DISKUZE K ČLÁNKU Alonso a Ferrari opět perfektní

NĚMECKO - ZÁVOD; Fernando Alonso po startu z pole-position odjel bezchybný závod, Vettel s Buttonem si zabojovali o druhé místo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso a Ferrari opět perfektní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 128, poslední 24.07.2012 17:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 21 lidí) 22.07.2012 16:05
Super Šampáňo v lednici nachlazené od minula.… »
» odin (Hlasovalo 19 lidí) 24.07.2012 07:55
Ty jsi normální fanatik. Kde Massa sejmul… »
» ladys (Hlasovalo 18 lidí) 22.07.2012 16:04
Vettel zase nikoho nepředjel na trati 12»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                1) Lewis ztratil na startu dve pozice, jednu pak ziskal zpatky, kdyz predjel Kimiho.
                2) Mimo trat byt klidne muzes, kdyz tim neziskas vyhodu, takze o tom fanatismu popremyslej jestli jim nahodou neni postizen tvuj mozek, nebo spis jestli neni postizen hlouposti.
                3) Lewis vyletel mimo trat prave proto, ze doslo k defektu a Massovi mozna kridlo odledlo, ale jestli si myslis, ze to po nem nezustaly na vozovce dalsi ulomky i z auta, ktere zezadu sestrelil, tak budes asi slepy, nebo v horsim pripade nemocny na dusi.
                4) Takze ja jsem fanatik a neobjektivni a to mi rika clovek, ktery kazdy jeden manevr, tudiz i uspesny, ale v podani Lewise hodnoti "mnohem hůř" nez Massovo sestreleni soupere zezadu 12
                5) vsimej si spise nejdrive sebe, nez budes kritizovat jine 03

                Neboli nelze vyloucit, ze Lewis doplatil na Massovu kolizi defektem v prvni zatacce, ovsem hlavnim vinikem je zde Charlie Whiting a komisari, kdyz nepovolali na trat SC, aby ty karbonove ulomky odklidil. 02

                + 13 / − 14

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Právě, že ty tu hodnotíš veškeré Massovy problémy jako jeho vinu, jen proto, že to je Massa. Proto jsem napsal obdobu na Hamiltona. Ti dva si nemají co vyčítat. Oba jezdí stejně nečistě až prasácky. Já jen tvrdím, že po startu, kdy je plná trať aut s minimálními rozestupy a není kam uhnout ani příliš času na předvídání chování soupeřů, lehce k podobným karambolům dojde. Lewis jich ostatně měl také několik. A tvrdit, že je to stupidita, svědčí o autorově nekompetentnosti a zaujatosti. To pak nemáš právo obhajovat Hamíkovy karamboly v soubojích jeden na jednoho, kdy měl dost času se jim vyhnout, případně předvídat chování soupeře.Je to stejně nefér, jako když bych já napsal, že Hamilton doplatil na svoji stupiditu v případě kolize s Maldonadem, kde si své manévry oba mohli naplánovat a měli na ně více času. A obviňovat Massu z úmyslného poškození Hamiltonova auta může jen opravdový trotlík. Více k tobě nemám.

                  + 13 / − 12

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    No s Maldonadem jsi krapet vedle. On Lewis nebyl vinik, ale obet. Vinik byl Maldonado a taky dostal zaslouzeny trest. Stejne tak vinik na startu byl Massa, ktery chtel urvat nejakou tu pozici a zapomel na to, ze do prvni zatacky se sjizdeji 4 pruhy do jednoho a hloupe kolidoval se souperem a klasicky se vymluvil, ze pred nim vuz Toro Roso znicehonic zabrzdil, pritom je jasne videt, ze ho Massa chtel uplne objet a proste dostatecne nepochopil, ze pre zatackou se i brzdi. Nasledne diky tomu kolidoval s Massou i Grosjean a pak na to dolatil Senna a pozdeji i Maldonado a Lewis. Takze jedna pitoma kolize od Massy podelala zavod dalsim 4 jezdcum. Hlavni vinik je samozrejme vedeni zavodu, ktere nepovolalo SC, ale diky tomu v dusledku Massova spatneho startu a narazeni do soupere na tom prodelal Lewis a dalsi a to jednoduse poprit nemuzes. A tvrdit o Massovi ze ma s Lewisem stejny styl je ulet nevyssiho kalibru, ale kdyz nekdo napise, ze kazdy Lewisuv manever je hloupejsi, nez kdyz si Massa urazi kridlo tim, ze zezadu napere soupere, tak se neni ani cemu divit, ze vypotis takovy blud 09
                    A nakonec. Kde pisu, ze Massa poskodil Lewise umyslne? Zajdi na chvili do stinu, nebo se nejak schlad, protoze jsi krapet prehraty a zacinas blouznit 17

                    + 11 / − 16

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        Po krajnici Jenson nejel, nechaval mu tam relativne hodne mista. Tim vyjetim mimo trat ziskal Vettel jednoznacne vyhodu rychlejsiho vyjezdu ze zatacky a pravidla o vyhode ziskane mimo trat hovori zcela jasne. Takze by minimalne meli vratit poradi zpet, ale taky by mohli dat regulerni trest tj. +25s jak se to normalne dela. Vim se mas Seba nejradsi, ale tahle situace je zcela jednoznacna. Tam proste neni o cem diskutovat. Aspon nekdy pravidla hovori zcela jasne. Skoda ze to neni vzdy a Redbull tim docela ziskava cenne desetinky a body.

        + 18 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.179.165.XXX
          Souhlasím, že předjetí mimo trať je nelegitimní výhoda a když jezdec nevrátí zpět získanou pozici, měl by dostat pentli.

          Jen si tak matně vzpomínám, že když mimo trať předjel letos Lewis Fernanda (v Bahrajnu??), všichni jeho fanoušci říkali, že si vlastně prodloužil trať, takže to není žádná výhoda. Trest nakonec nedostal, tak jsem zvědavý, jak dopadne Seb. 03 12

          + 8 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.179.165.XXX
            Jo, pardon, Lewis mimo trať předjel Nica (ach ta hlava, díky Mike 03) a Fernando to potom komentoval, že jsme viděli, že se smí předjíždět mimo trať. Tak uvidíme. 11

            + 10 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Já tě moc nechápu. Když vytlačil Roberg Hama, tak jste nadávali, že nedostal trest. Tady Čudlík doslova vytlačil Seba (jel fakt kouskem po krajnici) tak by jste trestali toho vytlačeného. Tak jak to teda je???
          Vettela mám celkem rád, ale až po Buttonovi a Mercedesech. To, že se ho většinou zastávám je tím, že do Čudlíka se nikdy nikdo nenaváží. 03 Přesto tentokrát nechápu, proč bych měl být na straně Jensona.

          + 9 / − 20

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            Jenže Rosberg a dnes byla jiná situace. Rovinka a výjezd ze zatáčky 03

            + 12 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Rosberg začal vytláčet Hama po výjezdu ze zatáčky, dnes úplně to samé. Takže???
              A i kdyby to bylo o nějaký metr dřív nebo později, tak na rovince se vytláčet může a v zatáčce ne? Nebo naopak? Já jen abych věděl pro příště. 03

              + 10 / − 12

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                Ty chces srovnavat zatacku v Bahrajnu, kde se jede uz nejakou dobu na plny plyn s vlasenkou v Nemecku?

                + 8 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Takže záleží jen na rychlosti zatáčky??? Aby bylo jasno: nebavím se (ne)bezpečnosti, ale o tom co je a není vytlačení z trati. 03

                  + 7 / − 13

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    se proste podivej na ten zaznam. Jenson vubec nikoho nevytlacoval. Bylo tam spousta mista i proto, jak se Jenson snazil tam to misto nechat, tak mel tak pomaly vyjezd. Vazne to porad nevidis, v tvem pripade si nemyslim, ze to videt nechces? 13

                    + 12 / − 9

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Nezlob se, ale dost místa mu tam prostě nenechal. Nevím, proč bych to neměl chtít vidět. Čudlíka zbožňuju už do jeho vstupu do F1 ( to už je hodně let) a není nikdo komu bych ten titul přál víc. 03 To, že se tu zastávám Seba je jen tím, že jakákoliv sporná situace je tu VŽDYCKY jeho vina. Ať už to dává smysl nebo ne. 03 Už mi to přijde trochu trapné. 04

                      + 7 / − 15

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      Myslím, že to vidět nechce. 03

                      A docela by mě zajímalo, jak by si představoval obranu v takové vlásence. Mají snad piloti uhýbat z vnitřku, aby náhodou Vettel nemohl tvrdit, že neměl místo a proto předjížděl mimo trať? Button si držel vnitřek a brzdil později. Udělal to samé, co spousta jiných, dokonce na rozdíl od většiny nechal na vnějšku nějaké místo. Samozřejmě je těžké tam potom předjet vnějškem, ale s tím si musí předjíždějící poradit. Je na něm, jaký manévr udělá. Kdyby byl Vettel chytřejší, mohl brzdit dříve a vzít to na výjezdu vnitřkem. Takhle to udělal třeba Kimi na Di Restu a nakonec ho předjel. Ale ne, Vettel raději vyjel mimo trať a akceleroval, jako by se tam normálně jezdilo - přitom v tu chvíli místo vedle Buttona měl (a ne že neměl).

                      + 16 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Takovou obranu si představuju tak, že na výjezdu necháš místo na šířku vozu, jako to udělalo už asi milion jezdců předtím. Nic víc, nic míň. Promiň, jestli se ti to zdá příliš hloupé.

                        + 8 / − 15

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          188.175.176.XXX
                          Jistě, ale Button musí taky zatočit. A napravo od Buttona nebylo místa dost? 03

                          + 7 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            No na zatočení měl místa myslím dost. Víc jak celou půlku tratě.
                            Jak se měl dostat doprava, když byl celou dobu SKORO celou svojí délkou na jeho levé straně. Měl ho přeletět? To se shoneme, že asi neumí nikdo. Takže řešení je, že měl zpomalit a nechat ho odjet?
                            No nic, na tom se asi neshodneme. 04

                            + 9 / − 13

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Nasir

                              188.175.176.XXX
                              - Nikdo přece Vettelovi nepřikazoval, aby ten manévr provedl právě takhle. 03
                              - Řešení není nechat soupeře odjet, ale reagovat na situaci co nejlíp. Ty mluvíš skoro jako nějaký placený advokát Maldonada ve stylu "neměl jsem jinou možnost k předjetí, nemohl jsem to udělat jinak, nemohl jsem přibrzdit, musel jsem se tam nacpat hlava nehlava, bránící se soupeř mě ke všemu donutil..."
                              - Opravdu myslíš, že měl Button na zatočení místa dost? Podívej se prosím tě na záznam. Uvidíš, že každý, kdo jel v té vlásence vnitřkem, se na výjezdu dostal na vnějšek ke kraji dráhy - většinou ještě víc ke kraji než Button. Čili jak měl Button nechat Vettelovi místo? Mohl bych použít tu samou otázku jako ty - "měl přeletět stranou?" - ale to by bylo asi zbytečné. A doufám, že nechceš argumentovat tím, že měl víc zabrzdit - to už by si mohli jezdci rovnou dávat přednost. 03

                              + 9 / − 9

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Asi má smysl reagovat jen na posledni odstavec. Každý to projíždí takto, protože je to ideální a nejrychlejší stopa. Ne protože by nešlo zatočit víc. Na rozdíl od Vettela by nemusel lítat, aby se dostal víc vpravo. 03

                                + 9 / − 9

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Nasir

                                  188.175.176.XXX
                                  Jenomže jeho snahou není projet to pomaleji, aby víc zatočil a nechal tam otevřená vrata jen proto, že blízko je soupeř. On se brání a taky to potřebuje projet co nejrychleji, jinak by neubránil vůbec nic. Předjíždějící musí v prvé řadě dostat auto na úroveň předjížděného, pak by se měli oba respektovat a hlavně se nemohou vytlačovat. Ale jinak se každý brání, jak nejlíp dovede. Závodní jezdec ani NEMÁ kalkulovat s tím, že těsně za ním je soupeř a že by mu snad měl nechat nějaké místo, aby se mu POHODLNĚ předjíždělo. To už by si opravdu mohli dávat přednost. Button nemůže vědět, jak dobře Vettel projel zatáčku, nebo jak dobrou má trakci, jestli už bude útočit nebo ještě ne - ani ho to nemá co zajímat! On je tam od toho, aby to projel co nejlépe může a aby si při obraně pohlídal vnitřní stopu, a to udělal. Nic víc.

                                  Pokud se podle tebe Button provinil proti pravidlům, tak to znamená, že se podle tebe provinil každý, kdo tu vlásenku jel vnitřkem, protože taky projížděl co nejlíp a nenechával tam místo pro soupeře "co by kdyby, co kdyby chtěl soupeř útočit vnějškem...". Aniž bych se tě chtěl dotknout, nepřipadá ti tahle představa absurdní a naprosto mimo závodění?

                                  Jinak už k tomu bylo řečeno snad vše. Na video se může podívat každý. Jsem rád, že když už jsme se dohadovali, tak jsme se aspoň do krve nepohádali. 03

                                  + 13 / − 10

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama