DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monze?

MONZA - Jak pokračovaly interní duely pilotů během závodního víkendu v Monze?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monze?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 14.09.2012 06:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 12 lidí) 12.09.2012 10:55
a do... pri pohlade na "EKG": -… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 12.09.2012 10:16
Tou blamáží jsem nikterak nemířil proti jejich… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 12.09.2012 10:15
anketa Dnešní anketa myslím ukazuje víc než… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Podľa mňa mohol Felipe skončiť na 2. mieste, keby trochu ukázal,.. ...že má gule. 12

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    a do... pri pohlade na "EKG":

    - Perez bol po cely cas rychly, jak raketa! Uplne samostatna kategoria! Lepsia kvalda a je na 99,999% jasny vitaz.

    - Lotus a McL si zrejme "nastejno" rouzumeju s pneumatikami (akurat McL bol rychlejsi)

    - Ferrari ma (este stale) problem s gumami po cca 20-25 kolach, ale nastastie to maju zrejme dobre spocitane - vzhladom na ich rychlost, +/- vedia, ze ak bude dostatocny naskok, nemal by byt problem... teda kym sa neprirutil Perez.03

    - Mercedes je rychly ale ma zjavne stale tie iste problemy s gumami, zrejme jednoducho na jednu zastavku neni sanca (pocitam, ze na tom sa uz do konca sezony nic nezmeni). Mozne je, ze by im zrovna teraz pomohli gumy z min. sezony, s väcsim casovym odstupom na kolo, to len tak na prvy pohlad.

    Ten Perez/Sauber mi ale vyraza dych.01 01 01

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Sauberu to prostě nakonec sedlo, Pérez zřejmě na rozdíl od Kobajašiho vsadil před kvalifikaci na závodní nastavení, proto takový rozdíl mezi nimi, přehnal se kolem Japonce jako šinkanzen. Kdyby byl tedy rychlejší v kvalifikaci, tak by v závodě možná tolik nezářil (a možná by i zvolil podobnou strategii jako ostatní: středně-tvrdá a tvrdá směs).

      Co se týče degradace pneu, jsou na tom opravdu výbroně (kolem toho se ostatně točil vývoj C31 i úprava zavěšení - [odkaz na stránku] ) - podobně jako Lotus, Kimi ale jel fakt ultra-low drag. Ferrari na tom v Monze byl s degradací hůře než se čekalo (i možná než čekali oni sami), McLaren na tom byl až podezřele dobře (nejsou na tom tak dobře jako Sauber/Lotus). U Ferrari to může být nižším přítlakem, Hamilton těžil z čistého vzduchu a relativního klidu na čele. Monza je ale unikát, teď to přijde. 03

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    anketa Dnešní anketa myslím ukazuje víc než jindy, že je víc o fanouškovství než o jednotlivých závodech. Sergio mi moc sympatický není, přesto je to pro mě jasná volba.
    U Hama to ještě chápu. Vyhrál, takže kombinace HamxMclaren byla nejlepší, ikdyž ta anketa by měla být o pilotech. Aspoň si myslím.
    Ale 40% pro pilota, co se dostal na bednu jen díky týmové režii? 11

    + 10 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Alonso bol jasne rýchlejší ako Massa, po predbehnutí mu v cieľi nadelil takmer desať sekúnd a či už sa pred neho dostal vďaka TR, alebo nie, tak skôr či neskôr by sa pred neho dostal aj bez TR.

      + 11 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Byl rychlejší, nebo dostal Massa za úkol, z co největší vzdálenosti krýt Ternandovi záda? Třeba před přibližujícím se Perezem nebo Raikkonenem? Minimálně pokles rychlosti Massy po tom, co se za něj dostal Alonso, je nějaký divný ne? Nebo spíš logický? 04

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Vždyť Alo Massu stahoval x kol o nějaké ty desetinky a jakmile už byl kousek za ním, tak bylo jasné, že mu Massa nebude klást odpor. Pokud se chtěl Massa dostat na bednu, měl celou dobu dýchat na záda Buttonovi a nejlépe se udržet před ním, což nedokázal.
          Jinak krytí zad asi nefunguje tak, že pilot záměrně zpomalí, aby ho pak zezadu ohrožovali další jezdci, že jo? 03 Kimi Massu nakonec málem dostal.

          Pořád se divím, že tě tak štve to hlasování... Dá se s tebou normálně diskutovat (naštěstí), ale připadá mi to, jako bys byl v tomhle hrozně zabejčený. Jako že Vettel nebo někdo jiný tady není moc oblíben a proto když dojde k nějaké pozávodní diskuzi, budeme schválně zpochybňovat ty, kteří oblíbení jsou?

          Pérez zajel skutečně výtečně, Hamáč si to celkem pohlídal a vyhrál, a Alo se po pokažené kvaldě probil rychle dopředu, taková jasná trojka adeptů (kolik kdo přesně má jsem nekoukal).

          + 4 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Tož stahoval, ale právě tak 1-2 desetinky. Asi by mu do konce závodu nestačilo dost kol, na toto tempo. Pak začal Massa ztrácet 0,5-1s na kolo i přes "poškození" Alonsova vozu. Nic proti týmové strategii, je u nich jasná a logická. Jen to podle mě nějak nesvědčí o skvělém nedělním výkonu Fernanda. Nic víc.

            Asi máš pravdu, že mě to zaráží celkem zbytečně. Každý má nárok na svůj názor. Tento mi to jen přišlo hodně okaté, protože podle mě Sergio zajel opravdu skvěle, hlavně s ohledem na to s čím jel. Nechci nějak celkově shazovat Alonsa, je jeden z nejlepších pilotů a jezdí za špičkový tým. Prostě mi to hlasování přijde někdy vtipné.

            Souhlasím, že patří do té pětice. Ale upřímně: fakt ti přijde, že byl nejlepší? 03

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.179.165.XXX
              Když vezmeš v úvahu, že se Ferrari dost potýkalo s degradací pneu, že Alo po "výletě" kromě poničené aerodynamiky musel jezdit pomalejší stopu kvůli poškozenému tlumiči a že jim k tomu ještě úplně klekla telemetrie...

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Bavíme se tu proč Massa zpomalil proti Alonsovi. Oba byli na Ferrari tudíž degradace stejná. A jestli měl Alonso výrazně poškozené auto a musel objíždět retardéry, měl by být ještě pomalejší a ne naopak. 03

                + 7 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  Ne, bavíme se o tom, že má Alonso podle tebe moc hlasů v anketě o nejlepší výkon z Monzy.

                  Úroveň degradace pneumatik závisí mimo jiné i na jízdním stylu a zrovna letos už Alo s Mas i třeba But s Ham několikrát ukázali, že co funguje jednomu, nemusí fungovat druhému. V sobotu byl Mas o 0,3; 0,7; 0,3 s pomalejší a nebýt problémů Alo s technikou...

                  Že by měl příkaz jezdit po předjetí o 0,5 s pomaleji? K čemu by to bylo? Jen by zbytečně přišli o body, kdyby se zezadu přihnal nějaký rychlík, což se i málem stalo? Když už, tak to bude spíš v jeho hlavě.

                  + 6 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Blamáž Mercedesu ve Spa ? Tady bych si dovolil nesouhlasit. Mercedes na tom ve Spa nebyl vůbec špatně. Nebýt problémům s technikou v posledním stintu, všechno mohlo být jinak. Zaregistroval jsem totiž, že Schumi po výjezdu z boxu ztrácel asi 14 sekund na skupinku bojující o bednu. Pokud by Schumi neměl technické problémy a jel stejně konkurenceschopně jako v prvním stintu na stejných gumách, tak si dovolím říct, že by bojoval o bednu. 14 sekund ztráty na nových gumách proti jezdcům, kteří museli dojet na ojetých až do cíle ? Navíc to bylo v době kdy do konce závodu zbývalo, jestli se nepletu, devět kol. Stáhnout v průměru 1,5 sekundy na kolo na čerstvých měkčích gumách oproti soupeřům na ojetých, kteří si nemohli být jisti zda jim vydrží grip až do cíle a na tak dlouhém okruhu není moc. Navíc byl Mercedes hodně silný na rovinkách, takže předjíždění by velký problém taky nebyl. Já bych řekl, že ostatní se báli podobné strategie, která však mohl být i výhodnější i když je pravda, že Mercedesu ani nic jiného nezbývalo. Bylo by zajímavé spočítat pokud by jel Schumi tempo Raikkonena stejně jako v prvním stintu. K tomu přičíst vliv čerstvých gum proti starším. No nevím, podle mě by je bez těch problému s vozem musel tak dvě, tři kola před cílem dojet. Takže problém nebyl ve strategii ale v nefunkčním voze, což bylo poznat i podle toho, že po přezutí začal Schumi ztrácet i když měl výhodu v gripu a to v porovnání s prvním stintem, kde byl Schumi velmi konkurenceschopný do té doby než mu začali dřív než ostatním odcházet gumy, což pro Mergly vlastně standart.

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tou blamáží jsem nikterak nemířil proti jejich výkonům v Monze, ale proti tomu, že si s vozem, který žere pneuamtiky, troufli minule zrovna ve Spa jet na jednu zastávku. Pochopitelně ke konci museli neplánovaně znovu do boxů, připravili se tím o lepší výsledek, který mohli zajet, kdyby od počátku jeli dvouzastávkovou strategii - za to jsem je tehdy kritizoval a teď jsem to připomněl.

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.113.208.XXX
      když pominu problémy MSC,tak strategie nebyla nejšťastnější.Výměna měla přijít ve chvíli,kdy se před něj dostal KR a skupinka za ním,měla na něj ztrátu kolem7 vteřin,ale rapidně ji stahovala,až se úplně dotáhli.Kdyby MSC zajel do boxů v kole,ve kterém se před něj dostal KR,tak se vrátil na trať se ztrátou kolem 8i vteřina na Webbera.
      Když se podívám na výsledkovou listinu,tak mezi Webberem na 6.místě a Raikkonenem na 3.místě bylo v cíli cca 6 vteřin.Čistě teoreticky...kdyby ta zastávka přišla v hodný okamžik,tak by měl MSC do konce závodu asi 13 kol na ostré tempo,jaké předvedl na Monze.Stáhnout za 13 kol ztrátu cca 14 vteřin na čerstvé sadě pneumatik a se skvělou rychlostí na rovinkách....to by nebyl žádný problém.A jak píšeš...předjíždění by bylo formalitou.Bedna tam byla více než reálná.A o blamáži bych nehovořil.První stint Schumachera byl fantastický.Vyždímal co se dalo.

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama