu takovému snížit, když je jasné, že se tím nic nezmění? Irvine už cosi naznačoval ohledně Schumiho konstruktérských schopností. A jen si tím proti sobě poštval lidi.
                                  Spíše bych bral informace od nezávislých lidí, kteří se okolo F1 točí řadu let a leccos ví, než od samotných pilotů.
                                  K porovnávání: Schumiho převaha nad Massou? Čekal snad někdo něco jiného? To bylo jasné i mně, že sedminásobný mistr světa se 100% podporou týmu zajezdí "nováčka". Podotýkám, že si nemyslím, že by měl v té době Schumi dělat Massovi "dvojku".18
                                  Massa Kimi je už trochu jiný příběh. Massa u Ferrari vlastně domácí, Kimi přivandrovalec. Auto celkem slušné. Navíc se říká, že jezdit s Ferrari není tak jednoduché. (Později to potvrdil i Fisichella v době přestupu superrychlý u FI). Tak že se musel KR i trochu učit. I když fandím Raikkonenovi, tak Massu mám za dobrého pilota ( mnohokrát jsem se ho zastával ) a alespoň jeden titul bych mu ze srdce přál.
                                  Nejspíš píšu to samé co ty jinými slovy. Jen není fér srovnání, MS lepší FM; FM zhruba stejný KR; tak bude MS lepší také než KR. Navíc od člověka, který si občas zapochybuje o výkonnosti Alonsově, vzhledem k Massovi.18 03

                                  + 2 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    V podstatě nejsem proti. Ikdyž si myslím, že pokud si někdo stěžuje na TR, pak už je jedno jestli k tomu přidám něco o technických rozdílech.
                                    Pak bych opravil, že Massa nebyl nováček, jen byl nový u Ferrari. Mohlo to mít vliv, ikdyž Ham se už jako nováček vyrovnal Alonsovi. Ale proto jsem psal, že to srovnání není optimální a proto si ani nedovolím tvrdit s jistotou, že byl Schumi rychlejší jak Kimi. Rozhodně to ale má alespoň nějakou vypovádající hodnotu, na rozdíl od neustálých útoků na Vettela, že má nejrychlejší auto. K tomu není totiž ani ta nejmenší indicie. Může to tak být, ale jestli by s tím Hamilton jezdil o 2s rychleji, nebo o 2s pomaleji si můžeme jen tipovat a neví to ani sami jezdci.
                                    A o výkonnosti Alonsa nepochybuju. Že někdy napíšu, že mu Massa pomáhá k bodům a u Ferrari je vypracovaná TR ještě neznamená, že FM považuju za rychlejšího. 03 Ovšem souhlasím, že špatný není.

                                    + 3 / − 5

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.96.XXX
                                      Ok. Massu i po ročním prologu u Sauberu lze počítat mezi nováčky. Rozhodně nebyl v pozici, kdy by si měl u Ferrari nárokovat rovné podmínky s Schumacherem. I když ti možná připadá, že jsem proti Schumimu zaujatý, tak tomu tak není. I já rozeznávám kvality jednotlivých pilotů v jednotlivých obdobích. A tady není o čem diskutovat.
                                      No, ono totiž, když chceš něco tvrdit, musíš mít alespoň nějaké důkazy. Barik důkaz TR u Ferrari vyrobil, ale důkaz o rozdílné technice je trochu problém v prostředí F1.
                                      Vypovídající hodnota: Jak mi chceš vyvrátit, že RBR neměl nejlepší auto, když suveréně vyhrál titul v konsruktérech, dokonce dříve než titul jednotlivců? Není toto minimálně stejná, spíše vyšší vypovídající hodnota, než srovnávání přes třetí osobu (u které ani není zohledněna její pozice v týmu v jednotlivých obdobích)?
                                      Ještě jedna poznámka (ne)související: Právě Schumacher si u mě trochu vylepšil "kádrový profil", když po svém konci řekl, že se ve své druhé kariéře naučil prohrávat a že si nemyslí, že by v RBR postaveném pro Vettela byl on mistrem světa také.11 Takhle to vidím i já (obecně vzato na kohokoliv), ale tvrdím, že právě tito TOP piloti by na 99,9% s RBR mistry světa byli Schumachera nevyjímaje.

                                      + 4 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama