DISKUZE K ČLÁNKU Alonso a Ferrari opět perfektní
NĚMECKO - ZÁVOD; Fernando Alonso po startu z pole-position odjel bezchybný závod, Vettel s Buttonem si zabojovali o druhé místo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso a Ferrari opět perfektní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 21 lidí)
22.07.2012 16:05
Super Šampáňo v lednici nachlazené od minula.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
17:03 22.07.2012 89.29.32.XXXchces popirat, ze Sebova trajektorie mu neposkytla vyhodu v lepsi akceleraci, nez kdyby se drzel vice u krajnice. A stejne tak Jenson jel takovou trajektorii, ktera jeho vyjezd zpomalila prave proto, ze se snazil nachavat misto. Pro me jasna zalezitost, ale evidentne mas na to porad jiny nazor a neshodneme se, takze bychom to meli asi uzavrit. Jen se divim, ze Bahrajn a Nemecko je zrovna pro tebe stejny pripad.-
Mike17
17:10 22.07.2012 93.99.87.XXXNepopírám, že mu to poskytlo výhodu v akceleraci. Stejně jak Buttonovi tím, že vyjel až na krajnici. Rozdíl v tom nevidím.
Neříkám, že Bahrajn je stejný případ. Jen si nemyslím, že by se to mělo posuzovat jinak, protože to bylo v jiné rychlosti, na opačné straně silnice, nebo protože Lewisovi skončila úniková zóna. Mělo by jít o princip ne?-
Duncan66
17:25 22.07.2012 89.29.32.XXXVytlaceni je pro komisare otazka bezpecnosti a pokud ty nevidis rozdil bezpecnosti pokud jedou 60 nebo 250, to je potom tezke. Stejne tak kdyz Schumi vytlacil Barika, tak myslis, ze dostal trest jenom proto ze nekoho vytlacil, nebo se prihledlo k tomu ze se tam jede 300 km/hod a bylo to u zdi? (ikdyz pro me zpetne se z toho delalo az prilis, ale chapu o co komisarum slo). Jensnuv manevr byl mnohem mene tvrdy nez jakych vidis kazdy zavod nekolik a zadny trest se neudelil, takze svadet Sebovo jednoznacneho zneuziti vyjeti mimo trat pro ziskani vyhody na vytlaceni Jensnem mi prijde prinejmensim usmevne a srovnavat to s Bahrajnem mi prijde primo zcestne.-
Mike17
17:36 22.07.2012 93.99.87.XXXJá to vidím tak, že pokud je to ve velké rychlosti a hodně nebezpečné, měl by být trest tvrdší. Přirovnal bych to takhle: Pokud ukradneš rohlík, měl bys dostat menší trest než když ukradneš milion. Ale pořád je to špatně.
Pokud je v pravidlech doslovně řečeno, že vytlačení z trati je to jen v případě velké rychlosti nebo nebezpečnosti, pak by měla být stanovená nějaká hranice ne? Nechci se plést, ale nic takového tam není ne? Vůbec tu netvrdím, že to Button udělal tvrdě nebo nebezpečně. Jen tím vyjetím na krajnici (a tudíž vytlačení Seba) získal stejnou výhodu, jako Seb vyjetím mimo trať. Takže proti Jensonovi žádnou výhodu nezískal. Proto nečekám trest. Jenson mu mohl nechat místo a vešli by se oba na trať a dopadlo by to stejně.
-
-
-
-
-
anonym
17:42 22.07.2012 90.179.165.XXXTady si dovolím malou parafrázi, čistě jen pro tvou sebereflexi:
Lewis tak vůbec jet nemusel a to jde. Jel tak proto, že moc dobře věděl, že mu hraje do karet nechat se vyvézt ven a přitom si udržet rychlost. Neměl vůbec snahu to stočit na opačnou stranu, kde už by ho soupeř nemohl blokovat, protože tím by ztratil rychlost.
V obou případech získal předjíždějící jezdec neoprávněnou výhodu, ale ty jeden obhajuješ a druhý bys chtěl tvrdě trestat.-
-
anonym
17:57 22.07.2012 92.62.224.XXXTo jo, no.
Co to má ale společného s nelegitimním získáním pozice? Jestli neměl Lewis jinou možnost, než jet dál, měl získanou pozici vrátit a Nico měl promptně dostat pentli za vytlačování. Stačilo by jen řídit se pravidly, která už dávno máme. Hádám, že tobě patřičné články citovat nemusím.
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
16:10 22.07.2012 89.29.32.XXXjak muzete srovnavat vyjezd ze zatacky, kde svou trajektorii ziskal Seb jednoznacnou vyhodu rychlejsi akceleraci a Bahrajnem, kde to bylo na rovince a jezdec mimo trat vlasnte zadnou vyhodu nemel? Navic vytlaceni mimo trat na rovince a klasicky souboj v zatacce, kdy si pilot na vnitrni stope drzi misto je taky neco jineho. Navic byl Jenson hodne velkorysy a ikdyz nakonec na tu krajnici najel, tak to uz byl Seb 2s mimo trat, takze to neberu jako argument. Navic, jestli si pamatujete, Lewis dostal napomenuti, ale evidentne se komisari neshoduji s tvym nazorem, ze to bylo klasicke ziskani vyhody mimo trat. Protoze krome toho, ze Lewise predjel, tak mimo trat zadnou vyhodu neziskal. Nezkratil si trat ani nemel rychlejsi vyjezd atd. Proto mi nejrpijde akuratni davat Bahrajn a Nemecko do jednoho pytle.-
Mike17
16:17 22.07.2012 93.99.87.XXXJediný v čem se to nedá srovnávat je to, že Lewis už tam neměl dost asfaltu, aby Rosberga předjel a musel couvnout, zatímco Seb byl mnohem rychlejší a stačil se vrátit na trať před koncem únikové zóny. Oboje proběhlo na rovince. Takže se to má posuzovat podle délky únikové zóny? Když to jezdec stihne předjet, má se potrestat, když to nestihne má se potrestat soupeř???-
Duncan66
16:26 22.07.2012 89.29.32.XXXLewis vyjetim mimo trat neziskal zadny cas, navic ho Rosberg vytlacil hodne tvrde a Lewis ani jinam nez mimo trat jet nemohl. Seb vyjetim mel lepsi trajektorii pro akceleraci a tim ziskal jednoznacne vyhodu a navic to udelat nemusel Jenson s nim rozhodne nebyl kolo na kolo. Porad v tom nevidis zadny rozdil?
-
-
anonym
16:18 22.07.2012 90.179.165.XXXMně docela jo, protože pravidla jasně říkají, že se závodí jenom na trati. Speciálně pro tebe plné znění:
20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
Should a car leave the track the driver may rejoin, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage.
A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason.
Když jezdec vyjede z trati za účelem předjetí jiného vozu, není to získání výhody? No nic...-
-
anonym
16:26 22.07.2012 90.179.165.XXXMně ne, na to jsou tu jiní experti.
Ale ruku na srdce, Jenson se tam evidentně snažil Sebovi místo nechat, ale když se mu zavlnilo auto, pustil to víc do šířky. Jenže tou dobou už byl Seb mimo trať. Navíc bylo docela dobře vidět, že rozhodnutí vzít to ven z trati šlo u Seba ruku v ruce s akcelerací. Kdyby se snažil zůstat na trati, nemohl by tak rychle akcelerovat. Myslím, že by Jensona stejně dal, ale stín pochybností zůstává.
Každopádně to komisařům nezávidím. -
hixaxon
16:31 22.07.2012 89.177.88.XXXMrkni se na to ještě několikrát, očividně to VET vykroužil vnějškem bez náznaku snahy dostat se zpět na trať a stejně tak očividně se mu BUT snažil nechat na trati místo i když mu to klouzalo. [odkaz na stránku]-
Mike17
16:42 22.07.2012 93.99.87.XXXPánové jestli se Button snažil nebo ne, je celkem jedno. Každopádně mu tam místo nenechal. To, že se mu vlnilo auto je sice pochopitelné, ale to není Sebův problém. Kdyby tam místo nechal, pak by byl jeho protest oprávněný. Že si Seb nechal trochu místa mezi nimi, je celkem pochopitelné. Kdyby to neudělal, tak by to zvlnění způsobilo kolizi. Kdo by byl viníkem na tomto serveru je celkem jasné.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek