DISKUZE K ČLÁNKU Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Třetí závodní víkend sezóny nabídl další zajímavé srovnání týmových kolegů. Jak si ve vzájemném srovnání vedli v kvalifikaci i v nedělním závodě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.04.2012 22:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 17.04.2012 15:14
Není to zbytečné, krásně ilustruje čistou… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:21
Přemýšleli jsme o tom. Jenže se snažíme… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:58
Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • eR

    84.42.238.XXX
    Jediné z čeho bych se odvážil dělat statistiku, je výsledek kvalifikace a výsledek závodu. Hodnoty jako nejrychlejší kolo, nebo průměrné kolo v závodě nic neřeší, neboť za to body, a tudíž i peníze pro týmy, nejsou.

    Takže mé hodnocení vypadá takto:
    Hamilton : Button 3:0 (kvalda) - 45:43 (závod) atd.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000177

    uzivatel000177

    94.74.248.XXX
    Malajsie Mclaren Button měl v Malajsii lepší průměr než Ham, že je to 3:0??

    + 8 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Grolman

    89.24.36.XXX
    Statistika je previt Tyhle statistiky jsou docela zajimave cteni, ale bohuzel toho mnoho neukazuji. Casy v zavode jsou poznamenany strategii zastavek, kdy je mezi dvou a trizastavkovou strategii velky rozdil. Kvalifikace pak setupem - "kvalifikacni setup" zajisti lepsi misto na startovnim rostu, ale do zavodu to neni kdovijaka vyhoda. Zvlast letos, kdy je pro umisteni v zavode dulezita setrnost k pneumatikam to musi byt obrovske dilema - postavit setrny setup nebo agresivni a ukrojit nejake mistecko na startu. Priklad? Button - uzasny v zavodech, ale kvaldy nic moc.
    Proto je ve finale dulezita jedina statistika - body v poharu jezdcu.

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Panek

      89.24.149.XXX
      Dovolím si nesouhlasit v prvních 2 závodech přišel o vítězství díky okolnostem právě Lewis. A on byl také ten, kdo urval lepší umístění po kvalifikaci.

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    85.162.117.XXX
    A ještě jedna poznámka:
    "Srovnání výsledků dle průměrného kola v závodu" mezi týmovými kolegy na různých strategiích je ani ne tak zbytečné, jako spíš přímo zavádějící. Mezi Webberem a Vettelem byly v cíly necelé 3s, Vettel vylepšil svoji startovní pozici o 6 pozic (Webber o dvě). Dá se říct, že Vettel odjel lepší závod a přitom rozdíl v průměrném čase na kolo naznačuje, že byl Webber o třídu lepší. Nebyl.
    Podobně je to u Ferrari; zhruba 5.5s mezi oběma jezdci v cíli, Alonso zachoval svoji startovní pozici, Massa jednu ztratil takže +- nastejno. Přitom v čase na kolo je mezi nimi rozdíl třídy, a to v Číně rozhodně nebyl.

    + 12 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.103.221.XXX
      Vettel sice poskočil o víc míst, ale nebylo to tím, že by byl rychlejší, letos je v závodech lepší Mark.

      + 10 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        85.162.117.XXX
        A zrovna v Číně bych s tímhle nesouhlasil.
        Když opominu Rosberga, který měl volnou trať a úplně jiné podmínky, tak to byl právě Vettel, kdo se ze všech nejlíp poradil se strategií dvou zastávek - a to i přes mizernou pozici na roštu a slabý start.
        Webber byl na startu mezi oběma McLareny a skončil v cíli za nimi. Vettel svůj několikařadový odstup stáhl a skončil na dohled od Hamiltona s Webberem.

        + 12 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Není to zbytečné, krásně ilustruje čistou závodní rychlost, měl jsem v něm ovšem chybu (nejedná se o pouhý aritmetický průměr z času v cíli / počet kol).

      + 12 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    85.162.117.XXX
    Grosjean vs Raikkonen to redakce:
    Raikkonen by bod za kvaldu určitě měl dostat. Grosjean vyjet mohl, bylo to jen jeho strategické rozhodnutí.

    + 15 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Přemýšleli jsme o tom. Jenže se snažíme hodnotit čistě výkonnost v kvalifikaci a Kimi v žádné části, kdy je bylo možné srovnávat nebyl rychlejší než Romain. Kdyby v Q3 zajel Kimi čas nad 5 min a byl devátý, znamanalo by to, že si bod zaslouží? Byl opravdu rychlejší než Grosjean? Já bych se dokonce spíše zastal názoru, že by si ten bod zasloužil Romain (když jezdci nezajedou v nějaké části čas, bereme v potaz srovnání z té předchozí - a v Q1 i v Q2 byl lepší než Kimi).

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.162.117.XXX
        "snažíme se hodnotit čistě výkonnost" ... "Kdyby v Q3 zajel Kimi čas nad 5 min a byl devátý, znamanalo by to, že si bod zaslouží?"

        Ano. Protože i v takovém případě Kimi předvedl v Q3 alespoň nějaký výkon, zatímco Romain (bez technické příčiny, byla to čistě strategická volba) neodvedl žádný.

        + 9 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým, ne s žádným (to mi připomíná dělení nulou). Jak můžu tvrdit, že je někdo na dráze lepší, pokud ten druhý neujede ani kolo? Pokud šlo oba srovnávat, byl Romain lepší (Q1 i Q2).
          A ještě jedna věc - co když by to nebyla strategická volba, ale nedovolila by mu vyjet technika?

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Icewoman

            85.70.14.XXX
            Promiňte, ale vy jste to nesledoval? Grosjeanovi nezbyly do Q3 žádné nové měkké gumy, takže se o cokoliv snažit bylo marné. I tak se pokusil, ale stáhli ho. A to ani nemluvím i tom, že Räikkönen se do Q3 kvalifikoval na tvrdých, kdežto Grosjean na měkkých.
            Trochu vám to srovnání kulhá, ale co, vždyť nejde o život 04

            + 12 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Sledoval, dobře vím, že mu byl s pneumatikami na štíru. Proto nepíšu, že mu to nedovolila technika, ale ptal jsem se, co kdyby...

              + 11 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.103.81.XXX
                Pokud si to sledoval, videl si taky, ze kimi zajel kolo na studenejsi trati hned na prvni pokus. Romain to nezvladl a musel jet znova a to kolo zajel nakonci Q2 na teplejsi trati a jeste na druhy pokus. Znicil si svou blbosti pneu a do Q3 uz mu poradne nezbyli a radsi si je posetril. Podle me by si mel minimalne pouzit kimiho cas z Q3 kdy jel kimi uplne naplno. A tam byl prekvapive kimi opet rychlejsi. Takze bod nedavat je podle me uplne blbost...

                + 10 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.160.XXX
                  Ja to chapu, jenze v Q3 Romain nevyjel. Stezujes si na drobne rozdily teplot v Q2, ale chtel bys, abych vyjimecne srovnaval ruzne casti, tj. Kimiho cas z Q3 s Romainovym z Q2? Vzdy jsme srovnavali jen casy ze stejne casti, kde oba zajeli merene kolo, bez ohledu na pouzite smesi. Bezna praxe.

                  + 9 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • skejpa

                    skejpa

                    89.103.81.XXX
                    Srovnáváš nesrovnatelné... Někdo jede jistotu, někdo krev. Když někdo jede krev a druhej už tu krev jet nemůže protože si to zkazil předtím, tak to přeci nemůže být remíza. Očividně je to úhel pohledu, který se zdá být divný nejen mě. Za mě má Kimi +1

                    + 11 / − 12

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • skejpa

                    skejpa

                    89.103.81.XXX
                    Nebo si snad myslíš, že by jel Grosjean na půl plynu ? 1:35:898 kimi vs 1:35:903 romain. A to v Q3 spadla teplota ! Vždyť je to do očí bijící...

                    + 9 / − 12

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama