DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull slaví double a pohár konstruktérů!
BRAZÍLIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel využil start a po celý závod se udržel před Webberem, Red Bull má pohár konstruktérů. Alonso ze svého Ferrari nevytěžil více než 3. místo, ale zůstává ve vedení a drama se stupňuje!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull slaví double a pohár konstruktérů!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 9 lidí)
07.11.2010 19:24
Massa se zařadil před buttona ne před hamiltona.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000249
12:46 09.11.2010 XXXnemyslím si, že tento ročník bude ešte niekto potrestaný ! aj kebyže jazdí s tankom, tak nebude ! Tento ročník sa porušilo toľko predpisov a pravidiel, a nič sa nedeje ... už to nechajú doplávať, aj kebyže majú fetela doviesť v SC do ciela !!! -
Ideální scénář: Vettel se někde vybourá, Webber jede první, Massa druhý, Alonso třetí. Všichni čekají, že se obě Ferrari prohodí, jenomže krátce před tím vybouchne Alonsovi motor. U Red Bullu se radují, u Ferrari zatlačují slzy, ale když v tom... v posledním kole bouchne motor i Webberovi a Alonso je mistrem
-
-
uzivatel000249
11:42 08.11.2010 XXXtak potom trest pre Fettela ... spomalil ostatných jazdcov, a nebolo to určite zahrievaním gúm ... nevraviac už ani o vzdialenosti od SC ...
za chvíľku doťahám konečne video, a pozriem sa na pár vecí ... -
Petr
11:15 08.11.2010 XXXPneumatiky by jim vydžely, dle Whitmarshe to bylo taktické. Předpokládali, že jezdcům před nimi budou pneumatiky odcházet a oni by díky čerstvým mohli být rychlejší. Riziko zastávky nebylo žádné, protože Schumachre byl daleko, mohli jen získat (i díky zmenšení odstupů mezi piloty po výjezdu SC), ztratit neměli co. Jenže ta degradace nebyla v závěru tak vysoká, jak čekali. -
uzivatel000190
10:52 08.11.2010 XXXZrušili to podle mě protože to zdržovalo. Ale co by nezdržovala by bylo to, že by si pořadí prohodili hned za sc a ty okolo zpět by dostali kolo rovnou a nenechali by to až bude odstartováno, to by bylo rychlé a zároveň daleko více zajímavé - každý by se po restartu soustředil jen na předjetí.-
Duncan66
10:59 08.11.2010 XXXtvuj napad mi neprijde moc dobry, byl by to drsny chaos a trvalo by to nekdy mnohem dele, nez kdyby proste ten SC predjeli a zaradili se. Vem si vcerejsi situaci, kdy to bylo opravdu huste promichane, jak dlouho by museli resit po radiu kdo komu ma uhnout koho pustit apod. je to skoda, pravidla by mela byt udelana tak, aby se co mozna nejvic eliminoval faktor nahody. viz. letosni Cina vs Brazilie. V cine SC naprosto zmenil vyvoj zavodu, Brazilie prakticky jen kosmeticke upravy.
-
-
Duncan66
10:45 08.11.2010 XXXno problemy s tim predjetim o kolo delali vcera i zkuseni harcovnici, protoze citili sanci, ze muzou predjet soupere a tak jim byl nejaky Alonso, Hamilton ci Button ukradeni viz. Massa, Kubica apod. To pravidlo je vazne na prdlacky, nechapu proc ho zrusili, kdyz min. jednu sezonu to fungovalo a nepamatuju si, ze by si nekdo stezoval -
uzivatel000249
08:50 08.11.2010 XXXvysvetlí mi, kde je v Brazílii SC čiara ? Prečo zasa Fettel ignoroval 10 dĺžkovú vzdialenosť za SC ? Platili nebodaj iné pravidlá ? -
-
kubiix
10:00 08.11.2010 XXXNo tam se s tím moc jiného dělat nedalo, z jedné strany hnedka dráha, za svodidly zase hnedka vyjezdová cesta z boxů. Nechat tam auto do konce by znamenalo trvale žluté vlajky, to auto tam stálo dost nebezpečně a nechat medical car a jeřáb přejet trať a přímo z ní nabrat auto jen pod žlutými vlajkami je hazard. A kdyby stál jeřáb za svodidly na ceste z boxů, nedalo vy se jej objet jinak než prakticky pro trávě.
Jinak zrušení pravidla o pouštění jezdců o kolo zpět před SC mě hodně vadí, zvlášť na tak krátké trati se to projeví snadno. Neřeknu když se tam připlete jeden dva osamocení závodníci, ti pustí jezdce celkem v pohoděm před nikým se nebrání. Ale když je jich tam takový množství a zároveň závodí mezi sebou, nedá se tak snadno předjíždět. Závodníci vpředu před prvním "brzdičem" co je o kolo zpět tak získají velkou výhodu a všichni ostatní na tom tratí. Jezdci co jsou ve stejném kole ztratí kontakt minimálně s lídrem závodu, ti o kolo zpět místo soubojů mezi sebou překáží a dělají se zmatky. Ale na jejich omluvu, mnozí z nich ještě nemají tolik zkušeností, chtejí si hlídat "své" soupeře ja zároveň si musí hlídat modré vlajky a za této situace kdy vlají po celé délce okruhu, jak postupně had projíždí je těžko poznat, že se mává právě jemu.
Toho že Hülkenberg prakticky rozhodne závod hned na startu, pokud bude na suchu jsem se obával. SC to mohl celkem vykompenzovat, ale byl potřeba asi v tu nejhorší možnou dobu.
Zajímalo by mě, jestli zajetí obou pilotů McL do boxu během SC fáze, bylo taktické, nebo by jim pneumatiky do konce závodu nevydržely.
-
-
Honza
19:29 07.11.2010 XXXOtázka do pléna: Pokud příští závod povede Weber (na konci by měl 263 bodů), druhý pojede Vettel (249 bodů) a třetí Alonso (261 bodů), co udělá Sebastian? Dojede druhý, aby titul získal Mark, nebo to nějak zaonačí a nechá se předjet Fernandem? Pokud dobře počítám, pak by měl Alonso bodů 264 a o jeden bod by získal titul -
uzivatel000190
19:24 07.11.2010 XXXMassa se zařadil před buttona ne před hamiltona.
Jinak docela fajn závod, škoda těch aut o kolo zpět při restartu, mohlo to být zajímavější. Oba rb a ferda max toho na co měli odjeli tak uvidíme za týden, vzhledem k tomu, že ta trať je asi pro rb vhodnější než pro ferrari tak šampionát má malinko větší šanci vyhrát mark, ale uvidíme.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek