DISKUZE K ČLÁNKU Alonso a Ferrari opět perfektní

NĚMECKO - ZÁVOD; Fernando Alonso po startu z pole-position odjel bezchybný závod, Vettel s Buttonem si zabojovali o druhé místo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso a Ferrari opět perfektní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 128, poslední 24.07.2012 17:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 21 lidí) 22.07.2012 16:05
Super Šampáňo v lednici nachlazené od minula.… »
» odin (Hlasovalo 19 lidí) 24.07.2012 07:55
Ty jsi normální fanatik. Kde Massa sejmul… »
» ladys (Hlasovalo 18 lidí) 22.07.2012 16:04
Vettel zase nikoho nepředjel na trati 12»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Seb si udržoval odstup, ale ne o šířku vozu. Víc se vzdálil jen ve chvíli, kdy by musel jet každý kolem na opačném konci krajnice.V tu chvíli kdy vyjel už tím nic nezískal (nebo přesněji stejně tolik co Button). Byli už za zatáčkou.

                      + 8 / − 11

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        chces popirat, ze Sebova trajektorie mu neposkytla vyhodu v lepsi akceleraci, nez kdyby se drzel vice u krajnice. A stejne tak Jenson jel takovou trajektorii, ktera jeho vyjezd zpomalila prave proto, ze se snazil nachavat misto. Pro me jasna zalezitost, ale evidentne mas na to porad jiny nazor a neshodneme se, takze bychom to meli asi uzavrit. Jen se divim, ze Bahrajn a Nemecko je zrovna pro tebe stejny pripad.

                        + 11 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Nepopírám, že mu to poskytlo výhodu v akceleraci. Stejně jak Buttonovi tím, že vyjel až na krajnici. Rozdíl v tom nevidím.
                          Neříkám, že Bahrajn je stejný případ. Jen si nemyslím, že by se to mělo posuzovat jinak, protože to bylo v jiné rychlosti, na opačné straně silnice, nebo protože Lewisovi skončila úniková zóna. Mělo by jít o princip ne? 03

                          + 10 / − 11

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Duncan66

                            89.29.32.XXX
                            Vytlaceni je pro komisare otazka bezpecnosti a pokud ty nevidis rozdil bezpecnosti pokud jedou 60 nebo 250, to je potom tezke. Stejne tak kdyz Schumi vytlacil Barika, tak myslis, ze dostal trest jenom proto ze nekoho vytlacil, nebo se prihledlo k tomu ze se tam jede 300 km/hod a bylo to u zdi? (ikdyz pro me zpetne se z toho delalo az prilis, ale chapu o co komisarum slo). Jensnuv manevr byl mnohem mene tvrdy nez jakych vidis kazdy zavod nekolik a zadny trest se neudelil, takze svadet Sebovo jednoznacneho zneuziti vyjeti mimo trat pro ziskani vyhody na vytlaceni Jensnem mi prijde prinejmensim usmevne a srovnavat to s Bahrajnem mi prijde primo zcestne.

                            + 11 / − 11

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • anonym

                              90.179.165.XXX
                              Zase si to vykládáš, jak se ti to hodí. Vytlačování je zakázáno ze dvou důvodů. Prvním a z hlediska sportovního fundamentálním je fair play. Protože jde o dost nebezpečný sport, tak druhým je bezpečnost. 03

                              + 11 / − 8

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Já to vidím tak, že pokud je to ve velké rychlosti a hodně nebezpečné, měl by být trest tvrdší. Přirovnal bych to takhle: Pokud ukradneš rohlík, měl bys dostat menší trest než když ukradneš milion. Ale pořád je to špatně. 03
                              Pokud je v pravidlech doslovně řečeno, že vytlačení z trati je to jen v případě velké rychlosti nebo nebezpečnosti, pak by měla být stanovená nějaká hranice ne? Nechci se plést, ale nic takového tam není ne? Vůbec tu netvrdím, že to Button udělal tvrdě nebo nebezpečně. Jen tím vyjetím na krajnici (a tudíž vytlačení Seba) získal stejnou výhodu, jako Seb vyjetím mimo trať. Takže proti Jensonovi žádnou výhodu nezískal. Proto nečekám trest. Jenson mu mohl nechat místo a vešli by se oba na trať a dopadlo by to stejně.

                              + 7 / − 13

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                        • McMatej

                          McMatej

                          81.201.60.XXX
                          Dobře ty. 01 Když někdo nechce pochopit, tak je to horší, než když nemůže. 14

                          + 7 / − 10

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      90.179.165.XXX
                      Tady si dovolím malou parafrázi, čistě jen pro tvou sebereflexi:

                      Lewis tak vůbec jet nemusel a to jde. Jel tak proto, že moc dobře věděl, že mu hraje do karet nechat se vyvézt ven a přitom si udržet rychlost. Neměl vůbec snahu to stočit na opačnou stranu, kde už by ho soupeř nemohl blokovat, protože tím by ztratil rychlost.

                      V obou případech získal předjíždějící jezdec neoprávněnou výhodu, ale ty jeden obhajuješ a druhý bys chtěl tvrdě trestat. 03

                      + 7 / − 9

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • McMatej

                        McMatej

                        81.201.60.XXX
                        Proč nejde přejet z jedné strany předjížděného jezdce na druhou nám názorně ukázal Schumacher hned v dalším závodě.

                        + 9 / − 10

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          92.62.224.XXX
                          To jo, no. 18

                          Co to má ale společného s nelegitimním získáním pozice? Jestli neměl Lewis jinou možnost, než jet dál, měl získanou pozici vrátit a Nico měl promptně dostat pentli za vytlačování. Stačilo by jen řídit se pravidly, která už dávno máme. Hádám, že tobě patřičné články citovat nemusím. 03

                          + 12 / − 7

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            jak muzete srovnavat vyjezd ze zatacky, kde svou trajektorii ziskal Seb jednoznacnou vyhodu rychlejsi akceleraci a Bahrajnem, kde to bylo na rovince a jezdec mimo trat vlasnte zadnou vyhodu nemel? Navic vytlaceni mimo trat na rovince a klasicky souboj v zatacce, kdy si pilot na vnitrni stope drzi misto je taky neco jineho. Navic byl Jenson hodne velkorysy a ikdyz nakonec na tu krajnici najel, tak to uz byl Seb 2s mimo trat, takze to neberu jako argument. Navic, jestli si pamatujete, Lewis dostal napomenuti, ale evidentne se komisari neshoduji s tvym nazorem, ze to bylo klasicke ziskani vyhody mimo trat. Protoze krome toho, ze Lewise predjel, tak mimo trat zadnou vyhodu neziskal. Nezkratil si trat ani nemel rychlejsi vyjezd atd. Proto mi nejrpijde akuratni davat Bahrajn a Nemecko do jednoho pytle.

            + 11 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jediný v čem se to nedá srovnávat je to, že Lewis už tam neměl dost asfaltu, aby Rosberga předjel a musel couvnout, zatímco Seb byl mnohem rychlejší a stačil se vrátit na trať před koncem únikové zóny. Oboje proběhlo na rovince. Takže se to má posuzovat podle délky únikové zóny? Když to jezdec stihne předjet, má se potrestat, když to nestihne má se potrestat soupeř???

              + 8 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                Lewis vyjetim mimo trat neziskal zadny cas, navic ho Rosberg vytlacil hodne tvrde a Lewis ani jinam nez mimo trat jet nemohl. Seb vyjetim mel lepsi trajektorii pro akceleraci a tim ziskal jednoznacne vyhodu a navic to udelat nemusel Jenson s nim rozhodne nebyl kolo na kolo. Porad v tom nevidis zadny rozdil?

                + 11 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.179.165.XXX
              Mně docela jo, protože pravidla jasně říkají, že se závodí jenom na trati. Speciálně pro tebe plné znění:

              20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
              A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
              Should a car leave the track the driver may rejoin, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage.
              A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason.

              Když jezdec vyjede z trati za účelem předjetí jiného vozu, není to získání výhody? No nic... 03

              + 8 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Zrovna tak pravidla říkají, že se má nechat druhému pilotovi místo na trati. Hledat ti to nemusím ne?

                + 8 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  90.179.165.XXX
                  Mně ne, na to jsou tu jiní experti. 03

                  Ale ruku na srdce, Jenson se tam evidentně snažil Sebovi místo nechat, ale když se mu zavlnilo auto, pustil to víc do šířky. Jenže tou dobou už byl Seb mimo trať. Navíc bylo docela dobře vidět, že rozhodnutí vzít to ven z trati šlo u Seba ruku v ruce s akcelerací. Kdyby se snažil zůstat na trati, nemohl by tak rychle akcelerovat. Myslím, že by Jensona stejně dal, ale stín pochybností zůstává.

                  Každopádně to komisařům nezávidím. 12

                  + 10 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • hixaxon

                  hixaxon

                  89.177.88.XXX
                  Mrkni se na to ještě několikrát, očividně to VET vykroužil vnějškem bez náznaku snahy dostat se zpět na trať a stejně tak očividně se mu BUT snažil nechat na trati místo i když mu to klouzalo. [odkaz na stránku]

                  + 11 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Pánové jestli se Button snažil nebo ne, je celkem jedno. Každopádně mu tam místo nenechal. To, že se mu vlnilo auto je sice pochopitelné, ale to není Sebův problém. Kdyby tam místo nechal, pak by byl jeho protest oprávněný. Že si Seb nechal trochu místa mezi nimi, je celkem pochopitelné. Kdyby to neudělal, tak by to zvlnění způsobilo kolizi. Kdo by byl viníkem na tomto serveru je celkem jasné. 12

                    + 11 / − 15

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                v Bahrajnu se stejna situace opakovala nekolikrat i v GP2, takze na to komisari maji evidentne stejny nazor jako ja, jinak by davali tresty a ze za jine situace tam tresty padly.

                + 8 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama