DISKUZE K ČLÁNKU GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Každé dvojité vítězství je pro tým opravdu zajímavé, stejně jako může být kontroverzní. To, co v Maďarsku předvedl McLaren se nedá srovnávat s legendárními větami typu "Fernando is faster than you". Lze si položit otázku, kdo upřímně bude chtít tohle vítězství oslavit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 25.07.2024 10:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 17:56
Mimochodem, Hamilton opět nezklamal. Po první… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 18:03
Jo dneska bych to asi taky hodnotil jako zavodni… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.07.2024 13:46
A zjišťuji, že ani zde v diskuzi se nic nezměnilo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            Jo tací, jako Odin mluvili o komedii tehdá i dnes. A vidí tu komedii v podání Ferrari Red Bullů i McLarenů. To jen Mikové se snaží být za každou cenu v opozici a komedie v podání svých oblíbenců dávat punc váženosti a charakteru a prasárny oblíbenců obracet v jejich prospěch. Teprve po létech si i Mike vzpomene, že nějaké zmínky o komediích tehdá slyšel, ale už nepíše, že mu dávalo dost zabrat oponovaní nactiutrhačům, kteří si dovolili o komedii v případě Mikových oblíbenců mluvit.
            12 18
            Jo jo Miku, občas méně fanatismu a více nadhledu by dodalo více vážhnosti tvým názorům. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Já mám na to konstantní názor už od té doby. Je to komedie, ale dává to smysl, když chce stáj titul mezi jezdci. Za Schumiho, za Alonsa a dávalo by mi to smysl teď u Mclarenu, kdyby bylo pořadí opačné.
              Ale jsi nějaký zmatený. O pár řádků níž mne obviňuješ, že jsem fanatický fanoušek Maxe a tady v tom vlákně, že jsem fanatický fanoušek Landa. Já vím, že F1 nesleduješ. Ale když začneš vyvíjet takové toerie, mohl by ses letmo podívat na tabulku. Uvidíš v ní, že prakticky jediným konkurentem v boji o titul je pro Maxe Lando. Nějak nedává smysl, že jsem fanatický fanoušek obou. 12
              Pravda je tu ještě možnost, že nejsem fanatický fanoušek ani jednoho a že pouze jako fanouškovi F1 by se mi celkem líbilo, kdyby byl boj o titul napínavý až do konce. Ale to bude pro tebe tak absurdní představa, že si asi budeš muset vybrat, jestli jsem tedy fanatický fanda do Maxe, nebo Landa. 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                109.81.172.XXX
                Ááá Mike v plné formě. Nikde jsem nepsal o tvém fanatickém fandovství pro Maxe a už vůbec ne pro Norrise. Kde jsi to zase vyčetl???
                Psal jsem o tvém fanatickém způsobu hájení prasáren tvých oblíbenců. Ať už jde o případy hájení podvodů RedBullů, Ferrari, prasáren Schumiho, Vettela, či Maxe,. A to není totéž. Fanantické fanouškovství jsem schopen nějak pochopit, pokud jsi fanoušek v dobách dobrých i zlých. Ale obhajovat lumpárny v době, kdy se daří a v době kdy se nedaří hodit své vyvolené přes palubu, to pro mne moc atraktivity nevzbuzuje.
                A pro pó, pamatuješ na naší obsáhlou diskuzi když v Monaku tuším, že 2017 vyměnilo Ferrari zastávkou v boxech vedoucí pozici Kimiho za Vettela? Kdo z nás dvou v tom tenkrát viděl týmovou režii a kdo tvrdošíjně TR odmítal? McLaren včera také přes boxy vyměnil pozice pilotů. Jenom se to pak hloupě snažil vrátit nazpět. Pro mne dvě stejné řešení. V obou případech to šlo udělat tak, aby si vedoucí pilot své vedení udržel i po boxech. V případě Ferrari a výměny Vettela za Kimiho to dávalo smysl, stejně, jako by to dávalo smysl včera v případě výměny Oscara za Landa.
                Náš problém je v tom, že oba víme, co smysl dává a co ne a proč to tým tak udělal, respektive nevíme z jakého důvodu to včera u McLarenů měnili. Ale ty máš potřebu své miláčky pasovat do rolí neporazitrelných za všech okolností lepších a hádat se do morku kosti, že v případě Monaka o TR nešlo, zatím co včera šlo.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Cituji:
                  "Jo jo Miku, občas méně fanatismu a více nadhledu by dodalo více vážhnosti tvým názorům. 03"
                  Nebyla řeč o prasárnách, byla řeč o TR. U Maxe jsi zmínil že jsem vyznavač jeho prasáren. Což je v podstatě to samé. Můžeš si to teď zkoušet žehlit jak chceš. 03
                  A máš v tom jeden detail. V Monaku 2017 vyhrál ten, který byl rychlejší na trati i přes horší staré gumy. Dnes ten rychlejší na trati musel přepustit pozici. Být tebou, vezmu si nějaký lepší příklad. Třeba ten se Schumim byl mnohem lepší. Kdyby tehdy poslali prvního do boxů Vettela, dopadlo by to stejně a Odin by čpěl síru za "nefér" undercutt. Tak jak tak by to dopadlo stejně. 03 12

                  Nevím, proč to Mclaren udělal. Ale znovu: Je tedy můj miláček Lando, nebo Max? Protože mít za miláčky oba fakt nedává smysl. 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    109.81.172.XXX
                    Ano, jsi obhějce Maxových prasáren, stejně jako Schumacherových a stejně jako obhájce podvodů RedBullů ať už šlo o průtokoměry, nebo díry v podlaze v rozporu s pravidly, či překročení rozpočtu z nedávné doby.
                    Žádný detail ve srovnání Monaka 2017 a včerejšího Maďarska nemám. To jen ty se zase snažíš podsouvat mi cosi...
                    V Monaku i v Maďarsku se těžko předjíždí, čili výměna vedoucích pilotů přes boxy je logická TR. A i kdyby byl Vettel rychlejší, tak v Monaku by Kimiho nepředjel, čili to musel udělat přes boxy. Jasná TR, kterou jsi ty odmítal vidět. Bohužel pro tebe si vzpomínám na tvůj názor před Monakem, že Kimi není rychlejší ani v kvalifikacích a tak ho logicky Ferrari posílá za Vettela, když se náhodou během závodu dostane před něj. No a právě v Monaku Kimi vyhrál kvaldu a i po startu si udržel vedení. V našem sporu tehdá šlo jen o to uznat počínání Ferrari jako týmovou režii ve prospěch Seba. Což byl a je, jak vidím dosud nepředstavitelný problém.
                    V případě včerejšku také McLaren dostal přes boxy do čela Norrise, který byl rychlejší, než Piastri. Navíc Oscar udělal dvě jezdecké chyby, které ho stály dost času ztráty.
                    Rozdíl byl jediný v tom, že svoji TR u McLarenu "napravovali" a napravili další TR.
                    Ne né Miku, já tyhle dva závody vidím hodně podobně. Nebýt netradičních boxů, tak Piastri i Kimi vyhrají závod. A to mám více pochybností o vítězství Piastriho (vzhledem k jeho chybám), než u Kimiho. A díky TR se v obou případech pořadí po zastávkách v boxech změnilo. Rozdíl byl jediný, McLaren vrátil pořadí na původní status quo.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Myslíš tu obhajobu, že Schumacher zavinil kolizi v roce 1997? Nebo tu obhajobu, že Max zasloužil trest za Brazílii nebo Monzu 2021? 12
                      Myslíš tu obhajobu podvodů, že pokud RB překročil rozpočet, nebo měl nelegální průtokoměr, zaslouží si trest? 13 12
                      No já zapoměl, že pokud mám jiný názor na jednu z jejich kolizí, obhajuju všechny jejich kolize. Tak nějak? 12

                      V Monaku nikdo Kimimu nenařídil, aby přepustil pozici. Zajel dřív do boxu, dostal nové rychlejší gumy a jel tak pomalu, že Seb na něj najel náskok dostačující k vyjetí před ním. Ale nějak si vzpomínám, že jsi trval na tom, že se zásadně ten první neposílám do boxů první. A teď tu chceš tvrdit, že Mclaen poškodil Pistriho, když ho poslal do boxů jako druhého? Zajímavý obrat v názorech. Já ti tady dám naopak za pravdu. Kdyby poslali Piastriho dřív, vyjel by před Landem. Ale vůbec si nejsem jistý, že by před Landem zůstal. Ale nijak Mclarenu nevyčítám, že to považovali za kompenzaci. Já se jen divím, že odpískali boj o titul v PJ.

                      A ano, Vettel byl tehdy rychlejší jak v kvalifikacích, tak závodech. I TR by byla logická, kdyby k ní sáhli. A na tom nemění nic fakt, že zrovna v Monaku se Kimimu povedlo kvaldu vyhrát. Ono se totiž stává zcela vyjímečně, že jeden ze dvojice porazí druhé ve všech kvalifikacích i všech závodech. No vlastně si to nepamatuju vůbec. Stalo se to někdy?
                      Jejich vzájemné statistky jsou víc než výmluvné. 03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Mimochodem dost se divím, že u Hamiltona nežádáš diskvalifikaci, odebrání bodů a zákaz startů ideálně i v příští sezoně. To jsi chtěl pokaždé, když někdo úmyslně do jiného narazí. Tedy pokaždé. Pokaždé u Schumachera a Vettela, abych byl přesnější.
      On se sice Max nacpal kam neměl, ale po chvilkové souběžné jízdě zatočil Mercedes do RB, který měl jasně před sebou. Tak nevím, jak je to s tvou bájnou nestranností. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        A zjišťuji, že ani zde v diskuzi se nic nezměnilo. Mike opět koukal na jiný závod.
        Max měl od Hamiltona necháno dost místa na vnitřku, aby ho mohl předjet. Bohužel, když tam Maxík vletí jak smyslů zbavený a pak prudce šlápne na brzdy, kola se mu logicky zablokují a se zablokovanými koly se jen těžko zatzáčí. To auto jednoduše jede jako sáně rovně. To je fyzika, kterou evidentně neovládáš, proto ti přijde, že pilot, který zatáčí do zatáčky je vinen nárazem do neovladatelného auta, které tam vlétlo. Kdyby Max nebrzdil mohl mít nad svým vozem jakous takous kontrolu, ale zase by tu zatáčku neprojel a skončil mimo trať. Jen ke srážce by nedošlo. On totiž Hamilton se snaží dodržovat limity tratě a když trať zatáčí tak, Miku div se, pilot (v tomto případě Hamilton) také zatáčí. Ale chápu, že pro vyznavače prasáckých manévrů a-la Max je nepochopitelné a také nepřípustné, když se závodníci Maxovým excesům neuhýbají, případně se jimi nenechají vyvézt mimo dráhu. Ano to je opravdu neodpustitelné. A zasloužili by si diskvalifikaci minimáně z další sezóny.. Alespoň by si Maxík nemusel pořád stěžovat a brečet do rádia.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No, nezměnilo. Koukám, že si to vždycky dokážeš okecat tak, aby všechna vina padla na tvého neoblíbence a ten druhý se z toho dostal bez nejmenší skvrnky. 12
          Nikdy jsem ani neobhajoval Maxovy prasárny, třeba v Brazílii nebo Monze 2021. Takže znovu: Ano, Max to tam poslal prasácky a nijak nevinním Hamiltona za vznik toho incidentu. Kdyby to tam Max neposlal, nestal by se. Byť bych našel příklad, kde někdo hájil Hamiltona v Silverstone 2021, že měl právo nejet závodní stopu a vzít zatáčku vnějškem. najednou je to naopak. 12
          Jak jsi správně řekl, fyzika nám říká, že se zablokovanými koly jede auto jako saně. Rovně. Ne doleva. Rovně. A kupodivu nějakou dobu oba rovně jeli. Max proto, že měl zablokovaná kola a Hamilton proto, že zatočit neměl kam.
          Ale z ničeho nic zatočil. Kola se otočila doprava a zatočil doprava. Proč, když viděl, že Maxovo auto má před sebou? Nemůže to okecávat tím, že ho neviděl. Měl ho přímo před nosem. Nebylo to o tom, že neodhadl v zrcátkách cenťák, jako Vettel v Brazílii. No prostě je tam jasný úmysl. Vina bude na Maxovi, protože to nedobrzdil, tak proč nekolidovat že? Bylo jasné, že do vzduchu půjde Maxovo auto a ne jeho.
          No jo, ale nejde ani o Schumachera, ani o Vettela, ani o Maxe, tak jak jen okecat, že najednou nepožaduješ exemplární trest pro někoho, kdo úmyslně zatočí do soupeře? Najednou žádná diskvalifikace, žádné odečítání bodů, žádný distanc... Snad jen, kdyby Hamilton naboural do některého s oblíbených... 13

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            Ale já požaduji diskvaluifikaci Hamiltona minimálně z další sezóny. Však jsem to napsal jasně. Alespoň Maxíkovi ubyde jeden potenciální pilot. který mu už uhýbat nemíní.
            Jistě že oba chvíli jeli rovně, ale pak tam byla zatáčka, tak je logické, že do ní pilot zatočí. Samozřejmě, že se mohl Hamilton nechat vyvézt mimo trať a tam beztrestně přredjet Verstappenem. Jenže proč by to dělal? Má plno svých zkušeností, kdy se to tak stalo a kdy na to doplatil. A Mikové pak obhajují prasárny Maxe, jako legitimní. Takhle tu Maxovu prasárnu uzná i Mike, když na ní sám Max doplatí. 13 Tudíž jsem rád, že se spolu tentokrát shodneme, že to Max vzal "na prasáka".
            Pochybuju, že by kdokoliv z pilotů v takové rychlosti byl schopen uvažovat tak, jak jsi předeslal o Hamiltonovi. Podle mne tady nešlo o žádnou promyšlenou akci ze strany Lewise. Jen tam Maxovi neuhnul. On o titul nebojuje a tak si může nějakou tu kolizi lajznout. Jel zkrátka tak, jak jezdil Max ve svých začátcích a když neměl ještě auto na titul... To je celé.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ta zatáčka tam byla už od začátku probrždění. Jo kdyby zatočil hned, ještě bych to chápal. Jet chvíli rovně a pak zatočit do vozu, který před sebou vidím.... No prostě věděl, co dělá a proč to dělá. Stejně, jako to věděl Schumi v roce 1997. Proč uhýbat, když můžu zatočit.
              není v tom velký rozdíl. Ten je jen v tom probrždění.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                109.81.172.XXX
                Miku rozdíl v tom je a velký. Kdysi jsi obhajoval Schumiho v Jaramě 1997, argumentací o malé rychlosti ve které do Villeneuvea narazil. Čili tam se o záměru mluvit dá. Ale v případě Hamiltona si tak jistý nejsem. Vždyť to byl mžik. Max tam přilétl, jak smyslů zbavený. A myslet si, že Hamilton měl dost času si rozmyslet jak narazit do Maxe, aby ho poslal mimo trať a jemu samotnému se nic nestalo a pak to ještě s naprostou přesností provést??? Tak to už hraničí s fantasmagorií. Opět dokazuješ svoje fanatické smýšlení. Ty zkrátka vymyslíš situaci, vůbec nebereš v potaz okolnosti a neústupně srovnáváš. Já ten včerejší karambol vnímám tak, že Lewis Maxovi jednoduše neuhnul a riskoval kolizi, nikoliv, že do Maxe naboural. To prostě v té rychlosti nebyl schopen udělat. Že to nakonec tak dopadlo je shoda okolností.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já tehdy obhajoval to, že nešlo o život, jak jsi tvrdil. Ano, tam záměr jistě byl.
                  Tady narazil ve stejné rychlosti do Maxe pod téměř totožným úhlem.
                  A je hezké, že najednou v té pomalé rychlosti neměl dost času na přemýšlení.
                  Ale dostatek času ti nevadil k obviňování z úmyslu Vettela v Baku nebo Brazílii, Schumachera v Adelaide, Maxe v Monze nebo Džiddě.
                  A to s vyjímkou Baku byly příklady, kdy ten viník neměl před sebou auto soupeře jako na talíři.
                  Že to tak dopadlo náhoda není. Že půjde do vzduchu Max je opět fyzika. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.103.166.XXX
            A jak muzes tak jasne vedet, ze Hamilton vedel presne, co se s Maxem deje, kdyz slo o zlomky sekundy? MAx tam vletel v situaci, kdy to nikdo necekal. Proto taky brutalne probrzdil, protoze to prehnal.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              A co jako nevěděl? Že je před ním auto, které nějak nezmizí, když zatočí doprava?
              Za mne nemám problém se závodním incidentem. Jen si rýpu do tehdejších Odinových keců, že za každou úmyslnou kolizi by měl pilot být diskvalifikován a přijít o všechny body nejen dosažené v aktuální sezoně.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          109.81.117.XXX
          Zdar Odine, vítám tě po dlouhé době v diskuzi a rád od tebe čtu .... souhlasím s názorem na Maxe - zase zbrklý útok od něj a on obviňuje Hama! Pořád břečí že ho ostatní vytlačují ikdyž mu nechají dost místa a on si stěžuje že se tak nezávodí ikdyž on dělá ty největší prasárny. Je to fakt RB rozmazlený fracek. A už ani je inženýr už se s ním nemazlí .... Každopádně jsem z výkonu monopostů nadšen, ale méně už z taktických rozhodnutí. Oscar je fakt super ale jde vidět že na Landa nemá, ale není se čemu divit když jee v F1 teprve druhý rok. Výsledek 1-2 je fantastický ale měli to udělat lépe .... a je škoda že to vypadá že si u McL nevěří na jezdecký titul tento rok - já taky nevěřil ale poslední závody ukazují že by to mohlo nakonec vyjít! 01 21

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            Ahoj Kašo, Max takhla jezdí pořád. V dobách kdy neměl auto na titul kazil závody pilotům, kteří o tituly bojovali a teď by chtěl po všech, aby mu uhýbali. Tady se ukazuje jeho charakter. Ale Red Bull si ho takto vychoval, tak se nemůžou divit, že požaduje podporu i když si ji nezaslouží. Však vedení RedBullíčků není charakterově o nic lepší.
            S druhou půlkou tvého názoru souhlasím. Jen mi to trochu připomíná rok 2007 a protěžování Hamiltona vůči Alonsovi. Nedopadlo to pak dobře a to měli auto na titul. Jen nebyli schopni titul dopřát tomu zkušenějšímu a Lewisovi vysvětlit, že jeho chvíle příjdou později. Tady mi to přišlo podobné. Že totiž vysvětlují tomu zkušenějšímu, že jeho chvíle příjdou později.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              185.63.97.XXX
              Jsem rád, že jsi tu!!! Myslím si, že povzbuzení mladého pilota tím, že ho necháme vyhrát, jistý smysl má, ale nesmí to být taková kočičárna uprostřed sezóny. Kdyby tohle udělali v Abú Dhabí, tak se člověk usměje a ani jedna strana se nebude rozčilovat. A k Tvé poznámce o některých případech - stačí zalistovat na začátek téhle sezóny do Bahrahnu a vyhrocený střet Cunoda - Ricciardo. Ostatně jak říkám, byla by z toho výživná diskuse v Hříměždicích nebo trojdílný Paddock, abychom postihli všechny případy. Pořád si ale říkám, že body mají svou hodnotu a nedají se vydolovat dodatečně. Viz Lauda-Regazzoni v Long Beach 1976. Kolik pak Laudovi chybělo k titulu??? Ale to většina z nás dobře zná.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Za včerejšek patří McLarenu pochvala za super výkon, i za to že vrátil Piastriho na čelo přesto, že to vzhledem k vývoje šampionátu nebylo takticky správné.
    Co mě ale nejvíc baví několik posledních závodů, je Maxova komunikace s boxy. Jak nemá Max nejrychlejší auto, stává se z něho slušný uzlíček nervů. 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    To, že Mclaren obětoval body v boji o titul bych ještě nějak chápal.
    Co chtělo Ferrari vyřešit Leclercovou druhou zastávkou, to mi hlava nebere.
    Ovšem o přitroublých strategií Ferrari by se dala napsat knížka. A dost tlustá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

George Russell prožil poměrně značný sešup z piedestalu (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

Juki Cunoda připravil mechanikům hodně starostí (ilustrační foto)

KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

Lewis Hamilton v Maďarsku osmkrát vyhrál, ale v třetím tréninku chyboval (ilustrační foto)

Třetí trénink ovládly McLareny, Red Bully odpočívaly, Leclerc a Hamilton v potížích

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama