DISKUZE K ČLÁNKU Suzuka korunovala mistra světa, vyhrál však Button
V Suzuce se stalo to, co všichni očekávali. Sebastian Vettel získal svůj druhý titul mistra světa. Tomu ale předcházelo 53 kol na téměř všemi jezdci milovaném japonském okruhu. Závod vyhrál Jenson Button z McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Suzuka korunovala mistra světa, vyhrál však Button
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
PC
08:59 10.10.2011 XXXNo, kopnout nebo nekopnout....V každém případě tahá RedBull svět za fusekli. Rozhodně mají zřejmě nejlepší právníky - ať už jsou to skutečné náklady na provoz týmu a na vývoj nebo různě ohebná křídla či tvarování podlahy. Ale co mi na nich vadí je to, že nás krmí prohlášeními o stejných pravidlech pro oba jezdce (žádná týmová jednička) a o nejvyšší snaze vyhrát za každou cenu co nejvíc závodů. Skutečnost je ale úplně jinde - dnes již je jasné, že Mark byl a bude vždy dvojkou a že pokud se to týmu hodí, tak Seba zdrží, zakáží předjíždět, případně Markovi zakáží soutěžit se Sebem. Nic proti tomu všemu, kdyby si ovšem odpustili ty pohádky kolem. Je smutné, že i takovému týmu, a s takovým náskokem to stojí za to. -
-
uzivatel000324
17:29 09.10.2011 XXXTak velka gratulacia VET. Odjazdil fantasticku sezonu, team ho podporil na jednotku a dal mu to naj co mohol.
BUT zase presvedcil o tom ze ak dostane dobre auto na buduci rok tak HAM s nim bude mat obrovsky problem. A mna presvedcil ze je to naozaj skvely jazdec a dostava sa do obdobia ked do F1 prisiel.
ALO dnes skvely pretek naozaj som necakal ze skonci na bedni hlavne po tom co ho cakali este tvrde zmesy. ALO dokazuje ze je naozajstny majster aj s horsim autom a F mu moze dakovat ze ho maju.
WEB neviem co knemu napisat...:)
HAM nemal rychlost bojoval s MAS a to bolo tak vsetko ten incident uz ani nepsominam
No a MAS naozaj neviem preco ho este F drzi jeho naj roky su prec a temau nema co dat.
dodo -
-
-
hmmm
16:24 09.10.2011 XXXLíp než tvůj oblíbenec s aktuálně nejrychlejším autem a to tě žere, viď?
Kdybyste sledovali závod, tak byste si všimli, že tým ke konci zakázal Sebovi a potom i Markovi jakékoli riskování, takže prostě jen oba dovezli auto do cíle. Navíc bylo vidět, že na cílové rovince se Red Bull ani s DRS na Fernanda moc nechytal.
Ale ty sis stejně jen přišel kopnout, takže...-
-
-
-
hmmm
06:41 10.10.2011 XXXAle jo, napadla - že z tebe mluví frustrace a závist zaslepeného fandy jednoho týmu, který nedokáže překousnout, že někdo jiný odvádí lepší práci, neužívá si závody, kde jeho tým nemá šanci a nudí ho závody, když už je o titulu rozhodnuto (tvá slova). To snad ale všichni vidí.
Musíš přidat víc smajlíků a víc do všeho a všech rýt, potom to Lewisovi líp pojede.
Ale vážně, nechme to být. Kenji si trapně kopnul do Seba, který letos odvádí skvělou práci, a ty sis "musel" přikopnout. O tom to je a dál bych to nerozebíral.-
-
hmmm
11:19 10.10.2011 XXXVůbec ne. Z dnešních jezdců s dnešními auty nedokáže nikdo vyhrát, když na to auto nemá. Doby Ayrtonova virtuozního balancování na samých možnostech vozu už jsou dávno pryč. Dneska je to mnohem víc o technice.
Seb s Jensonem a Red Bull s McLarenem byli v Suzuce velice vyrovnaní, Red Bull ale tentokrát strategicky zaváhal. Naopak Jenson s McLarenem a trofám si říct, že i Fernando s Ferrari odvedli po všech stránkách dokonalou práci. Být ale závod o pár kol delší, všechno by dopadlo jinak, což uznal i Jenson. Ale tohle jsou závody a u těch se na kdyby nehraje.
Každopádně Seb s Red Bullem odvádějí letos celkově výbornou práci a oba tituly si zaslouží. Jestli ti pomůže snižování jejich úspěchu k překonání frustrace, tak si to užij.-
Funferr
17:21 10.10.2011 XXXDnes to je o technice mnohem méně než třeba počátkem 90.tých let.. to bylo ABS, aktivní zavěšení a kdesi cosi... Ani Senna s tím nic nezmohl... Dnes jsou auta možná nejvyrovnanější v historii... Dřív byl rozdíl mezi 1. a posl. v kvalifikaci přes 5s běžně.. dnes to jsou 2-3s většinou...-
hmmm
19:28 10.10.2011 XXXJe to o technice = vliv podílu pilota na výsledku je nižší, vliv výkonnosti auta vyšší.
Zrovna těm Willíkům, které byly z jiné planety dokázali párkrát zatopit Ayrton a Michael s auty, které na to papírově neměly. Jenže za těch bezmála dvacet let ohromně pokročila aerodynamika a čím vyšší podíl aerodynamického přítlaku, tím nižší podíl pilota na výsledku. Ještěže se FIA snaží aeropřítlak omezovat.
Současná vyrovnanost vozů (nic proti ní) je umělá - zákaz testů, zmražené motory, jednotné ECU atd. - a má s podílem vlivu pilota na výsledek máloco společného.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek