DISKUZE K ČLÁNKU Vettel bere vše
INDIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel startoval z pole-position, vyhrál závod a ještě zajel nejrychlejší kolo závodu. Button udělal vše co mohl, dojel zaslouženě druhý. Massa znovu v konfliktu s Hamiltonem. Schumacher porazil Rosberga!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel bere vše
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 9 lidí)
30.10.2011 15:09
Tak akurat som dopozeral zo zaznamu VC bez toho… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
10:19 01.11.2011 XXXNespletl sis server? On tu někdo psal, že Vettel nikdy nevyjel mimo trať??? Když to nechápeš, já ti teda vysvětlím o čem se tu bavíme.
Celá ta diskuse je o tom, proč by měl dostat penalizaci Vettel za vyjetí na kraj dráhy, když ji v závodě opustilo několik pilotů a nikdo z nich penalizaci nedostal. To samé ve Spoon nebo v Monze. Skoro každý tam podobně vyjel a nikdo nebyl trestán. Ta otázka je tu už druhý závod. Spousta keců o nefér ježdění Vettela a ani jedna odpověď proč by měl být trestán jen on.
Zřejmě by ho měli potestat jen proto, aby jste měli radost. Co?-
Lumix
12:52 01.11.2011 XXXMike17: Já se ti divím, že se s tím blbem vůbec bavíš. Vždyt' je to s prominutím pitomec. Je to jasné, on tak nenávidí Vettela, že to prostě musí ventilovat veřejně. Prostě Vettel někde udělá jen drobnou chybičku a on by ho nejradši diskvalifikoval z celého ročníku nebo mu úplně zakázal jezdit v F1
-
hmmm
09:03 01.11.2011 XXXUž tu několikrát padlo, že na výjezdu ze Spoon takhle jezdili snad všichni. Ne pořád, ale jezdili. Jestli jsem si během závodu dobře všiml, tak Lewise nevyjímaje. Striktně podle pravidel by měli být všichni, kteří v tom sektoru zajeli rychlý čas, penalizováni. Tady o to víc, že šlo o kvalifikaci.
Teď je otázka, jestli by to mělo smysl, protože by to byla jistě víc než polovina startovního pole, ne-li úplně všichni, a řada z nich několikanásobně, což mi přijde jako hloupost. Kdyby s tím chtěla FIA něco dělat, není nic jednoduššího, než tam dát hned za obrubník štěrk nebo nějakou fomu hrbolatého retardéru.
Vyjma výjezdu ze Spoon jsem na tom videu ani během přenosu nikoho zkracovat si trať neviděl. -
uzivatel000249
07:00 01.11.2011 XXXobhájcom Fettela, že nechodí mimo trať, mám ukážku jazdy víťazného kvalifikačného kola. Teda ani raz ?
[odkaz na stránku] -
Mike17
10:11 31.10.2011 XXXNevím, odkud jsi vyčetl, že tvrdím, že bylo jediné. Právě naopak tu tvrdím, že to dělá každý. V Korei jste ho napadli, že porušil pravidla. I když tím nezískal žádnou výhodu, měl být podle vás potrestaný. Tak se ptám, proč nechcete potrestat všechny co udělali to samé včera? A dokonce to bylo v závodě, ne v kole ve kterém se ani neměřil čas.-
-
Mike17
13:07 31.10.2011 XXXProtože je zakázáno získat vyjetím z tratě VÝHODU. To je něco, co se dá těžko tvrdit o Vettelovi v Korei. Vím, že rád vypouštíš při argumentaci některá slovíčka, ale slovíčko VÝHODA je na tom celkem podstatné. Právě na něm se oddělují ty vyjetí, které se tolerují od těch, které se trestají.-
-
Mike17
18:08 31.10.2011 XXXSice netuším, jak se tohle týká zkrácení šikany v Korei, kvůli které jste Vettela chtěli trestat, ale odpovím i na toto.
Když musí přejet obrubníky (což způsobí ztrátu přilnavosti) a pak se vracet zpět na trať tak spíš ztratí než získá, nebo aspoň nezíská nějakou měřitelnou výhodu. Zase bych se zeptal: kdo byl za toto někdy potrestán? Děje se to celkem často. Napadá mě teď třeba Variante Ascari v Monze, kde tak jezdí skoro každý, nebo třeba Nürnburgring. Letos tam Alík vyjel za čáru 5x jen na začátku závodu. Kolik dostal trestů??? Tak opakuji, proč Vettel a ne ostatní???
-
-
-
-
-
-
hmmm
05:36 31.10.2011 XXXTak, tak. Na výjezdu ze Spoon vyjel všemi koly na obrubník (což není součást trati) aspoň jednou skoro každý. Hned jsem si vzpomněl na ty, co by trestali každé vyjetí z trati průjezdem boxy nebo ztrátou pěti míst na startu další GP bez ohledu na to, jestli tím jezdec získal výhodu...
-
-
-
-
uzivatel000505
18:32 30.10.2011 XXXjestli je to pravda, ze Ferrari po sezone vyhodi Massu ... co treba comeback Kimiho Raikkonena ? ale ne ... pokud to bude tak asi nejpravdepodobneji pride Perez -
uzivatel000324
15:13 30.10.2011 XXXEste k okruhu som zabudol... Je naozaj velmi pekny a myslm ze to je tretia zakruta (ostra prava) pripomenulo mi zatacku na A1 RIngu. TRat naozaj pekne plynie. Prevysenia su super a aj klopene zatacky...
dodo -
uzivatel000324
15:09 30.10.2011 XXXTak akurat som dopozeral zo zaznamu VC bez toho aby som videl vysledok
VET absolutne s prehladom BUT mal v podstate ako na udicke povolil pritiahol a isiel si svoje.
BUT sa pekne prestikoval na zaciatku a udrzal poziciu az do konca.
ALO len potvrdzuje ze z nie najlepsieho auta dokaze vytazit maximum... Bolo tomaximum co mohol dokazat.
WEB po tom co nepredbehol BUT tak to s nim slo dole vodou a ALO podla mna len cakal kedy pojde do boxov aby si vyjazdil rozhodujuci nadskok...
MSCH ten dobrou strategiou prisiel k peknej pozicii samozrejme jazdil vlemi dobre a konstantne....
ROS absolutne nevyrazny ani som nevedel ze preteka.
HAM (nie som jeho fanusik) jazdil strasne nevyrazne... Bol som prekvapeny ze sa v podstate nemohol dotiahnut na MAS...
MAS achh jaj na neho je uz asi aj skoda slov.... zacnem odkonca... ten odlomeny zaves jednoznacne jeho chyba... nedal si na to pozor ani v zavode... No a ten predbuehaci manver... Jeho chyba z casti. Ako niekto dole podomnou spomenu mozno sa bal tej spinavej trate ze by sa na tom piseku neudrzal... alebo to jednoducho z frustracie HAM zavrel tazko povedat.... Na duhu stranu podobny incident ako HAM a KOB v SPA tam to tiez HAM zavrel KOB... Takze moc si nemaju co obaja vycitat... Idem kuknut pozavodne vyjadrenia...
dodo
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek