DISKUZE K ČLÁNKU GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Každé dvojité vítězství je pro tým opravdu zajímavé, stejně jako může být kontroverzní. To, co v Maďarsku předvedl McLaren se nedá srovnávat s legendárními větami typu "Fernando is faster than you". Lze si položit otázku, kdo upřímně bude chtít tohle vítězství oslavit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 03.08.2024 11:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 17:56
Mimochodem, Hamilton opět nezklamal. Po první… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 18:03
Jo dneska bych to asi taky hodnotil jako zavodni… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.07.2024 13:46
A zjišťuji, že ani zde v diskuzi se nic nezměnilo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nic si neupravuju. Tehdy jsi RB odsoudil hned na začátku úplně bez důkazů. Jo, vymýšlel jsem možnosti, jak k tomu mohlo dojít bez podvodu, které se neukázaly správné. Ale taky jsem tehdy dodal, že pokud soud prokáže vinu RB, trest si zaslouží. Jediné co jsem hájil, bylo právo RB na soudní proces. To je vše.
      To samé o Schumacherovi. Od roku 1997 jsem vždy tvrdil (na rozdíl od 1994), že je to čistě jeho vina bez pochybností. Ty jsi pak začal plácat něco o pokusu o vraždu Villeneuva za kterou si zasloužil zákaz startu v další sezoně. Tak jsem ti jen oponoval v tom, že ten ťukanec v malé rychlosti nemohl Villeneuvovi udělat ani malé bebí. To je vše.
      Co chtěl Mclaren netuším, ale je mi to celkem jedno. Jen jako fanoušek F1 bych byl celkem rád, kdyby se o titul bojovalo.
      Ano, Monako jsme už probírali. Podle tebe by nebyla TR jen v případě, že by tým nařídil TR ve prospěch Kimiho. Takto si to rozdali na trati. Oba měli několik kol na zajetí co nejrychlejšího času. Férově s mírnou výhodou Kimiho s novými gumami. Vettel byl rychlejší. Ale chápu, že jediná možnost jak by to nebyla týmová režie by bylo zaříznutí Seba. To je fanatismus. Jistě by pak Kimiho nepředjel. V tom máš pravdu.
      Ty poslední 2 věci budu brát tak, že jsi se rád přišel pohádat. 12 A já jsem rád, že jsi přišel. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Tak Miku opět si to přibarvuješ. RedBull jsem bez důkazů neodsuzoval a ty jsi jim právo na soudní proces hájit nemusel, protože v diskuzích se mnou jsem toto právo nikdy nezpochybnil, ani jim to neupíral. To si zase vymýšlíš, nebo mi podsouváš nějakou tvoji diskuzi s někým jiným... Je pravda, že jsi vymýšlel spousty možností, jak RedBull obhájit a je taky pravda, že jsi uznal oprávněnost jejich trestu, respektive, že jsi uvěřil v jejich provinění, až po rozhodnutí soudu.
        Ony diskuze s tebou většinou takové jsou. Když se evidentně proviní tvůj oblíbenec, tak to sice uznáš, ale hned vidíš vinu i na straně toho druhého. Ať už jde o soupeře nebo oponenta.. Hned dám příklad z neděle. Max vletěl do souboje s Lewise jako utržený z řetězu, probrzdil a kvůli němu vznikla kolize. Ty uznáváš hloupý manévr Maxe (a v budoucnu budeš tvrdit, že jsi ho za to kritizoval, i když jsem žádnou velkou kritiku od tebe nečetl), ale hned také tvrdíš, že za kolizi může Hamilton, protože zatočil do Maxe. Pro mě dost nepochopitelné, když vím, jak argumentuješ v případě Adelaide 1994, "že Schumi se tehdá vracel do ideální stopy a Hill do něho narazil". K tomu mám velké výhrady, ale budiž. Pak mě ale překvapuje tvůj pohled na kolizi Maxe a Lewise v Maďarsku. Představ si, že Lewis v té ideální závodní stopě jel celou dobu a když se podíváš na záznam, tak zjistíš, že ono zatočení, bylo zatočení do zatáčky (po vyježděné tmavší stopě), nikoliv zatočení do Maxe.
        A zase Schumacher Villeneuve 1997. Sice jsem psal o, z mého poledu stejných, Sennových a Schumacherových prasárnách a ano i o tom, že riskují životy soupeřů. Ty jsi v tom viděl rozdíl a napsal jsi, že Jak v Adelaide, tak v Jerezu Schumiho kolize byly v malé rychlosti a tudíž o žádné ohrožení nešlo. Opět si vzpomínám na naši diskuzi týkající se Schumiho úrazu na lyžích, kdy jsem já tvrdil, že jednoduše blbnul mimo sjezdovku, tak jako blbne spousta lyžařů hledajících adrenalin a v té rychlosti to nezvládl a narazil hlavou do kamene. Jenže pak přišli s verzí, že jel komusi na pomoc a ty jsi mi dokazoval, že fatální úraz se může stát i v rychlosti 20 km/h. . Tak jak to teda je??? Myslíš, že když do sebe narazí dvě auta a jedno přeletí (přejede)přes to druhé (tak jak se projel Max před třemi lety po hlavě Hamíka), že by nešlo o život vdevadesátých letech??? Já si to nemyslím.
        A monako s tebou nemá cenu řešit. Já tvrdím, že v F1 je týmová režie každý závod v každém týmu. Možná, že ji týmy během závodu upravují podle vývoje, ale TR tam je!!!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Co si na tom přibarvuju? Ta diskuse byla před soudním procesem. měl jsi technickou dokumentaci? Neměl. Takže jsi neměl žádný důkaz. Měl jsi pouze tvou hypotézu založenou na tom, že RB vždy a ve všem lže. Až soud řekl, že RB měl průtokoměry nelegální. Trest byl tedy oprváněný. Jen jsem nedělal soudy bez důkazů na základě nenávisti.
          Kde jsem psal, že Hamilton za kolizi mohl? Max tu situaci způsobil. Hamilton do Maxe najel. Zcela evidentně. A já zcela jasně prohlásil, že za mne to byl závodní incident. Stejná vina na obou stranách. Stejně tak to označili komisaři. Takže mi zase podsouváš nějaký názor, který jsem nepsal.
          Když už to máš potřebu srovnávat se Schumacherem, tak proč u Schumachera nepíšeš, že do Villeneuva nenajel, ale zatočil do zatáčky. On opravdu zatočil do zatáčky. Stejně jako Hamilton. V obou případech měli přímo před sebou vůz soupeře. A v obou případech věděli, co natočení volantu doprava způsobí.
          Jenže Villeneuve neudělal tenkrát vůbec nic špatně, takže celá vina je dle mne na straně Schumachera. V neděli se to u Maxe ani omylem říct nedá.
          A srovnávat náraz helmou do ostrého kamene s nárazem auta do auta v podobné rychlosti..... Hmmm, to je majstrštyk. Jo, to je vlastně úplně to samý. 12 Mimochodem dopadl tak proto, že se mu helma rozpadla nárazem na 2 kusy. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            Typický Mike17. Obviňuješ mě z názorů, které jsem dělal na základě indicií. Což ti vadilo i tehdá a vyčítal jsi mi, že "čtu mezi řádky". Tachnickou dokumentaci jsem neměl, to je pravda, ale jak to souvisí? Ty jsi sám tady přiznal, že jsi si vymýšlel obhajoby RedBullů, jak by to šlo udělat, ale obvinění na základě porušených pečetí a evidentních zásahů do průtokoměrů ti jako důkazy porušení pravidel nestačily?! A výmluvy pánů Hornerů a Marků jsem tehdá označil jako lži. Což se tě nesmírně dotklo. Měl by jsi se s odstupem času zamyslet, kdo je z nás větší lhář. Ostatně soud mi dal za pravdu, tak že to máš i úředně potvrzené 13
            Když jsme u toho lhaní, psal jsi mi tehdá, že věříš víc pánům kteří se dění v F1 přímo účastní, než nějakému diskutérovi odinovi. Tak se tě ptám, proč tedy nevěříš Hamiltonovi, když si stěžuje ne kvalitu svých pneumatik a pak zajede nejrychlejší kolo? Není zrovna tohle důkaz o jeho výjmečných jezdeckých kvalitách? 18
            Schumimu se po nárazu v rychlosti 20 km/h (jak jsi mě tehdá přesvědčoval) rozpadla helma na dvě části .11 Hmmm tak tento majstrštyk si s tím mým rozhodně nezadá 18 Asi Schumi nakupuje u Vietnamců, že mu ta přilba nevydržela při tak malé rychlosti.
            A srovnávat se to rozhodně dá. Co náraz udělal s Maxem jsi snad viděl. Tam stačí najet na kolo, nebo nějakou jinou součástku a auto jde do vzduchu i při , jak ty říkáš, malé rychlosti. Pak jen záleží, kam dopadne. A v devadesátých letech piloti nepoužívali HALO ani ochrany krků. Kdyby se Schumi projel po hlavě Hilla, nebo Villeneuvea, jako Max před třemi lety po Lewisově, tak to mají oba za sebou. Tak si tu zase nevymýšlej.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ano, neměl jsi prostě jediný důkaz, že o podvod šlo a podle tebe byli vinni a soud nebyl potřeba, protože Odin ví, ikdyž věděl prd. Ano, soud dal za pravdu FIA a já tehdy uznal, že trest byl oprávěný. Prostě si počkám na vysvětlení obou stran a nestranném posouzení, než někoho obviním za lháře. Ty to máš tak, že pokud je ti někdo nesympatický, je prostě lhář vždycky. Vzhledem k tomu, že lžeš přímo v této diskusi, nemělo by ti nějak vadit, že někdo někdy lhal. 03
              Proč bych proboha měl řešit Hamiltonovy pocity? Ano, stěžuje si na gumy a zajede na nich nejrychlejší kolo. A co s tím mám dělat? Vždyť je to standart. 03
              Já nemůžu za to, že o rozpadlé helmě psal tisk. Nebo ty zase víš, co se přesně stalo. Byl jsi tam? Nebo prostě je to Schumi, tak se zase lže?
              No, s Maxem neudělal náraz nic. Evidentně nepřišel o život, dokonce pokračoval dál a nepřišel ani o další pozici. Prostě jako vždy při těchto nehodách nešlo o život, ale málokdy se vůbec pokazí auto. Ale protože jde zrovna o Schumiho, byl to jasný pokus o vraždu. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                109.81.172.XXX
                FIA podle tebe není nestranná? Tak to je novinka. A ano, já jsem tehdá FIA věřil, že když našli porušené plomby a zásah do průtokioměrům, že šlo o jednání proti pravidlům ze strany RedBullů. Výmluvy Hornera a Marka jsem považoval za lži. O mých sympatijích to tehdá nebylo.a nikdy není. To spíše ty mě soudíš podle sebe. Protože jsi tehdá jen na základě svých sympatijí obhajoval evidentní porušování pravidel ze strany RedBullů.
                Ano o rozlomené helmě psal tisk a proto jsem taky nevěřil, že Schumi jel rychlostí 20km/h, jak jsi mi tenkrát tvrdil. A že to byl Schumi, tak se zase lže? No minimálně se ta nehoda neobjasnila. Pro mě je tam dost záhad. Například záznam z GoPro kamery, kterou měl na přilbě - není, respektive je zameten pod koberec. Žaloba na lyžařské středisko od Schumiho, nakonec stažena a zjistilo se, že vše bylo vpořádku. Protože nejdříve se snažili obvinit středisko z nedostatečného značení sjezdovky a že Schumi vyjel "omylem" mimo, když se pak středisko bránilo, najednou se přišlo s hypotézou, že jel komusi napomoc. Až poslední verzi, co jsem četl, že ten komu jel napomoc byl jeho známý, respektive známá... Nediv se, že to ve mně příliš věrohodnosti nevzbuzuje.
                Opět připomínám, že posuzuješ kolize třicet let staré současným pohledem. To prostě nelze. A je to nelorektní.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  FIA byla v té době jednou ze dvou stran sporu. Jak mohly být nestranná? 12
                  A jo, ty si myslíš, že když v jednom sporu je jednou ze stran, pak platí, že není nestranná vždy, že jo?
                  A nelži zase. Já neobhajoval porušení pravidel. Obhajoval jsem právo na soudní proces.
                  A proč by nemohla prasknout ve 20km/h? Jsou spousty cyklistů, kterým praskla helma a nejeli rychleji. Máš nějaký podklad znalce v tom oboru, nebo sis tradičně vycucnul prstík a řekl, že to nejde? 03
                  Co se stalo nebo nestalo jsme měli jen od novinářů. Ani jeden u toho nebyl. A já ani nikde nečetl, že by někdo podal žalobu na středisko. Jestli jel nebo nejel někomu pocot zajímá jen tebe. pro každého jiného je podstatné to, že skončil s poškozeným mozkem. Detaily proč a jak jsou jen pro čtenáře bulváru.
                  Posuzuji tu kolizi tak, jako by byla před 27 lety. Bylo to ťukanec, jaký jsme viděli v historii stovky a vždy bez zranění. Obě auta byla bez poškození a věř nebo ne, byla to auta z roku 1997.ne dnešní.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    109.81.172.XXX
                    Miku zase si vymýšlíš a dokazuješ jak nekonzistentně uvažuješ a argumentuješ. V kauze průtokoměrů jsem sice neměl v ruce žádné technické dokumentace, ale věřil jsem FIA, která tu dokumentaci měla. FIA jsou ti, kteří dohlíží na dodržování technických pravidel. To ty jsi zpochybňoval jejich závěry a obhajoval lži Hornera a Marka. A teď opět lžeš, že jsi hájil jejich právo na soudní proces. Ne, ne Miku, tehdá jsi psal pouze to, že pokud soud uzná provinění RedBullu, tak s tím nemáš problém. Tady je přesně vidět, jak se RedBull chová. Všichni ostatní trest od FIA příjmou, jen RedBull a Mike17 ne. Vy jste ochotni uznat své lži až ma základě rozhodnutí civilního soudu. Sportovní pravidla nerespektujete. Proto spolu máme neustále spory a proto také mně vadí každé unfair jednání tvých oblíbenců. To není o jakési tebou mně podsouvané nenávisti.
                    Helma Schumimu praskla, to jsem četl také a nemám s tím problém. Jen pochybuji, že měl helmu od Vietnamců z pouličního krámku. Takové helmy praskají ve 20 km/h. Kvalitní helma takovýto malý náraz vydrží. Takže musel jet rychleji. Je vidět, že máš málo informací a děláš závěry. Tady v tomto případě věříš, že při 20 km/h může dojít k fatálnímu zranění ohrožujícímu život. Proč? Protože se to stalo a těch tvých z prstu vycucaných 20 km/h tvrdošíjně budeš obhajovat. Podle mě jel rychleji. Ale v případě Jerezu 1997, kdy do Villeneuvea narazil autem v mnohem větší rychlosti než 20 km/h, píšeš nesmysly o tom, že šlo jen o malý ťukanec. Proč? Protože se nic, kromě poškození auta nestalo. V tom případě nevím, proč ti při této tvé logice tolik vadí Silverstone a kolize Maxe s Lewisem? Vždyť se také nikomu nic nestalo. A že to bylo ve větší rychlosti? Také to bylo za mnohem lepších bezpečnostních opatřeních. Také jsme takových "ťukanců" viděli spousty. Plácáš tu čím dál větší nesmysly, jednou je rychlost 20 km/h smrtelná, podruhé je rychlost 100 km/h bezpečňoučká. Tak jak to teda je? Přiznáš už konečně, že píšeš nesmysly, jen aby se ti to hodilo do krámu?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Já jsem tehdy psal, že mají právo na soudní proces. Neřekl jsem ani jednou, že mají pravdu. Ty jsi ječel, že jsou vinni, aniž bys něco věděl a aniž bys nechal rozhodnout soud o vině. Soud rozhodl a neměl jsem s rozhodnutím problém.
                      A lžeš opět ty. Ne všichni rozhodnutí FIA nepřijmou. RB není jediným týmem, který se odvolal proti rozhodnutí FIA až k soudu. Tuším jsi nepsal, že ti hrozně vadilo, jak Mclaren dostal zpět své body v sezoně 1976. Takže jak JEN RB a Mike17? A těch příkladů je samozřejmě víc.
                      Prosil bych o jedinou lež, kterou jsem napsal. Tvých už tu pár padlo. 03
                      Jestli helma praskne závisí stejně na tom, do čeho narazí, jak v jaké rychlosti. Pokud byl šutr ostrý, mohl jet klidně 10km/h. Fotek cyklistů s prasklými helmami jsou stovky. A fakt to nejsou fotky závodních cyklistů, kteří jezdí 40.
                      Už jsem to jednou psal. Srovnávat náraz hlavou do kamene s dotekem stejnou rychlostí mezi dvěma vozy je poměrně dost blbé.
                      Náraz do zdi v F1 přežilo už několik pilotů i v rychlostech přes 200km/h. Náraz do zdi nepřežilo už spousty cyklistů, kteří neměli na tacháku ani 20km/h. Smutný, že to musí někdo dospělému člověku vysvětlovat.
                      A o moc chytřejší není ani srovnávat Jerez se Silverstone. V prvním případě to byl natolik brutální náraz, že jedno auto skončilo zcela nepoškozeno metr za tratí ve štěrku a druhé přišlo ke katastrofické destrukci asi 5cm karbonu v levém deflektoru a odřenému laku. Ve druhém narazil Max rychlostí 51g do bariéry a z auta zbyl jen nepoužitelný šrot. A Odin mezi tím má rovnítko a rozhodně to není nesmysl. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        109.81.172.XXX
                        Tak jsem včera strávil večer hledáním našich diskuzí v kauze průtokoměry. A věz, že jsi nejprve papouškoval názory Hornera a Marka a vše házel na Renault. To za prvé. Pak když vyšlo na jevo, že RedBull s průtokoměrem Ricciarda manipuloval, tak jste to s Hornerem házeli na FIA, že jim průtokoměry měří nepřesně a že oni (RedBull) používají přesnější měření. A teprve když FIA prohlásila, že průtokoměry Gill jsou jediné certifikované pro měření a jakékoliv jiné způsoby měření musí nejprve FIA schválit, tak se RedBull odvolal na soud a ty jsi uznal, že pokud soud prokáže RedBullácké pochybení, zasloží si trest.
                        Tak se tady laskavě nevykrucuj jako had, vaše jsem si okopíroval včetně našich diskuzí. Můžu ti to sem vložit, ale nebudu tohle vlákno zbytečně zahlcovat. Dovezu to na sraz vytištěné. 03 Ale na tvojí obranu, musím uznat, že jsi tehdá nebyl zdaleka tak radikální a vyložené nesmysly tam psali jiní diskutéři.
                        Co se týče tvého chápání nárazů a rychostí. Opět tvůj hloupý a jednostraný pohled. Já ti tu můžu také napsat ve tvém stylu, že náraz auta v malé rychlosti nepřežilo spousty lidí. Stejně jako náraz hlavou do kamene, nebo zdi přežilo spousta lidí. To je pouze o úhlu pohledu, kterým chceš vidět. 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Tak mohl bys to sem hodit, ale prosil bych celé komentáře a ne věty vytržené z kontextu. Asi by to bylo dlouhé, takže budu rád, když to přivezeš na sraz.
                          Je fakt, že detaily si už nepamatuji. Je to taky 10let.

                          A můžeš samozřejmě jmenovat, kdo utrpěl jakoukoliv újmu na zdraví v malé rychlosti. Nehod jsou každý rok desítky, neměl by být problém něco najít. Jenže ono se pilotům v malých rychlostech prostě nic nestává, natož aby při tom někdo umřel. Za ty roky jsem viděl stovky nebezpečnějších situací a nikdy jsi pro viníka nepožadoval vyloučení z dalších závodů. No prostě jiní nejsou Schumacher. U takového Hamiltona ti přišlo naprosto v pohodě, že poslal soupeře v boji o titul ve 300km/h do zdi. Že nedošlo k většímu zranění je v podstatě zázrak. Ale chybí tam to německé jméno. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            109.81.172.XXX
                            Neboj se, zkopíroval jsem téměř celou naši diskuzi (krom konce, kdy už to nešlo ani označit protože diskuzi překrývala reklama) a i části článků. Kopírovat to sem by bylo opravdu nesmyslné, stejně tady na tom vlákně diskutujeme už jen my dva. Trošku se ti omlouvám, protože jsem si tě "spletl" s Jensem, který tam tehdá psal opravdové nesmysly. Jak píšeš je to už deset let. ty jsi nejdřív s Hornerem všechno sváděl na Renault (tehdá to byl váš úhlevní nepřítel) a pak když si RedBull vytvořil vlastní výklad pravidel, na Gill a FIA. Máš ale pravdu v tom, že jsi hned uznal, že pokud soud prokáže vinu RedBullu, zaslouží potrestat. Tehdá se soudili jen o odebrání Ricciardových bodů za druhé místo. Dovezu to na sraz .

                            Tady nejde o újmu v malé rychlosti. Ale o princip v posuzování. Já bych klidně mohl přejít na tvůj způsob argumentace a použít Schumachera jako kabinetní příklad újmy v malé rychlosti. 18 Vždyť mi to tady celou dobu vnucuješ 12 13 Ty bohužel odmítáš uznat, že stačilo, aby Schumi tehdá přejel kolo Villeneuva, nebo jinou část auta, která by jeho vůz vymrštila do vzduchu a mohl spadnout na hlavu Jacqueta. Nebo to mohlo být klidně opačně a postižený mohl být Michael. To, že se nic nestalo, byla stejná náhoda, jako v případě Hamiltona a Maxe v Silverstone.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Je opravdu hodně milé číst tu názory od Odina, především proto, že pokud píše, je na tom zase o něco lépe - zasvěcení vědí. K otázce výběru - samozřejmě mě napadla i ona maškaráda s Barrichellem, o níž mám své jasné představy, tam to bylo svým způsobem také hodně zbytečné, ale aspoň se mohli zaštítit nepříliš přívětivým tvrzením, že šlo o důležité body.
    Jinak - stárneme, co si budeme povídat, a když děláš prakticky všechno sám a při psaní reportu už myslíš, jak co nejrychleji udělat výsledky a kde je najít, protože ne vždy a všude jsou hned a přesné, tak chňapneš první myšlenku, co se namane. Ostatně v komentáři ji Jolyon Palmer také použil (na duo EisKing nenám ani náladu, ani nervy a ani peníze, to ať si jedna pátá nejmenovaná stanice škubne zadním spoilerem), takže mi byl onen výrok podsunut a já ho uchopil, použil a nerozvinul. Ale jak se zdá, těch příležitostí budu mít možná stejně jako Piastri. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      109.81.172.XXX
      Ahoj Roberte. koukám, že reakce na moje jemné "rýpnutí" na sebe nenechala dlouho čekat. Ono to vlastně ani nebylo rýpnutí, jako spíš vyjádření zklamání z nedostatečného výčtu podobných situuací, na který jsem u tebe zvyklý. Prostě mi tam ten A1 Ring nějak nepochopitelně chyběl a přišlo mi, že jsi chňapl myšlenku těch dvou, respektive tří ze studia. A to mi k tobě nějak nepasovalo. Tak jsem si musel ulevit. 03
      Jiínak snad příležitost k rozvinutí názorů na současnou F1 dostaneš, respektive dostanente (pokud se nebudete obávat setkání s mrzákem) na srazu. Včera jsem letmo proběhl pár posledních článků na F1 news.cz a nějak mi přijde, že tady upadla diskuze... Myslím co do četnosti příspěvků, nikoliv kvality.
      A také jsem si přečetl tvůj poslední paddock včetně diskuze. A tady zase musím uznat... 11 To snad už ani není formát běžného internetového článku, co do množství obsahu. To je půlka brožované knížky. 12 18 A dobrý. Líbilo se mi to. I s diskuzí. Chtěl jsem připojit svůj pohled na tvoji debatu se Slowmou, ale nechám to až na sraz.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Odine, já myslím, že minimálně tvrdé jádro hříměždické komunity právě mohutně zajásalo a začalo hledat vhodný termín, kdy bude moci taktéž ulevit všem názorům. Každopádně mě těší, že se věci vyvíjejí (na rozdíl od F1) dobrým směrem a už aby to bylo. Co říkáte, kucííííí? Holky nevyjímaje...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          109.81.172.XXX
          No úplně dobrým směrem se věci nevyvíjejí. Ale to sem nepatří, nechám to taky na sraz. Každopádně až budu mít konkrétní plán dalších rehabilitací dám vědět a vymyslíme termín.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      178.72.195.XXX
      ....tehdy s Barrichellem to byla neskutečná blamáž. Měl jsem na něj při vysokém kurzu vsazeno docela velkou částku a už jsem se radoval ještě z větší výhry...Ještě jednou jsem k vůli Schumimu přišel tak o sto litrů ve výhře, když nebylo tehdy běžné, že všichni dojedou do cíle. Já jsem to neuvěřitelně trefil, že jediný Karthikeyan nedojede (všech 22 kurzů jezdců se násobilo)...a ke konci závodu blamáž!!! Schumi z chvostu pole před koncem zajel do boxu. (prý "šetřil" vůz) takže nebyl klasifikován a chyba v sázce 18 18 18 Už dávno nesázím (nevýhodné kurzy). Tahle blamáž od Mclarenu ale musela hodně "zamíchat" sázky sázejícím 12 12 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        To máš pravdu, blamáž to tenkrát byla. Zvlášť, kdy6 měl Barik tenkrát jasný náskok. A manifestačně dal všem najevo, jak na tom u Ferrari je. Ostatně i Lando včera předvedl brutální zpomalení, aby jej mohl Oscar předjet. Oba ukázali, že pořadí v cíli bylo přáním týmu, nikoliv výkonů pilotů.
        A pak sázej 18 Jsou to vyhozené peníze.
        Jo a ten druhý případ Schumacher? To byla jeho druhá kariéra, kdy si původně šel pro osmý titul a když pak dostával v závodech kolo ztráty, tak to vždycky odstavil, aby si nekurvil statistiky a jeho uctívači mohli tvrdit, že nedojel kvůli poruše auta. I nu prohry legendy nesnášejí.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.126.XXX
        A teď ještě tu o "Perníkové chaloupce" prosím.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama