DISKUZE K ČLÁNKU Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Třetí závodní víkend sezóny nabídl další zajímavé srovnání týmových kolegů. Jak si ve vzájemném srovnání vedli v kvalifikaci i v nedělním závodě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.04.2012 22:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 17.04.2012 15:14
Není to zbytečné, krásně ilustruje čistou… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:21
Přemýšleli jsme o tom. Jenže se snažíme… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:58
Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Petr

                      Petr

                      78.157.160.XXX
                      Snad si nemyslíš, že jel Kimi v Q2 na půl plynu, když je pole tak vyrovnané - v Číně v Q2 nejlepších jedenáct v rozmezí 0,3 sec?
                      Srovnávám jen to, co se srovnávat dá, ne něco s ničím. Je to úhel pohledu, to beru, nám se zdá většině tento správný a již léta se držíme tohoto systému. Nejen my.

                      + 9 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • skejpa

                        skejpa

                        89.103.81.XXX
                        Kimi taky urcite nejel na pul plynu ale dal to na prvni pokus na zchladlejsi trati a podivej se o kolik v Q2 "prohral", zatímco Romain jel na teplejší trati v závěru. Říkáš, že to není čistě porovnání průměrů, tak by se mělo zohledňovat vše. Koneckonců výsledek na roštu mluví za vše. Ale beru rozhodnutí redakce. Nesouhlasím ale beru. Pro mě osobně má Kimi stejně bod ! :D

                        + 8 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Petr

                          Petr

                          78.157.160.XXX
                          Já jen ať se nezlobíš zbytečně - to o tom, že to není čistý aritmetický průměr, se týkalo tabulky č. 3, ne tabulky č. 1 (v ní srovnáváme dle nejlepších časů, který oba týmoví kolegové dosáhli v co nejpozdější fázi kvalifikace).
                          A kdyby se dalo zohledňovat vše (teplota dráhy, vítr, směs pneumatik, jejich stáří a stupeň degradace, jak moc se který pilot snažil či jel volněji...) a dle toho přepočítávat výkonnost pilotů, bylo by to super, já si ale na to netroufám. Kimimu eviduj bod na víc a na konci roku mi to připomeň, v článku to pak klidně zmíním. 03

                          + 7 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • rock

            85.162.117.XXX
            V případě nepoužitelné techniky by podle mne byla vhodná chvíle pro bezbodový stav. Ale do téhle škatulky rozhodně nemohu započítat pneumatiky, které se sám sjel právě v průběhu snahy dostat se do Q3 - zvlášť když mu v boxech v komínkách stálo několik dalších sad, z nichž některá by ty 3 kola určitě vydržela (za cenu horšího výkonu v závodě). Grosjean (respektive jeho tým) se sám a svobodně rozhodl prodat kvaldu ve prospěch závodu.

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    176.3.152.XXX
    01 03

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama