DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monze?
MONZA - Jak pokračovaly interní duely pilotů během závodního víkendu v Monze?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monze?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
erdedy
10:55 12.09.2012 195.80.165.XXXa do... pri pohlade na "EKG":
- Perez bol po cely cas rychly, jak raketa! Uplne samostatna kategoria! Lepsia kvalda a je na 99,999% jasny vitaz.
- Lotus a McL si zrejme "nastejno" rouzumeju s pneumatikami (akurat McL bol rychlejsi)
- Ferrari ma (este stale) problem s gumami po cca 20-25 kolach, ale nastastie to maju zrejme dobre spocitane - vzhladom na ich rychlost, +/- vedia, ze ak bude dostatocny naskok, nemal by byt problem... teda kym sa neprirutil Perez.
- Mercedes je rychly ale ma zjavne stale tie iste problemy s gumami, zrejme jednoducho na jednu zastavku neni sanca (pocitam, ze na tom sa uz do konca sezony nic nezmeni). Mozne je, ze by im zrovna teraz pomohli gumy z min. sezony, s väcsim casovym odstupom na kolo, to len tak na prvy pohlad.
Ten Perez/Sauber mi ale vyraza dych.-
Petr
11:21 12.09.2012 109.81.245.XXXSauberu to prostě nakonec sedlo, Pérez zřejmě na rozdíl od Kobajašiho vsadil před kvalifikaci na závodní nastavení, proto takový rozdíl mezi nimi, přehnal se kolem Japonce jako šinkanzen. Kdyby byl tedy rychlejší v kvalifikaci, tak by v závodě možná tolik nezářil (a možná by i zvolil podobnou strategii jako ostatní: středně-tvrdá a tvrdá směs).
Co se týče degradace pneu, jsou na tom opravdu výbroně (kolem toho se ostatně točil vývoj C31 i úprava zavěšení - [odkaz na stránku] ) - podobně jako Lotus, Kimi ale jel fakt ultra-low drag. Ferrari na tom v Monze byl s degradací hůře než se čekalo (i možná než čekali oni sami), McLaren na tom byl až podezřele dobře (nejsou na tom tak dobře jako Sauber/Lotus). U Ferrari to může být nižším přítlakem, Hamilton těžil z čistého vzduchu a relativního klidu na čele. Monza je ale unikát, teď to přijde.
-
-
Mike17
10:15 12.09.2012 93.99.87.XXXanketa Dnešní anketa myslím ukazuje víc než jindy, že je víc o fanouškovství než o jednotlivých závodech. Sergio mi moc sympatický není, přesto je to pro mě jasná volba.
U Hama to ještě chápu. Vyhrál, takže kombinace HamxMclaren byla nejlepší, ikdyž ta anketa by měla být o pilotech. Aspoň si myslím.
Ale 40% pro pilota, co se dostal na bednu jen díky týmové režii?-
-
Mike17
17:49 12.09.2012 93.99.87.XXXByl rychlejší, nebo dostal Massa za úkol, z co největší vzdálenosti krýt Ternandovi záda? Třeba před přibližujícím se Perezem nebo Raikkonenem? Minimálně pokles rychlosti Massy po tom, co se za něj dostal Alonso, je nějaký divný ne? Nebo spíš logický?-
Nasir
20:47 12.09.2012 188.175.176.XXXVždyť Alo Massu stahoval x kol o nějaké ty desetinky a jakmile už byl kousek za ním, tak bylo jasné, že mu Massa nebude klást odpor. Pokud se chtěl Massa dostat na bednu, měl celou dobu dýchat na záda Buttonovi a nejlépe se udržet před ním, což nedokázal.
Jinak krytí zad asi nefunguje tak, že pilot záměrně zpomalí, aby ho pak zezadu ohrožovali další jezdci, že jo? Kimi Massu nakonec málem dostal.
Pořád se divím, že tě tak štve to hlasování... Dá se s tebou normálně diskutovat (naštěstí), ale připadá mi to, jako bys byl v tomhle hrozně zabejčený. Jako že Vettel nebo někdo jiný tady není moc oblíben a proto když dojde k nějaké pozávodní diskuzi, budeme schválně zpochybňovat ty, kteří oblíbení jsou?
Pérez zajel skutečně výtečně, Hamáč si to celkem pohlídal a vyhrál, a Alo se po pokažené kvaldě probil rychle dopředu, taková jasná trojka adeptů (kolik kdo přesně má jsem nekoukal).-
Mike17
21:53 12.09.2012 93.99.87.XXXTož stahoval, ale právě tak 1-2 desetinky. Asi by mu do konce závodu nestačilo dost kol, na toto tempo. Pak začal Massa ztrácet 0,5-1s na kolo i přes "poškození" Alonsova vozu. Nic proti týmové strategii, je u nich jasná a logická. Jen to podle mě nějak nesvědčí o skvělém nedělním výkonu Fernanda. Nic víc.
Asi máš pravdu, že mě to zaráží celkem zbytečně. Každý má nárok na svůj názor. Tento mi to jen přišlo hodně okaté, protože podle mě Sergio zajel opravdu skvěle, hlavně s ohledem na to s čím jel. Nechci nějak celkově shazovat Alonsa, je jeden z nejlepších pilotů a jezdí za špičkový tým. Prostě mi to hlasování přijde někdy vtipné.
Souhlasím, že patří do té pětice. Ale upřímně: fakt ti přijde, že byl nejlepší?-
-
-
anonym
06:25 14.09.2012 178.255.168.XXXNe, bavíme se o tom, že má Alonso podle tebe moc hlasů v anketě o nejlepší výkon z Monzy.
Úroveň degradace pneumatik závisí mimo jiné i na jízdním stylu a zrovna letos už Alo s Mas i třeba But s Ham několikrát ukázali, že co funguje jednomu, nemusí fungovat druhému. V sobotu byl Mas o 0,3; 0,7; 0,3 s pomalejší a nebýt problémů Alo s technikou...
Že by měl příkaz jezdit po předjetí o 0,5 s pomaleji? K čemu by to bylo? Jen by zbytečně přišli o body, kdyby se zezadu přihnal nějaký rychlík, což se i málem stalo? Když už, tak to bude spíš v jeho hlavě.
-
-
-
-
-
-
-
-
Mynona
09:56 12.09.2012 165.72.200.XXXBlamáž Mercedesu ve Spa ? Tady bych si dovolil nesouhlasit. Mercedes na tom ve Spa nebyl vůbec špatně. Nebýt problémům s technikou v posledním stintu, všechno mohlo být jinak. Zaregistroval jsem totiž, že Schumi po výjezdu z boxu ztrácel asi 14 sekund na skupinku bojující o bednu. Pokud by Schumi neměl technické problémy a jel stejně konkurenceschopně jako v prvním stintu na stejných gumách, tak si dovolím říct, že by bojoval o bednu. 14 sekund ztráty na nových gumách proti jezdcům, kteří museli dojet na ojetých až do cíle ? Navíc to bylo v době kdy do konce závodu zbývalo, jestli se nepletu, devět kol. Stáhnout v průměru 1,5 sekundy na kolo na čerstvých měkčích gumách oproti soupeřům na ojetých, kteří si nemohli být jisti zda jim vydrží grip až do cíle a na tak dlouhém okruhu není moc. Navíc byl Mercedes hodně silný na rovinkách, takže předjíždění by velký problém taky nebyl. Já bych řekl, že ostatní se báli podobné strategie, která však mohl být i výhodnější i když je pravda, že Mercedesu ani nic jiného nezbývalo. Bylo by zajímavé spočítat pokud by jel Schumi tempo Raikkonena stejně jako v prvním stintu. K tomu přičíst vliv čerstvých gum proti starším. No nevím, podle mě by je bez těch problému s vozem musel tak dvě, tři kola před cílem dojet. Takže problém nebyl ve strategii ale v nefunkčním voze, což bylo poznat i podle toho, že po přezutí začal Schumi ztrácet i když měl výhodu v gripu a to v porovnání s prvním stintem, kde byl Schumi velmi konkurenceschopný do té doby než mu začali dřív než ostatním odcházet gumy, což pro Mergly vlastně standart.-
Petr
10:16 12.09.2012 109.81.245.XXXTou blamáží jsem nikterak nemířil proti jejich výkonům v Monze, ale proti tomu, že si s vozem, který žere pneuamtiky, troufli minule zrovna ve Spa jet na jednu zastávku. Pochopitelně ke konci museli neplánovaně znovu do boxů, připravili se tím o lepší výsledek, který mohli zajet, kdyby od počátku jeli dvouzastávkovou strategii - za to jsem je tehdy kritizoval a teď jsem to připomněl. -
anonym
12:06 12.09.2012 94.113.208.XXXkdyž pominu problémy MSC,tak strategie nebyla nejšťastnější.Výměna měla přijít ve chvíli,kdy se před něj dostal KR a skupinka za ním,měla na něj ztrátu kolem7 vteřin,ale rapidně ji stahovala,až se úplně dotáhli.Kdyby MSC zajel do boxů v kole,ve kterém se před něj dostal KR,tak se vrátil na trať se ztrátou kolem 8i vteřina na Webbera.
Když se podívám na výsledkovou listinu,tak mezi Webberem na 6.místě a Raikkonenem na 3.místě bylo v cíli cca 6 vteřin.Čistě teoreticky...kdyby ta zastávka přišla v hodný okamžik,tak by měl MSC do konce závodu asi 13 kol na ostré tempo,jaké předvedl na Monze.Stáhnout za 13 kol ztrátu cca 14 vteřin na čerstvé sadě pneumatik a se skvělou rychlostí na rovinkách....to by nebyl žádný problém.A jak píšeš...předjíždění by bylo formalitou.Bedna tam byla více než reálná.A o blamáži bych nehovořil.První stint Schumachera byl fantastický.Vyždímal co se dalo.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek