DISKUZE K ČLÁNKU Vettel je zpět! Vítězí v Bahrajnu
Závod plný předjížděcích manévrů vyhrává Sebastian Vettel. Na druhém místě překvapivě dojíždí Kimi Räikkönen. Stejným překvapením je třetí Grosjean. Zklamání na opačné straně zaznamenává Button.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel je zpět! Vítězí v Bahrajnu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
hmmm
18:00 22.04.2012 92.62.224.XXXTo se pleteš - v pravidlech (20.2 SR) se píše, že jezdec se může vrátit na trať když je to bezbečné a bez získání jakékoliv výhody. O zkracování trati tam nic není a předjetí mimo trať je jednoznačně výhoda. Čímž neříkám, že by měl Lewis automaticky dostat trest. Ale jsem hodně zvědavý, jak si s tím komisaři poradí.-
uzivatel000249
18:11 22.04.2012 78.99.200.XXXmyslím, že pri rýchlosti, ktorú mal Hamilton, tak dokončenie predbiehacieho manévru bolo asi to najbezpečnejšie, čo sa dalo ... :-)
a čo sa týka výhody, neviem teda, či jazda mimo trať je nejaká výhoda. skrátiť trať si neskrátil, takže výhodu nemal ... neviem, akú inú výhodu máš na mysli ...
a keď sme pri tom, s anonymom tu v debate pokračovať nebudem ...-
hmmm
19:12 22.04.2012 92.62.224.XXXJeden smí jezdit jenom po trati, druhý může jezdit i mimo, kdo je ve výhodě? Jeden se může bránit jenom mezi čarami, druhý ho může objet i mimo - myslím, že je to zřejmé.
Znovu opakuju, v pravidlech o zkracování trati už několik let nic není. Řeší se, jestli jezdec jízdou mimo trať získal nebo nezískal výhodu. Získání pozice je výhoda stejně jako zajetí rychlého času (Q) a to bez ohledu, jestli šlo o zkrácení. Ono to má svou logiku, protože získat lze i prodloužením (např. mě teď napadá Kimiho průjezd vně Blanchimontu za deště v 2007, tuším).
-
-
-
-
hmmm
17:51 22.04.2012 92.62.224.XXXKde jsem psal, že byl Lewis vedle? Až na poslední větu to bylo čistě teoretické povídání...
Jinak video Ros-Alo už je [odkaz na stránku] , tak mi dovol pár postřehů:
1.) Nico při návratu skutečně přesně v souladu s pravidly nechal na vnějšku místo na šířku auta, jak jsem říkal.
2.) Kamera je v takovém úhlu, že se nedá s určitostí říct, jestli už měl Fernando křídlo vedle Nica. Podle mě spíš ano, ale klidně se mohu plést.-
uzivatel000249
18:05 22.04.2012 78.99.200.XXXv druhom prípade už bol Alfonzo asi vedľa Nicka, a aj tak mu nenechal miesto ... Som presvedčený na 100% o tom, že by mal Nicko dostať dodatočný trest ...-
hmmm
18:11 22.04.2012 92.62.224.XXXZ kamery to sice moc vidět není, ale podle Ferdovy reakce si myslím, že už tam asi čumák měl. Rozčílil se pěkně: [odkaz na stránku]
-
-
David
18:09 22.04.2012 178.22.116.XXXKde ti to vyčítám, já pouze konstatuji že HAM jel po bílou čáru za ROS, kdežto Alonsovi nechal trochu prostoru aby mohl trochu strčit svůj vůz vedle něj. Fandím Alonsovi ale i tak bych ROS netrestal. Byl to tvrdý souboj ale nic na trestání. A vzhledem k tomu že i komisaři sami to nechali řešit až po závodě svědčí o tom že na celou věc nemají ucelený názor.-
uzivatel000249
18:12 22.04.2012 78.99.200.XXXpokiaľ hľadajú znovu medzeru v pravidlách, tak ten názor určite nie je ucelený ... :-) -
-
-
-
-
-
-
David
16:27 22.04.2012 178.22.116.XXXZávod Je úsměvné jak tu všichni pějí ódy na Kimiho. Já mu jeho druhé místo taky přeji, a má ho zaslouženě, ale vděčí tomu díky pneu (měl skoro všechny sady nové oproti Vettelovi). Kde by tedy potom zkončil? Potom tedy ať se všichni vykašlou na kvalifikaci a šetří gumy na závod. Nám divákům bude stačit když se v sobotu jezdci vynoří spoza garáží a zamávají . Opět vítězí šetření oproti umění jezdce.-
-
David
16:38 22.04.2012 178.22.116.XXXKdyby startoval více ze předu, znamenalo by to pouze to že použil více sad v kvaldě, a to by vedlou pouze k tomu že by byl celkově potom v závodě pomalejší. Grosjean na vítězství neměl, ono totiž neznamená že když je pilot na začátku závodu rychlejší (zřejmně díky nové sadě oproti konkurenci) že tomu bude tak i ke konci závodu. Každopádně na možná nebo kdyby se tu nehraje. -
-
-
CaesarF1
16:38 22.04.2012 109.202.89.XXXNeřekl bych "šetření oproti umění" ono je totiž umění i ušetřit,třebas na úkor kvaldy. Je pravda,že ne tomto okruhu ta kvalda měla význam možná jen pro Vettela a ostatní rozhodly pneu a pity. Já si osobně přál vidět na bedně Šumiho a Kimiho, ale Šumi zklamal.To,že postoupí o deset míst přes pomalé vozy není nic. Kimi to dokázal 4. závod a jel prostě skvěle a Grosjean též. Vettel výborně a Nicovi asi narostla křídla po minulém závodě.Přehnal to a dostane určitě trest.-
David
16:54 22.04.2012 178.22.116.XXXNemyslím si že by šetření pneu bylo umění, jezdit pomalu podle mne k umění nepatří. Ale ukázat všem že s vrakem dokážu zajed na bedně nebo se o ni aspoň poprat, to je dle mého umění. Předjed soupeře bez DRS to je dle mého umění. Zajed perfektní závod ikdyž nemám k dispozici pouze nové sady pneu, to je dle mého umění. A to se stalo dnes Vettelovi, zajel skvělý závod i bez toho aby potřeboval novější gumy jak Kimi. Bohužel převládá myšlenka lépe šetřit než závodit. A bohužel šetřit se vyplácí tak jak to dnes ukázal Kimi. Pošetřil v kvaldě pneu a to se mu vyplatilo. Ale potom se opravdu může stát že všichni se na Q3 vykašlou, a to jen proto aby měli gumy na závod a tím si ušetřit trapas, kdy by je mohl předjed nějaký vrak.-
CaesarF1
18:09 22.04.2012 109.202.89.XXXJasný,takhle to prostě je. Však to byl cíl,aby Pirreli dělalo takové pneu, defacto aby nevydržely a závod byl složitější a zajímavější. Když se jezdilo na Bridgestonech,tak jeli jednou pit a stačilo to. Navíc dnes jsou rozdíly v top ten v jedné vteřině a jak píšeš DRS,tak by to byla nuda. Však když ukážou maximálku na rovince,tak by jeli za sebou 320kou a nic.To by musely povolit zpátky hafo věcí, co byly dříve a ne všechno omezovat jako ted. Pak je umění fakt na nic.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek